Skoči na vsebino

Kawasaki GPZ 500 / ER 5


franci

Priporočene objave

Puzdrauleni ! :lol: :lol:

Ja sej ste že praktično vse napisali... :oops: Jst osebno bi ti priporoču GPZ-ja. :roll:

Er-5 je luškani motorček, izredno lepo vozen, na tački si zelo kmalu, manjka mu konjev, sploh če boš kdaj še koga peljal. Po eni sezoni, ga boš po vsej verjetnosti že želel prodati in iti "naprej". Za zelo kratke, počasnejše in zaprte ovinke, bi upal trditi, da je ER-5, okretnejši od GPZ-ja, sicer je pa odvisno tudi od voznika.

GPZ-ima nekaj tistih konjičev več, za dolge zelo hitre ovinke, je konstrukcija malce prešvohna....150+ po ovinkih pozabi, sicer ti pa kot začetniku, to toplo odsvetujem, je pa zelo lepo vozen po ovinkih nekje okol 80 do 100 km/h.

Ko se ga navadiš, se boljša in novejša konkurenca, kaj hitro poti, ko te skuša slediti, včasih pridejo, pa kakšne dva ovinka za tabo. Je tehnično malce zahtevnejši (ne boš ga imel tako hitro na tački kot ER-5), malce močnejši in če želiš imeti motor vsaj dve sezoni, si želiš daljše potovalne vožnje (tudi v dvoje), včasih športne vožnje, je to prava izbira zate. Pa tudi veterna zaščita je boljša, glede na to, da je ER-5 naked bike.

Glede kilometrov....Ti kot prvo poglej ohranjenost motorja in bodi pozoren na lastnika. Če je motor redno vzdrževan servisiran, hladen nikoli gonjen, potem so te mašine zelo vzdržljive...50.000 km sploh ni problem, pa tut vse do 100.000km+.

Vedeti pa morš, da vsak povprečen motorist naredi v povprečju nekje okol 7.000 do 12.000 km na leto. Tko da recimo, če gledaš GPZ-ja letnik 93, potem ima skoraj sigurno okol 50.000+ kilometrov. Tko, da ne nasedat na take fore ....... letnik 93, pa ima 35.000 kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedeti pa morš, da vsak povprečen motorist naredi v povprečju nekje okol 7.000 do 12.000 km na leto. Tko da recimo, če gledaš GPZ-ja letnik 93, potem ima skoraj sigurno okol 50.000+ kilometrov. Tko, da ne nasedat na take fore ....... letnik 93, pa ima 35.000 kilometrov.

osebno furam GPZ-ja peto sezono in ti moram oporekati okoli kilometrov. Niti eno sezono kar imam motor (letnik je 93) nisem naredil več kot 7 kkm. Letošnjo sezono pa sem podrl vse rekorde ko sem naredil do sedaj samo 1500 km. Zarad tega (pomanjkanje časa in motiva za preganjanje po cestah) sem se tudi odločil da svoj moped PRODAM.

Aha prefuranih pa ima 32000 km, pa če verjameš ali pa ne, ko sem ga pa kupil jih je imel pa 10000. :wink:

Lahko pa ti tudi na temle mestu povem da večina mojih kolegov ne naredi na leto vec kot 7000-8000 km. :wink:

tko da za moje pojme so tudi taki kilometri realni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi ER-5,je zakon motorček.Sam ga furam prvo sezono in sem zelo zadovoljen z njim(mogoče mu manjka res nekaj hp vendar ti povem da jih za začetek čist dost).Bil tudi(s punco) na Braču,motor lavfal bp.Vse kar moraš narediti je,da ga redno vzdržuješ(servisi...) pa nima bit kej narobe.

Res pa je ,da je odvisno v kakem stanju ga kupiš.

Glede veterne zaščite je pa tako.Če imaš spredaj šipo je zakon(je ne dam več dol),vetra sploh ne čutiš.

lp, Šusi

ps:Če te zanima nakup pa pošlji pm!

icon_kadilec.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdrauleni ! :lol: :lol:

Ja sej ste že praktično vse napisali... :oops: Jst osebno bi ti priporoču GPZ-ja. :roll:

Er-5 je luškani motorček, izredno lepo vozen, na tački si zelo kmalu, manjka mu konjev, sploh če boš kdaj še koga peljal. Po eni sezoni, ga boš po vsej verjetnosti že želel prodati in iti "naprej". Za zelo kratke, počasnejše in zaprte ovinke, bi upal trditi, da je ER-5, okretnejši od GPZ-ja, sicer je pa odvisno tudi od voznika.

GPZ-ima nekaj tistih konjičev več, za dolge zelo hitre ovinke, je konstrukcija malce prešvohna....150+ po ovinkih pozabi, sicer ti pa kot začetniku, to toplo odsvetujem, je pa zelo lepo vozen po ovinkih nekje okol 80 do 100 km/h.

Ko se ga navadiš, se boljša in novejša konkurenca, kaj hitro poti, ko te skuša slediti, včasih pridejo, pa kakšne dva ovinka za tabo. Je tehnično malce zahtevnejši (ne boš ga imel tako hitro na tački kot ER-5), malce močnejši in če želiš imeti motor vsaj dve sezoni, si želiš daljše potovalne vožnje (tudi v dvoje), včasih športne vožnje, je to prava izbira zate. Pa tudi veterna zaščita je boljša, glede na to, da je ER-5 naked bike.

Glede kilometrov....Ti kot prvo poglej ohranjenost motorja in bodi pozoren na lastnika. Če je motor redno vzdrževan servisiran, hladen nikoli gonjen, potem so te mašine zelo vzdržljive...50.000 km sploh ni problem, pa tut vse do 100.000km+.

Vedeti pa morš, da vsak povprečen motorist naredi v povprečju nekje okol 7.000 do 12.000 km na leto. Tko da recimo, če gledaš GPZ-ja letnik 93, potem ima skoraj sigurno okol 50.000+ kilometrov. Tko, da ne nasedat na take fore ....... letnik 93, pa ima 35.000 kilometrov.

Sorry, ampak glede prevoženih kilometrov se niti malo ne strinjam s tabo.

Naj ti kot primer povem za mojega GPZ-ja, je letnik 93 in ima prevoženih 33000Km. Pa mi verjemi da so realni.

1.lastnica mojega motorja je kupila ta motor nov v letu 94,tako da je eno leto motor stal v trgovini. Ta lastnica je delala v avstriji in se je vozila z motorjem le ob vikendih. Ko sem ga kupil jaz je imel prevoženih nekaj čez 5000Km.

Jaz sem ga kupil ko sem imel 16let in sem se 2 leti vozil bolj malo, krajše ture v okolici, saj sem imel omejitev izpita do 125cc.

Tako da mi ne moreš reči, da so kilometri nerealni!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj se vidi.

Če ti kaže 30.000, pol pa reče da je bil glih obnovljen pol že neki ni uredu. Zic je znucan, platišča poravsana od gumamenjanja, diski obrabljeni, Poravsane vilice, ročke oz zamenjan, plastika pa itak skor sama od sebe poč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šusi mi lahko poveš, katero vetrno zaščito maš? Jest sm mel namreč Givi A600 pa sem jo dal dol ker mi je od vrtinca bobnelo po čeladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no saj se mi je zdelo, da bodo mnenja različna :?

Kaj pa, če bi se po kakšnih dveh letih odločil prodat oz. zamenjat?

Verjetno bo kr težje prodat kašen gpz letnik okrog 95, kakor pa novejši er(recimo 98 al pa 99) :?:

Kako to, da ni novejših letnikov gpz-jev(v oglasniku)?Sej se mi zdi,da jih še delajo?Al se mogoče motim :?:

Ja sej ne še kupil nisem pa se že menim od prodajanja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no saj se mi je zdelo, da bodo mnenja različna :?

Kaj pa, če bi se po kakšnih dveh letih odločil prodat oz. zamenjat?

Verjetno bo kr težje prodat kašen gpz letnik okrog 95, kakor pa novejši er(recimo 98 al pa 99) :?:

Kako to, da ni novejših letnikov gpz-jev(v oglasniku)?Sej se mi zdi,da jih še delajo?Al se mogoče motim :?:

Ja sej ne še kupil nisem pa se že menim od prodajanja :)

GPZ 500 S še vedno delajo in jih tudi lahko kupiš pri nas. Glede na razmere na trgu rabljenih motorjev boš zanj čez nekaj let dobil par 100kSIT manj kot boš dal za novega kar zna biti manj od tega kar boš porabil za izredne servise za starejši GPZ ( mi je kr malo žal da nisem novega kupil ampak potem bi pa raje nekaj let star cestni 600ccm motor, pa smo spet tm :) )

Računati moraš nato, da na rabljenem dobiš zavore, zobnike, gume, ... v malo slabšem stanju kot pri novem in karkoli od tega stane nekaj $$$.

Poglej si malo http://www.dks.si/ za točne cene.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedeti pa morš, da vsak povprečen motorist naredi v povprečju nekje okol 7.000 do 12.000 km na leto. Tko da recimo, če gledaš GPZ-ja letnik 93, potem ima skoraj sigurno okol 50.000+ kilometrov. Tko, da ne nasedat na take fore ....... letnik 93, pa ima 35.000 kilometrov.

osebno furam GPZ-ja peto sezono in ti moram oporekati okoli kilometrov. Niti eno sezono kar imam motor (letnik je 93) nisem naredil več kot 7 kkm. Letošnjo sezono pa sem podrl vse rekorde ko sem naredil do sedaj samo 1500 km. Zarad tega (pomanjkanje časa in motiva za preganjanje po cestah) sem se tudi odločil da svoj moped PRODAM.

Aha prefuranih pa ima 32000 km, pa če verjameš ali pa ne, ko sem ga pa kupil jih je imel pa 10000. :wink:

Lahko pa ti tudi na temle mestu povem da večina mojih kolegov ne naredi na leto vec kot 7000-8000 km. :wink:

tko da za moje pojme so tudi taki kilometri realni.

Rekel sem, povprečni motorist in v povprečju naredi toliko in toliko....navajam, v povprečju minimalno število kilom. in v povprečju maksimalno število kilometrov, če si opazil, vidiš da tvojih kilometrov nisem izpustil. :lol: 8)

Tu ne štejem ekstremov......ni se vozil, ni bilo časa, bil registriran ne vem kdaj kasneje itd. :lol:

Če se vsaj malo razumeš na statistiko, ti beseda v povprečju dosti več pomeni, kot tistemu, ki o statistiki nima pojma in je pri prebiranju sploh ne opazi. :shock: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Puzdrauleni ! :lol: :lol:

Ja sej ste že praktično vse napisali... :oops: Jst osebno bi ti priporoču GPZ-ja. :roll:

Er-5 je luškani motorček, izredno lepo vozen, na tački si zelo kmalu, manjka mu konjev, sploh če boš kdaj še koga peljal. Po eni sezoni, ga boš po vsej verjetnosti že želel prodati in iti "naprej". Za zelo kratke, počasnejše in zaprte ovinke, bi upal trditi, da je ER-5, okretnejši od GPZ-ja, sicer je pa odvisno tudi od voznika.

GPZ-ima nekaj tistih konjičev več, za dolge zelo hitre ovinke, je konstrukcija malce prešvohna....150+ po ovinkih pozabi, sicer ti pa kot začetniku, to toplo odsvetujem, je pa zelo lepo vozen po ovinkih nekje okol 80 do 100 km/h.

Ko se ga navadiš, se boljša in novejša konkurenca, kaj hitro poti, ko te skuša slediti, včasih pridejo, pa kakšne dva ovinka za tabo. Je tehnično malce zahtevnejši (ne boš ga imel tako hitro na tački kot ER-5), malce močnejši in če želiš imeti motor vsaj dve sezoni, si želiš daljše potovalne vožnje (tudi v dvoje), včasih športne vožnje, je to prava izbira zate. Pa tudi veterna zaščita je boljša, glede na to, da je ER-5 naked bike.

Glede kilometrov....Ti kot prvo poglej ohranjenost motorja in bodi pozoren na lastnika. Če je motor redno vzdrževan servisiran, hladen nikoli gonjen, potem so te mašine zelo vzdržljive...50.000 km sploh ni problem, pa tut vse do 100.000km+.

Vedeti pa morš, da vsak povprečen motorist naredi v povprečju nekje okol 7.000 do 12.000 km na leto. Tko da recimo, če gledaš GPZ-ja letnik 93, potem ima skoraj sigurno okol 50.000+ kilometrov. Tko, da ne nasedat na take fore ....... letnik 93, pa ima 35.000 kilometrov.

Sorry, ampak glede prevoženih kilometrov se niti malo ne strinjam s tabo.

Naj ti kot primer povem za mojega GPZ-ja, je letnik 93 in ima prevoženih 33000Km. Pa mi verjemi da so realni.

1.lastnica mojega motorja je kupila ta motor nov v letu 94,tako da je eno leto motor stal v trgovini. Ta lastnica je delala v avstriji in se je vozila z motorjem le ob vikendih. Ko sem ga kupil jaz je imel prevoženih nekaj čez 5000Km.

Jaz sem ga kupil ko sem imel 16let in sem se 2 leti vozil bolj malo, krajše ture v okolici, saj sem imel omejitev izpita do 125cc.

Tako da mi ne moreš reči, da so kilometri nerealni!!!

Rekel sem, povprečni motorist in v povprečju naredi toliko in toliko....navajam, v povprečju minimalno število kilom. in v povprečju maksimalno število kilometrov.

Tu ne štejem ekstremov......ni se vozil, ni bilo časa, bil registriran ne vem kdaj kasneje, ni se vozil ker ni imel izpita, lastnica delala v Avstriji, ni bilo časa, itd. :lol:

Če se vsaj malo razumeš na statistiko, ti beseda v povprečju dosti več pomeni, kot tistemu, ki o statistiki nima pojma in je pri prebiranju sploh ne opazi. :shock: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa nehajte se nategovati okoli kilometrov... to je relativno.

Jaz imam GPZja 2,5 sezone.

1. leto: 5000 km (od 14. avgusta)

2. leto: 13.000 km

3. leto 19.000 km (do 20.avgusta, ko nisem mogel vec voziti zaradi noge).

Skupaj: 37.000 / 2,5 = 14.800 na sezono.

Veliko?! Malo?! Prej veliko kot malo.... S takim tempom bi moj moto imel v svojih 14 letih 207.000 km.... Uffff.... ampak prejsnji lastnik ni imel casa zaradi dela, otroka in podobna jajca... pa je mogoce naredil 5000 na leto.... spet je vse relativno....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si "muško" se ti zna zgodit, da to bo twister premali.

Ko se jaz na ženinega vsedem, se mi nekak podmersko vse zdi,ko na ATXu...

Tak da če si cca 175 in 80 kg ali več....kaj pa vem, raje se z enim malo pelji, da boš vsaj videl, če gor pašeš.

LP, ElB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej če po pravici povem sem že šel čez cel arhiv :oops: , sam me zanima če je mogoče kdo, ki je vozu že oba motorja...in kakšna je dejanska razlika

Pa, če se gpz-ji s 25000km že kaj kvarijo,al pa se sam zamena zobnike,pa te nujne zadeve in bi se mogl normalno vrtet še nekaj časa:?:

a je to približno tako kot, da bi kupil avto s 100.000km,pa je treba že zamenjat kakšno sklopko pa amortizerje... :?:

ker se mi zdi, da konkretno tega nisem zasledil :!: :?:

Tnx

Ko kupiš rabljen motor je itak najbolj pametno zamenjat olje, filter za olje, pakne pa olje za bremze. Neglede na to, če lastnik pravi da je menjal dan prej. Preveri semeringe na vilicah, sej sami niso dragi, samo menjava je malo bolj zahtevna kot samo pakne.

Sej strošek ni tak... 6-7kSIT par paken (x3), olje 4k, filter 2k, olje za bremze 1-2k, zobnike pa ketno pa tudi vidiš, kolk ma še življenja. Gume prav tako.

Pri cca 25-30kkm pričakuj ketno pa zobnike, mogoče ketnco za ventile (če se jo da raznetat ni tak problem... nova je cca 15kSIT), diski bi morali biti še OK, ostalo se pač menja glede na način vožnje.

Definitivno pa vzemi s seboj nekoga, ki se spozna na te motorje. Ta lekcija zna bit draga... ane klemens? :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

koliko bi pa pršu en tak gpz 500 tko ene 90.l, recmo dobr ohranjen, tko mau informativno

LP by gebre

350k največ, nereg... glede na to da se itaq ne da več prenašat registracije... zav. police... etc..

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal 370k, registriran še par mesecev s tem da je stroške prepisa plačal lastnik. Skratka šola ni bila draga, je pa zoprno ka ne veš kaj naj z motorjem ka je vreden manj kot kaka okvara na motorju.

LP,

klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem dal 370k, registriran še par mesecev s tem da je stroške prepisa plačal lastnik. Skratka šola ni bila draga, je pa zoprno ka ne veš kaj naj z motorjem ka je vreden manj kot kaka okvara na motorju.

LP,

klemen

Jah trenutno stanje je tako, da si stran vrgel 370k.... ne vem no, meni se zdi drago. Tud če bi dobu drugo mašino, bi vsaj neki malga nazaj dobu. Če bi prodal po delih, bi tud neki malga nazaj dobu. Definitivno si pa preplačal zadevo. Šola pa glede tega, da nisi mel sabo nikogar, ki bi ti povedal da se tega motorja ne splača kupit za tolk dnarja.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šusi mi lahko poveš, katero vetrno zaščito maš? Jest sm mel namreč Givi A600 pa sem jo dal dol ker mi je od vrtinca bobnelo po čeladi.

Mam eno šipo od Kappe.Res da je malenkost višja,sam je pa tak nareta,

da ti piha čez čelado,pa tud mim rok na balanci.Pa še pocen je bla.

lp, Šusi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Miki rekel si da naj se raje peljem ne sam podatke gledam. Ja a veš kje bi lahko dobil za testno vožnjo GPZja?

Pa kaj je z vzmetenjem...kuliko stane novo(zadnje)?

In še vedno ne vem na kuliko km se menja olje pri GPZ in na kuliko so redni servisi?

P.S.:vprašanja se nanašajo na GPZ 500 S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GPZ in ER 5 bi morala pri normalni vožnji in rednih servisih zdržati vsaj 100000 km. To je seveda če kupuješ novega in ga previdno utečeš. Mislim da je boljša odločitev, če boš izbral GPZja kot ER 5.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Miki rekel si da naj se raje peljem ne sam podatke gledam. Ja a veš kje bi lahko dobil za testno vožnjo GPZja?

Pa kaj je z vzmetenjem...kuliko stane novo(zadnje)?

In še vedno ne vem na kuliko km se menja olje pri GPZ in na kuliko so redni servisi?

P.S.:vprašanja se nanašajo na GPZ 500 S

Menjava olja je 1x letno ali na 10.000Km. Drgače so pa servisi na 1000-1500Km,5000Km,10.000Km...

Kaj pa naj bi blo z vzmetenjem? Zakaj rabiš novo??

Moj amortizer je po 9letih še vedno dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aleš:

Bral sem,da vsaj pri modelih narejenih pred 94 letom vzemtenje naj nebi dolgo zdržalo. Potem pa da so to izboljšali. Pa da je ravno v slabem vzmetenju problem,da motor nebi bil primeren za 2 in prtljaga potovanja. Jaz sem to tako prebral, srčno upam da ni res, oz. da novejši modeli nimajo več probelmov s tem. In ravno to sranje z vzmetenjem naj bi bilo glavni razlog za čudno obnašanje motorja v ovinkih pri veliki hitrosti.

Aleš a imaš ti starejši model(pred 94 letnik) z 16 inčnim sprednjim kolesom? Baje naj bi vsaj tisti modeli ki so imeli 16 inčna kolesa ful spodrsvlai v ovnikih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!