Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

To pa ni res. najbolj tečna je kombinacije velike mase, visokega težišča in visokega sedeža. Če je krmilo športno še toliko bolj.

hard in soft endure imajo vse po vrsti sedeže višje od 87 cm pa jih je veliko lažje ujet kot težji motor z nižjim sedežem.

Nisem govorila o kombinaciji, ampak kaj je hujse... In visina sedeza je veliko prej problem, kot pa njegova teza. Saj he najvecji problem ko se ustavis... Ce ima motor 250kg in popolna segas, ti je dosti lazje, kot pa ce ima motor cirka 190kg, pa stojis na konicah prstkov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLR 650 z visino sedeza 870mm in tezo 180kg, (stojim na prstih in ce gre kaj narobe, me polozi na tla kot otroka in to z zaletom)

Hornet 900 z visino sedeza 795mm in tezo 210kg, (stojim na podplatih, precej tezje me prekucne)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolš je ena stara jajčka ki jih ni škoda kupit pa parkrat po tleh zmetat ...pol se pa počasi navadiš ....

 

zadnjič sem se udedel na crf250 ..super , dosežem normalno do tal...potem pa tačko ven in sestop - sem preklel tisti dolgi hod vzmetenja pa skor sem si emšo zlomu ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 300 kilski kravi pridem samo s prsti obeh nog do tal. Ni problema. Vendar je problem nekomu, ki se še uči. Tukaj pa je boljše izbrati nekaj lažjega in nižjega. Ne zaradi drugega, kot zaradi občutka. Če se začetnik počuti, da na mestu obvlada motor, potem ima tudi pri vožnji nekoliko višjo samozavest in ni panike (neobvladljiv strah). Umetnost je počasna vožnja (hitrost pešca na primer), ne pa hitra. Vsak ima svoj okus, vendar bi se lahko tudi razmišljalo v smeri motorja, katerega lahko začetnik obvlada na mestu (obračanje na mestu, ustavljanje, speljevanje). Potem je vse lažje. Ko je pa to znanje osvojeno, pa mašino po želji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno imaš kaj bonifikacije.. drugače je cena res malo višja. Mene je prišlo 900ccm, 50 konjev zavarovanje (AO, AO+, asistenca, zelena karta) 172 evrov in cestna taksa (tega zneska se pa ne spomnim). 50% bonifikacije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem začel s Tomos Colibri.

Lepi časi...! Ko sem se čez Slivno, z njim odpeljal na Moravško... :OK:

Lepi, prvinski in adrenalinski časi.... (Še posebno, ko je crknu!)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem govorila o kombinaciji, ampak kaj je hujse... In visina sedeza je veliko prej problem, kot pa njegova teza. Saj he najvecji problem ko se ustavis... Ce ima motor 250kg in popolna segas, ti je dosti lazje, kot pa ce ima motor cirka 190kg, pa stojis na konicah prstkov.

 

Odvisno kako visoko ima težišče, kašno krmilo ima in kako ima postavljene stopalke.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo je pomembna še širina sedeža pri kestlu, v kombinaciji z osebo ki ima kratke noge... širši sedež sicer navadno zagotavlja večje udobje pri vožnji a manjše pri ustavljanju in sestopanju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če bi rad udoben motor z majhno porabo in odlično lego na cesti nikakor ne pozabi na hondo nc700x ali nc700s :afro1:

Honda%20NC%20700X%2012%20%201.jpg

Zadnjič sem si ogledal tale motor, se vsedel nanj itd... Na pogled sem bil precej razočaran. Izgleda zelo ceneno, pa tudi sedež se mi zdi da je manj udoben kot na Transalp-i. Pred tem sem precej prebral in bil navdušen, saj o njem pišejo vse naj, naj... Skratka, motor mi ni všeč. Prav zanima me, kako se obnese na kakšni daljši vožnji, ker se mi ne zdi preveč udoben!?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strokovnjaki!

Če bi se radi udobno vozili, si nabavite potovlani enduro! Pa ne izumljajte spet tople vode... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo je pomembna še širina sedeža pri kestlu, v kombinaciji z osebo ki ima kratke noge... širši sedež sicer navadno zagotavlja večje udobje pri vožnji a manjše pri ustavljanju in sestopanju...

moja se je v kavbojkah komot usedla na bonija pa dvignila s tačke...ko je bila pa v usnjenih hlačah je imela pa desno nogo 20 cm od tal...pa bodi pameten potem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Strokovnjaki!

Če bi se radi udobno vozili, si nabavite potovlani enduro! Pa ne izumljajte spet tople vode... :slap:

 

Udobno vozili?... hmm... potovalni enduro? ...BO DRŽALO!   samo za tiste kr mal nad 180 cm... ta "nižji" se pa udobno vozijo na sporttourerjih ala fjr, gtr, Pan EU... še bistveno udobneje pa najbrž na kakem goldwingu, voyagerju, electraglidu... a vse to je v tej temi  :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnjič sem si ogledal tale motor, se vsedel nanj itd... Na pogled sem bil precej razočaran. Izgleda zelo ceneno, pa tudi sedež se mi zdi da je manj udoben kot na Transalp-i. Pred tem sem precej prebral in bil navdušen, saj o njem pišejo vse naj, naj... Skratka, motor mi ni všeč. Prav zanima me, kako se obnese na kakšni daljši vožnji, ker se mi ne zdi preveč udoben!?

vse kar si napisal še kar drži..odvisno od tega kolk si kritičen..

ampak moraš pa peljat in pol vidiš..

če se voziš po asfaltu potem nimaš kaj gledat transalp..tole je bolš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar si napisal še kar drži..odvisno od tega kolk si kritičen..

ampak moraš pa peljat in pol vidiš..

če se voziš po asfaltu potem nimaš kaj gledat transalp..tole je bolš..

Kaj pa za dolge ture? Recimo 500km + na dan?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi bil po 500km v avtu spočit in svež kot vijolica? Mislim, da se na motorju po 2 urah pokaže ali je udoben ali ne. Če si po 2 urah ves polomljen je motor neudoben.  Če po 2 urah še nisi polomljen je udoben, ker kakršna koli polomljenost po 2 urah ni več posledica neudobnega motorja ampak konstantne drže, kakršne koli že: lahko v avtu sediš 2 ure, pa maš že poln kufr, v kinotu se po 2 urah začneš presedat z leve na desno ritnico itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa za dolge ture? Recimo 500km + na dan?

 

Če zdržiš celodnevni pohod, potem imaš kondicijo tudi za 500km+, skoraj ne glede na zvrst motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če zdržiš celodnevni pohod, potem imaš kondicijo tudi za 500km+, skoraj ne glede na zvrst motorja.

Kdaj boš poročal kako se na dolgih furah obnese Versys 650? A je udoben?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prejšnji vikend je padlo 620km (kombinirana vožnja-ac+normal) in zadeva je udobnejša napram er6. Rit ne peče več. Ker ima solidno vetrno zaščito in bolj mehko vzmetenje, tudi udobnejši in širši zic, je zadeva neutrujajoča.

Normalno, da sem sicer naslednji dan čutil utrujenost, ker se je sezona šele začela.

Kaj več pa ti povem po 1.maju, ko ga bom matral kakšen teden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem jaz lahko za svojo staro Yamaho zlahka trdim da je zelo udobna! Vprašal pa sem za Hondo NC700X.

po moje če greš v as domžale ti jo bodo dali za en krog, pa boš lahko sam poskusil. Meni za sedet gor se zdi ok, ni pa to kot da bi sedel na fotelju, kot je pri potovalnikih. Sicer se pa vedno da zic še kaj dodatno oblazinit, oz. ga zamenjat s takšnim z gelom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

pozdravljeni

evo tako na hitro..sem velik 182cm,82kg (odvisno kako je kosilo :grim )glavo pa imam tudi porihtano :OK: in imam se nekaj malo ur do izpitne voznje(neomejeno).Zadeva je taka ,da mi je zadnjic instruktor dal za peljat veliki slalom z njegovim suzukijem B-kingom(185KM :notworthy: )samo z razlogom ,da mi pokaze kako je ko je enkrat motor v gibanju(v avtosoli vozim gladius 650 in tudi b-king mi ni delal nekega problema pac pri tem slalomu)Glede nato ,da sem ze 100% kateri bo prvi motor, me zanima vase mnenje glede kubikaze :mellow: Odlocil sem se za Suzuki v-strom ,ampak zdaj ne vem ali 650 ali 1000 :blush: sem pa po naravi bolj miren voznik in ne maram dirkanja(raje pocasi kot prehitro) :OK: se ze veselim odgovora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprašuješ na motosvetu, kjer velja prepričanje, da od "viška ne boli glava"... Torej ti bomo vsi svetovali 1000.  Sploh če kupuješ rabljenege... in ne pozabi, izbire imaš več kot ime pove: Kawasaki klv 1000 in Suzuki vstrom 1000 sta popolnoma ista motorja, le ime in barvne kombinacije so druge. Če boš pa kupoval NOVO, je pa vstrom 650 na voljo... 1000ka pa prihaja drugo leto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je napisal predhodnik, vstrom 650 je zelo racionalen nakup.

 

1000 kubičnemu vstrouo/klv pa se raje ogni, gre že za precej zguncan in potraten model, kawasaki ima sedaj novi versys 1000 (najbolj ekonomičen nakup v tem rangu), suzuki pa bo naredil novo 1000ko.

 

Naj ti motorja ne kupuje "ulica".

 

Rajega novega in "manj", kot stari "klump". Tudi z novim, ki ima "manj", si lahko prava kamikaza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni

evo tako na hitro..sem velik 182cm,82kg (odvisno kako je kosilo :grim )glavo pa imam tudi porihtano :OK: in imam se nekaj malo ur do izpitne voznje(neomejeno).Zadeva je taka ,da mi je zadnjic instruktor dal za peljat veliki slalom z njegovim suzukijem B-kingom(185KM :notworthy: )samo z razlogom ,da mi pokaze kako je ko je enkrat motor v gibanju(v avtosoli vozim gladius 650 in tudi b-king mi ni delal nekega problema pac pri tem slalomu)Glede nato ,da sem ze 100% kateri bo prvi motor, me zanima vase mnenje glede kubikaze :mellow: Odlocil sem se za Suzuki v-strom ,ampak zdaj ne vem ali 650 ali 1000 :blush: sem pa po naravi bolj miren voznik in ne maram dirkanja(raje pocasi kot prehitro) :OK: se ze veselim odgovora

Po tem kar si napisal je V-Strom 650 prava izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!