Skoči na vsebino

BMW S 1000 RR


Noise

Priporočene objave

res je hud, se ga nebi branil :D

hondaš..ne ga srat no..sej veš da ni to zate :D

drgač pa lahko rečem samo, da ni tolk napačen..pa do 14.200 se zavrti..hmm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

ne rabis; razen ce si gluh.

motor je........... prakticno drug svet. *kabump-kabump-kabump-kabump-..........* at 180bpm. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

MCM testiral na dyno in ima na kolesu 183konjev,kar bi bilo na ojnici preko 200 :naughty:

Na istem dynu je R1 pokazala kar 28konjev manj. :glare:

Zgleda,da je bmw redka,če ne edina firma,ki deklarira manjšo moč kot je v resnici.Ali pa so se bali,da bi jih premalo prodali,če bi se govorilo o 200konjih :hmm:

Tle je pa link do primerjalnega testa

"For us at MCN the BMW 1000 is the Sportsbike of the year 2010." B)

Čestitke BMW-ju! :OK:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem več editirat..

V Ameriki je pa res ugodna cena KLIK

13.800 dolarjev z ABS kar je 9.330 EUR :naughty:

Options for the S 1000 RR are available at the following prices:

Motorsports Paint Scheme: $750

Race ABS: $1,000

Race ABS & Dynamic Traction Control (DTC) $1,480

Gear Shift Assistant: $450

Anti Theft Alarm: $395

Europa nas ropa :whistle: :evilgrin:

Dobro so napisali:

"We intend to take the four Japanese head-on. We did not intend to build a motorcycle like Ducati does or KTM does."

Popravljeno . Popravil sesir
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MCM testiral na dyno in ima na kolesu 183konjev,kar bi bilo na ojnici preko 200 :naughty:

Na istem dynu je R1 pokazala kar 28konjev manj. :glare:

Tut pr akrapoviču je na dynotu pokazu kar 191 na kolesu z njihovim rorom : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ :worship:

In od R1 2009 močnejši za kar 25 konjev na kolesu: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2009/evolution-49/ :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem več editirat..

V Ameriki je pa res ugodna cena KLIK

13.800 dolarjev z ABS kar je 9.330 EUR :naughty:

Options for the S 1000 RR are available at the following prices:

Motorsports Paint Scheme: $750

Race ABS: $1,000

Race ABS & Dynamic Traction Control (DTC) $1,480

Gear Shift Assistant: $450

Anti Theft Alarm: $395

Europa nas ropa :whistle: :evilgrin:

Dobro so napisali:

"We intend to take the four Japanese head-on. We did not intend to build a motorcycle like Ducati does or KTM does."

1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve.

2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil.

Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve.

2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil.

Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve.

2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil.

Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje.

1. so te zelo nizke napram nam...vsaj mislim-nisem se pogljabljal v to...

2.pardon je blo bolj iz glave napisano.Je pač 9,625.44 eurov,da boš zadovoljen!

Poznam konkretno samo plače zdravnikov in zobozdravnikov in ti imajo veliko,veliko večje plače kot pri nas!Tako,da kar dejansko vem so plače višje.Predvidevam,da ti veš pri katerem delu imajo nižjo-bi prosil primer!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@sesir - Katere zdravnike in zobozdravnike v ZDA pa "poznaš"? Tiste, ki delajo privat, ali tiste, ki so v javnih institucijah? itd itd itd ... ne bi se zdaj spuščal spet v debato. Lahko rečem le - če je tako poceni tisti BMW tam, ga pa idi tja kupit - kaj še čakaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je tako poceni tisti BMW tam, ga pa idi tja kupit - kaj še čakaš?

Po moje tebe,da mi daš denar :topic: kot vedno z mashino

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut pr akrapoviču je na dynotu pokazu kar 191 na kolesu z njihovim rorom : http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/bmw/model/s1000rr-2010/evolution-74/ :worship:

In od R1 2009 močnejši za kar 25 konjev na kolesu: http://www.akrapovic.com/motorcycle-exhaust/products/yamaha/model/yzf-r1-2009/evolution-49/ :unsure:

Še bolj impresiven kot je podatek o Max moči in navoru je graf ki pokaže kako se motor obnaša pri različnih obratih. BMW ima tako z kot brez akrapoviča občutno bolj zvezno črto moči in navora. :worship: :worship: :worship: Yamahin motor zgleda velik bolj živčen

Popravljeno . Popravil Andrej777
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še bolj impresiven kot je podatek o Max moči in navoru je graf ki pokaže kako se motor obnaša pri različnih obratih. BMW ima tako z kot brez akrapoviča občutno bolj zvezno črto moči in navora. :worship: :worship: :worship: Yamahin motor zgleda velik bolj živčen

tiste yamahine krace naj bi bile rezultat križne gredi. razlika v voznosti naj bi bila precej manjša kot so odstopanja v krivulijah, ker se gred bol enakomerno vrti, je pri Yamahi vsa navor rezultat dogajanja v valjih, medtem ko je pri klasični gredi velik odsotek navora rezultat "zaleta" gredi. Zato je Yamahin stroj (baje) zelo predvidljiv in krasno vozen.

pri BMWjevem grafu me zelo preseneča to, da se zelo lepo odziva že pri srednjih vtrljajih, čeprav ima kratek hod in veliko vrtino v primerjavi z japonci. vrti se čez 13.000 rpm, pa vseeno dosega odlične številke že od 4000 naprej. Očitno so nemci nardili zelo hud agregat. Baje ga bo spomladi en slovenc že gonu na Juri. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yamahin motor zgleda velik bolj živčen

A le zgleda.Ker po občutku so "vsi" rekli,da yamaha bolj vleče pri nizkih vrtljajih.V praksi pa sta skupi.

@cartman bo,bo :yea1: upam,da mu bo ležal :yea1:

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V praksi pa sta skupi.

you wish. :grrr niti pod razno.

in da, iz prve roke. :whistle:

*kabump-kabump-kabump-kabump-kabump-kabump*

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

you wish. :grrr niti pod razno.

in da, iz prve roke. :whistle:

Daj ata Ice no, vsi vemo da nisi ravno SS rider, pa je brez veze da posegaš v tole temo, se ti ne zdi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Navor v nizkih obratih ni nič posebnega....Pri grafu od BMW-ja in R1 je različna skala za navor .) .) Vseeno pa ja BMW v nizkih obratih dohja s tem da se zavrti še 500 obraov višje :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1.V Ameriki so vse malopordajne cene objavljene brez davkov. Razlog je, ker imajo praktično v vsaki državi drugačne obdavčitve.

2.Tudi s tečajem Dolarja si se zmotil.

Sicer so vseeno cenejši, ampak v EU tudi bolje zaslužimo in imamo bolje urejeno socialo, zato je vse dražje.

1. Poglej si koliko imajo davkov na vozila v različnih državah. Precej manj kot pri nas, v rangu 5%.

2. Ah...

3. Njhov BDP/capito je višji. Imajo večjo kupno moč.

V USA je pač cenejši za kupit. Tako kot vsi ostali motorji. In avti. In računaniki. In praktično vse kar je tehnikalij.

Zgledajo pa fajn konji ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nic odoločil sem se spontano da bo to spomladi moje :whistle:

Daj stari, ne sanjaj! Zakaj ga boš te imel, da se ti bo prah nabiral na njemu, ali da boš Brumerov prijatelj??? :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!