Skoči na vsebino

Piaggio Vespa PX 200


Priporočene objave

Jup, oljna. Uh, tega pa res ne vem :whistle: ... Jutri grem na servis, pa bom vprašal.

Ti bom napisu kar bom zvedu.

Glede cinšpule pa mislim, da je nimajo vespice. Vsaj te na kickstart ne.

Gre sam za neki tuljav (platin), ki so pod ventilatorjem in med delovanjem

motorja delujejo kot dinamo. Kar se tiče vžiga, torej električnih impulzov do

svečke, pa se skor ne da pokvarit timinga,

kr je vse skupi (bat, tuljave, ventilator in ta napetostni "discharger") fizičn povezan -

Ko se premakne bat, se tut vse ostalo. :)

Možnost je, da je blo kdaj razdrt in da zato timing ni ok. Sam pol ti sploh ne bi vžgala. :evilgrin:

Mam pa še sam eno vprašanje:

Danes sem naredu prvo daljšo furo (nad 50km), od kar sem si jo nabavil.

Po vožnji sm opazu, da menjalnik "švica". Neki kapljic olja je na tleh,

šraufi so dobr zašraufani. Pa očitno se to nardi sam ko je olje vroče, ker

drugače nič ne kaplja.

Kaka ideja kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vožnji sm opazu, da menjalnik "švica". Neki kapljic olja je na tleh,

šraufi so dobr zašraufani. Pa očitno se to nardi sam ko je olje vroče, ker

drugače nič ne kaplja.

js se pa ponavad s tem ne obremenjujem preveč, js temu rečem da motor označ svoj teritorij :P (to sm že kr ene parkrat napisou na temu forumu) :lol:

sj več kuko gre pregovor: Bikes don't leak oil, they mark their territory :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja jo definitivno ma :kva2: to je taka črna škatlca na vrhu motorja. Iz nje gre potem kabel za svečko naprej....evo mal slik! to se ˝kao pregreva˝ nova je pa 50e saj tko pravjo.

post-20150-1214776689_thumb.jpg

post-20150-1214776859.jpg

post-20150-1214776871.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js se pa ponavad s tem ne obremenjujem preveč, js temu rečem da motor označ svoj teritorij :P (to sm že kr ene parkrat napisou na temu forumu) :lol:

sj več kuko gre pregovor: Bikes don't leak oil, they mark their territory :P

moja jawa 350 tud označuje teritorij :yes: :yes:

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vespe P 200 E in PX 200 E in deli zanje niso več poceni.

Tukaj imaš stran, kjer si lahko ogledaš dele. To je angleško in poštnina je zelo draga. Enake dele lahko kupiš v Trstu, vendar so cene višje kot na tej strani.

http://images.google.si/imgres?imgurl=http...l%3Dsl%26sa%3DN

Drugače so to stari skuterji, skonstruirani pred 30 in več leti in je normalno, da tresejo, slabo bremzajo, vlečeje v desno, se zvijajo.... in jih je sploh brezveze primerjati z novimi skuterji.

Mogoče ti bo še ta literatura pomagala:

http://www.onlinefreeebooks.net/automotive...oks/vespa/vespa-

Dele za tvojo Vespo imajo v LJ na strelišču v eni trgovini za skuterje.

Servisi za vespe so v Lj že redkost. V Ljubljani obstaja en stric Andrej Repovš na Idrijski ulici 17, ki še obvlada "šraufanje" Vesp.

Sklopka je v oljni kopeli. Oje je tisto iz menjalnika. Olje za menjalnik je pa kar tisto, ki je za mešanco delat (dvotaktol). Če boš ulil notri olje za navadne menjalnike, ti bo sklopka začela drseti.

Nov boben za tvojo Vespo je v Trstu 80 EUR, pakne 10. Pri bremzanju pa ponavadi trese zaradi fuč prvega ležaja v pestu, fuč ležajev ali "lufta" v osi prvih vilic pod kravato.

Popravljeno . Popravil ZMKS
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, vzamem nazaj glede cinšpule. :blush: sm mislu, da je to sam razdelilc.

Tk k je že nekdo reku: Posipam se s pepelom!:p

Aha, tole z oljem je pa dobr vedet. Da ne bom kakega noga kupvau za to.

Čeprav sm mislu, da more bit v menjalniku tako olje, da dela meglico.

Nekje sm to slišu .... če je navadn dvotaktol ok, de best.

Hvala! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vezano na gornje. Koliko je poštnina ne vem. Nekako vedno vse dobimo po ugodnih cenah v Trstu za našo "starino".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sklopka porihtana vespa se pelje lepo :worship: sam ne za doug. Sezmeraj mi crkne po ene 10-15 min na zalost :doze: svečko sm zamenu sm šou do rudnka do strelišča in sm tm kupu dve NGK svečke in un je reku da so cool :kva1: pa sm mislu da je pol uredu ker mi je delala pol sm se pa prejle mal pelu pa mi je crknla na ovinku pa hocm zastartat pa nc sam mal zvoka pol pa brrrrrr-crk. Sploh nevem :blush: morm postudirat! A se komu sanja kej? Upam da najdemo neki ker jst mislm da je cinkšpula! Sam nism pa expert tko da pol pa že veste.

Hvala ze u naprej ce boste mel kej

Lp

aja pa Passo n.p. za cinkšpulo :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa vale. Sm probu jst SIP sam nemorm jim placat z maestrom pa nej bi kao lahko:O sicer majo pa uredu ja pa postnina je 10 e do 2 kg pride pa u 3 dneh menda iz UPS-om

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi še tukaj z deli:

http://www.rollerladen.com/

http://www.scooter-center.com/catalog/default.php

Z njimi sice še nimam izkušenj.

Jaz sem za mojo Vespo PK50 dele kupoval v Opčinah pri Brunduli.

Sem se po mailu zmenil kaj rabim in sem šel na izlet na morje in spotoma pobral dele.

Popravljeno . Popravil astraboy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hej! :)

Js mam pa še eno vprašanje:

Levi zandji smerokaz mi ne deluje. :headbang: Žarnica je ok. Pa kabl po stranskem pokrovu zgleda tut ok.

A kdo ve, kje pride elektrika do tega kabla? Mogoč bi se dal kej nardit, če je kontakt slab ...

Aja, pa še eno mal :topic: a wd-40 kej pomaga pr prevodnosti na kontaktih al ne?

Če so ble svečke na avtu mokre, pa je cuku, je pomagal, za kable pa ne vem.

Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kabel dobi elektriko iz same šasije. Ko ti daš gor pokrov maoraš na vrhu pokrova ujet en tak kavel z fedrom in tm cez pride en del stroma ce prou vem. Ali pa na enm takm vtiču k gre v šasijo na začetku pokrova. Skor 100% da tm ti bom jutr sliku pa poslov.

ayd lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, rešeno :worship: Mal sm podložu, da bolj pritiska v trup.

Pa ja, zgleda da je res kontakt na prvem čepku.

Glede ugašanja pa, moj sosed ima tomosa avtomatika, pa mu je tudi ugašal,

ko se je motor ogrel. Mislim, da je princip motorja kr podobn temu na vespi.

V glavnem, zamenju svečko in dela BP.

Po moj se ti splača tut to poskusit, kr cinšpule niso tok poceni. :naughty:

ciao B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja ja sej sm zamenu svečko pa to in dela sam zanč sm meuz bencin zaprt ker nism se tocno vdu kako gre use prou :D ZDEJ JE COOOOOOL fura se ko nova

aja pa se logisticno urasanje kok stane registacija p200 brez certefikata da je oldtimer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uuuu...nice :photo:

Hvala, pa sm vidu, da je tam napelan, sm si mal bližje pogledu danes popoldne.

Maš pa vse original, še žmiguce (ps: mrežice na njih ful všeč). :photo:

Kuk je pa kej stara?

Js mam px 150, ni oldtimer, pa je bla registracija okrog 60 eur, prejšnji mesec.

Pa še tehničnega štej zram, ene 15 eur.

To, če ti ni treba delat še homologacije ... če je že bla registrirana, pol ni panike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj!

Ni pa ni konca težav ... :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Ko je motor pri miru, v leru oziroma se vozim pod zelo nizkimi obrati, je vse ok.

Ko pa malo pospešim, začne rožljat v (mislim da) v menjalniku. :unsure:

Sliši se kot da je kej razmajan notr. Olja je pa dovolj, preverjeno.

Saj zvok ni tako moteč, ampak nočem da bi prestave šle v k**** al pa da

je mogoč še nevarn za vozit.

A bi mogoče kdo vedel oziroma ima kakšne izkušnje s tem?

Aja, kovichas , če bi rad menjalnik pregledal, je treba velik razdirat pri motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

HeHe ja cist je se uriginalna :D prou una zakon :naughty: sej mi ni treba menjalnika razdirat k si reku to je cist cool. Lepo dela moja vespa sam rabm se ene par delov da bo u nulo :rolleyes: pol pa sam se registrerat pa smo zmagal! Drgac je pa 84 letnik. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res mega :worship:

Men do originalnosti falijo vsaj žmigovci, kr so beli. Ne zastopim kak ljudje "nadgrajujejo"

svoje vespolinčke.

Za menjalnik sm vprašu, k si reku da si meu sklopko zuni, pa kr je to nekok v istem kot menjalnik,

sm prašu če je treba velik razdirat? Kr bi js pregledu svojga ... če ni preveč dela :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

Tema je sicer ze nekaj casa "mrtva" ampak me vseeno zanima ce mogoce pozna kdo kje kaksnega "old school" mehanika, ki bi mi malo pregledal in postimal mojo vespo. Motor je letni 1984 model PX 200 E. Nekaj let nazaj je bila se v voznem stanju, zdaj bi pa verjetno potrebovala malo pozornosti.

Potreboval bi torej nekoga, ki bi jo pregledal in zmenjal/popravil kar je pac treba...

 

Ce torej poznate koga se res priporocam, saj mi ta motorcek pomeni veliko (spomini na otrostvo :-)) Za hitrejsi kontakt bom dodal se moj emil naslov: robi2002@gmail.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!