Skoči na vsebino

Priprava motocikla za dirke


RHonda

Priporočene objave

To že, za kakšno napredno nastavljanje bom pač moral poskrbet sam s pomočjo koga, ki se na to spozna.. Ampak eno osnovno nastavitev se pa verjetno da prednastavit.. Ko je bil na motor zmontiran WP kit, so že tam v Avstriji, ker so to naredili, lepo nastavili vilice na željeno težo ter nastavili ostale nastavitve, kot naj bi bilo optimalno v povprečju za ta motor in to vzmetenje.

Ene smernice pač obstajajo, zato pa je tudi na interentu in v raznih revijah ponajt predloge koliko klikov kam pri katerem motorju za športno nastavitev, za vožnjo po cesti, ipd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam tud eno vprašanje oz bolj prošnjo...

sigurno ste se mojstri dosti ukvarjali z vzmetenjem motorja in nastavitvah prilagojene za vas..

zato bi prosil nekoga ki se res spozna na zadevo da bi mi pomagal nastavit vzmetenje za mojo suzy.

o vzmetenju prebral že veliko, pogledal par filmčkov, vem približno kako in kaj ampak vseeno si kot

začetniku v teh stvareh ne upam preveč poigravat..

seveda ne zdaj, bi še počakali kakšen mesec ali 3..

lp

Hola mojster,

sej načeloma ne boli zlo če vprašaš strička Googla, veš, al pa če mal prebrskat med že napisanimi nasveti... ampak ja, sevede, veliko lažje če nekdo poišče namesto tebe, kajne :rolleyes:

za začetek oz osnovo bodo najbrž nastavitve Sport-rider.coma za tvoj motorček kar OK:

če boš hotel pa zares nastaviti celo reč čim bolj natančno zase, pa se bo treba naučit obračat taprave šraufke in poskušati, pa spremljat na gumah kaj dogaja; kaj kakšen gumbek dela izveš pa tule

veliko užitkov na supernastavljenem motorčku ti želim!!

PS tale 2 ali 3 mesece ko misliš čakat na čudež in gledat v luft lahko mogoče porabiš za učenje - samo ideja :whistle:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam tud eno vprašanje oz bolj prošnjo...

sigurno ste se mojstri dosti ukvarjali z vzmetenjem motorja in nastavitvah prilagojene za vas..

zato bi prosil nekoga ki se res spozna na zadevo da bi mi pomagal nastavit vzmetenje za mojo suzy.

o vzmetenju prebral že veliko, pogledal par filmčkov, vem približno kako in kaj ampak vseeno si kot

začetniku v teh stvareh ne upam preveč poigravat..

seveda ne zdaj, bi še počakali kakšen mesec ali 3..

lp

Praviš da si o vzmetenju že veliko prebral in ti je približno jasno kako zadeva deluje, bo najbolje če se zadeve lotiš sam.

Za na cesto so serijske nastavitve povsem zadovoljive in večji posegi povečini niso potrebni, le kakšen klik gor ali dol.

Za začetek se najprej vprašaj kaj te moti oz. kaj bi rad popravil, nato razmisli kako bi lahko problem odpravil.

Vendno prestavi samo eno stvar naenkrat, ker če boš prestavil več stvari na enkrat ne boš vedel kaj deluje in kaj ne, potem pojdi na vožnjo pa ne samo krog bloka, ampak malo daljšo turco

(jaz sem ponavadi nastavil v petek in se vozil cel vikend), potem razmisliš o občutkih in tako dalje.

Dobro je vedeti tudi da serijsko vzmetenje in preveč občutljivo na nastavitve, zato probaj na začetku spreminjati po 2 ali 3 klike naenkrat.

Zadeve pa se vedno loti z novimi pnevmatikami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težko bo kdo drug tebi nastavil vzmetenje, to je tako kot bi nekomu peljal nastavit oddaljenost sedeža v avtu od volana, da bo tebi prav :) enostavno ne gre..........saj je bilo že veliko napisanega, najlažje je nastavit preload, vilica mora vedno, pa če je še taka obremenitev, imeti 1cm fore spodaj, se pravi okoli kraka narahlo zapneš vezico, greš en krog, na eni ravnini zaviraš na polno, po prvem kolesu če se da, in to delaš toliko časa dokler ti ne ostane 1cm lufta med vezico in koncem vilic

zadaj pa se mora pod tvojo težo motor posesti za 3cm, ena točka direktno nad zadnjo osjo je mišljena

e točno to sem mislil... osnovne nastavitve preloada glede na težo..

trdoto vzmetenja in rebound bi si že kasneje prilagajal glede na občutek pri vožnji..

Hola mojster,

sej načeloma ne boli zlo če vprašaš strička Googla, veš, al pa če mal prebrskat med že napisanimi nasveti... ampak ja, sevede, veliko lažje če nekdo poišče namesto tebe, kajne :rolleyes:

za začetek oz osnovo bodo najbrž nastavitve Sport-rider.coma za tvoj motorček kar OK:

če boš hotel pa zares nastaviti celo reč čim bolj natančno zase, pa se bo treba naučit obračat taprave šraufke in poskušati, pa spremljat na gumah kaj dogaja; kaj kakšen gumbek dela izveš pa tule

veliko užitkov na supernastavljenem motorčku ti želim!!

PS tale 2 ali 3 mesece ko misliš čakat na čudež in gledat v luft lahko mogoče porabiš za učenje - samo ideja :whistle:

hojla mojster brez zamere ampak mislim da mojega posta nisi prebral... sem par xx krat poguglal.. ne potrebujem nekoga

ki bi iskal linke namesto mene ampak nekoga ki je to že delal in ve kaj dela..

Praviš da si o vzmetenju že veliko prebral in ti je približno jasno kako zadeva deluje, bo najbolje če se zadeve lotiš sam.

Za na cesto so serijske nastavitve povsem zadovoljive in večji posegi povečini niso potrebni, le kakšen klik gor ali dol.

Za začetek se najprej vprašaj kaj te moti oz. kaj bi rad popravil, nato razmisli kako bi lahko problem odpravil.

Vendno prestavi samo eno stvar naenkrat, ker če boš prestavil več stvari na enkrat ne boš vedel kaj deluje in kaj ne, potem pojdi na vožnjo pa ne samo krog bloka, ampak malo daljšo turco

(jaz sem ponavadi nastavil v petek in se vozil cel vikend), potem razmisliš o občutkih in tako dalje.

Dobro je vedeti tudi da serijsko vzmetenje in preveč občutljivo na nastavitve, zato probaj na začetku spreminjati po 2 ali 3 klike naenkrat.

Zadeve pa se vedno loti z novimi pnevmatikami

ja zgleda da mi drugega res ne bo preostalo.. kaj me moti?

sprednje kolo imam občutek kot da zdrsuje... nastavitve imam na sportrider nastavljene..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sprednje kolo imam občutek kot da zdrsuje... nastavitve imam na sportrider nastavljene..

Zdrsuje kje, kdaj, kako.... z kakšnimi gumami, z kakšnim tlakom pri kakšni temperaturi.... faktorjev je veliko

Btw sportriderjeve nastavitve so kar ok, vsaj meni in mnogim drugim znancem na različnih ss japoncih, saj jih sigurno niso napisali kar eni pač,ampak sigurno neki dirkači... mogoče je finta kje drugje, mogoče si pa prehiter :whistle: :whistle: :whistle: :naughty: :naughty: B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e točno to sem mislil... osnovne nastavitve preloada glede na težo..

trdoto vzmetenja in rebound bi si že kasneje prilagajal glede na občutek pri vožnji..

Za to lahko prideš k meni - v delavnici imam vitel, s katerim je enostavno dvignit prednji in/ali zadnji del motorja, pomerit zadeve in preverit / nastavit statični posed mopeda - kar je nekako osnova za naprej.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to lahko prideš k meni - v delavnici imam vitel, s katerim je enostavno dvignit prednji in/ali zadnji del motorja, pomerit zadeve in preverit / nastavit statični posed mopeda - kar je nekako osnova za naprej.

D.

:worship: hvala sprejmem, se še slišimo ko bo čas..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za to lahko prideš k meni - v delavnici imam vitel, s katerim je enostavno dvignit prednji in/ali zadnji del motorja, pomerit zadeve in preverit / nastavit statični posed mopeda - kar je nekako osnova za naprej.

D.

:worship: hvala sprejmem, se še slišimo ko bo čas..

danci1973..ti maš najbrž kej predelan vzmetenje?

ker štelanje serijskega vzmetenja na letnikih 04/05 po mojih izkušnjah ne prinese bistvenih sprememb..

na k6 je pa že druga zgodba

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

e točno to sem mislil... osnovne nastavitve preloada glede na težo..

trdoto vzmetenja in rebound bi si že kasneje prilagajal glede na občutek pri vožnji..

...

hojla mojster brez zamere ampak mislim da mojega posta nisi prebral... sem par xx krat poguglal.. ne potrebujem nekoga

ki bi iskal linke namesto mene ampak nekoga ki je to že delal in ve kaj dela..

...

ja zgleda da mi drugega res ne bo preostalo.. kaj me moti?

sprednje kolo imam občutek kot da zdrsuje... nastavitve imam na sportrider nastavljene..

Hola mojster,

se opravičujem, a če bi takoj napisal da te sekira prednji konec in da že imaš nastavljeno na Sport-riderjeve nastavitve (in ne bi vmes vpletal kako si začetnik), bi dobil drugačen odgovor

osnove vzmetenja in nastavitev preloada

bolj konkretno, za nastavljanje

čist natančno ti tega ne more noben povedat (ali naredit), ker enim paše trša, drugim mehkejša nastavitev, vsak ima svoj stil vožnje, zato boš pač moral sam sprobavat tolk časa da boš našel kaj je všeč tebi

občutek zdrsavanja prednjega kolesa pa je lahko posledica marsičesa, na to vpliva veliko faktorjev; ker nisi nič napisal lahko samo ugibam: morda si - kot je že nekdso omenil - prehiter, voziš že čisto na meji in guma pač drsi ker ne zmore več, lahko zaradi neprimerne gume (nisi napisal katere voziš), v smislu da imaš morda ST gumo in jo teraš kot SS, morda teraš dirkalno gumo (tako za na pisto) po navadni cesti pa se ti ne segreje dovolj, morda zaradi izrabljene gume (čeprav ima še malce profila), napravilnega tlaka, neprimerne podlage (drseč asfalt (zlizan, prah itd) na katerem nobena guma ne bo dobro prijela), vožnje v ovinku brez dodajanja gasa (preobremenjenost prednjega konca), pa z enimi gumam lahko neka (npr tovarniška)nastavitev krasno špilala, z drugimi gumami pa ne več itd itd... Mojster Danci ti bo zagotovo znal povedat še veliko več ko bosta nastavljala sag :OK:

veliko veselja in uspeha pri nastavljanju želim

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danci1973..ti maš najbrž kej predelan vzmetenje?

ker štelanje serijskega vzmetenja na letnikih 04/05 po mojih izkušnjah ne prinese bistvenih sprememb..

na k6 je pa že druga zgodba

Ne, zaenkrat je na Gixxerju vse serijsko, razen olja v vilcah, ki sem ga menjal zaradi menjave semeringa.. Zdaj sem uporabil olje 7,5W (ki sem ga imel na zalogi), serijsko pa bi Suzuki naj uporabljal 5W.

Kolikor sem bral po raznih forumih, velja za Gixxerja K4-K% podobno kot za SV1000S - razpon nastavitev je zelo 'nelinearen', kar pomeni, da npr. prvih 5 obratov skoraj ničesar ne spremeni, zadnja dva pa ful. Tako da je neko 'pravo' nastavitev potrebno iskati po 1/4 ali še manj obrata - je pa potem težko (če ne že kar nemogoče) zadet enako nastavitev na obeh vilicah...

Za mojo težo so serijske vzmeti itak premehke in sem moral prednapetost zategnit do konca, da sem sploh prišel na 'sprejemljivo'. Ker pa imam doooooolgoročni plan to spremenit (težo, namreč), vzmeti nočem menjat.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na grobniku in diablo supercorsah tega občutka ni bilo (seveda nisem bil med najhitrejšimi 1.52)

je bil občutek na m3 na cesti na golico - dober asfalt, baje da dobra guma, sigurno ogreta in poleti..

mogoče vozim pregrobo, mogoče sem tudi nepravilno vozil ovinek z zaprtim gasom, mogoče....

škoda da nisem na cesti probal supercors.. jih bom letos.

začel sem dvomit v vzmetenje in/ali sebe da delam nekaj narobe..

če vsi hvalijo to gumo jaz pa razmišljam da bi jo prodal z skoraj novim profilom..

rad bi probal drugo gumo (naslednja cestna qualifier rr) in pa supercorso ampak še prej

pa bi ponastavil vzmetenje..

v glavnem ta guma mi sedaj ne vliva nekega zaupanja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zgleda da mi drugega res ne bo preostalo.. kaj me moti?

sprednje kolo imam občutek kot da zdrsuje... nastavitve imam na sportrider nastavljene..

Mogoče ne bi bilo slabo razmisliti tudi o spremembi stila vožnje. Ponavadi se težave s prednjim koncem pojavijo pri agresivni vožnji, ko zelo hitro vstopamo v ovinek in nato zmanjšujemo hitrost skozi ovinek z zapiranjem plina. Pri tem dodatno obremenimo prednji konec in prednja pnevmatika zdrsuje. Podobno težavo sem imel tudi sam na supermoto motorju. Rešil sem jo tako, da sem bolj ustavil motor pred vstopom v ovinek, zavoj pa poizkusil speljal z enakomernim dodajanjem plina.

Nobeno klikanje po vzmetenju, mi ni pomagalo, sprememba načina vožnje, pa je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na grobniku in diablo supercorsah tega občutka ni bilo (seveda nisem bil med najhitrejšimi 1.52)

je bil občutek na m3 na cesti na golico - dober asfalt, baje da dobra guma, sigurno ogreta in poleti..

mogoče vozim pregrobo, mogoče sem tudi nepravilno vozil ovinek z zaprtim gasom, mogoče....

škoda da nisem na cesti probal supercors.. jih bom letos.

začel sem dvomit v vzmetenje in/ali sebe da delam nekaj narobe..

če vsi hvalijo to gumo jaz pa razmišljam da bi jo prodal z skoraj novim profilom..

rad bi probal drugo gumo (naslednja cestna qualifier rr) in pa supercorso ampak še prej

pa bi ponastavil vzmetenje..

v glavnem ta guma mi sedaj ne vliva nekega zaupanja.

lp

Hola,

aha, bližamo se :)

če na Gju nisi imel teh težav, potem to IMHO ni krivda vzmetenja, ampak gume... M3 sicer ni slaba guma, a tudi meni prednja ni dajala blazno dobrega občutka, nekam "medla" je bila, nekajkrat čist nepričakovano zdrsnila v Dolomitih... sem jo zamenjal najprej za Bridgestone BT002, potem sprobal še Pirelli Corsa III, in obe sta bili (zame, moj stil vožnje) veliko boljši, "ostrejši", natančnejši, predvsem pa abs zanesljivi - nobenih zdrsov pri enakem stilu vožnje, tako da ti jih priporočam, še bolj kot SuperCorso; odloči pa se seveda sam

kljub temu lahko poskusiš bolje nastaviti vzmetenje, a mislim da bo dovolj če bosta z Dančijem pravilno nastavila sag, potem pa lahko mirno uporabiš Sport-riderjeve nastavitve, ki so se ti že obnesle... pa upoštevaj bladzotov nasvet, vedno vozi tako, da boš rahlo dodajal plin skozi ovinke... ko boš prišel pod 1:40 na Gju pa bo potreben tudi kak poseg na podvozju, ja

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te nastavitve vidim prvič!In sem jih pogledal za R1 in je razlika med "mojo" nastavitvijo in to objavljeno res minimalna!

Glede sprednje gume sem imel podoben občutek.Potem pa sem se vozil in vilice nastavil res podobno-malenkost na trše-mogoče,ker sem lažji!Pa prednjo gumo sem malo manj mel napumpano in se je vse to uredilo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekipa.... :worship:

Kakšen pritisk imate v sprednji in zadnji pnevmatiki,ki jo uporabljate....na Novem Marofu....seveda.... :whistle:

Sem bil nekajkrat...pa sem jih malo spustil na cca...2bar-a...pa mi ni bil zaupljiv občutek.. :cry: .. vozim pa na M3 pnevmatikah...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekipa.... :worship:

Kakšen pritisk imate v sprednji in zadnji pnevmatiki,ki jo uporabljate....na Novem Marofu....seveda.... :whistle:

Sem bil nekajkrat...pa sem jih malo spustil na cca...2bar-a...pa mi ni bil zaupljiv občutek.. :cry: .. vozim pa na M3 pnevmatikah...

to je sam občutek..

sicer pa..če se ne pelješ tolk hitr da fajn segreješ pnevmatiko zna bit filing kot da je "premal napumpana" ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekipa.... :worship:

Kakšen pritisk imate v sprednji in zadnji pnevmatiki,ki jo uporabljate....na Novem Marofu....seveda.... :whistle:

Sem bil nekajkrat...pa sem jih malo spustil na cca...2bar-a...pa mi ni bil zaupljiv občutek.. :cry: .. vozim pa na M3 pnevmatikah...

Če nimaš namontiranih gum za pisto jaz nebi nič spuščal, tudi sam sem imel slab občutek in več zdrsa z manj tlaka. Itak nesmeš bit dolgo gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ekipa.... :worship:

Kakšen pritisk imate v sprednji in zadnji pnevmatiki,ki jo uporabljate....na Novem Marofu....seveda.... :whistle:

Sem bil nekajkrat...pa sem jih malo spustil na cca...2bar-a...pa mi ni bil zaupljiv občutek.. :cry: .. vozim pa na M3 pnevmatikah...

Moji časi so okoli 1:27 moj rekord pa 1:25. Ko sem imel na M3 tlak 2,2 spredaj in 2,1 zadaj nisem imel dobrega občutka in sem raje vozil z 2,3 spredaj in zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...se pravi. da bi bilo 2,3... za marof.....just fine.....thanks.... :worship:

Komaj čakam, da se pogreje....Varaždinska krivulja..., matr bo veselo.... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...
če je motor težko prekladati iz ovinka v ovinek ga je treba spustit v križih a ne :hmm:

ni nujno..

šestke res ne bi smel bit težko prelagat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja pri 150 ga je prekleto težko prelagati, sam to je verjetno zaradi vztrajnosti koles pri taki brzini........vprašam zato ker sem šel danes dvor-kočevje, pa ga je zelo težko prelagati, vsaj v ležečem položaju, če pa se konkretno primem belance in vstanem vmes pa prvo kolo v luft sili kar naprej, in to mi na tej cesti ni čisto nič všeč, še posebej brez stabilizatorja, zato sprašujem če bo kaj lažje če ga spustim v križih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo.

Kje v slo nabavit "kit" za kratki gas?

lepa hvala

Zdej ,dvomim, da majo to splošte štacune, kot je recimo TC motoshop ...

jaz bi stavil na:

Čarman

Servis Štern

Pintar Racing

Sam sm prepričan, da si vse te že čekiral :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!