Skoči na vsebino

SR 70CC


typeR

Priporočene objave

Imam aprilio SR 50, no trenutno je ze sr70cc, zamenjal sem cilinder, bat (polini gus), ter vplinjač 17.5mm, zamenjali so mi tudi valjčke, jermen, sklopko...Problem je sledeči, z to predelavo sem naredil cca 1500km, pa čutim, da motor ne gre več, tako kot prej...

Začele so se pojavljati "luknje", se pravi, da ne vleče več enakomerno, tako kot je v začetku, problem je tudi v tem, da se recimo, če se hočem peljat po zadnjem kolesu ne morem...

Se pravi, ko spustim plin, in ga spet privijem, motor ne odreagira takoj, zaradi tega, tudi voznja po zadnjem kolesu ni možna, ker pri tem mors pa sam privijat- odvijat, privijat-odvijat, in če ko priviješ ne zagarbi takoj na polno, potem vožnja po zadnjem ni več mogoča...To dam samo za primer...

Point vsega tega jem, da k se jest po cesti peljem, da k spustim gas in ga spet privijem do konca, se more motor v trenutko zavrteti v visoke obrate...Drugače, sem pa zelo zadovoljen, Proti GILERI RUNNER, brez blokad, gre moja aprilia za 25km/h več...Kaže mi na števu 95km/h, ampak zanimivo je, da meni kaže števec realno, kolegu kaže 100km/h (runner), pa smo ga sli zmerit z avtu, pa mu gre samo 70km/h...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To kar hočeš ti dosežt, je pri predelavi zelo težko, ker redko komu uspe, da nima lukenj. Meni sicer je uspelo za nekaj časa, pol se ti pa sčasoma spet vse poruši (valjčki so nenamazani, stopljeni, jermen je tanjši itd.). Mene sicer to ne moti, ker se ne vozim dosti po zadnjem (vbistvu zelo redko), ker mi je škoda vilc. Mi je pa šlo na živce, ker sem dirkal po eni vjugasti vaški cesti (skoraj vsak dan) in ko si prišu iz ovinka in hotu dat gas je skuter v obratih dobesedno "umrl". Bil je len, kar me je izučilo, da se bom pač skoz vozu z gasom. Ne, ne, to je hec. Potem sem menjal prenose in tudi valjčke in zdaj je vredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja a če jest menjam prenose, potem bo mel skuter iste pospeške, pa končno večjo, al kako je s tem...Skratka, treba je nekak tako poštudirat, da bo zadeva trajna, ne pa, da bom po 100 km spet mogu valjčke menjat, to ne gre, kako pa lahko potem navadna apriia dela 20k km z enimi valjčki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

typeR, prenosi so pravzaprav ista scena kot na bajku.

Če maš na bajku spred najmanjši zobnik, zadej pa največjega (1. prestava) - bo full cuknu na začetku, pol boš pa rabu full moči da bo šlo 20.

Če spredej pustiš isti zobnik, zadej pa prestaviš na nekaj stopenj manjšega (recimo 5 prestava), pa ne bo tako zelo skoču, ampak s tisto močjo kot prej za 20 km/h bo šel zdej 30km/h... Ane?

Na skuterju je precej isto... Krajši prenosi: pospeški gor, končna dol - daljši prenosi: pospeški slabši, končna gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!