Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

No to pa je moj ZADNJI POST v vseh temah športni motociklizem. Danes sem bil pri vedeževalki in mi je napovedala smrt v treh letih. Prej pa da se bo zgodilo nekaj res velikega z mano. Sem vprašal kaj. Potem me vpraša če počnem karkoli v zvezi s hitrostjo. Rekel sem da. Vprašal sem kaj me čaka takega, mogoče kakšen rekord. Pravi to besedo si mi vzel z jezika. In to bo REKORD GROBNIKA Zdaj samo še iščem primeren motocikel, zanimam se za nakup ali izposojo dirkalne honde NSR 500. Kmalu grem na motozbor v Italijo če tam vedo kaj več. V nasprotnem primeru bom predelal hondo VFR in že iščem katerikoli agregat z več kot 150hp, dvo- ali štiri- taktni. Zanimajo me širine vseh teh hondinih agregatov, sicer bo potrebna predelava. Mislim ZELO RESNO in tu ni več zajebancije. Prosim tudi kogarkoli za kakršnokoli podporo, najraje pa moralno, saj bo potrebno veliko živcev, treninga in volje. Zato se tudi odpovedujem alkoholu, da mi pride telo v pravo kondicijo. Rekord mora pasti v treh letih časa je toliko. Prosim če lahko to sporoči kdo na motori.hr, ker me tam nočejo vpisati na forum. In še enkrat, vse je ZELO RESNO.

LP Bernard

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni gre za hondo vfr 400. Da ne govorim o kozmetiki- posvečam se agregatu. Nameravam menjati agregat- najraje 2 ali 4t od honde z 150+hp, vendar bo to zelo težko. Kolikor sem študiral forum vfr, je najlažje montirati agregat vfr750, ki ima sicer manj hp, a se ga da z malo čaranja zmontirati. Vendar je potem problem obremenitev okvirja v predelu agregata. To bi bil seveda še večji problem pri močnejših mašinah. Zdej me pa zanima, kako se da okvir dodatno ojačati ? Ali ga modificirati z dodatno ojačitvijo- ali vzeti kar drug, močnejši okvir oz. ga zvariti sam ?? Slišal sem za varilni inštitut, poznam ljudi ki se ukvarjajo s konstruiranjem- obstaja sploh kakšna varianta ? Meni varjenje raznih materialov ni problem, no v konstrukciji sem dobesedno nič. Moj oče je sicer naredil celo konstrukcijo giro-kopterja, vendar iz jeklenih profilov.......Razmišljal sem da bi zvaril okvir istih dimenzij od vfr kot je original, vendar z močnejšo konstrukcijo- beri debelejši profili. Zdej je tu problem dobiti sestavne dele iz aluminija da jih zvarim. Vem da je to podvig ki zahteva dosti živcev. Zvaril sem tudi že cel okvir go-karta, nekaj izpuhov, raznih konstrukcij (stojala za motorje) itd, itd..........Bojim pa se lotiti tako zahtevnega projekta- ni problem denar ampak moji živci. Fotr je tud obupal na koncu pri helikopterju, vendar so bili problemi drugi kot sama konstrukcija....

Jaz bi sicer kupil en 1000ccm motor in vse kite, vendar je to zame zaenkrat predrago, ker trenutno nisem v dobrem poslu..obstajajo variante vendar se nočem ukvarjati z umazanimi posli kot se kolegi....Pogovarjal sem se z ljudmi, ki so naprimer na hondo cb400 montirali mašino cbr600, pa so bile težave iste- obremenitev okvirja v predelu agregata. Poznam ljudi ki imajo v garaži razne okvirje, vendar je problem kako nekaj zmetat skupaj...

Zaenkrat sem se odločil za to opcijo- agregat cbr954, modifikacija okvirja (ojačitev) v predelu agregata. Preden pa bom začel kej pacat se bom posvetoval z ljudmi ki vejo o tem več kot jaz, konstrukterji, varilci, tehnologi- poznanstva so, samo moje izkušnje so takšne, da prijatelji nikoli ne pomagajo takrat ko se lotiš kakšnega projekta- tako ni bilo niti pri helikopterju, gokartu, nikjer. Zato prosim tu za kakršnokoli pomoč, nasvet, izkušnjo.......karkoli- denar pa mislim oz. upam da ne bo problem. Zdaj moram par dni počakati, da stvari res dobro premislim :whistle: So pa res glavni problem živci, če bo volje dovolj, pole mislim da bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vidim, da si bolj tak kreativn tip človeka drugač pa da te veseli kaj sam naredit recimo in ne samo kupit in se vozit. Po mojem bi mogo ti lepo prodat oba motorja pa kupit enga cestaša malo novejšega, nametat gor poliestre pa tam kaj spreminjat al pa kakega skuterja zraven in se s tistim malo zafrkavaš, se da kr dosti stvari predelat za dost manj dnarja kot na motoru pa še filing je za po mestu poleti pa tak. No če ti to vseeno ne pride v poštev pol pa nevem, probaj vprašat kakega inženirja, naprimer oče bi ti znal kaj pomagat, al pa probaj razmislit točno katere dele bi blo treba ojačat itd. Sicer pa potem rabiš tudi bolše zavore pa širše pnevmatike itd. vglavnem škoda časa za to, vsaj po mojem mnenju. Dosego neboš kaj dosti, razen tega da boš pač edini z takim motorjem, zraven pa se boš še spravljal v nevarnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislem sej vse lepo in prav... Ampak kaj bi ti sploh rad naredil?

Bil najhitrejši na pisti? Zapravil velik denarja? Imel neki posebnega? Podiral rekorde?

Ni mi čist jasno kaj sploh hočeš, pa si v velik temah.

Smisu da si "hiter" je glih v tem, da čim več istisneš iz tega kar imaš, še zmer je glavni element voznik in ne vozilo. In ko videš, da te vozilo bremza, pač zamenjaš ali popraviš na trenutnem in spet poskusiš prvo. To da pa sam mašine pa motorje menaš namest, da bi se vozu ni pa vseskp nč..

Pa ne da rad moralizeram, sam tega se je pa res že nabral... In ko misleš, da boš na dobro temo naletu, tak krš noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodaj to kar maš,boš mel,ne vem kolk verjetno enih 2.000,ne vem cene iz glave za to kar maš,dodaš 2.500 pa maš tam nekje Suzukija GSXR 600 recimo 2002 letnik.Al pa R6 oz kaj ti paše.Pa ne boš mel takih problemov,dnarja boš pa tko zapravil dost če se boš spravlu to predelovat.Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa naj bi blo pametn na motorju zrihtat/zamenjat predn gre na pisto?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa naj bi blo pametn na motorju zrihtat/zamenjat predn gre na pisto?

1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

25.6.2008 je praznik in veliko jih gre na grobnik, greš tudi ti?

dobro bi bilo, da se dokažeš, da te vidimo, kako boš dirkal :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

1. reklama ali kaj??? in vse ostale pnevmatike so za en k..??

2. bom rekel da te nočem poznat pa bo zihr dobr narjen

3. uplinjači?? sej ne uvažamo motociklov iz smetišča

4. energetske pijače so res višek zdravja in vsega..zato športniki pijejo le to..

5. spet reklama?

6. jest bom namestil še eno ogledalo da te vidim in v tistem trenutku zapeljem s piste

7. poliestri so res samo za primer padca

8. spet padci??

9. od kdaj si ti dirkač???

10. punce navalite..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prowler lepo da hočeš pomagat ampak jst sm želu kakšn nasvet od koga ki je na pisti že preživel dosti cajta...

Pa pletenice mam,zavore tut

gume so vrjetn doble tut slick pa kakšne pirelli al pa kj kar se vozi samo za na pisto

oz. tko bom reku...kar si napisu je jasno že v samem začetku...kot sm reku

pa še to...vrjemi da biker77 ma dost pojma o vožnji kot tudi o motorjih...sicer tebe nism vidu še vozit :doze: (z avtom pa :glare: ) ampak ql...

biker77 zdj še ne smeš spat...je šele sred dneva...razn če nisi na šihtu ;)

še zmeri pa-kakšn z izkušnjami na pisti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prowler lepo da hočeš pomagat ampak jst sm želu kakšn nasvet od koga ki je na pisti že preživel dosti cajta...

Pa pletenice mam,zavore tut

gume so vrjetn doble tut slick pa kakšne pirelli al pa kj kar se vozi samo za na pisto

oz. tko bom reku...kar si napisu je jasno že v samem začetku...kot sm reku

pa še to...vrjemi da biker77 ma dost pojma o vožnji kot tudi o motorjih...sicer tebe nism vidu še vozit :doze: (z avtom pa :glare: ) ampak ql...

biker77 zdj še ne smeš spat...je šele sred dneva...razn če nisi na šihtu ;)

še zmeri pa-kakšn z izkušnjami na pisti...

kar se tiče vožnje po pisti (za nas normalne smrtnike ki nimamo v planu doseganje nevemkakšnih rezultatov na dirkah) bi morali imeti vsi eno stvar v glavi

predvsem uživajte, ne pretiravajte ker si s tem ne služite kruha. vozite kolikor ste sami sposobni, ne umikajte se hitrejšim ker s tem delate več škode kot koristi.

kar se tiče opreme-ne bi govoril o kombinezonu, čeladi in podobni zaščitni opremi

kar se tiče motorja - grobnik je specifičen glede podlage in je treba nataknit gume ki so namenjene dnevom na pisti, vse ostalo pa imajo malo modernejši motocikli že serijsko povsem dovolj kvalitetno..

ja ogledala pa le dol snet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lohka sam poveš kaj misliš z "modernejši motocikli" ker...moja kravica ima še skoraj polnih 10let :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A lohka sam poveš kaj misliš z "modernejši motocikli" ker...moja kravica ima še skoraj polnih 10let :rolleyes:

tvoji kravici bi bilo potrebno samo preveriti in po potrebi obnoviti vzmetenje..

glede na to da kot praviš imaš zavore zrihtane

ker pa najbrž ne boš šel postavljat rekorde pa tudi ne boš pogrešal amortizerja krmila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tvoji kravici bi bilo potrebno samo preveriti in po potrebi obnoviti vzmetenje..

glede na to da kot praviš imaš zavore zrihtane

ker pa najbrž ne boš šel postavljat rekorde pa tudi ne boš pogrešal amortizerja krmila

sprednje vilce sm zamenju(semering+olje)ker so mi spomlad spustle,zavore so opletene(sprednja),amortizer krmila pa...včasih bi prov pršu...sicer pa poznam enga k bi mi ga posodu za probat tko da...to vse je...no ne bom več smetil...bom raj probat šu k bo cajt

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Pnevmatike- najbolje bridgestone bt-002 ali dunlop gp racer

2. Nastavitve vzmetenja- poznam dobrega strokovnjaka + rečeš da me poznaš, bosta poštimala zastonj

3. Dobra nastavitev uplinjačev- greš na servis da ti izmerijo vse 4 in nastavijo

4. Psihična priprava- ne pij, spij raje kakšno energetsko pijačo

5. Dobro pregledati zavore, po možnosti te zamenjati z boljšimi (priporočam opletene cevi in zavorne ploščice AP racing)

6. Odstranitev ogledal in namestitev številke na sprednjo luč

7. Če imaš to možnost, namestitev poliestrskih oklepov, če slučajno padeš

8. Namestitev crash-padov; ponudba je velika

9. Posvet s kakšnim ki je že dirkal- lahko vprašaš tudi mene

10. Pokliči 031-317-182

1. gp racer te pa so za pod 1:30 :headbang: :headbang:

Ej pod 3. prowler moraš vedet da so se nekateri še odmaknili od časov frgazarjov ups sori uplinjačov!! :naughty:

Aja pa pod 9 jst bi se rad pelu 1:25 in bi prosu tebe za nasvet :worship: :worship:

Popravljeno . Popravil žeks
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa po moje bo mašina od 954 mau prešvoh za Grobnik... usaj po mojih izkušnjah... no ja jst sm amater...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ne, bomo šli pa kar nad 1.50.xx oz še rajši nad 2.00.xx

saj veste važno sodelovati ne zmagati :winkiss:

Spremeni nickname, zavajaš ljudi. :P :D ... al si ga narobe razlagam? :unsure:

Da ne bom samo off topic. Če bi še enkrat predeloval motor za na pisto, bi imel naslednjo prioritetno listo:

1. odstranitev odvečne ropotije (luči, smerni kazalci, špegli, ...)

2. poliestri

3. vzmetenje + blažilec krmila

4. opletene cevke zavor + racing zavorne ploščice

5. sprememba prestavnega razmerja

6. druge tačke

7. dodaten set platišč + grelci za gume

8. tuning agregata

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9. menjat izpuh(zarad teže in nekaj moči), odstranit altenator :D

Popravljeno . Popravil R1FREAK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10. montirati crash pade

11. duble buble racing screen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom tudi sam dodal nekaj "pametnega". Delno avtorstvo si lasti rude (sem mu kradel in cp-jal).

1. superbike school level 1 (ali podobno)

2. 10 skurjenih kompletov gum na dirkališčih

3. superbike school level 2 (ali podobno)

4. 20 kompletov skurjenih gum na dirkališčih,

5. odstranitev odvečne ropotije (luči, smerni kazalci, špegli, .. .)

6. poliestri

7. superbike school level 3 (ali podobno)

8. 30 kompletov skurjenih gum na dirkališčih

9. vzmetenje + blažilec krmila

10. opletene cevke zavor + racing zavorne ploščice

11. superbike school level 4 (ali podobno)

12. 40 kompletov skurjenih gum na dirkališčih

13. sprememba prestavnega razmerja

14. druge tačke

15. dodaten set platišč + grelci za gume

16. lažja platišča (karbon/magnezij)

17. tuning agregata

18. superbike school level 4......

:P

lp, g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja za dirko, amm...ja..huh..ubistvu...tk...da ja...no.... tk uglavnem. Pa je to to bolj kot ne :rolleyes: Drugače pa če konkretno svoj primer priprav: skočim v garažo, odpakiram škatlo z starimi deli od motorja, zrajsane plastike pa to, pa zmontiram, pa je prpravljen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

No nazaj k temi :)

Tako pa moj Suzuki zgleda, skoraj pripravlen za nedeljo, še par malenkosti :)

post-1190-1215201165_thumb.jpg

post-1190-1215201236_thumb.jpg

post-1190-1215201257_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nazaj k temi :)

Tako pa moj Suzuki zgleda, skoraj pripravlen za nedeljo, še par malenkosti :)

post-1190-1215201165_thumb.jpg

post-1190-1215201236_thumb.jpg

post-1190-1215201257_thumb.jpg

Zanimivo.

Kaj pa bo v nedeljo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!