Skoči na vsebino

Motorist začetnik (pomoč začetniku pri nabavi vsega od motorja do opreme)


VDaGamma

Priporočene objave

  • 1 leto pozneje...

Prodam Aprilia Pegaso 650 Strada Factory! odličen za začetnike, vozen z izpitom A2!

Popravljeno . Popravil mladench
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prodam Aprilia Pegaso 650 Strada Factory! odličen za začetnike, vozen z izpitom A2!

 

Kdo je začetnik ? Tisti, ki se je komaj povzpel na sedež ? Takšnemu ne priporočam enovaljnika, ker je preveč nervozen in premalo "civiliziran". Mogoče kakšen star enovaljnik z uplinjačem. Za začetnika je dvo ali več valjni motor, da se uči voziti in ne loviti ritajoči motor. To je samo moje mnenje, ker sem preveč kilometrov naredil na eno, dvo, tri in štirivaljnikih. Kljub veliko kilometrom in delovnim uram cenim mirnost ter uglajenost agregata. Zato mislim, da bo začetnik še toliko bolj zadovoljen z mirnim in uglajenim agregatom.

Sem bil pa tudi lastnik večih različnih motorjev s tem 660 kubičnim agregatom, zato vem, kako se obnašajo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bom preveč pameten, ker jih nisem veliko zamenjal in nimam ogromno izkušenj, ampak glede pegasota in mojega začetka... agregat je "živčen" ampak se ga da umiriti... 5-6 let nisem sedel na nobenem, potem pa na enovaljnik in sem ga uspel kar hitro "umiriti" za normalno vožno. Več je šaltanja, uporabe sklopke, bremze, gas ročice oziroma kar kombinacijo vsega skupaj, nima pa toliko moči, da bi te kar vrgel iz zica. Ko sem se tega navadil, mi je postal motor zelo enostaven. Vožnja skozi dolge in kratke ovinke mi je s pegasom bila veliko večji užitek, sploh pa bolj enostaven kot pa pri npr. Monstru, ki ima težišče veliko višje in imaš občutek, da boš kar od enkrat padel z motorja ali pa pri hornetki, pri kateri mi je ergonomija sploh zgrešena. Sicer pa vsakemu svoje in kaj mu paše. 

 

in vprašanje... Kdo je začetnik? imaš prav, mi se lahko sprašujemo, najbolj pa to vsak sam pri sebi ve.

 

Jaz se še vedno imam za začetnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdo je začetnik ? Tisti, ki se je komaj povzpel na sedež ? Takšnemu ne priporočam enovaljnika, ker je preveč nervozen in premalo "civiliziran". Mogoče kakšen star enovaljnik z uplinjačem. Za začetnika je dvo ali več valjni motor, da se uči voziti in ne loviti ritajoči motor. To je samo moje mnenje, ker sem preveč kilometrov naredil na eno, dvo, tri in štirivaljnikih. Kljub veliko kilometrom in delovnim uram cenim mirnost ter uglajenost agregata. Zato mislim, da bo začetnik še toliko bolj zadovoljen z mirnim in uglajenim agregatom.

Sem bil pa tudi lastnik večih različnih motorjev s tem 660 kubičnim agregatom, zato vem, kako se obnašajo.

guzzi s svojim vzdolžnim V-2 in kardanom je recimo  meni k sm star začetnik - kot rodeo na ženi ko ji rečeš da njena sestra bolš meša...

triumph-ov paralelni twin proti guzzi je recimo kot golda proti hd-ju...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo dober motor za začetnika. Visok navor, mehka sklopka, majhen rajdni krog, nizka cena, poceni vzdrževanje in registracija,..

13_Honda_CRF250L_17.jpg

pa za tiste ki so minimalno 178cm visoki - sedel na njem , enkratno lahko ..no ko sem hotel zlesti dol sm se pa zataknil z trdim desnim kolenom - bolj ko sestopaš bolj ga razbremenjuješ in se dviga ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa za tiste ki so minimalno 178cm visoki - sedel na njem , enkratno lahko ..no ko sem hotel zlesti dol sm se pa zataknil z trdim desnim kolenom - bolj ko sestopaš bolj ga razbremenjuješ in se dviga ..

to si pa mal mimo brcnil..ker mateji pa kr dost manjka do 178 cm in ji je super fajn..sicer grem pa zdejle probat v koliko kilometrih se z njo v sneg zakopljem..

 

kolegica je tut mela aprilio pegaso za svoj prvi motor..pa razen tega da ji je na tla padu ni blo nobenga problema..

 

začetnikov je pa več vrst..od takih ki jim je 125 ccm skuter preveč pa do takih ki se načeloma lahko takoj na kako cb1000 usedejo..ali pa street tripla..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja žena ima 172, je sedla gor in se odpeljala. Vse, od motorjev, kar je do zdaj vozila je bil trial. Vzmetenje je res mehko, pravijo da za teren premehko. Ampak jaz ne bom vozil krosa in bo najbrž v redu. Jaz sem ga kupil bolj za hec, za kolovoze, Nanos, Vremščico, Snežnik in podobno. Pa za na morje za na plažo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to si pa mal mimo brcnil..ker mateji pa kr dost manjka do 178 cm in ji je super fajn..sicer grem pa zdejle probat v koliko kilometrih se z njo v sneg zakopljem..

 

 

ki je vozila že nešteto motorjev v uadnjih - kolk desetletjih ? tema je za začetnike na za prekaljene motoristke... 

napisal sem zame k sem belik maus pa dva žileta da sem imel z mojim trdim kolenom belik problem pri sestopanju ..

bi moral še enkrat poskusiti tako da ga naslonim na tačko in dam desno nogo dol z levo pa stojim na tački...

 

Moja žena ima 172, je sedla gor in se odpeljala. Vse, od motorjev, kar je do zdaj vozila je bil trial. Vzmetenje je res mehko, pravijo da za teren premehko. Ampak jaz ne bom vozil krosa in bo najbrž v redu. Jaz sem ga kupil bolj za hec, za kolovoze, Nanos, Vremščico, Snežnik in podobno. Pa za na morje za na plažo. 

na nanos sem prišel tudi jaz 5 jan letos z mojim suwath-om... po pomrznjenih zametih ..dol je težje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

na nanos sem prišel tudi jaz 5 jan letos z mojim suwath-om... po pomrznjenih zametih ..dol je težje..

Ja, sva se tisti dan srečala v Postojni. 

Nanos sem vedno naskakoval s kolesom ali po hostah s trialom. Se da tudi kje drugje kot po južni cesti, severni dostop po gozdu s Podkraja je kar zanimiv.

Vremščico sem včasih vozil iz smeri juga, parkiral pri letališču in skozi gozdove v hrib. Malo je bilo strašljivo voziti mimo mrhovišč za medvede..

Nazaj k mopedku. Mislim, da bi bil za začetnika/začetnico res v redu. Moči je malo, če padeš pa ni velike škode. Daš gor cestne gume in je. 

Najboljši za začetnike je Tomos APN, ampak žal ni ravno motor v smislu, da greš z njim v Piran na kavo. 

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljši za začetnike je Tomos APN, ampak žal ni ravno motor v smislu, da greš z njim v Piran na kavo. 

to ne ker si moraš vzet 12h časa ...je pa dobra stran , da si lohk clo pir prvoščiš ... 

 

omenil bi dva bolj slabotna po motorni moči- 22konjev -  a enostavna za vzdrževanje ter vzdržljiva mopeda - yamaha ybr250- 138 kg poln ! in suzuki gn250 - nizka višina sedeža - 740 mm , suha teža 129kg , stopalke na sredini...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No no, tudi ninja 250 je za začetnike idealna, nizek sedež, udobna drža-nisi stegnjen kot na cestakih :grim  Enostavna za vzdrževanje. Sicer malo težja od tistih dveh, ki si ju napisal thumper ampak tudi malo močnejša :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri motorju za začetnika je treba gledati tudi na morebitno škodo, če se prevrne. Več ima oklepa, več je škode.

Ninja se mi ravno ne zdi, da bi jo pri padcu poceni odnesla.

2013-kawasaki-ninja-250r-2_600x0w.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem ja sploh kakšni, ki so premočno pritrjeni in se ob močnem trku ne odlomijo stran ampak vse skupaj zvijejo. Sicer sem pa mislila nanje od kakšnih padcih pri nizki hitrosti, ko motor "zdrsne" če so pa že večje hitrosti nam je pa takrat menda vseeno za motor in bolje, da je na človeku čim manj poškodb :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker že dolgo časa nisem vozila motorja, sem se odločila za to Yamaho, da se zopet navadim vožnje in upravljanja z malo lažjim in nižjim motorjem. V dveh sezonah sem naredila 22000 km, kar verjetno dokazuje, da sem z izbiro več kot zadovoljna.

Yamaha YBR 250 je res idealen motor za začetnike, predvsem takšne, ki se zavedajo, da je potrebno počasi nadgrajevati svoje sposobnosti in se postopoma navajati na težje in močnejše agregate. Motor po izgledu ne zaostaja za močnejšimi brati, ima klasično obliko. Ko pa se usedeš nanj, te takoj očara. Klasični prikazovalnik hitrosti in obratov ter digitalni prikaz porabe goriva, dva dnevna prikaza kilometrov, je več kot dovolj, da ti pozornost ne beži prepogosto na armaturo in se raje posvetiš vožnji. Za nas, ki smo malo manjše rasti, je višina sedeža vsaj na začetku motoriranja kar pomembna. Ta motocikel je namenjen tudi takim, saj ima sedež resnično nizko (805mm) in ni problema doseči tal. Poraba ob normalni konstantni vožnji brez pretirane uporabe zavor in pospeševanja znaša 3,4l/100 km. Rezervoar pa sprejme neverjetnih 19,2 l goriva in omogoča cca. 500 prevoženih kilometrov, kar pa roko na srce res ni malo in se s tem podatkom težko kosa tudi kakšen večji brat.

zadevica je res samo za manjše voznike. peljala 2 urci, ampak me je izredno motila pozicija nog.

ninja 250 se mi zdi neprimerno več od motorja kot ta ybr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem ja sploh kakšni, ki so premočno pritrjeni in se ob močnem trku ne odlomijo stran ampak vse skupaj zvijejo. Sicer sem pa mislila nanje od kakšnih padcih pri nizki hitrosti, ko motor "zdrsne" če so pa že večje hitrosti nam je pa takrat menda vseeno za motor in bolje, da je na človeku čim manj poškodb :)

To pa nisem vedel, da se crash padi ne smejo do konca zategnit. Verjetno je res bolje, da malo "bingljajo", da ti ne zvije grušta.

L.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž nisem prav napisala..crash padi kakšne priznane znamke so sigurno veliko bolje narejeni od kakšnih domače izdelave. In tisti pravi naj bi se ob večji sili odlomili, da se ne poškoduje okvir ali mašina.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž nisem prav napisala..crash padi kakšne priznane znamke so sigurno veliko bolje narejeni od kakšnih domače izdelave. In tisti pravi naj bi se ob večji sili odlomili, da se ne poškoduje okvir ali mašina.

To ni taka vesoljska znanost, da se je doma ne bi dalo narediti. Seveda s pravim orodjem in iz pravih materialov!

Sanjati, da ob orenk rukarju ne bo nobenih poškodb, to pa spada v ZF.

Meni je bistvo, da se ob recimo zdrsu po asfaltu ne poškoduje agregat in vse kar je v liniji, ki jo pokriva zaščita. Ko priletiš ob ovire, je zgodba z zaščito zaključena.

Nimam pa na ta zadnjem mopedu nič od tega. Nekak ne paše gor, ne zgleda...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!