Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

Pozdravljeni,

Pred kratkim se mi je spremenil pogled na življenje in sem se odločil da naredim izpit za motor in si kupim motor. Moram priznat da edini motor, ki sem ga do sedaj vozil je bil tomosov avtomatik pa še to 10 let nazaj :rolleyes: . No ker grem sedaj najprej delat izpit za motor in se bom pravzaprav prvič vsedel na to mašino, me zanima ali te na izpitu (cca 20 ur) naučijo vsaj osnovno obvladanje motorja in da dobiš nekaj izkušenj, da se znaš kasneje obnašati v prometu. Ob tem bi rad povprašal (namreč dobil sem nekje informacijo), da se lahko dela izpit za motor (neomejeno) tudi z lastnim motorjem in ali je to boljša varjanta, da se že med izpitom navadim na svoj motor. Predvsem se zanimam za motor Yamaha FZ6-N. Edino kar imam pomisleke je teža motorja namreč visok sem 176 cm in imam 72 kg - kar majhen fantič motor pa naj bi imel 180 kg.

Za vse koristne napotke bom zelo hvaležen.

LP

Vasja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni bolšega, kot golfII za začetnika

čestitam

P.S. Če ga misliš prenašat, zna biti res pretežak :krneki:

Popravljeno . Popravil Zdrawc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravček! :rolleyes: :rolleyes:

Mene pa zanima kaj bi blo primerno pa za žensko???Tko za prvi motor?? Men je všeč pa Honda cbf 500...kaj mislite..???Bi blo to primerno??Za začetnico?

hvala ,pa pa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Pred kratkim se mi je spremenil pogled na življenje in sem se odločil da naredim izpit za motor in si kupim motor. Moram priznat da edini motor, ki sem ga do sedaj vozil je bil tomosov avtomatik pa še to 10 let nazaj :rolleyes: . No ker grem sedaj najprej delat izpit za motor in se bom pravzaprav prvič vsedel na to mašino, me zanima ali te na izpitu (cca 20 ur) naučijo vsaj osnovno obvladanje motorja in da dobiš nekaj izkušenj, da se znaš kasneje obnašati v prometu. Ob tem bi rad povprašal (namreč dobil sem nekje informacijo), da se lahko dela izpit za motor (neomejeno) tudi z lastnim motorjem in ali je to boljša varjanta, da se že med izpitom navadim na svoj motor. Predvsem se zanimam za motor Yamaha FZ6-N. Edino kar imam pomisleke je teža motorja namreč visok sem 176 cm in imam 72 kg - kar majhen fantič motor pa naj bi imel 180 kg.

Za vse koristne napotke bom zelo hvaležen.

LP

Vasja

Kar se tiče teže motorja te nima po moje kaj skrbet, sama sem čist od začetka (ampak sem res šla čist od nule) in potem še tri leta naokol vlačla Fazerko (sicer je bla S), pa sem tud tvoje višine edin par kil manj mam in bl švoh sm v rokcah, ampak je šlo. kolikor vem je precej papirnatih komplikacij, če delaš s svojim motorjem, da ne omenjam da ni redko sploh od začetka, da gre kaj po tleh, tako da se ti po moje bolj splača kar unga od avtošole zajahat, k ga je zihr mn škoda :rolleyes: . Kolk te pa naučijo je pa odvisno tud od inštruktorja kolk se potrudi, mojmu sm kapo dol d ni dobu živčnega zloma na začetku :worship: in kaka ura več kot je mus tud ne boli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravček! :rolleyes: :rolleyes:

Mene pa zanima kaj bi blo primerno pa za žensko???Tko za prvi motor?? Men je všeč pa Honda cbf 500...kaj mislite..???Bi blo to primerno??Za začetnico?

hvala ,pa pa

ta motor je čist uredu ga je mela sestra in se mal pelu pa je biu čist uredu sam kšn konjiček mu manka sam za začetek ql

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravček! :rolleyes: :rolleyes:

Mene pa zanima kaj bi blo primerno pa za žensko???Tko za prvi motor?? Men je všeč pa Honda cbf 500...kaj mislite..???Bi blo to primerno??Za začetnico?

hvala ,pa pa

Prešvohno, kupi kaj močnejšega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne eden, ne drugi ne moreta zgrešiti, samo ne začeti zajemati z preveliko žlico, ko bosta samostojna na cesti.

Sicer pa je toliko že o tem napisano, dajta malo po rubrikah prebrskati pa morda še po kakšno knjigo v knjižnico.

Jaz sem pred pole leta začel podobno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne eden, ne drugi ne moreta zgrešiti, samo ne začeti zajemati z preveliko žlico, ko bosta samostojna na cesti.

Sicer pa je toliko že o tem napisano, dajta malo po rubrikah prebrskati pa morda še po kakšno knjigo v knjižnico.

Jaz sem pred pole leta začel podobno...

Hvala.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne eden, ne drugi ne moreta zgrešiti, samo ne začeti zajemati z preveliko žlico, ko bosta samostojna na cesti.

Sicer pa je toliko že o tem napisano, dajta malo po rubrikah prebrskati pa morda še po kakšno knjigo v knjižnico.

Jaz sem pred pole leta začel podobno...

Hvala.... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne eden, ne drugi ne moreta zgrešiti, samo ne začeti zajemati z preveliko žlico, ko bosta samostojna na cesti.

In zakaj ne?

Če je v glavi poštiman, konjev ni nikoli preveč!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj ne?

Če je v glavi poštiman, konjev ni nikoli preveč!

Se strinjam s tabo, da je boljše, če je v glavi poštimano. Tisti z daljšim stažem lahko samo še potrdijo.

Kar pa se tiče samih konjev, je zadeva bolj relativna. Kriza je, če te po nekaj časa začne resnično motiti "podhranjenost" motorja, vendar mislim, da se da kar dobro shajati tudi na cbf 500 ali cbf 600.

Meni je bila dosti bolj pomembna vodljivost motorja, ampak to je samo moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@VDaGamma: A si na loteriji zadel ali pa te je pustila dolgoletna punca... :devil:

V avtošoli te naučijo peljat ampak vozit ga pa še ne znaš. Vozit se ga za silo naučiš šele po kakšne 5tisoč km. Izbira FZ6-N je vredu, predvsem zato, ker je 4valjnik. Ti namreč dopuščajo vožnjo z nekoliko manj občutka, kot dvovaljniki (govorim o zavornem učinku motorja, ki je pri 4valjnikih dokaj neizrazit). Teža motorja:za pobirat ga iz tal je vsak težak...

Pa srečno in dolgo življenje ti želim ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem se letos pridruzil darovalcem oganov, pardon, motoristom. Naciljan sem bil na yamaho tdm 900 in končal z aprilio etv 1000. Pač želja je bila turirat, po možnosti s sopotnico. bolj frisn ne morem bit 18 ur inštrukcij na 0 podlage. v šoli sem vozil yamaho fzn 600 takoj po ispitu pa sem imel srečo da so mi prijatelji posodili nekaj svojih motorjev tako sem vozil gsx-r 750 , VN 1500, naredil sem kratek krog tudi z ducatti monsterjem in V stromom 1000 in 650. Če pristopiš k motorju z bistro glavo se da voziti vse, le desnico je treba voditi po pameti. Za odločitev mi ni žal saj sem se teže in višine motorja hitro navadil, vseh konjev pa še dolgo ne bom sproščal. Dobro je da so tam, ker si bolj suveren pri prehitevanjih. Ne upam pa še sprejeti odgovornosti za sopotnika. Karkoli kupiš pazi le da ti je udoben za sedet. Motor se boš pa učil vozit do konca življenja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lowrenc: si me kar presenetil s predpostavko....(pa nisem ratal miljonar :rolleyes: )

Najprej najlepša hvala za vse odgovore. Sem izvedel tisto kar sem pravzaprav želel. Nisem si mislil, da bom sedaj iz avtošole prišel kot mojster, bistveno mi je da te naučijo osnov katere ti dajo malce več samozavesti in obvladljivosti pri vožnji. Seveda pričakujem z vsakim kilometrom še več izkušenj in varnejšo vožnjo, s pomočjo pameti in potrpežljivosti. Vesel sem tudi da ste v večji meri motor (Yamaha FZ6-N) pohvalili kot primeren motor za začetek (in tudi morebitno nadaljevanje).

Bom pa prebral še veliko na temu forumu, da se dodobra spoznam z razno raznimi informacijami, ki mi bodo pomagale za lažjo in boljše nadaljevanje.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...prihaja....

...prihaja....

...prihaja...

METLA

..drugače pa moj predlog Y2K..

Popravljeno . Popravil DAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Lowrenc: si me kar presenetil s predpostavko....(pa nisem ratal miljonar :rolleyes: )

Najprej najlepša hvala za vse odgovore. Sem izvedel tisto kar sem pravzaprav želel. Nisem si mislil, da bom sedaj iz avtošole prišel kot mojster, bistveno mi je da te naučijo osnov katere ti dajo malce več samozavesti in obvladljivosti pri vožnji. Seveda pričakujem z vsakim kilometrom še več izkušenj in varnejšo vožnjo, s pomočjo pameti in potrpežljivosti. Vesel sem tudi da ste v večji meri motor (Yamaha FZ6-N) pohvalili kot primeren motor za začetek (in tudi morebitno nadaljevanje).

Bom pa prebral še veliko na temu forumu, da se dodobra spoznam z razno raznimi informacijami, ki mi bodo pomagale za lažjo in boljše nadaljevanje.

Hvala.

tuki se pa čist strinjam s tabo... :worship: :worship: po pamet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

Pred kratkim se mi je spremenil pogled na življenje in sem se odločil da naredim izpit za motor in si kupim motor. Moram priznat da edini motor, ki sem ga do sedaj vozil je bil tomosov avtomatik pa še to 10 let nazaj :rolleyes: . No ker grem sedaj najprej delat izpit za motor in se bom pravzaprav prvič vsedel na to mašino, me zanima ali te na izpitu (cca 20 ur) naučijo vsaj osnovno obvladanje motorja in da dobiš nekaj izkušenj, da se znaš kasneje obnašati v prometu. Ob tem bi rad povprašal (namreč dobil sem nekje informacijo), da se lahko dela izpit za motor (neomejeno) tudi z lastnim motorjem in ali je to boljša varjanta, da se že med izpitom navadim na svoj motor. Predvsem se zanimam za motor Yamaha FZ6-N. Edino kar imam pomisleke je teža motorja namreč visok sem 176 cm in imam 72 kg - kar majhen fantič motor pa naj bi imel 180 kg.

Za vse koristne napotke bom zelo hvaležen.

Za začetnika zelo priporočljiv motor Kawasaki ER-6 N ali F in apsolutno z ABE-som.Ta je motor vozi moja žena in je zelo zadovoljna z njim. Ona je visoka 157 in doseže do tal vozi ga tretje leto in na srečo še ni bil natleh.Še par tehničnih podatkov:649 ccm,72 Ps,66 Nm navora,elektronski vbrizg(brez fergazerjev,brez čoka),vodno hlajen,prednje in zadnje disk zavore,6-prestav,79 višina sedeža,178 teža motorja,digitalni števec 2-dnevna števca,ura itd. Enostavno povedan za ca 6,3 K EU veliko motorja.Še moj nasvet kupi nov motor pa čeprav moraš počakat še kakšno leto.Na izpit pa absolutno z motorjem od avto šole(ga ni škoda)+zavarovan je ,ko pa boš naredi izpit potem se začne šele pravo učenje.Ne vzet preveč k srcu,če ti je fejzer všeč je tudi zelo vredu samo mislim,da je malo dražji od Kawasakija.Pa veliko sreče in uživanja,ko boš med nami motoristi. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da dosti od vas, ki delite nasvete ne pomagate začetniku prav nič s komentarji s katerimi hočete izpasti frajerji in pametni. Prvič s komentarji v stilu "kaj bo s tem X motorjem, je prešfoh, kupi kej močnejšega..." ne pomagate prav dosti. Rajši povejte kej pametnega in konkretnega predvsem pa zakaj tko mislite. Jaz pa zdej začetniku svetujem Yamaho R1. Take gluposti zadržte zase pa raje kej konstruktivnega, da boste res kej pomagali.

Da se vrnemo k temi. Izpit delat definitivno z motorjem od Avto Šole. Prvič zaradi vse papirologije ki bi jo bilo treba izpolnit, drugič ker je motorja, predvsem če je nov, škoda. Motorji od avtošol so primerno opremljeni s ščitniki, zavarovani ITD. Predvsem pa so motorji ki jih imajo ponavadi v Avto Šolah primerni za začetnike (ponavadi).

Glede motorja kaj kupit je pa težko svetovat posamezniku. Vsak mora vedet vsaj približno kaj bi mu ustrezalo, če ne drugo segment motorja. Ali je to Naked ali je to SportTouring,... Definitivno za začetnika ni Supersport (pa še za marsikaterega drugega). Po mojem mnenju je, kot je že nekdo prej omenu, zelo dobra iozbira Kawasaki ER-6n. Zakaj? Ker je enostaven, lahkoten, okreten. Teža (174kg) je razporejena dokaj nizko zaradi česar se teže niti ne čuti, v prometu je okreten. Motor je prožen in enakomeren. Predvsem pa motor za ta denar ponuja definitivno dosti. Je pa ravnotko dobra in CBFka in Fazerka in še marsikateri drugi. Je pa Fazerka en razred višje in jo lahko primerjamo prej s Kawasakijem Z750 kar pa je po mojih pojmih za začetnika ki še ni sedel na MOTORJU že mal preveč.

Ne smemo pa pozabit na nekaj. Za dosti izmed nas/vas pomemben faktor. Nimajo vsi denarja za menjat motor enkrat letno oziroma ko se ga naveliča. Zato za prvi motor, dokler še ne veš kaj iščeš in kaj ti ustreza vseeno svetujem rabljen motor, na njem zgubiš manj, če ga po sezoni prodaš. Na novem zgubiš največ. Enkrat ko veš kaj ti paše se pa odločiš za novega. Moje mnenje.

Upam da sem komu vsaj malo pomagal :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izbira FZ6-N je vredu, predvsem zato, ker je 4valjnik. Ti namreč dopuščajo vožnjo z nekoliko manj občutka, kot dvovaljniki (govorim o zavornem učinku motorja, ki je pri 4valjnikih dokaj neizrazit).

?? :eek: Tole se mi zdi malce za lase privlečeno... ravno to zna biti prednost dvovaljnikov, da motor sam zavira ob spuščanju gasa... Če (ko) priletiš prehitro v ovinek, rabiš izkušnje, da znaš odmerit pravo mero zavor... da vidiš kako se tvoj motor odziva.. dvovaljnik pa velik del zaviranja sam opravi s spuščanjem gasa in potem ostane manj napak, ki jih lahko narediš z zaviranjem v ovinku... ok. se mi zdi da nekako ne znam ubesedit misli, ampak tisti k bojo hotli, bojo že razumeli :P :)

Vsekakor se je meni zdel dvovaljnik The One za začetek (šlo je za SV650 S - lahek, okreten, dvovaljnik :evilgrin:, udoben itd.. ) - pa sem pred njim in po njem tudi štirivaljnike vozila.. ne bi šla tako daleč, da bi za začetek priporočala enega ali drugega, stvar okusa, osebe itd.... ampak ne moreš pa povedat, da 4v dopušča vožnjo z manj občutka.. .ali jaz katerega dela nisem razumela?

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da dosti od vas, ki delite nasvete ne pomagate začetniku prav nič s komentarji s katerimi hočete izpasti frajerji in pametni. Prvič s komentarji v stilu "kaj bo s tem X motorjem, je prešfoh, kupi kej močnejšega..." ne pomagate prav dosti. Rajši povejte kej pametnega in konkretnega predvsem pa zakaj tko mislite. Jaz pa zdej začetniku svetujem Yamaho R1. Take gluposti zadržte zase pa raje kej konstruktivnega, da boste res kej pomagali.

Da se vrnemo k temi. Izpit delat definitivno z motorjem od Avto Šole. Prvič zaradi vse papirologije ki bi jo bilo treba izpolnit, drugič ker je motorja, predvsem če je nov, škoda. Motorji od avtošol so primerno opremljeni s ščitniki, zavarovani ITD. Predvsem pa so motorji ki jih imajo ponavadi v Avto Šolah primerni za začetnike (ponavadi).

Glede motorja kaj kupit je pa težko svetovat posamezniku. Vsak mora vedet vsaj približno kaj bi mu ustrezalo, če ne drugo segment motorja. Ali je to Naked ali je to SportTouring,... Definitivno za začetnika ni Supersport (pa še za marsikaterega drugega). Po mojem mnenju je, kot je že nekdo prej omenu, zelo dobra iozbira Kawasaki ER-6n. Zakaj? Ker je enostaven, lahkoten, okreten. Teža (174kg) je razporejena dokaj nizko zaradi česar se teže niti ne čuti, v prometu je okreten. Motor je prožen in enakomeren. Predvsem pa motor za ta denar ponuja definitivno dosti. Je pa ravnotko dobra in CBFka in Fazerka in še marsikateri drugi. Je pa Fazerka en razred višje in jo lahko primerjamo prej s Kawasakijem Z750 kar pa je po mojih pojmih za začetnika ki še ni sedel na MOTORJU že mal preveč.

Ne smemo pa pozabit na nekaj. Za dosti izmed nas/vas pomemben faktor. Nimajo vsi denarja za menjat motor enkrat letno oziroma ko se ga naveliča. Zato za prvi motor, dokler še ne veš kaj iščeš in kaj ti ustreza vseeno svetujem rabljen motor, na njem zgubiš manj, če ga po sezoni prodaš. Na novem zgubiš največ. Enkrat ko veš kaj ti paše se pa odločiš za novega. Moje mnenje.

Upam da sem komu vsaj malo pomagal :?

A dej ne moraliziraj. Čisto vsak 600ccm naked gre danes že prek 200 na uro in če mene vprašaš ni razlike ali pribiješ direkt v zid (ali pa tovornjak) z 200 ali pa 300km/h. Nisi podal niti enega razloga zakaj si začetnik ne bi smel kupit R1.

Moj nasvet je to: kupi tisto, kar ti je všeč oz. kar si želiš in kar ti denarnica omogoča (s tem da daš na stran nekaj za dobro opremo). Če je denar in želja kupi za motor magari MV Agusto.

Ko je motor v gibanju je skorajda enako simpl vozit 600 ali pa 1200ccm. Pri slednjem bo začetnik imel še manj dela s prestavljanjem, kar tudi ni tako slabo. (v situaciji, ko bo moral pospešiti mu ne bo treba šaltati 2 ali 3 prestave navzdol, da bo motor lahko prehitel vozilo in se izognil škarjicam) :)

Edina zadeva, ki bo koga obvarovala kritičnih situacij je njegova glava oz tisto kar je v njej (ali pa ni) ne glede na to ali vozi 600nakeda ali pa 1000SS.

Kar se meni zdi mogoče najbolj pomembno pri začetniku je višina sedeža, pa še ta pride v poštev pri tistih nižje rasti.

Pri ostalih pa brezveze nekaj moralizirat ja najprej začni s 500 potem po ene dveh letih prešalltaj na 600 in čez 5 let boš mogoče lahko začel razmišljati o 750. Do takrat, ko bo prišel do tistega, kar bi si sam res žele bo verjetno že potreboval pomoč negovalcev v domu za ostarele, da se bo spravil na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še tole: motor je zabava, je način preživljanja prostega časa, je nekaj česar se človek loti če ga to veseli. In pri takšnih stvareh čisto racionalne odločitve in kopromisi niso obvezni. Seveda pa razum vklopit, ko se enkrat vsedeš na motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pa prebral še veliko na temu forumu, da se dodobra spoznam z razno raznimi informacijami, ki mi bodo pomagale za lažjo in boljše nadaljevanje.

Glede tega nisem ravno ziher, ampak ti pa želim veliko sreče! :krneki:

Honda cbf 500 :worship:

Keeway 250! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A dej ne moraliziraj. Čisto vsak 600ccm naked gre danes že prek 200 na uro in če mene vprašaš ni razlike ali pribiješ direkt v zid (ali pa tovornjak) z 200 ali pa 300km/h. Nisi podal niti enega razloga zakaj si začetnik ne bi smel kupit R1.

Moj nasvet je to: kupi tisto, kar ti je všeč oz. kar si želiš in kar ti denarnica omogoča (s tem da daš na stran nekaj za dobro opremo). Če je denar in želja kupi za motor magari MV Agusto.

Ko je motor v gibanju je skorajda enako simpl vozit 600 ali pa 1200ccm. Pri slednjem bo začetnik imel še manj dela s prestavljanjem, kar tudi ni tako slabo. (v situaciji, ko bo moral pospešiti mu ne bo treba šaltati 2 ali 3 prestave navzdol, da bo motor lahko prehitel vozilo in se izognil škarjicam) :)

Edina zadeva, ki bo koga obvarovala kritičnih situacij je njegova glava oz tisto kar je v njej (ali pa ni) ne glede na to ali vozi 600nakeda ali pa 1000SS.

Kar se meni zdi mogoče najbolj pomembno pri začetniku je višina sedeža, pa še ta pride v poštev pri tistih nižje rasti.

Pri ostalih pa brezveze nekaj moralizirat ja najprej začni s 500 potem po ene dveh letih prešalltaj na 600 in čez 5 let boš mogoče lahko začel razmišljati o 750. Do takrat, ko bo prišel do tistega, kar bi si sam res žele bo verjetno že potreboval pomoč negovalcev v domu za ostarele, da se bo spravil na motor.

No o takih kot si ti sem govoril. Fora ni v tem kolko gre motor na končnih ampak kako to hitrost doseže. Pa niti v tem ni fora za začetnika. Začetnika imaš spet tistega s pospravljenim in tistega z razmetanim podstrešjem. Tisti s pospravljenim ve kaj govorim in me bo razumel. Ni to da se nebo ubil ampak to, da bo izbral motor, ki mu bo najbolje služil oz. mu bo omogočil najlažje učenje in prilagajanje nanj. Pa če smo že pri tem tudi recimo Honde Varadero nebi priporočal začetniku, pa ima le 90 in neki konjev. Bi pa rad vidu tebe majstra kako ti tebi gre vožnja od rok.

Me zanima če so ti starši za prvo kolo kupili gorsko kolo z 22 colskim okvirjem in 27 prestavami??? :headbang: :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!