Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

... Bi pa rad vidu tebe majstra kako ti tebi gre vožnja od rok. ...

Živ sem, polomljen nisem ... bi rekel, da mi gre za silo :whistle:

In glej čudo vseh čudes, moj prvi motor je imel več kot 500ccm. Go figure, ha?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič komplicirat pri prvem motorju...Ninjo 12 al pa Buso nabavit, pol pa z naslednjim motorjem znižuješ konje in kubike do tistega mopeja, s katerim neboš več padel... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

?? :eek: Tole se mi zdi malce za lase privlečeno... ravno to zna biti prednost dvovaljnikov, da motor sam zavira ob spuščanju gasa... Če (ko) priletiš prehitro v ovinek, rabiš izkušnje, da znaš odmerit pravo mero zavor... da vidiš kako se tvoj motor odziva.. dvovaljnik pa velik del zaviranja sam opravi s spuščanjem gasa in potem ostane manj napak, ki jih lahko narediš z zaviranjem v ovinku... ok. se mi zdi da nekako ne znam ubesedit misli, ampak tisti k bojo hotli, bojo že razumeli

No-jaz sem imel izkušnje in razmišljal sem na tak način, da če se pripelješ prehitro s 4V samo spustiš gas in se popolnoma lahko šposvetiš zaviranju, pa ti vseeno ne zdrsne zadnje kolo zaradi samozavornega učinka. Pri 2V pa moraš zavirat in spuščat gas obenem. Na začetku je problem držat gas na ravno pravem nivoju in poleg še ravno prav zavirat-sploh za moške, ki lahko delamo samo eno stvar naenkrat v primerjavi z ženskami... :krneki:

Moram priznat, da ne te ne razuem najbolje, kaj si točno mislila-ali pa te morda nočem razumeti :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nič komplicirat pri prvem motorju...Ninjo 12 al pa Buso nabavit, pol pa z naslednjim motorjem znižuješ konje in kubike do tistega mopeja, s katerim neboš več padel... :naughty:

če maš srečo da vse te padce....sploh..preživiš ne.... :unsure: :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če maš srečo da vse te padce....sploh..preživiš ne.... :unsure: :unsure:

Je res, ampak zastaviti si je treba visoke cilje, da dosežeš majhne...

Če si boš kdaj zastavila doseči mojega, boš z malo sreče v roki držala Vapotovega... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živ sem, polomljen nisem ... bi rekel, da mi gre za silo :whistle:

In glej čudo vseh čudes, moj prvi motor je imel več kot 500ccm. Go figure, ha?

To sploh ni važno kolko je imel tvoj motor, sploh ni važno kolko kubikov ima, važno je da je motor enostaven za vozit in da nima dosti konjev pa nič navora pa da nima konjev tam pri 14-15k obratih. S takim motorjem si začetnik nebo prav dosti pomagal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, Vasco, izbira motorja je manj pomembna : prilagodil se boš pač tistemu, katerega hočeš/moreš imeti, pa je.

Bolj pomembno je, da ne izbiraš avtošole po kriteriju "5 eurov ceneje, pa še manj ur", temveč izbereš dobrega inštruktorja, ki rad vozi motocikel in dela še kaj drugega, kot da te pripravi na zadovoljivo predstavo pred izpitno komisijo.

Po teh formalnostih pa ugotovi, če imaš cca. dva znanca/znanki, ki vsaj par let vozita brez dirkaških ambicij, ki naj te nekajkrat dasta v sendvič in te popeljeta po par zanimivih cestah, npr. vinskih ipd.

Z malo samokritičnosti pa se boš z leti (s tem, da se voziš!) učil voziti, pa še ko boš zelo zadovoljen z napredkom, boš naredil kakšno neumnost ali dve. Cilj je uživati in končati dan v enakem kosu, sploh z brhko sopotnico, ki si jo utegneš nakopati. Pa ne pusti se provocirati, razen na forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sploh ni važno kolko je imel tvoj motor, sploh ni važno kolko kubikov ima, važno je da je motor enostaven za vozit in da nima dosti konjev pa nič navora pa da nima konjev tam pri 14-15k obratih. S takim motorjem si začetnik nebo prav dosti pomagal...

Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Glej, če je tebi ratalo, to še ne pomeni, da bo tudi drugim. :slap:

Tudi jaz bi začetniku priporočal kak umirjen 600cc moped (CBF600) - še raje pa kak rabljen 500cc naked (Kawa ER-5 ali Suzuki GS500). Zato je več razlogov - od tega, da se da čisto spodoben rabljen moped iz tega razreda dobit za precej ugodno ceno, preko tega, da ob morebitnem padcu zaradi nerodnosti na naked-u ne bo ravno velike škode, pa do tega, da je tak moped tudi ob razgreti glavi le malce počasnejši od kakšnih (srednje) navitih 600-takov. Možnosti za drastične posledice je tako manj.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No-jaz sem imel izkušnje in razmišljal sem na tak način, da če se pripelješ prehitro s 4V samo spustiš gas in se popolnoma lahko šposvetiš zaviranju, pa ti vseeno ne zdrsne zadnje kolo zaradi samozavornega učinka. Pri 2V pa moraš zavirat in spuščat gas obenem. Na začetku je problem držat gas na ravno pravem nivoju in poleg še ravno prav zavirat-sploh za moške, ki lahko delamo samo eno stvar naenkrat v primerjavi z ženskami... :krneki:

Moram priznat, da ne te ne razuem najbolje, kaj si točno mislila-ali pa te morda nočem razumeti :rolleyes:

:) Potem imava pač različne preference in je ravno to razlog zakaj za vse začetnike niso isti motorji primerni al kaj vem :) Meni je bilo ravno to pri 4V težje, da sem se morala zelo zelo ukvarjat s tem kako naj pravilno zavrem tako močno, da bom še ostala pokonci... pri 2V pa sem pri spuščanju gasa zgubila kar veliko hitrosti že... govoriš o zdrsevanju zadnjega kolesa zaradi samozavornega učinka - res ima 2V večjo tendenco zdrsevanja zadnjega, samo filing se da kar hitro osvojit... sicer pa pride do zdrsevanja pri res divji vožnji - do katere naj začetnik res ne bi prišel dokler ne pošteka motorja in med drugim dobil občutka kdaj zadnja zdrsuje... ahhh... vsak po svoje očitno :) Meni je začetek na 2V bil res najboljsi... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) Potem imava pač različne preference in je ravno to razlog zakaj za vse začetnike niso isti motorji primerni al kaj vem :) Meni je bilo ravno to pri 4V težje, da sem se morala zelo zelo ukvarjat s tem kako naj pravilno zavrem tako močno, da bom še ostala pokonci... pri 2V pa sem pri spuščanju gasa zgubila kar veliko hitrosti že... govoriš o zdrsevanju zadnjega kolesa zaradi samozavornega učinka - res ima 2V večjo tendenco zdrsevanja zadnjega, samo filing se da kar hitro osvojit... sicer pa pride do zdrsevanja pri res divji vožnji - do katere naj začetnik res ne bi prišel dokler ne pošteka motorja in med drugim dobil občutka kdaj zadnja zdrsuje... ahhh... vsak po svoje očitno :) Meni je začetek na 2V bil res najboljsi... :P

Kakšno nehoteno zaviranje pa zdrsevanje. Pa še to če za ene tri prestave naenkrat dol šaltaš. Zato je pa sklopka a ne, da se ublaži ta "efekt". :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Kaj te s tabo je te dni, a maš abstinenčno krizo ?

No on topic:

- Za začetnika motor z manj kot 90 konji, tisto kat jih je pa naj bo na voljo pri čimbolj nizkih obratih (2 valjnik ?).

- Našteti motorčki ER-5, ER-6, CBF500/600, so po mojem najprimernejša izbira.

Iz osebne izkušnje lahko povem, da je FZ600S (danes FZ6) bila za mene (BTW: podoben scenarij kot v prvem postu) odločno preveč, kljub temu da sem počasen in zelo previden voznik, s precej leti (avto) vozniških izkušenj. Če bi danes še enkrat to vajo ponovil, bi raje vzel rabljenega izmed naštetih kot še tako ugodno ponujeno fahzerko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se nekak strinjam s Kec-om..

Seveda je fino da imas mal prakse na drugih motorinih,samo ubijes se lahko tudi s skirojem na plocniku ce si talent..predvsem je to kaksen imas respekt do motorja in desnice..ce si svetovni butl ti noben 500cc ne pomaga da se bos kej naucil..smreke v oviknu pa tudi ne zanima a se vozis s 500 750 al pa 900 cc..tko da...kaj pa nekdo razmislja ko se usede na motor pa nihce ne ve tukaj od nas in je samo tratenje prostora nic drugega, ali pa ce je fant mogoce naraven talent ali pa totalen antitalent ki mu tud otroskega vozicka nebi dal za porivat

1000 ljudi 1000mnenj..odloci in vozu se bo itak na koncu sam..

poznam tud ljudi ki so bli zagreti kot sto mater da bodo motoristi so sli izpit delat jih je pa minilo vse:))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh

Ne razumem kako se ob omembi izbire primernega motorja za začetnika vedno zatakne pri moči.

Nikoli pa nihče ne pomisli (ali pa prekleto redko), da zelo pomembno vlogo igrajo kvalitetne in ne preveč brutalne zavore, okretnost in sorazmerno majhna masa motocikla (slednje je najbolj pomembno tistim z malce krajšimi nožicami – pa naj bodo dekleta ali fantje) morda tudi višina sedeža ( ki pa ne bi smela bit nekaj absolutnega, saj je lažji in višji motor lažje obvladat, kot nižjega in zelo težkega)..da mora biti motor za začetnika nezahteven pri manevriranju.. in da so dvovaljniki za večino (!) začetnikov lahko tečni in se jih lahko po nepotrebnem ustrašijo, če ima agregat preveč pojemka ob spuščanju gasa (odličen recept za raztreščit se če na sredi ovinka kaj preseneti)…

agregat je vedno mogoče blokirat..

In da 125-kubični čoperji niso najboljša izbira, čeprav ne grejo nikamor.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Veliko je takih, ki po 2h letih odnehjo... Motociklizem ni samo uživancija! Boli te rit, hrbet, zebe, pere dež, vročina, premalo prostora,... Ko mi kak laik govori(z zavidanjem v očeh), kako, da uživamo in, da je vsaka sekunda na motorju dvakrat živeta mu povem zgoraj naštete argumente!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Halo Vasja,

Pred nakupom predvsem razmisli, kakšne so tvoje ambicije v zvezi z motorizmom :grim Z lažjim in okretnejšim motorinom je pridobivanje občutka in znanja neprimerno lažje, cedit mast iz kake podhranjene prdule zna bit svojevrsten užitek, ki ga boš na močnejših motorjih težje doživel :evilgrin: Po drugi strani, kot so nekateri že omenili, ti tak motor postane kmalu premali :unsure: .

Poleg pospravljenega podstrešja je kvaliteta vožnje motorja zlo odvisna od sposobnosti telesne koordinacije :whistle: Bolj, kot si telesno spreten, lažje seveda gre tudi na večjih motorjih.

Torej, če te že v osnovi ne matra kaka pretirana "okornost" po moje ni nič preveč, če začneš z Fazerjem :grrr .

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, če je tebi ratalo, to še ne pomeni, da bo tudi drugim. :slap:

Tudi jaz bi začetniku priporočal kak umirjen 600cc moped (CBF600) - še raje pa kak rabljen 500cc naked (Kawa ER-5 ali Suzuki GS500). Zato je več razlogov - od tega, da se da čisto spodoben rabljen moped iz tega razreda dobit za precej ugodno ceno, preko tega, da ob morebitnem padcu zaradi nerodnosti na naked-u ne bo ravno velike škode, pa do tega, da je tak moped tudi ob razgreti glavi le malce počasnejši od kakšnih (srednje) navitih 600-takov. Možnosti za drastične posledice je tako manj.

D.

zelo korektno povedano.

Mene včasih začudi, ko fz6 prodajajo kot primeren za začetnike, pa noben ne pove, de ma stvar tolk konju kot so jih meli 600ss tri, štiri generacije nazaj, recimo Jorg Teuchert je bil s thundercatom svetovni prvak!!! dvomim da Thundercat kej bolš gre in se kej dost lepše pelje. in niti pod razno ni počasna zadeva. kar je lahko nevarno. sej smo vsi krvavi pod kožo, in DAMO GAS. Zato se tud meni zdi smoterno, mal manj za začetek, pa ne premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest pa fz6 ne bi nikol kupu..ne kot začetnik ne kot 17-i moped..ker ma tko ogaben glas da me zmrazi vsakič ko ga slišim..

drugače pa er6 v vseh možnih izvedbah, gsx650f če bi rad malo plastik, cel kup zabavnih naked mopedov..

nekdo je enkrat celo rekel da je tuono odličen za začetnika..sam tega bi blo treba na psihiatrični pregled odpeljat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Heh

Ne razumem kako se ob omembi izbire primernega motorja za začetnika vedno zatakne pri moči.

Nikoli pa nihče ne pomisli (ali pa prekleto redko), da zelo pomembno vlogo igrajo kvalitetne in ne preveč brutalne zavore, okretnost in sorazmerno majhna masa motocikla (slednje je najbolj pomembno tistim z malce krajšimi nožicami – pa naj bodo dekleta ali fantje) morda tudi višina sedeža ( ki pa ne bi smela bit nekaj absolutnega, saj je lažji in višji motor lažje obvladat, kot nižjega in zelo težkega)..da mora biti motor za začetnika nezahteven pri manevriranju.. in da so dvovaljniki za večino (!) začetnikov lahko tečni in se jih lahko po nepotrebnem ustrašijo, če ima agregat preveč pojemka ob spuščanju gasa (odličen recept za raztreščit se če na sredi ovinka kaj preseneti)…

agregat je vedno mogoče blokirat..

In da 125-kubični čoperji niso najboljša izbira, čeprav ne grejo nikamor.

Torej bi bil ER6 primeren za začetnika,kot sem recimo jaz sam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej bi bil ER6 primeren za začetnika,kot sem recimo jaz sam?

er6 (v vseh izpeljankah) je primeren za vse začetnike razen za tiste z izredno dolgimi nogami.

zelo primeren je tudi za vse ki noso začetniki pa nimajo želje po vsakodnevnem frajerisanju in se jim ne da zafrkavat z nečem tećjim in bolj štorastim... čeprav zadevščina popolnoma zgledno potegne in se pelje po uhi...

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Dej pejdi se delat frajerja nekam drugam, ker s takimi komentarji izpadeš res bogi... :headbang:

To kaj sem se in kaj se nisem nauču vem js in ne ti, ki me sploh ne poznaš.

Če pa se že imaš za takšnega dobrega voznika pa se dokaži kje na Grobniku ne pa na Forumu, kjer dokazuješ samo kolko si napihnjen.

Da ne bomo off topic...

Za začetnika vsekakor motor, ki mu je všeč, katerega bo lahko obvladal in se na njem čim hitreje učil in nabiral izkušnje.

Za take kot je KeC pa svetujem Hayabuso z vgrajeno turbino. Mislim, da mu bo 500KM na zadnjem kolesu za njegov EGO dovolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaksne glomazne motorje jim vsi priporocate........ vse nad 500 ccm.

e, ni to dobro. ne ne, ni. :grrr

recimo ena dobra izbira bi bil ktm exc 250, yamaha yz 250 bi bila druga........

recimo :lol1: :whistle:

pa da me ne bo kdo resno vzel. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

er6 (v vseh izpeljankah) je primeren za vse začetnike razen za tiste z izredno dolgimi nogami.

zelo primeren je tudi za vse ki noso začetniki pa nimajo želje po vsakodnevnem frajerisanju in se jim ne da zafrkavat z nečem tećjim in bolj štorastim... čeprav zadevščina popolnoma zgledno potegne in se pelje po uhi...

Pol bo pa ER6n! :grim

Sam sem na bolj kratkih nogicah,drgač pa kar močan v rokah in nogah! :D

Itak sem o ER6 že prebral vse ,kar sem našel,še posebej tisti tvoj članek,Nagaya,ko ste ga testirali! Ko sem se zbasal na njega,mi je v tistem kratkem času kar "pasav"! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:alien1:

Pol bo pa ER6n! :grim

Sam sem na bolj kratkih nogicah,drgač pa kar močan v rokah in nogah! :D

Itak sem o ER6 že prebral vse ,kar sem našel,še posebej tisti tvoj članek,Nagaya,ko ste ga testirali! Ko sem se zbasal na njega,mi je v tistem kratkem času kar "pasav"! :D

ma ja. super in nezahteven je in jaz bi ga kupila, pa sem si lastila že kar nekaj motorjev. v bistvu vse začetniške mopede od fazerjev do SVjev, pa do ninje 6... danes moram bit pač zadovljna s CB 1300 ker tako pravi dragi.. :)

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:alien1:

ma ja. super in nezahteven je in jaz bi ga kupila, pa sem si lastila že kar nekaj motorjev. v bistvu vse začetniške mopede od fazerjev do SVjev, pa do ninje 6... danes moram bit pač zadovljna s CB 1300 ker tako pravi dragi.. :)

nikol več je ne dobiš :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!