Skoči na vsebino

BMW R 1150 GS


marting

Priporočene objave

Zdravo!

Sam bi si rad naredil zaščitne cevi okoji cilindrov na R1150 GS.

Ali ima kdo kakšne izkušnje s tem? Zanima me oblika in točke pritrditve na okvir. Kakšna slika bi ful pomagala. Ali pa mogoče

www kjer je to prikazano.

Druga stvar pa so kovčki. A se splača doma naredit aluminijaste...?

Oblika, pritrditev, načrt...?!?

MartinG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

www.touratech.de

www.daerr.de

www.jfmotorsport.de

vsaj kaksno sliko bi moral najdit tukaj.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi!

Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahem.....BTW touratech ima tudi "zastopnika" pri graz-u.vsaj bil je se lani oktobra.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaščita motorja pred padcem pa je ena od najpomembnejših kosov dodatne opreme!Bi jo mogu kr vsak met oz. jo ma k mu je kej do motorja!Jest jo bom tudi letos monteru na Hondo TA(za zaščitne bare dal 16ksit-nih)!Ugodno glede na možne cene popravil plastike z nalepkami!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam BMW R1200C in sem dal originalno zaščito za cilindre.Stane okoli 78000,00 sit, vendar se mi zdi da stane cilinder z glavo in ostalo drobnarijo mnogo mnogo več...............

Prijateljski nasvet:......kupi zaščito.......

lp.,

bmw

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote: Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ko jih sam stestiraš, ti garancija pomaga ravno toliko kot tistemu angležu potrdilo, da nima AIDS-a, v vicu o madžarski prostitutki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo.

V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov.

Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem.

Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Še dobro da nisi sred avtoceste dol stopu!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Vprešanje pa je ali se izdelava dodatne opreme vedno tudi izplača!In pa kvaliteta-ter predvsem uporabnost se pokažeta šele med rabo!Tako da je najbolje kupit original dodatno opremo če je seveda v ponudbi!

Taki izdelki so stestirani,(ponavadi) kvaliteni in naje dobiš garancijo!

Če pa ti je izdelava kovinskih delov v veselje-poizkusi!!

Ciao,by Pero

Izplača se praktično zmeraj.

Za primer vzemimo nosilce top-case zadev. Max. obremenitev 3kg. Ja, za kruh je OK.

Če lahko, si izdelaj sam. Potem pa še neseš speskat pa kromirat, pa je.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

quote:

Ker nisem hotel odpirat nove teme, mislim, da te besede najbolj sem pasejo.

V soboto so imeli pri Selmarju preizkus BMW motocilklov.

Peljal sem se z 1150gs-om in ugotovil, da nisem nič zamudil, ker ga nimam. Ima presenetljivo za mene nizko tezisce glede na svojo velikost. Kar je pa bila edina dobra stvar na njemu poleg moči motorja (Navora). Trese pa ga tako, kot, da mu bo vsak čas prišlo, pa se sedel nisem glih udobno na njem.

Peljal pa sem se tudi z BMW K 1200LT, ki me je pa prevzel tako, da se ne da povedat. Pojem udobnosti. Pri 180 na avtocesti sploh ne ves, da se peljes. Če bom dozivel svojo 50 letnico in mi bo se do motorjev bo moj.

LP Boriss

Glede tresenja, pri BMW boxerjih je zelo pomembna kalibracija cilindrov, ki jo opravijo na vsaken servisu (vsakih 10000km). Če je to opravljeno kot se spodobi, je motor kar miren, če ne pač več trese. To je zelo odvisno od serviserja.

Kar se pa tiče zaščit za BMW pa takole. Plastične drsalke na cilindrih (R1150GS serijsko) dovolj dobro poskrbijo pri manjših zdrsaih, pa tudi zamnjava ni draga. Pri kromiranem okvirju pa že samo ko se motor zvrne se grdo pozna na cevi (popraskano, vdrta cev), pri hujšem padcu pa ne pomaga prav dosti. Priporočam namestitev zaščitnega okvirja samo če bi radi spremenili izgled motorja, neke večje uporabnosti pa nima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kasti :oops: me je pooblastil, da v njegovem imenu vprašam, če kdo ve kakšne slabosti ali tovarniške napake za omenjeni agregat. :?:

Kako vzdržljivi pa so ti agregati? No, glede na to, da je to BMW, potem najbrž zelo dolgo... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravjo da pije olje do 15.000km !!!!!!!!!!!! Ja je slišat da nekatere moti sunkovito odzivanje na ročico za gas pri stoječem motorju in pri vožnji!No jaz sem peljal že večino bokserjev 1150 in morem reč da bi takoj mel enega v garaži!!!No kar se pa napak in pomankljivosti tiče pa mislim da ni blemov pa sej veš tako k delaš z motorjem tako ti vrača!!TUT HONDE, KAWASAKIJI, YAMAHE,TRIUMPHI SE PELJEJO ZELLOOO DOLGO ČE Z NJIMI LEPO RAVNAŠ!!!Ni vse Bmw ampak mel bi ga mel!!! :D :shock:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem enkrat probal "bavarca", sem takoj vedel da bo to moj naslednji motor - nori občutki!!! Sunkovito pospeševanje, minimalni nose dive pri zaviranju (teleliver!!!), super lega na cesti, razmeroma nizka poraba za 1000 ccm,......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je motor vsec edino "cukanja" v desno se mores navadit. edino za sportno voznjo ni ker pri hitrem prestavljanju navzdol kolo blokira (kardan). no sicer pa tako ali tako ni narejen za divjo voznjo ceprav se da hitro peljat. je pac bmw in se ga mores navadit. edina napaka za katero sem slisal in ki naj bi se pojavljala pri novih RT in R modelih je da neka objemka ali nekaj takega v menjalniku crne (se iztakne al nekaj takega) in menjalnik zasteka oz ne gre prestavljat. se je zgodilo na prvih novih modelih tako da so verjetno to ze odpravili.

ja menjalnik pa zahteva malo trso nogo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi menjalnik od K1200LT se lahko zašteka. Mogoče je težava podobna. Znancu se je tako zataknil, da je šel samo v prevo prestavo. Zato je moral od Celovca do Kranja peljati v 1. prestavi + sopotnica. Na Tehnunionu so rekli naj ga kar sam pripelje na servis, zato je šel motor čez nekaj dni še do Ljubljane v 1.prestavi. Potem jim je pa baje jebal mater.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst pa mislm, da je BMW superca, za furat.

Jst mam sicer BMW-ja R1100RS, letnik 94, sam vam povem, da se pele k bi bil nov. Pa tut zgleda tko. Ma sicer prevoženih 67000 km, ampak res, nimam pripomb. Morš se ga pa navadt, ker na mestu, ko priviješ gas, ga res nagne na desno stran, sam pri vožnji pa se to ne občuti ravno. Ima pa svojo tehniko vožnje, ki jo morš osvojit.

Torej, BMW je za ljudi, ki vedo kaj želijo.

Lp Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj trenutno za 6000 km porabil 1 l olja.

Ni ravno treznjakovič, pijanec pa tudi ne.

Giroskopskega učinka ne čutim več, očitno se hitro navadil in ga podzavestno kompenziram.

Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj zadnje kolo še ni zablokiralo, pa vozim več na menjalnik kot pa na zavore.

Večkrat sem mislil že vprašat pa se pol nikoli nisem spomnil, sedaj ko je Brrrm to napisal pa sprašujem,

a je omenjena praksa v redu ?

Jaz tud kjer imam čas, pa vem da bom moral ustaviti (pred semaforji) prestavljam navzdol in zaviram z mašino.

:?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogret motor, posebej poleti ko je topleje, pri polnem gasu malo klenka, velja za 1150, serviser je rekel da to na vseh in še ne vejo točno zakaj.

Porabi pa tudi do 3 litre na 10000km.

Menjalnik zahteva malo močnejšo nogo.

Drugih težav nimam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!