Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

pred 22 minutami, Mos pravi:

Kaksna so pa mnenja o tem https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14025234&display=MotoGuzzi V 7 SPECIAL V7 ? Mi je pa tudi xsr700 zelo vsec ampak ni nobene na prodaj na avtonetu

Zvok boljši, izgled bolj retro... Sicer ne morem govoriti iz lastnih izkušenj, vendar po izgledu predvidevam, da je najbrž malo manj vodljiv, ampak se boš najbrž hitro navadil. Je pa to bližje cruzerju kot nakedu in se malo drugače pelje... jaz bi ti predlagal, da če imaš možnost se poizkusi peljat, če ti sede je to to.

Aja pa glede prodajalca, lahko rečem iz lastnih izkušenj da sem imel jaz kot kupec dobro izkušnjo. 

Popravljeno . Popravil ligenjček
dodal eno malenkost
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Gonca pravi:

Zadosti v vsem, zgoraj napisanem, razen okrogle luči:   https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14572336

in oldtimet izgleda ..v resnici ne zadosti ničemur od željenega.

pred 3 urami, ligenjček pravi:

suzuky sv ali gsv tudi nista slaba za začetnika in bi najbrž ustrezala željam...

gsv? prvič slišim zanj.. 

pred eno uro, ligenjček pravi:

Zvok boljši, izgled bolj retro... Sicer ne morem govoriti iz lastnih izkušenj, vendar po izgledu predvidevam, da je najbrž malo manj vodljiv, ampak se boš najbrž hitro navadil. Je pa to bližje cruzerju kot nakedu in se malo drugače pelje... jaz bi ti predlagal, da če imaš možnost se poizkusi peljat, če ti sede je to to.

Aja pa glede prodajalca, lahko rečem iz lastnih izkušenj da sem imel jaz kot kupec dobro izkušnjo. 

v7 mora biti igračka .. že od moje nevada anniversario , ki ima ravno balanco je igračka .. 

če ima v7 isto vzmetenje kot od moje - trdo kot od mladga fanta penis zjutraj..

zvok fenomenalen , če ima lafranconije.

v7 je daleč od cruzerja..bolj nisi mogel zgrešiti.. to je čisti klasični naked.. 

gledal pri tem v krškem - imel je truxtona in v7 .. ena sama rjavina kamorkoli sem pogledal.. mogoče samo pri teh dveh .. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...

Pozdravljeni.

 

Takoj po koroni štartam z A izpitom. Visok sem 192cm, težek 105kg. Kaj predlagate za prvi motor? Moja prva izbira je bil Honda CBR600, vendar so me prijatelji motoristi prepričali, da raje vzamem kakšnega 1000cm3, ker se bom kar dosti vozil v dvoje. Zdaj imam v glavi YAMAHA FZ1, letnik 2014. Kaj vi stručkoti porečete na to? Imam 33 let, 15 let izpit iz B kategorije in nimam nekih bajnih želja po "dirkanju". To govorim zato, ker boste verjetno rekli, da 1l nima kaj izkat pri začetniku. Se bom probal držati dokaj normalne vožnje. Imam pa tudi nekaj malo izkušenj z vožnjo motorja, ampak res malo. 

 

Potem druga malo bolj pomembna stvar. Rabim opremo. Od A do Ž. Kje kupujete? Se splača kupovati v SLO? Kaj predlagate? Sprva sem mislil, nekakšen usnjeni kombinezon ( https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/kombinezoni/dvodelni-kombinezoni/316101713246-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d/316101713264-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d ) nekaj takega, recimo. Potem sem si malo premislil, in bi šel raje na nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-jakne/tekstilne-jakne/1653327l183-macna-motoristicna-jakna-escape + https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/322691610s-alpinestars-motoristicne-hlace-radon-drystar ali https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/1674573620044-dainese-hlace-tempest-d-dry/1674573631044-dainese-hlace-tempest-d-dry .

Rokavice verjetno niso tako pomembne, mogoče v 1. rundi bi rajše kakšne krajše. Npr.: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/356731610m-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice/356731610xxxl-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice potem naslednje leto nekaj bolj športnega, da bo pasalo s kombinezonom. :) https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/355831712s-alpinestars-motoristicne-rokavice-sp-8-v2

 

Čevlji za letos, nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-cevlji/1775202858037-dainese-cevlji-motorshoe-d-wp-jb

za naslednjo sezono pa nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-skornji/racing/1795208a66039-dainese-skornji-course-d1-out/1795208a66047-dainese-skornji-course-d1-out

 

Pri čeladi je verjetno stvar okusa. https://www.muziker.si/agv-k-3-sv-solid-matt-black-xl 

 

Hvaležen bom vsakega nasveta.

Hvala in lp, se vidimo kmalu na cesti! :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj kaj je to v dvoje? S tvojo/tvojim al misliš imet 210 kg? :naughty:

Definitivno je za sopotnico bolj udoben touring motor kot sport ali supersport.. če jo misliš obdržat in jo veliko km vozit  s sabo je fz1 , cbf100 ali pa celo cbr1100xx prava izbira.. zadnjo sem vozil -če bi bil malo višji kot 171cm bi bila moja takojšnja izbira..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 hours ago, Sinum said:

Kaj vi stručkoti porečete na to? Imam 33 let, 15 let izpit iz B kategorije in nimam nekih bajnih želja po "dirkanju". To govorim zato, ker boste verjetno rekli, da 1l nima kaj izkat pri začetniku. Se bom probal držati dokaj normalne vožnje. Imam pa tudi nekaj malo izkušenj z vožnjo motorja, ampak res malo. 

Nisem stručko, lahko pa svetujem... En in edini ztisočsx od Kawasaki-ja. :)  Za začetnika bo dovolj moči tudi v dvoje. Opremo pa kupi kar za drugo sezono.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi nebi čistega sportaka. Dolge noge, v dvoje,... ne bo lih udoben. Pa ko boš hotel še obesit malo prtljage gor...

FZ boljša izbira, še boljša pa itak SX :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Sinum pravi:

Pozdravljeni.

 

Takoj po koroni štartam z A izpitom. Visok sem 192cm, težek 105kg. Kaj predlagate za prvi motor? Moja prva izbira je bil Honda CBR600, vendar so me prijatelji motoristi prepričali, da raje vzamem kakšnega 1000cm3, ker se bom kar dosti vozil v dvoje. Zdaj imam v glavi YAMAHA FZ1, letnik 2014. Kaj vi stručkoti porečete na to? Imam 33 let, 15 let izpit iz B kategorije in nimam nekih bajnih želja po "dirkanju". To govorim zato, ker boste verjetno rekli, da 1l nima kaj izkat pri začetniku. Se bom probal držati dokaj normalne vožnje. Imam pa tudi nekaj malo izkušenj z vožnjo motorja, ampak res malo. 

 

Potem druga malo bolj pomembna stvar. Rabim opremo. Od A do Ž. Kje kupujete? Se splača kupovati v SLO? Kaj predlagate? Sprva sem mislil, nekakšen usnjeni kombinezon ( https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/kombinezoni/dvodelni-kombinezoni/316101713246-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d/316101713264-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d ) nekaj takega, recimo. Potem sem si malo premislil, in bi šel raje na nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-jakne/tekstilne-jakne/1653327l183-macna-motoristicna-jakna-escape + https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/322691610s-alpinestars-motoristicne-hlace-radon-drystar ali https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/1674573620044-dainese-hlace-tempest-d-dry/1674573631044-dainese-hlace-tempest-d-dry .

Rokavice verjetno niso tako pomembne, mogoče v 1. rundi bi rajše kakšne krajše. Npr.: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/356731610m-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice/356731610xxxl-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice potem naslednje leto nekaj bolj športnega, da bo pasalo s kombinezonom. :)https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/355831712s-alpinestars-motoristicne-rokavice-sp-8-v2

 

Čevlji za letos, nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-cevlji/1775202858037-dainese-cevlji-motorshoe-d-wp-jb

za naslednjo sezono pa nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-skornji/racing/1795208a66039-dainese-skornji-course-d1-out/1795208a66047-dainese-skornji-course-d1-out

 

Pri čeladi je verjetno stvar okusa. https://www.muziker.si/agv-k-3-sv-solid-matt-black-xl 

 

Hvaležen bom vsakega nasveta.

Hvala in lp, se vidimo kmalu na cesti! :)

 

bo kr tule prava tema, za iskanje motorja.

O opremi, pa obstaja kup tem (glej sklop oprema, rokavice, kombinezoni itd, pa tam postavi posamezno vprašanje.)

Tudi tole temo ni nič narobe, če jo malo selektivno prebereš, nekaj informacij boš dobil.

O sami velikosti voznika, ti nisi ravno povprečen, kar pomeni, da bodo noge pokrčene in drža sključena, sploh na sportaku, malce manj na ST mopedu tipa FZ1 ali SX, še vedno pa ne tako komot kot na kakei cestni enduri ali potovalnem motorju.

Moj predlog, najprej naredi izpit, že med vožnjo v avto šoli boš počasi spoznaval, kaj je pomembno ali ni pri motorju, pa potem še 1x oceni, kaj ti bo ustrezalo.

 

 

pred 26 minutami, mladench pravi:

Jaz tudi nebi čistega sportaka. Dolge noge, v dvoje,... ne bo lih udoben. Pa ko boš hotel še obesit malo prtljage gor...

FZ boljša izbira, še boljša pa itak SX :D 

ti imaš približno 185 če se ne motim, kako ti je bil SX v primerjavi z multistrado? Je huda razlika, govorim za udobje, pokrčenost nog itd..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

ti imaš približno 185 če se ne motim, kako ti je bil SX v primerjavi z multistrado? Je huda razlika, govorim za udobje, pokrčenost nog itd..

188,5! :ras:

sama pokrčenost kolen  je skoraj enaka je pa MTS malenkost višja in lahko noge skoooraj komplet stegnem. Prednost MTS je zgoraj... širša balanca, manj utrujajoča vožnja na daljše razdalje,  pa stojim lahko na tačkah med vožnjo :) overall je mts bolj udobna zame in sopotnico.

Sem pa probal CBR1000 pa je bil SX udoben kavč prot pručki :D 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker sem nekje tvoje velikosti lahko napišem, da se strinjam z Dami-jem. Najprej naredi izpit, v avtošoli boš po vsej verjetnosti dobil nakeda, ki ti bo občutno premajhen. Podobno je bilo pri meni. Za učiti je super, ker je lahki in vodljiv, vendar kar se tiče udobja pa boš trpel. Kolena, križ, rame,... Na začetku še ne, ker bo veselje da voziš motor prevladalo. Po parih urah v avtošoli pa boš spoznal, da to ni ravno stil motorja za tvojo višino. Napisal si, da naj bi se gor vozila dva. Tu bo šele trpljenje. Ne zapiči se v en slog motorja. Naprej naredi izpit, takrat boš dobil prvi občutek, potem pa se vsedi na čimveč motorjev, tudi potovalni enduro. Šele potem boš videl kaj ti ustreza. Jaz bi marsikaj imel, samo sem zaradi velikosti omejen. Da pa bom na motorju trpel, ne hvala lepa. Najprej si izberi vrsto motorja, šele nato si kupi opremo. Da ne boš sedaj nekaj kupoval, potem pa novo prodajal, ker ti ne bo pasalo zraven motorja. 

Popravljeno . Popravil J.a.m.e.s
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Ker sem nekje tvoje velikosti lahko napišem, da se strinjam z Dami-jem. Najprej naredi izpit, v avtošoli boš po vsej verjetnosti dobil nakeda, ki ti bo občutno premajhen. Podobno je bilo pri meni. Za učiti je super, ker je lahki in vodljiv, vendar kar se tiče udobja pa boš trpel. Kolena, križ, rame,... Na začetku še ne, ker bo veselje da voziš motor prevladalo. Po parih urah v avtošoli pa boš spoznal, da to ni ravno stil motorja za tvojo višino. Napisal si, da naj bi se gor vozila dva. Tu bo šele trpljenje. Ne zapiči se v en slog motorja. Naprej naredi izpit, takrat boš dobil prvi občutek, potem pa se vsedi na čimveč motorjev, tudi potovalni enduro. Šele potem boš videl kaj ti ustreza. Jaz bi marsikaj imel, samo sem zaradi velikosti omejen. Da pa bom na motorju trpel, ne hvala lepa. Najprej si izberi vrsto motorja, šele nato si kupi opremo. Da ne boš sedaj nekaj kupoval, potem pa novo prodajal, ker ti ne bo pasalo zraven motorja. 

Najprej motor in potem oprema? NO GO. najprej naj kupi opremo in kar ostane kinte, motor. Ker ponavadi zmečejo za motor, na opremi pa šparajo.... 

 

EDIT: opa! spregledal sem VRSTO MOTORJA. imaš popolnoma prav, moja napaka... prehitro branje :) 

Popravljeno . Popravil motozajebant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, barvna usklajenost je obvezna. Ne morš met oranžnega kobinezona na črni kawi z zelenimi intarzijami :P

Nakup opreme šele ko bo motor. Pa ne zarad barvne usklajenosti (šala zgoraj) ampak bolj tipa opreme (usnje tekstil, turing, sport, itd..)

ps. cestaki izgledajo sicer fukiš, jih pa cestne endure po moči in uporabnosti najmanj dosegajo, po udobju pa absolutno presegajo. sploh za 2 osebi.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje so za prvi motor najboljši nakedi. Ravno dovolj udobni in neudobni so, da ne delaš dolgih izletov (utrujenost ni fajn na motorju). Nimajo vetrne zaščite, kar ti da občutek hitrosti in veter te prepriča, da je recimo 110 km/h dovolj (pa po avtocesti se ne voziš in prišparaš pri vinjeti). Pa čelado in jakno imaš po vožnji celo od mrčesi in se počutiš kot polnopraven motorist. :D Teža je nekje vmes med sportskim in potovalnim motorjem, težišče tudi, zato je v večini cestnih situacij z njim najlažje manevrirati.

Na koncu pa moraš kupiti to, kar ti je všeč. Pa ne kupi močnega motorja, če se ne znaš brzdati. Če si se sposoben peljati za traktorjem (z avtom) 20 km brez da si živčen in siten, kupi karkoli, drugače kupi neko 600 kubično kosilnico, da ne boš v črni kroniki. Večinoma vsi povejo, da so umirjeni vozniki, ampak na motorju je dovolj, da ti dvigne plafon za 3 sekunde in si gotof.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa kakšna ninja :ninja:

neki tazga

96847485_652855948778298_898517693877977

 

:huh:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katerikoli 1000 kubični cestni enduro. Udobje in dovolj moči. To je to. :010

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 5. 2020 ob 21:01, Sinum pravi:

Pozdravljeni.

 

Takoj po koroni štartam z A izpitom. Visok sem 192cm, težek 105kg. Kaj predlagate za prvi motor? Moja prva izbira je bil Honda CBR600, vendar so me prijatelji motoristi prepričali, da raje vzamem kakšnega 1000cm3, ker se bom kar dosti vozil v dvoje. Zdaj imam v glavi YAMAHA FZ1, letnik 2014. Kaj vi stručkoti porečete na to? Imam 33 let, 15 let izpit iz B kategorije in nimam nekih bajnih želja po "dirkanju". To govorim zato, ker boste verjetno rekli, da 1l nima kaj izkat pri začetniku. Se bom probal držati dokaj normalne vožnje. Imam pa tudi nekaj malo izkušenj z vožnjo motorja, ampak res malo. 

 

Potem druga malo bolj pomembna stvar. Rabim opremo. Od A do Ž. Kje kupujete? Se splača kupovati v SLO? Kaj predlagate? Sprva sem mislil, nekakšen usnjeni kombinezon ( https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/kombinezoni/dvodelni-kombinezoni/316101713246-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d/316101713264-alpinestars-motoristicni-kombinezon-motegi-v2-2d ) nekaj takega, recimo. Potem sem si malo premislil, in bi šel raje na nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-jakne/tekstilne-jakne/1653327l183-macna-motoristicna-jakna-escape + https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/322691610s-alpinestars-motoristicne-hlace-radon-drystar ali https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/motoristicne-hlace/tekstilne-hlace/1674573620044-dainese-hlace-tempest-d-dry/1674573631044-dainese-hlace-tempest-d-dry .

Rokavice verjetno niso tako pomembne, mogoče v 1. rundi bi rajše kakšne krajše. Npr.: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/356731610m-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice/356731610xxxl-alpinestars-spx-air-carbon-usnjene-motoristicne-rokavice potem naslednje leto nekaj bolj športnega, da bo pasalo s kombinezonom. :)https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/oblacila/rokavice-4/355831712s-alpinestars-motoristicne-rokavice-sp-8-v2

 

Čevlji za letos, nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-cevlji/1775202858037-dainese-cevlji-motorshoe-d-wp-jb

za naslednjo sezono pa nekaj takega: https://www.honda-as.com/motorji/motoristicna-oprema/obutev/motoristicni-skornji/racing/1795208a66039-dainese-skornji-course-d1-out/1795208a66047-dainese-skornji-course-d1-out

 

Pri čeladi je verjetno stvar okusa. https://www.muziker.si/agv-k-3-sv-solid-matt-black-xl 

 

Hvaležen bom vsakega nasveta.

Hvala in lp, se vidimo kmalu na cesti! :)

 

Moj nasvet: ne osredotočaj se preveč na številke, ker dva motorja, z enako kubikažo sta lahko različna kot dan pa noč. Omenil si prijatelje motoriste, ko narediš izpit, probaj, če imaš srečo, imajo prijatelji dosti različnih tipov motorjev in se boš dosti lažje odločil. V vednost... vsak kubik na motorju več, je evro iz denarnice več, bilokako pogledaš, dvomim pa, da obstaja motor, z več kot 600ccm, ki si ga, oziroma ga je 99% motoristov sposobnih izkoristiti do kraja zmogljivosti, tako da moči ne bo premalo, če bo znanja dovolj ;) 

Kar pa se tiče opreme par predlogov, upam da koristnih:

-dražje ni nujno boljše.

-čelado kupi NOVO

-oprema naj ti bo prav kot ulita, ali čim bližje temu

 -žuželke ipd. priletijo največkrat v čelado in rokavice

-podvizir z zatemnjeno šipo je bolj šminka kot uporaben

-ko najdeš kos opreme, ki ti ustreza preveri cene drugod, cene so lahko zelo različne za isti izdelek

-pri nakupu opreme premisli kje in kako se boš vozil

-sopotnikova varnost je pomembnejša od tvoje, naj se to pozna tudi na opremi

pa še za konec ena misel:

oprema je zelo pomembna, dobra oprema ti lahko, če padeš, reši življenje, ampak znanje in izkušnje ti ga lahko rešijo vsak dan, ker do padca sploh ne pride.

Pa veliko varnih kilometrov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, Vin pravi:

Po moje so za prvi motor najboljši nakedi. Ravno dovolj udobni in neudobni so, da ne delaš dolgih izletov (utrujenost ni fajn na motorju). Nimajo vetrne zaščite, kar ti da občutek hitrosti in veter te prepriča, da je recimo 110 km/h dovolj (pa po avtocesti se ne voziš in prišparaš pri vinjeti). Pa čelado in jakno imaš po vožnji celo od mrčesi in se počutiš kot polnopraven motorist. :D Teža je nekje vmes med sportskim in potovalnim motorjem, težišče tudi, zato je v večini cestnih situacij z njim najlažje manevrirati.

Na koncu pa moraš kupiti to, kar ti je všeč. Pa ne kupi močnega motorja, če se ne znaš brzdati. Če si se sposoben peljati za traktorjem (z avtom) 20 km brez da si živčen in siten, kupi karkoli, drugače kupi neko 600 kubično kosilnico, da ne boš v črni kroniki. Večinoma vsi povejo, da so umirjeni vozniki, ampak na motorju je dovolj, da ti dvigne plafon za 3 sekunde in si gotof.

on bi tudi za 2 osebi...razn če hoče postat samski kmal :P za samega voznika pa so res komot in kul

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, DAMI34 said:

on bi tudi za 2 osebi...razn če hoče postat samski kmal :P za samega vozinka pa so res komot in kul

To ji je povedal samo zato, da ga je pustila it delat izpit. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikak pameten nasvet tukaj sem prabral, pa tut kakšno bedarijo. Moj nasvet: Najprej naredi izpit, nato prosi prijatle, idi testirat motorje in najprej definiraj tip motorja. Opremo kupi, ko boš imel motor (pazi da ne zapraviš vsega za motor in da ostane dovolj za dobro opremo). Dami, James in Ligenjček so dobro napisali.

Za motor jaz predlagam potovalni enduro. Navadno imajo ti motorji najboljšo ciklistiko, zelo enostavni za vozit in odpuščajo napake. Sportaka iz prve mocno odsvetujem. Naked bi bil dober, kot je napisal Vin, ampak prevelik si za tele igračke. Zgledal boš smešno, pa tudi počutil se ne boš dobro. Torej rabiš motor primeren svoji velikosti in kg in pa takšnega, ki odpušča napake, torej ne preveč moči. Spet sem pri potovalnem enduru srednje moči. V-strom 650 je po mojem mnenju zelo dober - dovolj velik, v osnovi veliko varnostne opreme (ABS, traction control,...), moči ravno prav, ciklistika odlična, enostaven za vzdrževanje, skratka odličen za začetek. Ko ga prerasteš, ga z lahkoto zamenjaš. Seveda odvisno, koliko nameravaš zapravit... Skratka ne pretiravaj z močjo, ne kupuj eksotike in sportakov.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prvega motorja. Katerega izbrati (tip motorja, moč,..) zavisi od mnogo faktorjev (leta, namen uporabe motorja,...), ki jih najbolje pozna vsak zase.

Jaz recimo sem šel najprej pogledati 1 cilindrični motor, 650 ccm (tip enduro), mi ni ustrezal zaradi vibracij. Potem sem našel KLE 500, ki se lepo pelje, upravljanje je enostavno, kot da bi peljal Tomos 4. Z njim sem delal tudi izpit. Kasneje sem mu dodal opremo, povišan vizir, crash bar,...pa stranske kovčke, kar nisem dobil original sem na motor dodal sam (dodatni kazalci, ura/voltmeter/zunanja temp/,..).  Motor ima rdeče polje na 11 000 o/min.

Položaj na motorju je za mene zelo blizu idealnega, neravnine in luknje pobira gladko, sedež pa ni preveč udoben, kadar vozim cel dan (recimo nad 500 km) si dam pod obleko kolesarske hlače, pomaga. Na motorju se med vožnjo lahko vstane, ...pa vozi v stoje brez težav.

Prednosti tega motorja so majhne vibracije, zelo zanesljiv, praktično neuničljiv motor (prevozil 50 000 km brez težav), poceni vzdrževanje (100-200 EUR/leto), poceni gume (obe cca. od120 EUR dalje) , majhna poraba (letos v Maroku 4 l/100 km, drugače pri krajših izletih kakšne pol litra več. Pri cca. 7000 o/min se motor kar lepo zbudi. Rezervne dele imam na potovanjih s seboj, kupim prej preko neta za majhen denar. Tudi za vsakodnevno vožnjo, npr. v trgovino, po mestu in podobno je odlična izbira.

Manjka mu pa kakšen konj več za lažje prehitevanje, pa mislim da ni ravno primeren za vožnjo v dvoje, moja se ni hotela voziti, dokler nisem dal v garažo še R1200GS. Tudi na avtocesti se z njim ne da postavljati hitrostnih rekordov, je pa vožnja do cca. 140-150 z povišanim vizirjem udobna, najlepše se pelje cca. 120 km/h.

Po moji oceni  motorji bolj oproščajo napake kot večji in so primernejši za učenje in nabiranje izkušenj v prometu. Želja po konjih, ki jih dostikrat ne rabim seveda ostaja, ko je enkrat v garaži 100 KM, gledam tiste okoli 150KM, no še raje kakšen več:), s tem da leta tečejo in sem nabral kar precej prevoženih kilometrov in izkušenj na šibkejših agregatih.

Namen napisanega je zgolj predstaviti en možen pogled na izbiro prvega motorja. Najpomembnejše pri vsej stvari pa je, da se z motorjem čim več vozi in v tem uživa. Pa postaviti ego malo na stran in kupiti motor, ki bo ustrezal željam in finančnim zmožnostim uporabnika. Jaz osebno raje spustim denar skozi izpušni sistem in pri tem uživam, kot da veliko vložim nov motor.  

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še moja malenkostna misel.

Da boš delal izpit(in kasneje tudi vozil) boš rabil opremo, zato začni z isaknjem opreme še preden kupiš motor.

Sam veš koliko denaraja si namenil opravljanu izpita, opremi in motorju. Moj nasvet je najprej kupi dobro čelado. Takšno, ki ti odlično paše na glavo in te nikakor ne ovira(ni važna znamka). Probaj čim več različnih.

Glede motorja pa...

Za solo vožnjo bo naked v rangu 650cc(Z650, MT07, SV650 ) odlična izbira(neko je že prej opisal zakaj) pa tudi tourer modeli v tem rangu(versys650, tracer700, v-strom650)

Za vožnjo v dvoje pa bi boljši bil kašen 900 - 1000cc sport tourer (tracer 900, xr900, versys1000, v-strom1000...)

Ampak bi bilo bolje da najprej obvladaš prevažati sebe preden na motor naložiš ljubico/ženo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!