Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

Ta tema je bila verjetno že 100x obdelana, ampak vseeno.

V kratkem bom opravil voznško kategorije A, tako da gledam za nakup motorja. Kot prvo me bega - 2 valjni, 4 valjni. Kakšna je razlika?

Kakšen motor pa priporočate novincu na področju motorjev? Všeč so mi naked motorji (yamaha - MT03, honda-CB500FA; kawasaki - Z400). Seveda za začetek iščem kakšen rabljen motor. Kaj vi priporočate?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, barney pravi:

Ta tema je bila verjetno že 100x obdelana, ampak vseeno.

V kratkem bom opravil voznško kategorije A, tako da gledam za nakup motorja. Kot prvo me bega - 2 valjni, 4 valjni. Kakšna je razlika?

Kakšen motor pa priporočate novincu na področju motorjev? Všeč so mi naked motorji (yamaha - MT03, honda-CB500FA; kawasaki - Z400). Seveda za začetek iščem kakšen rabljen motor. Kaj vi priporočate?

lp

osebno teh mt03, z400 in ostalih malokubičnih varijant nebi kupoval, razen če misliš res v kratkem menjat. recimo mt07 veliko bolše pa je vseeno kar "švoh" sploh če misliš vozit v dvoje. Če se bojiš moči in zaradi tega gledaš te motorje kupi nekaj z 70kw in blokiraj na 35kw pa vozi tako dokler ne pridobiš izkušenj in samozavesti, potem pa namesto novega motorja samo odstaniš blokado.

Ne pravim da moraš pretiravat samo bat konjev in kubikov se pa tudi ni smiselno. motor gre tolikor kolikor je blokade v glavi in desnem zapestju. tud z z400 se lahko sesuješ oziroma hujše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, barney pravi:

Ta tema je bila verjetno že 100x obdelana, ampak vseeno.

V kratkem bom opravil voznško kategorije A, tako da gledam za nakup motorja. Kot prvo me bega - 2 valjni, 4 valjni. Kakšna je razlika?

Kakšen motor pa priporočate novincu na področju motorjev? Všeč so mi naked motorji (yamaha - MT03, honda-CB500FA; kawasaki - Z400). Seveda za začetek iščem kakšen rabljen motor. Kaj vi priporočate?

lp

Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil.

Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš ;) edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled :) 

pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje.

drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje... 

aja pa želim ti obilo varnih kilometrov :bike:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 26 minutami, ligenjček pravi:

Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil.

Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš ;) edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled :) 

pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje.

drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje... 

aja pa želim ti obilo varnih kilometrov :bike:

to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup.

meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S 4-valjniki se sicer strinjam, ampak pri motorjih, ki jih je omenjal (in so čisto o.k. zanj), ne bo imel težav pri izbiri - naj vzame dvo, tri ali štirivaljnika?...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, barney pravi:

Ta tema je bila verjetno že 100x obdelana, ampak vseeno.

V kratkem bom opravil voznško kategorije A, tako da gledam za nakup motorja. Kot prvo me bega - 2 valjni, 4 valjni. Kakšna je razlika?

Kakšen motor pa priporočate novincu na področju motorjev? Všeč so mi naked motorji (yamaha - MT03, honda-CB500FA; kawasaki - Z400). Seveda za začetek iščem kakšen rabljen motor. Kaj vi priporočate?

lp

tule bo prava tema za vprašanje. Ne rabiš nove odpirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, barney pravi:

Ta tema je bila verjetno že 100x obdelana, ampak vseeno.

V kratkem bom opravil voznško kategorije A, tako da gledam za nakup motorja. Kot prvo me bega - 2 valjni, 4 valjni. Kakšna je razlika?

Kakšen motor pa priporočate novincu na področju motorjev? Všeč so mi naked motorji (yamaha - MT03, honda-CB500FA; kawasaki - Z400). Seveda za začetek iščem kakšen rabljen motor. Kaj vi priporočate?

lp

A2 bo verjetno za začetek a ne?

Kawasaki Versys 650 kupiš, resen motor tudi za naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ninja ... 650 :jezik: 

Ninja 400 :ras:

Ninja 300 :ras:

Ninja ZX10RR je samo za odrasle osebe :P 

pred 29 minutami, Snečer pravi:

A2 bo verjetno za začetek a ne?

Kawasaki Versys 650 kupiš, resen motor tudi za naprej.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Snečer pravi:

A2 bo verjetno za začetek a ne?

Kawasaki Versys 650 kupiš, resen motor tudi za naprej.

A2 za začetek, ja. hvala za nasvet :)

pred 16 urami, Shillien pravi:

osebno teh mt03, z400 in ostalih malokubičnih varijant nebi kupoval, razen če misliš res v kratkem menjat. recimo mt07 veliko bolše pa je vseeno kar "švoh" sploh če misliš vozit v dvoje. Če se bojiš moči in zaradi tega gledaš te motorje kupi nekaj z 70kw in blokiraj na 35kw pa vozi tako dokler ne pridobiš izkušenj in samozavesti, potem pa namesto novega motorja samo odstaniš blokado.

Ne pravim da moraš pretiravat samo bat konjev in kubikov se pa tudi ni smiselno. motor gre tolikor kolikor je blokade v glavi in desnem zapestju. tud z z400 se lahko sesuješ oziroma hujše.

hvala za nasvet. Tudi sam razmišljam o tem, da nabavim močnejšega in si ga blokiram na 35kw, kasneje pa odblokiram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, Shillien pravi:

to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup.

meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").

kot sem napisal ne z 2 ne z 4 valjnikom ne bo zgrešil, saj ni prevelike razlike. Budget je morda večji, znanje pa definitivno ni, manjši motorji pa so okretnejši, in lažje odpuščajo napake.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 vs 2

ni bistvene razlike pri neked turerju advenčerju pri 600 do 650ccm

Vsak ma svoje prednosti in slabosti.

Recimo na kratko:

4je valji so smoooth, zelo elastični, nobene norije, če hočeš da vleče moraš vrtet v iber

2valja sta malce bolj poskočna, jima pa zmanjka pri navijanju

Z enim in drugim ne boš zgrešil. 

Ker si omenil, da ti ustreza naked imaš nekaj opcij, ki so zanesljivo dobre:

yamahe: mt07, xj6 (podcenjen a zlo dober motor, tudi za 2 osebi)

kawasaki: er6, suzuki...itd...

Malce razmisli še o komoditeti, ki jo želiš in to je to za prvi motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 32 minutami, Snečer pravi:

Mt 07, zelo primeren, tudi za začetnike, še Adrian je delal izpit z njim (ponovno)

 

haha, Adrian me je prepričal za mt07 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali pa street triple 675.. dejansko najbolj vozen in okreten motor v svoji klasi.. ni pa poceni.. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veza kaj-kako...najprej se usedi na motor. Vsi pravijo MT07: vozil v avtošoli, izredno okreten motor, ampak hudo hudo mali...z 177 cm sem umiral na njem.Vožnja mi je bila muka, avtocesta pogreb.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šele zdaj sem se spomnil enega solidnega "začetniškega" motorja - NC700/750 ...

no pa guzzi V7 in seveda triumph street twin . ta dva boš tudi z lahkoto porinil čez 3-4 leta v račun za nekaj večjega z relativno malo izgubo vrednosti. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al pa ninđo pa oklepe dol .. pa je nejked :P 

če kupuješ motor na podlagi posnetkov, sem popolnoma zgrožen ... :huh: 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, maus pravi:

Ninja ... 650 :jezik: 

Ninja 400 :ras:

Ninja 300 :ras:

Ninja ZX10RR je samo za odrasle osebe :P 

Ful sem impresioniran nad mausovo dolgoletno in konsistentno reklamiranje raznih ninđ, še posebej za začetnike... Pa sej bi jih obvezno morali v avtošole upelat. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 28 minutami, izibajker pravi:

Ful sem impresioniran nad mausovo dolgoletno in konsistentno reklamiranje raznih ninđ, še posebej za začetnike... Pa sej bi jih obvezno morali v avtošole upelat. :naughty:

ne reklamiram... samo predlagam .. če pa sprašujejo :huh:

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, izibajker pravi:

Ful sem impresioniran nad mausovo dolgoletno in konsistentno reklamiranje raznih ninđ, še posebej za začetnike... Pa sej bi jih obvezno morali v avtošole upelat. :naughty:

Kaj naj rečem, človek ve o čem govori... če nekdo z tolikoletnimi izkušnjami to reče pol že mora bit nekaj na tem :hmm: js sm ga upošteval pa sem zadovoljen :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 7. 2020 ob 21:14, Buschi pravi:

Brez veza kaj-kako...najprej se usedi na motor. Vsi pravijo MT07: vozil v avtošoli, izredno okreten motor, ampak hudo hudo mali...z 177 cm sem umiral na njem.Vožnja mi je bila muka, avtocesta pogreb.

js sem 182 pa ni bilo takih problemov... avtocesta je pogreb itaq na vseh nakedih mt07 je pa pri 160-170 itaq že brez moči tk da te to nima za skrbet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!