Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
mare25

Skuter za v sluzbo

Recommended Posts

mare25

Lep pozdrav vsem.

Rabil bi nekaj informacij glede nakupa skuterja. Glede na vozne razmere v ljubljani(guzva,zastoji) sem zacel razmisljati o nakupu skuterja.

Veckrat na dan moram iz pisarne na razlicne konce ljubljane in z avtomobilom porabim prevec case+nimas kje parkirat.

Ker ze 6 let vozim samo avto,bi potreboval nekaj informacij.

Na netu je ogromno nekih kitajskih skuterjev(kako se obnesejo) rabil bi skuter s katerim ne bom delal zastojev in pa neko zanesljivost. na pogled mi je vsec sachs(cca.1000€) kaksna informacija o njem bi bila dobrodosla.

Hvala vsem!

Mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Mislim, da tema že obstaja (odločitev glede nakupa skuterja - nekaj v tem smislu) ;) Malo prebrskaj pa boš našel. Sam ti bolj priporočam kakšnega maksija, ki ima dobro vetrno zaščito (da se recimo lahko pelješ tudi v dežju, pa nisi ekstra moker), je pa res, da potem moraš narediti izpit za A kategorijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

skuter je brezveze, za mesto ti je kak star tomos avtomatik čisto dovolj pa stane cca 200€ + 20€ letno zavarovanje. pa še skrbi z krajo ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare25

Tudi sam sem ze razmisljal o maxiju,ampak nimam casa it delat izpita A kategorije.

Skuter bi se v glavnem uporabljal za nekaj kratkih vozenj na dan(pomlad,poletje)

Kako je s krajami skuterjev,a jih se vedno kradejo tako kot vcasih?

Malo sem brskal po netu in je polno nekih novih znamk za ugodno ceno.Kako se kaj obnesejo te cunga-lunga skuterji(1000€)

S katerim cunga lunga skuterjem imate dobre izkusnje,kaj priporocate?

Hvala za info!

Mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Novih za 1000€ ne dobiš, razen one čunge lunge :) Tem se izogni v širokem loku. Raje kupi rabljenega. Ker se mi zdi, da bi rad imel dobro vetrno zaščito ter ravno dno, da lahko gajbo piva pelješ domov, je pomoje Peugeot Elyseo dobra izbira. Poglej na avtonetu, mislim, da je en za 400€.

Glede kraj :) Ne kradejo več tako kot v časih, ampak nič nas ne sme presenetiti. Torej, že en disc lock ti bo precej pomagal, če boš imel dva ali pa verigo pa se ga nobeden ne bo dotikal.

Edited by Tomozuki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Predvidevam oz upam da imaš vsaj izpit do 125 ccm, predlagam 4 taktni motor(skuter) z malo oz nič vzdrževanja ki deluje na principu natankaj in vozi. Če želiš izvedet katere modele priporočamo samo napiši.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nshaq

Sam sem iz istega razloga kupil skuter za po mestu in v sluzbo. Stroski prevoza na delo so se drasticno znizali, pravtako cakanje v kolonah in iskanje parkirnega prostora. Ko sem se imel blokado v motorju sem bil velika ovira v prometu z bednimi 45km/h - na Dunajski je omejitev v glavnem 60km/h. Imam CPI Oliver City, ki bi ga lahko najbrz stel med 2T cunga lunga. Brez blokad se je hitrost izenacila z Dunajsko in Celovsko v Ljubljani, ko pa je cela kolona sla 70-80, pa sem ze bil ovira.

Ce nimas izpita za A kategorijo, bi na tvojem mestu kupil rabljen 2T skuter bolj priznane znamke...Gillera, Piaggio, Aprilia, Peugeot, itd.

Sodelavec ima enega 4T cunga lunga, pa se vseeno komot in brez problemov pripelje v sluzbo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare25

Zal si lastim samo izpit za avto ze 7 let.

Iscem pa skuter po principu tankaj,vozi,pozabi da ga imas(avto je moje glavno prevozno sredstvo)

Malo sem gledal,malo bral in nekateri s kitajci nimajo problemov,drugi imajo...

Nekako mi je vsec superking (750€) imajo vgrajene hondine motorje,glede na to da so na tv-ju zanc predstavljali 10 top motorjev na svetu in je zmagal neki smesen hondin skuter(naj bi bil neunicljiv-vozi ga pol kitajske) se mi zdi da bi bil ta skuter dober in racionalen nakup za nekaj mesecev voznje na leto...

Kako je z servisi in rezervnimi deli za kitajce???

Mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Aha, verjetno misliš Super Cub-a, ki so ga vrgli s bloka in je še vedno vžgal. Pa pomfri olje je kuril :D Skratka, priporočam ti ogled avtoneta in po tehtnem premisleku nakup. Problem s kitajci je, da nekateri delajo odlično, nekateri pa totalno zanič. In, če naletiš na enega zanič, si ga nahebal. Sem imel enega doma in ti lahko povem, da so deli dragi kot za kakšen motocikel. Sicer pa za 1000€ že dobiš nekaj rabljenega in spodobnega. Po tvojem principu ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Kljub vsemu ti nakup kitajca močno odsvetujem. Prav tako odpade tudi 4t motor ker je prešvoh. Torej ti ostane 2t, recimo, gilera, piaggo, aprilia,...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matic7
Nekako mi je vsec superking (750€) imajo vgrajene hondine motorje...

Sam sem vozil yiyinga 150 ccm.

kar se motorja tiče, nimam pripomb, je predel kot urica. problem pa je bilo vse drugo razen motorja. v bistvu sem se na koncu poslovil od njega zato, ker ga ni bilo, ki bi mi znal pritrdit izpuh na blok motorja tako, da ne bi čez manj kot 1000 km s5 padel dol. Na koncu so ga raje odkupili od mene, kot da bi znova in znova popravljali.

LP in veliko sreče pri nakupu,

Matic

Share this post


Link to post
Share on other sites
mare25

Tudi sam sem v dilemi,nekaterim kitajci delajo super,drugi bi jih najraje zazgali zaradi problemov...

Kupil pa bi nov skuter(zaradi garancije) in zaradi tega ker je tezko dobiti vredu rabljen skuter(mularija jih ubija)

Opazam pa da vsi skuterji komaj dosegajo realnih 50km-h v Ljubljani je vecina cest sedaj omejena na 60km-h???

A se splaca dat ven blokade da gre vsaj 60,al se ne splaca zaradi policije? Kaksne so kej kazni ce gre skuter 60 km-h?

Pri kitajcih mi je vsec predvsem cena,kateri bi bili dobra izbira razen znanih japosnkih in italijanskih znamk?

Mare

Share this post


Link to post
Share on other sites
Matic7

ene stvari se še moraš zavedat pri kitajcih. njihov servisni interval, menjava jermena itd. so veliko bolj na gosto. moj yiying je imel servis vsakih 2000 km! In tako v bistvu kupiš "s kitajcem" velik skuter na obroke, saj pogostejši servisi in menjava delov pomenijo večji strošek. če imaš tako srečo, kot sem jo imel sam, pa imaš skuter več na servisu, kot pa doma.

moj nasvet: glej od znamke kymco naprej (nižjega ranga raje ne oz. v te primeru Tomos) in raje v štartu daj nekaj več, da bo potem veselje večje, pa da bo mir. garancija pa po mojih izkušnjah ni kaj prida pri kitajcih... vsega si ti kriv, kar naenkrat ne gre nič pod garancijo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jetman

Če boš kupil Italijana ali Japonca, bo v nasportju s Chunga Lunga po nekaj letih še vedno vreden precej denarja.

Je pa opaziti, vsaj v LJ, da mularija vozi mnogo manj skuterjev kot pred leti, ko se je ob koncu devetdesetih zgodil skuterski boom. 2 leti stari skuterji so se takrat prodajali za več denarja, za kolikor je bil prej kupljen nov, saj so se cene skuterjev takrat precej dvignile. Leta 1997 oz. 98 je Runner 50 DD stal okrog 1.300 €, po desetih letih se ti isti rabljeni skuterji prodajajo po pribl. 800 €, kar je po mojem mnenju ogromno. Očitno vsi upoštevajo, da nov Runner stane 2.400 €, pa razen dizajna in malce bolj ekološkega agregata ni nobenih bistvenih tehničnih sprememb glede na letnik 1997.

Jaz bi za skuter za v službo kupil lepo ohranjeno Runnerco, vseeno kateri letnik od 1998 do 2002. Ker nimaš izpita za A, blokade ven, ker drugače se nima smisla kotalit 45 km/h med avtomobili. Servisiral bi ga definitivno sam.

Edited by jetman

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

Sam bi ti svetoval kaksno gilero runner ali piaggio energy oba imata namrec podobno masino. SAm sem imel runnerja z njim sicer novim naredil 40000km samo redni servisi in 3je zamenjani bati! Cena novega je bila leta 98 440000sit in sem ga po 5 letih prodal za 240000. Je pa res da je lepega tezko dobit. je pa motor vodno hlajen disk zadaj spredaj...in teh motorjev pod 600e ne dobis se pravi ce dobis lepega na njem cenovno ne bos veliko zgubil...Pred kakim letom sem kupi zongshen wind 50 cena novega 700e. Sem razmislajal isto kot ti nov kratke relacije itd...Kaj naj recem ko das blokade ven je sel po stevcu 65 koliko je to realno ve sam bog ko smo merili z mojo ninjo je na njej kazalo 53 na kitajcku pa 65...v klanec ne gre nikamor nobenega navora. v 500km mi je crknil števec za hitrost zgubil 3 sravfe crknila hupa, sprednaj bremza prijela zelo slabo ne glede na to da sem zamenjal olje v njih ter dal druge ploscice...zacela je odstopati obloga od sedeza...vglavnem ce potegnem crto...

Boljse kupit 5 let starega italijana vodno hlajenega 2t kot pa novega kitajca. Razen tako kot je nekdo napisal zgoraj kymco je se nekako v rangu kateri so bolj kvalitetni. Drugace pa ala gilera piaggio aprilia nimas veliko za falit. Problem je le dobit lepega in ohranjenega in seveda nepredelanega :naughty:

no malo sme zafilozofiral ampak to je moje mnenje...

Share this post


Link to post
Share on other sites
aselak

Še to sem pozabil ko si vprašal glede kraj. V lj so kraje zelo pogoste...Da ne govorim da sem na lastne oči videl kako so ukradli runnerja v cca 30s....samo top v ključavnico in taram... Vglavnem če se odločijo lahko ukradejo vse pa ne glede ali je to skuter avto ali avion:) Najbolje je da imas disk ključavnico in kako verigo da ga kam priklenis na da ti ga nakoncu za usesa zvlecejo oziroma vržejo v kombi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nshaq

Se glede kraje ja... Dve leti imam skuter parkiran pred blokom (nimam kam za spravit :unsure: ) . Disk-lock in pa se ena malenkost, ki preprecuje vzig. Do danes mi ga se niso ukradli, zaklepam ga pa komplet redno! Tudi ce skocim samo v trgovino, nataknem disk-lock. Je pa prejsnji teden pripeljal sosed "novega rabljenega", pustil pred blokom samo s kljucem zaklenjenega, in ga ze ni vec.

Share this post


Link to post
Share on other sites
AKG
Še to sem pozabil ko si vprašal glede kraj. V lj so kraje zelo pogoste...Da ne govorim da sem na lastne oči videl kako so ukradli runnerja v cca 30s....samo top v ključavnico in taram... Vglavnem če se odločijo lahko ukradejo vse pa ne glede ali je to skuter avto ali avion:) Najbolje je da imas disk ključavnico in kako verigo da ga kam priklenis na da ti ga nakoncu za usesa zvlecejo oziroma vržejo v kombi.

Drgač se da runnerco brez topa odpelat v 30s :D Teh novih pa tud s topom ne boš odpelu ker majo koderan vžig. Sedež se da pa tud v sekundi odpret. Tko da runnerce po mestu bl ne če je nimaš km parkerat. Sploh zato ker so zelo zaželjene ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
AKG
Sklep:

kupit skuterja in dati gor tempirano bombo na kodo :whistle:

Ja, pol pa gledat poročila kje je bombo rasfukal O:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites
fbevc93

sicer škoda skuterja sam je zihr vredno ko zram odnese še onega ko ti ga je hoto vkrast :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Port Folio

To bi nadomestilo alarm, še nalepko bi dodal, "če ga suneš te razfuka".

:evilgrin:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tomozuki

Problem Runnerjev je, da je serija ogromna (od 50 do 180) in plastike pašejo na vse. Poleg tega jih je tudi največ na cesti in rezervni deli so skoz v povpraševanju. Enih par "dobavljalcev" smo imeli tudi na Motosvetu. Eden izmed njih je celo vozil mojega Runnerja. Skuter načeloma ni slab, le na določenih delih se pozna malo šlamparije. Za po dežju pa ni, ker je aerodinamičen sprednji del nerodno zaobljen pri nogah.

Načeloma bi na tvojem mestu raje kupil rabljen skuter uveljavljene znamke kot pa novega Čigumija. Sej zanemarjene skuterje se vidi že iz slike. Skuterji kot so Runner, NRG, Aerox, SR-50, Speedfight, Fever itd. imajo lahko po 50.000km pa ne bo nobene panike, ker bojo še zmeraj šli. Večina jih itak ima italijanske agregate (Morini, Minarelli), če ti je pa to prešvoh pa si kupiš 70ccm kit od Malossija ali Polinija. Elektronske blokade obratov se dobijo že za okoli 50€. Torej, če te ustavi policija, ker so ti namerili preveč, stisneš gumb in skuter ne bo presegel 50km/h. Kar se pa varnosti pred krajo tiče: disc lock in veriga okol kandelabra, pa nimajo kaj iskat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • LunaticFringe
      Cesta pa verjetno mokre sanje kakšnega motorista. 
    • izibajker
      Zefka zamujena ne vrne se nobena 
    • krucymucy
      Pri navadnih ni matice. Guma je oblikovana kot "elipsa" in iz zadnje strani pritrjena z varovalom.  Jaz imam originalne LED, ne led plus.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers/yme-h0789-00-10/ Tex ima pa tele ...  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/led-flashers-plus-front/yme-flb2f-10-00/ Tole imam viska ce kdo rabi. Nerabljeno.  https://www.yamaha-motor.eu/si/sl/products/motorcycles/sport-touring/tracer-900/accessories/side-slider-cp3/b90-211d0-02-00/  
    • thumper
      no no..saj ne more biti tako hudo.. yamahi manjka tistih 9km/h več po ravnini od honde..duce je v letošnji sezoni nazadoval/ni napredoval.. ker so mislili,da bodo vse dol udarli na ravnini jih je honda porazila na celi črti ..po ovinkih so bili pa slabši kot v 2018.. ko se markeza kantata - je postala honda bolj mila /mehkejša do ostalih?
    • mapso
      Zdravo Vidim da vas je še nekaj ki iščete Trophy-a zadnji model. Tut jaz ga pa vse kar najdem je na severu daleč u tri ... . Ni mi pa uspelo najt nobenega lastnika v Sloveniji da bi se lahko vsedo na njega zaradi položaja. No v Sloveniji naj bi jih bilo zelo malo. Ampak upanje umre zadnje !!!  Gledal sem jih tut v Angliji na strani Avtotrader kjer so kar zanimive cene. A ve kdo za koga ki je uvozil motor iz Anglije. Eden od serviserjev Triumphov mi je odsvetoval uvoz iz Anglije zaradi tega ker so večinoma voženi po dežju in to slanem dežju zaradi česr je rja rada njihova prijateljica.  Mnenje ??? To drži al ne
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!