Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

Zdravo

Mene pa zanima kakšna je razlika med modelom L95 in L93

Na internetu sem iskal slike, ampak nevem ker letnik je na sliki.

Sprasujem zato ker nevem kater model bi kupil.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najvecja razlika je po moje v barvah.kolikor vem,niso nekih velikih sprememb delali.probaj pobrskati na www.motorradonline.de v arhivu.mogoce najdes tam kaj.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Zdravo

Mene pa zanima kakšna je razlika med modelom L95 in L93

Na internetu sem iskal slike, ampak nevem ker letnik je na sliki.

Sprasujem zato ker nevem kater model bi kupil.

Hvala

ojla

osebno voim l.93, za 95 pa nism prepričan a je že nova oblika. Če je potem ni niti malo podoben letniku 93

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole je letnik 95

Tole pa 93

Luči so drugače oblikovane, namesto 2 ima 1 disk (odvisno za kateri trg, mislim pa, da pri nas imel 2 diska pa še zadi ga je dobil namesto bobna).

Drugačna poslikava, mislim da druge dimenzije gum, moč motorja že več kot 10 let ista.

Naslov: http://www.mcpoolen.se/mc/1995/kawasaki/gpz500s.html

Edited by - rok on 05/09/2001 08:05:35

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ500 letnik 95 se da dobit, samo jih je dosti manj kot pa starejsih modelov.

Ja se to lahko kupis tudi letnik 94, ker so leta 94 ze zaceli delat nove modele.

Jaz imam letnik 93, in se m kr zadovoljen z njim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasaki-ja gpz500EX ni!!!

V ZDA se GPz500S imenuje EX500 ali pa novejsi letniki Ninja 500R.

Po mojem je verjetno misljen GPz500S, ker ima oznake EX v stevilkah motorja in sasije. Npr. GPz500R,ZZR600 pa imajo te oznake ZX.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ameriški trg imajo včasih drugačne oznake (sicer ne vem zakaj).

EX 500 je bil isti kot pri nas GPZ 500 S

Sedaj imajo Ninja 500 R (če se ne motim), pri nas je bil pa GPZ 500 R čisto drugačen (4-valjni).

ZZR je tudi tam ZX-11 ali podobno.

???

So pa tudi manjše razlike:

za ameriški trg je GPZ bolj opuljen - spredaj 1 disk, nima spodnjega spojlerja, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Kupujem svoj prvi motor (tomosi ne štejejo), v ožjem izboru pa sta gpz in er5 :shock:

Vendar pa ne vem kako naj se odločim in prosim za kakšen nasvet :oops:

Bolj se nagibam k gpz-ju,vendar pa me moti, ker imajo (vsaj tisti v salomoncu) vsi preko 25000km :!: Sicer pa je to letom verjetno kar primerno?Ali se pri teh kilometrih že lahko pričakujejo kakšne težave :?:

Ali je bolje kupiti er5 s kakšnih 13-15000km,ki pa po zmogljivostih malo zaostaja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do 40-50kkm naj nebi blo večjih problemov... odvisno od letnika.

Če ti je bolj všeč nagec, pol er5, če pa bolj komot sport-tourer pa GPZ.

Če pa hočeš več končkov pa CBR600, fazer 600, etc...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej se moraš odločit, kakšen motor bi rad imel, naked (ER5), sport (GPZ500S) ali enduro (KLE).

Mašine so skoraj enake, stem da je na GPZ-ju malo bolj navita, ma 60KM, ER in KLE pa 50KM.

Jaz mam GPZ-ja letnik 93 pa mam prevoženih cca.33000km, pa moram rečti da čist brez problemov, do zdaj nobene okvare!

Tak da glede kilometrov, ni panike, samo te pa moram tud opozoriti, da je možno tudi da je kak bedak, mrzlega privijal,... pa je mašina zgonjena.

Saj boš pred nakupom itak probal, pa še kakega prijatelja s sabo pelji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel na GPZju 60.000 km, ko sem se odlocil za generalko. Ker tudi nisem vedel, ali so realni ali ne. Skratka, motor zdrzi, ce z njim delas normalno, pa tudi za vzdrzevanje je relativno poceni. Za zacetnika je kar primeren motor, ce imas tudi v glavi vse na svojem mestu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam se vozil Er5, moram reči da je motorček super. Lahko vodljiv, ne pretežak. Edino kar je mu mogoče manjka kakšen konjič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kater letnik približno kupuješ, ampak pri starejših se jaz ne zanašam na prikazane kilometre. Prodajajo se namreč 9 - 11 let stari, pa imajo 30 - 50 k km. Teško verjemem da je motor v povprečju delal 3000 km letno. Če je ta mašinca lepo vzdrževana in vožena, kilometri niso problem, tudi 50. 60 tisoč ali več. Bolj se posveti stanju motorja, pa koga ki se spozna vzemi sabo, najbolje mehanjika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej če po pravici povem sem že šel čez cel arhiv :oops: , sam me zanima če je mogoče kdo, ki je vozu že oba motorja...in kakšna je dejanska razlika

Pa, če se gpz-ji s 25000km že kaj kvarijo,al pa se sam zamena zobnike,pa te nujne zadeve in bi se mogl normalno vrtet še nekaj časa:?:

a je to približno tako kot, da bi kupil avto s 100.000km,pa je treba že zamenjat kakšno sklopko pa amortizerje... :?:

ker se mi zdi, da konkretno tega nisem zasledil :!: :?:

Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se zelo pozna poleg tistih 10 konjev razlike,tudi to da ma gpz oklep,er je pa brez vsega :?:

Pa ne samo pri zmogljivosti, ampak tudi zaradi občutka pri vožnjiž?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno vozem ER-5 in ti lahko rečem da je super za vozet. Če bi rad bol ostro vozu skoz ovinke se ga da nagent kukr ti jaj.. dajo. Do tace ni panike. Je pa res da ma bol mal moči. Sicer za 50KM je kar živ sam še kakih par konjev se pa res ne bi branu. Je pa tako, da vsak ka ga je vozu ga je pohvalu in je res dober motorček za začetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa, če se gpz-ji s 25000km že kaj kvarijo,al pa se sam zamena zobnike,pa te nujne zadeve in bi se mogl normalno vrtet še nekaj časa:?:

Meni je pri 25.000 pa par kilometrov masina spustila duso ( beri zaribala ) ampak dvomim da so bili kilometri realno ( 11 let star ).

Pred nakupom obvezno pelji na pregled na kak servis.

GPZ 500 ti zna ratat kmalu svoh tako da lahko malo tudi pogledaš za malo močnejšimi motorji.

ER5 se mi zdi pa malo majhen, kar pa ni nujno slabo če nisi večji.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozim GPZ-ja, vozil pa sem tudi ER-a. Mene je osebno pri Er motil veter (beri ni vetrne zascite), ki ga imaš pri GPZ-ju veliko manj in s tem je voznja dosti bolj udobna.

Kar se moči tiče sam osebno nisem opazil neke velike razlike, ker ER-a nisem imel moznosti "stestirat" do konca.

Pa zavore so malo slabše (ima pač samo en disk spredaj) pri ER.

Drugače pa lahko rečem da je ER bolj okreten pri majhnih hitrostih, predvsem na račun bolj pokončne drže med vožnjo. Za mojih 180 cm je bil ER kar dosti bolj udoben za vozit.

Mašina pri GPZ-ju. Moram rečt da men ne dela nobenih problemov, po 32000 realnih kilometrih.

Sem pa osebno na svojem malo pritegnil zadnje vzmetenje, spredaj pa nalili noter trše olje in tudi tu se sedaj pozna sprememba na bolje. Ni pa bilo s tem nobene revolucije.

Osebno niti ne morem rečt, da je GPZ prešvohn. Če ga misliš imet za gonit po ravninah nad 160, potem ti bo ja prešvohn, sam čez ovinke (sploh kratke) pa verjemi da boš pred marsikaterim močnejšim in težjim motorjem (al pa komot vštric z njim) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mašina pri GPZ-ju. Moram rečt da men ne dela nobenih problemov, po 32000 realnih kilometrih.

Sem pa osebno na svojem malo pritegnil zadnje vzmetenje, spredaj pa nalili noter trše olje in tudi tu se sedaj pozna sprememba na bolje. Ni pa bilo s tem nobene revolucije.

Osebno niti ne morem rečt, da je GPZ prešvohn. Če ga misliš imet za gonit po ravninah nad 160, potem ti bo ja prešvohn, sam čez ovinke (sploh kratke) pa verjemi da boš pred marsikaterim močnejšim in težjim motorjem (al pa komot vštric z njim) :wink:

AD1: ja, ce GPZja normalno vozis (tako, kot vsak motor: ko je hladen, pocakas, ko je topel, pa lahko gasa do konca), potem mora zdrzati kar precej kilometrov.

AD2: hitrosti nad 120 v ovinkih ti znajo z originalnim delati malo tezave, ker motor ni tako trd in se cuti nihanje. Malo se da to popraviti tako, kot je Miki rekel, ampak cudezev ne mores pricakovati.

AD3: TOCNO TAKO! Cez kratke ovinke tja do 120 bos vsaj konkurencen tezjim in mocnejsim motorjem, dostikat pa se ti bo zgodilo, da bos celo pred njimi. Verjemi, stestirano... :wink: Ce se ti gre pa za velike hitrosti, potem pa pozabi na ta motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kater letnik približno kupuješ, ampak pri starejših se jaz ne zanašam na prikazane kilometre. Prodajajo se namreč 9 - 11 let stari, pa imajo 30 - 50 k km. Teško verjemem da je motor v povprečju delal 3000 km letno.
So tudi izjeme. Ko sem jaz kupoval svoj motor se je prodajal YZF750SP (enosed), ki je bil star 4 leta. Prevoženih je imel 328km!!!! Dedeku je bila najdaljša tura iz Frama na letališče, kar je približno 5km.

Jaz bi vzel GPZja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če še mopeda prej nis jemu ER-5, GPZ 500 je za malce več denarja boljši šport tourer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!