Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

V Louisu so restposten, torej moraš kupit preko neta, oziroma preko Trg d.o.o. v Ljubljani. So pa znižani iz 200EUR na 150EUR, kar se mi zdi zelo ugodno. Pa kolikor sem bral po nemških forumih je folk kar zadovoljen z njimi. Za nas amaterje bodo že ok :)

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabiš jih pa predvsem za dirko, da greš lahko prvi ovinek na ful!

Hudo priporočljivo ni pa potrebno. Itak imaš pred dirko 2 kroga.

Ja, in pri ca.20st. se da diablo superbike (brez grelcev) na panoniji peljat že drugi krog 2.13. Brez kakega hudehga rizika.

GUme delajo le pamet treba imet v zapestju in ne v glavi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo priporočljivo ni pa potrebno. Itak imaš pred dirko 2 kroga.

Ja, in pri ca.20st. se da diablo superbike (brez grelcev) na panoniji peljat že drugi krog 2.13. Brez kakega hudehga rizika.

GUme delajo le pamet treba imet v zapestju in ne v glavi.

Se popolnoma strinjam, če ne štartaš iz prve vrste...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se pa enkrat malo bolje pelješ, pa je mogoče čas, da vgradiš kakšno boljšo sklopko (hint moj PM :rolleyes: ), jaz mislim, da je zelo pomemben tudi dober stabilizator krmila (sploh na Grobniku).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mislim, da je zelo pomemben tudi dober stabilizator krmila (sploh na Grobniku).

Spet odvisno kakšen motocikel voziš - sam ga recimo do sedaj še nisem pogrešal... Na aprili pa sem imel večkrat probleme s tem - ker je bil prednji konec veliko bolj nemiren.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej aprilija ga ma serijsko, 2000 model še, sam tale serijski če bi bil al pa ne bi :D, men se sicer zdi zelo miren motor in ga zaenkrat še nisem rabil (tko kot piše zgoraj, ga rabiš ko si hiter)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej aprilija ga ma serijsko, 2000 model še, sam tale serijski če bi bil al pa ne bi :D , men se sicer zdi zelo miren motor in ga zaenkrat še nisem rabil (tko kot piše zgoraj, ga rabiš ko si hiter)

Prav gotovo ga potrebuješ, ko voziš na robu svojih zmogljivosti oz. zmogljivosti motocikla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa k sem že glih v tej temi, kaj planiram za mojo drago da bo za na pisto, nekaj je že, neki še bo, ko bo dnar :)

Poliesterski oklepi

crash bunke

obnovitev vzmetenja

stabilizator, ki deluje

ročke, ki se lahko obrnejo gor, da se v primeru padca ne uničjo

druga ketna z zobniki za pospeške

mala modifikacija filtra za zrak

če na koncu ostane kaj denarja pa še nastavljive tačke

Zase pa zgubit ene par kilc, mal gibčnost povečat pa kondicijo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stabilizator je obvezen ja...

če že gledamo grobnik..za čase tja do 1.40 deluje serijski čist okej..sej najbrž sploh ne deluje..sam še en znak kok miren je cucuki :D

no..za kej hitrej pa..ne bom govoru.. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a pa si pelov kdaj sedemko? Jst sem jo kr ornk terov pa nism čutu potrebe da bi ga rabu - kolega s šestko je pa skos jokov da to bo prva investicija in the future...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men osebno je stabilizator takoj po poliestru in daleč pred izpuhom!

Mislim,da me je kr parkrat rešu pred :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men osebno je stabilizator takoj po poliestru in daleč pred izpuhom!

Mislim,da me je kr parkrat rešu pred :whistle:

plus 1x :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sesir glede nato da voziš 6tko in da si prej vozil R1 se strinjam da je v obeh primerih bolje imeti stabilizator kot pa kakšen ror.

Sem vozil 6tko in ma nenormalno lahek prednj konc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to, da imajo lahek prednji del je nekako splošno znano za kwakove šestke, zato bo spomladi tudi na moji blažilec, po vsej verjetnosti white power, kompleten s kitom za montažo pride 450€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to, da imajo lahek prednji del je nekako splošno znano za kwakove šestke, zato bo spomladi tudi na moji blažilec, po vsej verjetnosti white power, kompleten s kitom za montažo pride 450€

Prijatelj ga prodaja za zx10r l.04,če te zanima.Sam verjetno bi mogu nosilce menjat.Vsaj upam,da ga še ima,ko ga nisem neki cajta kaj vprašal.Pa prej je mel ohlins pa mu je bil wp kao bolš!Zdaj pa je prodal motor...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj sami stabilizatorji v bistvu niti niso tako dragi, več kot polovico cene kita nanesejo nosilci, narejeni za dotični motor, tako da hvala za ponudbo vseeno :worship: ampak bom raje vzel kar komplet, razen če izvohaš kje kaj rabljenega za šestko letnika 05/06

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Vilice so mi lani konec leta spustile olje..

Notri imam WP kit, iz Avstrije pa sem že nabavil nove semeringe in WP olje. Kam torej peljat pretesnit vzmetenje, da bo narejeno tako kot treba, ter da bodo znali še približno nastavit na mojo težo. Kakšen predlog? Pa koliko to stane?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vilice so mi lani konec leta spustile olje..

Notri imam WP kit, iz Avstrije pa sem že nabavil nove semeringe in WP olje. Kam torej peljat pretesnit vzmetenje, da bo narejeno tako kot treba, ter da bodo znali še približno nastavit na mojo težo. Kakšen predlog? Pa koliko to stane?

http://www.amortizer.si/ evo so strokovnjaki, letos tudi jst menjam semeringe...mi je spustu desni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam tud eno vprašanje oz bolj prošnjo...

sigurno ste se mojstri dosti ukvarjali z vzmetenjem motorja in nastavitvah prilagojene za vas..

zato bi prosil nekoga ki se res spozna na zadevo da bi mi pomagal nastavit vzmetenje za mojo suzy.

o vzmetenju prebral že veliko, pogledal par filmčkov, vem približno kako in kaj ampak vseeno si kot

začetniku v teh stvareh ne upam preveč poigravat..

seveda ne zdaj, bi še počakali kakšen mesec ali 3..

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težko bo kdo drug tebi nastavil vzmetenje, to je tako kot bi nekomu peljal nastavit oddaljenost sedeža v avtu od volana, da bo tebi prav :) enostavno ne gre..........saj je bilo že veliko napisanega, najlažje je nastavit preload, vilica mora vedno, pa če je še taka obremenitev, imeti 1cm fore spodaj, se pravi okoli kraka narahlo zapneš vezico, greš en krog, na eni ravnini zaviraš na polno, po prvem kolesu če se da, in to delaš toliko časa dokler ti ne ostane 1cm lufta med vezico in koncem vilic

zadaj pa se mora pod tvojo težo motor posesti za 3cm, ena točka direktno nad zadnjo osjo je mišljena

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!