Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

Kawl kako kaj napreduje tvoja Pilca :photo: ?

uuu trenutno bolj ne kot ja :) Nimam časa skos motorja šraufat :)

čakam še nekaj extra delov, potem pa počasi skupi vržem vse skupi - mal poštelam in počas naj bi bil moped pripravljen(naj bi bil - bo pa čas pokazu če mu bo še kaj manjkalo :)...

bom poslikal ko bo....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dex ti boš sigurno najbolje znal. Kako odviješ verižnik dol, tisti imbus na sredini je tako trd da sem že dva imbusa zvil

Maš tudi eno sceno za odšrafanje takih trdnovratnih "zategnin". Imbus naštimaš in ga orng suneš (z momentnim zasukom) tko se napetosti popustijo in naprej gre lepo. Nekaj podobnega je že en zgoraj omenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam a so te gume neuporabne brez grelcev?

Zakaj naj bi ble neuporabne brez grelcev!! Pač če nimaš grelcev nemoreš kar taprvi krog na ful ampak se 1-2 kroga bolj počas odpelješ in ogrevaš pol je zihr ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj naj bi ble neuporabne brez grelcev!! Pač če nimaš grelcev nemoreš kar taprvi krog na ful ampak se 1-2 kroga bolj počas odpelješ in ogrevaš pol je zihr ok

aja, a tko gre to.!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj naj bi ble neuporabne brez grelcev!! Pač če nimaš grelcev nemoreš kar taprvi krog na ful ampak se 1-2 kroga bolj počas odpelješ in ogrevaš pol je zihr ok

Samo sprašujem, ker tukaj gor strašijo, da brez grelcev niso dovolj segrete oz. jih težko z vožnjo segreješ.

Čeprav se strinjam s tabo, da če greš par krogov bol počasi, bi morale bolj držati kot navadne gume.

Ja, pa kaj imaš ti to zbirko navedenih motorjev v vitrini :headbang:

A?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo sprašujem, ker tukaj gor strašijo, da brez grelcev niso dovolj segrete oz. jih težko z vožnjo segreješ.

:yes:

Čeprav se strinjam s tabo, da če greš par krogov bol počasi, bi morale bolj držati kot navadne gume.

Kako boš s počasnimi krogi ogrel gumo, ki se že pri dokaj hitrih krogih ohlaja?

S hladno racing gumo ne moreš delati hitrih krogov, s počasnimi krogi pa bo ostala hladna.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so meni razložili so grelci samo za to, da ni toliko ciklov GRETJE - OHLAJANJE saj s tem guma izgubi svoje karakteristike in ni več tako mehka - lepljiva. Posledično manjši grip.

Za segreti gumo, je meni logično (kar mogoče ni prav), da se za segretje športne gume mora ustvariti veliko obremenitve na gumi. Večje trenje, večja temperatura guma se omehča in posledično bolje drži. Torej športna guma če ni segreta drži veliko manj kot ena ne tako športna

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako boš s počasnimi krogi ogrel gumo, ki se že pri dokaj hitrih krogih ohlaja?

S hladno racing gumo ne moreš delati hitrih krogov, s počasnimi krogi pa bo ostala hladna.

D.

Za kakšen marof to že drži, ampak na grobniku v toplem vremenu pa nebi smel bit problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za kakšen marof to že drži, ampak na grobniku v toplem vremenu pa nebi smel bit problem?

Po mojem mnenju velja isto tudi za Grobnik - z grelci na (slabih) 80°C ogrete gume se mi v 8-10 krogih ohladijo na slabih 60°C (moji časi pa so okrog 1:46). Sicer zadnji krog oz. zadnjih nekaj ovinkov (zagrebškega in naprej) predi izhodom ponavadi peljem precej počasi, a se mi ne zdi verjetno, da bi se samo v tem času gume ohladile za 20°C (pa tudi če se - to kaže, koliko se te gume 'ogrevajo' pri počasnih krogih).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

o kakem "dirkanju" pri časih nad 1.40 niti ne moremo govorit. pa brez zamere danči, sicer se pa tut sam nad to mejo vozim še zaenkrat..

je pa definitivno razlika ali se voziš pri 10 stopinjah ali pa pri 30+ stopinjah

mal "ugibamo" samo glede tega..

naj pove kako je dejansko s temi stvarmi nekdo, ki se s tem res ukvarja..

sam na žalost so "tisti" po pravilu le tiho ali pa "jebejo v glavo" :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, 1.40 je že kr ornk dirkanje.

1. ko sem bil dol sem mislu da bom motor ratrgal pa sem vozu +-2.00 :(

Naslednjič mi je že v rahlo mokrem šlo 1.55, tko da za moje pojme je pod 1.50 že kr soliden cajt. Al pa sem zrel za penzijo... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal "ugibamo" samo glede tega..

naj pove kako je dejansko s temi stvarmi nekdo, ki se s tem res ukvarja..

sam na žalost so "tisti" po pravilu le tiho ali pa "jebejo v glavo" :whistle:

Predvsem pa "tisti" po pravilu uporabljajo grelce in se brez sploh zajebavajo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, 1.40 je že kr ornk dirkanje.

1. ko sem bil dol sem mislu da bom motor ratrgal pa sem vozu +-2.00 :(

Naslednjič mi je že v rahlo mokrem šlo 1.55, tko da za moje pojme je pod 1.50 že kr soliden cajt. Al pa sem zrel za penzijo... :cry:

seveda da je kar hitro okoli 1.40...sam pod to mejo se pa baje odpira drugo obzorje..je pa res da se je treba vozit pa vozit pa vozit da prideš pod 1.40..

Predvsem pa "tisti" po pravilu uporabljajo grelce in se brez sploh zajebavajo.

D.

sej jest se tut ne zajebavam brez grelcev..

sam dejstvo pa ostaja, da malokateri "tisti" kaj pove..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če je na grobniku nad 20C lahko gume segreješ s manj hitrimi krogi. ko je blo okrog 12-15C, pa je prednja guma dobila

cold-tear. zelo grobo natrgan pas širok cca 2cm, podobno kot da bi ble vilce pretrde. ko je M1ha gumo segrel z grelcem je začela delat prav in se lepo obrabljat. Problem smo imeli zato, ker je prednji grelec crknil, in se ga je blo treba sposodit.

gume dunlop d209 n-tec (medium hard, oznake ne vem) časi okrog 1:38:00, če me spomin ne vara.

ni pa trik temperature gume samo v tem, kako guma drži, ampak tudi v tlaku. s segrevanbjem se kar precej spreminja. . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametno je tudi če se malo poigrate z nastavitvami vzmetenja

Se ogrooomno pozna.

Če koga ful zanima imam 2DVDja o vzmetenju, ki jih lahko naložim na en tracker, samo bo trajalo kar dolgo, ker nimam najboljše povezave glih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pametno je tudi če se malo poigrate z nastavitvami vzmetenja

Se ogrooomno pozna.

Če koga ful zanima imam 2DVDja o vzmetenju, ki jih lahko naložim na en tracker, samo bo trajalo kar dolgo, ker nimam najboljše povezave glih...

mene ful in bi ti bil ful hvaležen :D al pa vsaj ime/naslov pa bom že nek dol sneu

Popravljeno . Popravil primozh
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj klobasate, običajna cestna guma za superšportnike nad 70 stopinjami Celzija zaradi pregrevanja začne izgubljati oprijem!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nastavitve hidravlike so za moje pojme najbolj pomembne-poleg dobrih gum in bremz...

ko so mi motor nastavili strokovnjaki se je poznalo tudi na gumi kako jo pobira.

P a da ne govorim o času :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju velja isto tudi za Grobnik - z grelci na (slabih) 80°C ogrete gume se mi v 8-10 krogih ohladijo na slabih 60°C (moji časi pa so okrog 1:46). Sicer zadnji krog oz. zadnjih nekaj ovinkov (zagrebškega in naprej) predi izhodom ponavadi peljem precej počasi, a se mi ne zdi verjetno, da bi se samo v tem času gume ohladile za 20°C (pa tudi če se - to kaže, koliko se te gume 'ogrevajo' pri počasnih krogih).

D.

Če je temperatura zraka nad 20 stopinj, segreješ mrzle gume v dveh krogih in gume se na pisti ne ohladijo, res pa da se nisem nikoli probal peljat 1:46!

Še to, en turističen pilot ki gre parkrat na leto na pisto, predvsem poleti in ki ima malo v glavi da ne odpira gasa do konca v prvem ovinku, grelcev ne rabi! Rabiš jih pa predvsem za dirko, da greš lahko prvi ovinek na ful!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je temperatura zraka nad 20 stopinj, segreješ mrzle gume v dveh krogih in gume se na pisti ne ohladijo, res pa da se nisem nikoli probal peljat 1:46!

Še to, en turističen pilot ki gre parkrat na leto na pisto, predvsem poleti in ki ima malo v glavi da ne odpira gasa do konca v prvem ovinku, grelcev ne rabi! Rabiš jih pa predvsem za dirko, da greš lahko prvi ovinek na ful!

To je sigurno res, mogoče pa bi bilo vseeno treba upoštevat, da je za gume bolje če so cel dan na isti temperaturi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Plus to da eni vozmo SM in so ponavadi 20min sešni, v katerih lih ogreješ gumo in morš it dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa klobasata, običajna cestna guma za superšportnike nad 70 stopinjami Celzija zaradi pregrevanja začne izgubljati oprijem!!

Kdo pa se pogovarja o običajnih cestnih gumah? :) Tile fantje iz debate na Grobniku vsi vozijo dirkalne gume. Nasploh je neumnost it na Grobnik z običajnimi cestnimi gumami, kdor že gre dol, ima opremo in grelce, si plača trening, ima verjetno tudi za taprave gume :)

Drugače pa imam tudi jaz eno novo pridobitev :) Komaj čakam pomlad, da sprobam kako se obnesejo.

post-1190-1229529434_thumb.jpgpost-1190-1229529495_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!