Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
VDaGamma

Motor za začetnika

Recommended Posts

KeC
... Bi pa rad vidu tebe majstra kako ti tebi gre vožnja od rok. ...

Živ sem, polomljen nisem ... bi rekel, da mi gre za silo :whistle:

In glej čudo vseh čudes, moj prvi motor je imel več kot 500ccm. Go figure, ha?

Share this post


Link to post
Share on other sites
JEJŽ

Nič komplicirat pri prvem motorju...Ninjo 12 al pa Buso nabavit, pol pa z naslednjim motorjem znižuješ konje in kubike do tistega mopeja, s katerim neboš več padel... :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc
?? :eek: Tole se mi zdi malce za lase privlečeno... ravno to zna biti prednost dvovaljnikov, da motor sam zavira ob spuščanju gasa... Če (ko) priletiš prehitro v ovinek, rabiš izkušnje, da znaš odmerit pravo mero zavor... da vidiš kako se tvoj motor odziva.. dvovaljnik pa velik del zaviranja sam opravi s spuščanjem gasa in potem ostane manj napak, ki jih lahko narediš z zaviranjem v ovinku... ok. se mi zdi da nekako ne znam ubesedit misli, ampak tisti k bojo hotli, bojo že razumeli

No-jaz sem imel izkušnje in razmišljal sem na tak način, da če se pripelješ prehitro s 4V samo spustiš gas in se popolnoma lahko šposvetiš zaviranju, pa ti vseeno ne zdrsne zadnje kolo zaradi samozavornega učinka. Pri 2V pa moraš zavirat in spuščat gas obenem. Na začetku je problem držat gas na ravno pravem nivoju in poleg še ravno prav zavirat-sploh za moške, ki lahko delamo samo eno stvar naenkrat v primerjavi z ženskami... :krneki:

Moram priznat, da ne te ne razuem najbolje, kaj si točno mislila-ali pa te morda nočem razumeti :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
riderrgirl
Nič komplicirat pri prvem motorju...Ninjo 12 al pa Buso nabavit, pol pa z naslednjim motorjem znižuješ konje in kubike do tistega mopeja, s katerim neboš več padel... :naughty:

če maš srečo da vse te padce....sploh..preživiš ne.... :unsure: :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites
JEJŽ
če maš srečo da vse te padce....sploh..preživiš ne.... :unsure: :unsure:

Je res, ampak zastaviti si je treba visoke cilje, da dosežeš majhne...

Če si boš kdaj zastavila doseči mojega, boš z malo sreče v roki držala Vapotovega... :lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasky
Živ sem, polomljen nisem ... bi rekel, da mi gre za silo :whistle:

In glej čudo vseh čudes, moj prvi motor je imel več kot 500ccm. Go figure, ha?

To sploh ni važno kolko je imel tvoj motor, sploh ni važno kolko kubikov ima, važno je da je motor enostaven za vozit in da nima dosti konjev pa nič navora pa da nima konjev tam pri 14-15k obratih. S takim motorjem si začetnik nebo prav dosti pomagal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna

Eh, Vasco, izbira motorja je manj pomembna : prilagodil se boš pač tistemu, katerega hočeš/moreš imeti, pa je.

Bolj pomembno je, da ne izbiraš avtošole po kriteriju "5 eurov ceneje, pa še manj ur", temveč izbereš dobrega inštruktorja, ki rad vozi motocikel in dela še kaj drugega, kot da te pripravi na zadovoljivo predstavo pred izpitno komisijo.

Po teh formalnostih pa ugotovi, če imaš cca. dva znanca/znanki, ki vsaj par let vozita brez dirkaških ambicij, ki naj te nekajkrat dasta v sendvič in te popeljeta po par zanimivih cestah, npr. vinskih ipd.

Z malo samokritičnosti pa se boš z leti (s tem, da se voziš!) učil voziti, pa še ko boš zelo zadovoljen z napredkom, boš naredil kakšno neumnost ali dve. Cilj je uživati in končati dan v enakem kosu, sploh z brhko sopotnico, ki si jo utegneš nakopati. Pa ne pusti se provocirati, razen na forumu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC
To sploh ni važno kolko je imel tvoj motor, sploh ni važno kolko kubikov ima, važno je da je motor enostaven za vozit in da nima dosti konjev pa nič navora pa da nima konjev tam pri 14-15k obratih. S takim motorjem si začetnik nebo prav dosti pomagal...

Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Glej, če je tebi ratalo, to še ne pomeni, da bo tudi drugim. :slap:

Tudi jaz bi začetniku priporočal kak umirjen 600cc moped (CBF600) - še raje pa kak rabljen 500cc naked (Kawa ER-5 ali Suzuki GS500). Zato je več razlogov - od tega, da se da čisto spodoben rabljen moped iz tega razreda dobit za precej ugodno ceno, preko tega, da ob morebitnem padcu zaradi nerodnosti na naked-u ne bo ravno velike škode, pa do tega, da je tak moped tudi ob razgreti glavi le malce počasnejši od kakšnih (srednje) navitih 600-takov. Možnosti za drastične posledice je tako manj.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
devilish
No-jaz sem imel izkušnje in razmišljal sem na tak način, da če se pripelješ prehitro s 4V samo spustiš gas in se popolnoma lahko šposvetiš zaviranju, pa ti vseeno ne zdrsne zadnje kolo zaradi samozavornega učinka. Pri 2V pa moraš zavirat in spuščat gas obenem. Na začetku je problem držat gas na ravno pravem nivoju in poleg še ravno prav zavirat-sploh za moške, ki lahko delamo samo eno stvar naenkrat v primerjavi z ženskami... :krneki:

Moram priznat, da ne te ne razuem najbolje, kaj si točno mislila-ali pa te morda nočem razumeti :rolleyes:

:) Potem imava pač različne preference in je ravno to razlog zakaj za vse začetnike niso isti motorji primerni al kaj vem :) Meni je bilo ravno to pri 4V težje, da sem se morala zelo zelo ukvarjat s tem kako naj pravilno zavrem tako močno, da bom še ostala pokonci... pri 2V pa sem pri spuščanju gasa zgubila kar veliko hitrosti že... govoriš o zdrsevanju zadnjega kolesa zaradi samozavornega učinka - res ima 2V večjo tendenco zdrsevanja zadnjega, samo filing se da kar hitro osvojit... sicer pa pride do zdrsevanja pri res divji vožnji - do katere naj začetnik res ne bi prišel dokler ne pošteka motorja in med drugim dobil občutka kdaj zadnja zdrsuje... ahhh... vsak po svoje očitno :) Meni je začetek na 2V bil res najboljsi... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi
:) Potem imava pač različne preference in je ravno to razlog zakaj za vse začetnike niso isti motorji primerni al kaj vem :) Meni je bilo ravno to pri 4V težje, da sem se morala zelo zelo ukvarjat s tem kako naj pravilno zavrem tako močno, da bom še ostala pokonci... pri 2V pa sem pri spuščanju gasa zgubila kar veliko hitrosti že... govoriš o zdrsevanju zadnjega kolesa zaradi samozavornega učinka - res ima 2V večjo tendenco zdrsevanja zadnjega, samo filing se da kar hitro osvojit... sicer pa pride do zdrsevanja pri res divji vožnji - do katere naj začetnik res ne bi prišel dokler ne pošteka motorja in med drugim dobil občutka kdaj zadnja zdrsuje... ahhh... vsak po svoje očitno :) Meni je začetek na 2V bil res najboljsi... :P

Kakšno nehoteno zaviranje pa zdrsevanje. Pa še to če za ene tri prestave naenkrat dol šaltaš. Zato je pa sklopka a ne, da se ublaži ta "efekt". :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Kaj te s tabo je te dni, a maš abstinenčno krizo ?

No on topic:

- Za začetnika motor z manj kot 90 konji, tisto kat jih je pa naj bo na voljo pri čimbolj nizkih obratih (2 valjnik ?).

- Našteti motorčki ER-5, ER-6, CBF500/600, so po mojem najprimernejša izbira.

Iz osebne izkušnje lahko povem, da je FZ600S (danes FZ6) bila za mene (BTW: podoben scenarij kot v prvem postu) odločno preveč, kljub temu da sem počasen in zelo previden voznik, s precej leti (avto) vozniških izkušenj. Če bi danes še enkrat to vajo ponovil, bi raje vzel rabljenega izmed naštetih kot še tako ugodno ponujeno fahzerko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mastikator

Se nekak strinjam s Kec-om..

Seveda je fino da imas mal prakse na drugih motorinih,samo ubijes se lahko tudi s skirojem na plocniku ce si talent..predvsem je to kaksen imas respekt do motorja in desnice..ce si svetovni butl ti noben 500cc ne pomaga da se bos kej naucil..smreke v oviknu pa tudi ne zanima a se vozis s 500 750 al pa 900 cc..tko da...kaj pa nekdo razmislja ko se usede na motor pa nihce ne ve tukaj od nas in je samo tratenje prostora nic drugega, ali pa ce je fant mogoce naraven talent ali pa totalen antitalent ki mu tud otroskega vozicka nebi dal za porivat

1000 ljudi 1000mnenj..odloci in vozu se bo itak na koncu sam..

poznam tud ljudi ki so bli zagreti kot sto mater da bodo motoristi so sli izpit delat jih je pa minilo vse:))

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya

Heh

Ne razumem kako se ob omembi izbire primernega motorja za začetnika vedno zatakne pri moči.

Nikoli pa nihče ne pomisli (ali pa prekleto redko), da zelo pomembno vlogo igrajo kvalitetne in ne preveč brutalne zavore, okretnost in sorazmerno majhna masa motocikla (slednje je najbolj pomembno tistim z malce krajšimi nožicami – pa naj bodo dekleta ali fantje) morda tudi višina sedeža ( ki pa ne bi smela bit nekaj absolutnega, saj je lažji in višji motor lažje obvladat, kot nižjega in zelo težkega)..da mora biti motor za začetnika nezahteven pri manevriranju.. in da so dvovaljniki za večino (!) začetnikov lahko tečni in se jih lahko po nepotrebnem ustrašijo, če ima agregat preveč pojemka ob spuščanju gasa (odličen recept za raztreščit se če na sredi ovinka kaj preseneti)…

agregat je vedno mogoče blokirat..

In da 125-kubični čoperji niso najboljša izbira, čeprav ne grejo nikamor.

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Veliko je takih, ki po 2h letih odnehjo... Motociklizem ni samo uživancija! Boli te rit, hrbet, zebe, pere dež, vročina, premalo prostora,... Ko mi kak laik govori(z zavidanjem v očeh), kako, da uživamo in, da je vsaka sekunda na motorju dvakrat živeta mu povem zgoraj naštete argumente!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sam dePihlja

Halo Vasja,

Pred nakupom predvsem razmisli, kakšne so tvoje ambicije v zvezi z motorizmom :grim Z lažjim in okretnejšim motorinom je pridobivanje občutka in znanja neprimerno lažje, cedit mast iz kake podhranjene prdule zna bit svojevrsten užitek, ki ga boš na močnejših motorjih težje doživel :evilgrin: Po drugi strani, kot so nekateri že omenili, ti tak motor postane kmalu premali :unsure: .

Poleg pospravljenega podstrešja je kvaliteta vožnje motorja zlo odvisna od sposobnosti telesne koordinacije :whistle: Bolj, kot si telesno spreten, lažje seveda gre tudi na večjih motorjih.

Torej, če te že v osnovi ne matra kaka pretirana "okornost" po moje ni nič preveč, če začneš z Fazerjem :grrr .

Edited by Sam dePihlja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman
Glej, če je tebi ratalo, to še ne pomeni, da bo tudi drugim. :slap:

Tudi jaz bi začetniku priporočal kak umirjen 600cc moped (CBF600) - še raje pa kak rabljen 500cc naked (Kawa ER-5 ali Suzuki GS500). Zato je več razlogov - od tega, da se da čisto spodoben rabljen moped iz tega razreda dobit za precej ugodno ceno, preko tega, da ob morebitnem padcu zaradi nerodnosti na naked-u ne bo ravno velike škode, pa do tega, da je tak moped tudi ob razgreti glavi le malce počasnejši od kakšnih (srednje) navitih 600-takov. Možnosti za drastične posledice je tako manj.

D.

zelo korektno povedano.

Mene včasih začudi, ko fz6 prodajajo kot primeren za začetnike, pa noben ne pove, de ma stvar tolk konju kot so jih meli 600ss tri, štiri generacije nazaj, recimo Jorg Teuchert je bil s thundercatom svetovni prvak!!! dvomim da Thundercat kej bolš gre in se kej dost lepše pelje. in niti pod razno ni počasna zadeva. kar je lahko nevarno. sej smo vsi krvavi pod kožo, in DAMO GAS. Zato se tud meni zdi smoterno, mal manj za začetek, pa ne premalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77

jest pa fz6 ne bi nikol kupu..ne kot začetnik ne kot 17-i moped..ker ma tko ogaben glas da me zmrazi vsakič ko ga slišim..

drugače pa er6 v vseh možnih izvedbah, gsx650f če bi rad malo plastik, cel kup zabavnih naked mopedov..

nekdo je enkrat celo rekel da je tuono odličen za začetnika..sam tega bi blo treba na psihiatrični pregled odpeljat..

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls
Heh

Ne razumem kako se ob omembi izbire primernega motorja za začetnika vedno zatakne pri moči.

Nikoli pa nihče ne pomisli (ali pa prekleto redko), da zelo pomembno vlogo igrajo kvalitetne in ne preveč brutalne zavore, okretnost in sorazmerno majhna masa motocikla (slednje je najbolj pomembno tistim z malce krajšimi nožicami – pa naj bodo dekleta ali fantje) morda tudi višina sedeža ( ki pa ne bi smela bit nekaj absolutnega, saj je lažji in višji motor lažje obvladat, kot nižjega in zelo težkega)..da mora biti motor za začetnika nezahteven pri manevriranju.. in da so dvovaljniki za večino (!) začetnikov lahko tečni in se jih lahko po nepotrebnem ustrašijo, če ima agregat preveč pojemka ob spuščanju gasa (odličen recept za raztreščit se če na sredi ovinka kaj preseneti)…

agregat je vedno mogoče blokirat..

In da 125-kubični čoperji niso najboljša izbira, čeprav ne grejo nikamor.

Torej bi bil ER6 primeren za začetnika,kot sem recimo jaz sam?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya
Torej bi bil ER6 primeren za začetnika,kot sem recimo jaz sam?

er6 (v vseh izpeljankah) je primeren za vse začetnike razen za tiste z izredno dolgimi nogami.

zelo primeren je tudi za vse ki noso začetniki pa nimajo želje po vsakodnevnem frajerisanju in se jim ne da zafrkavat z nečem tećjim in bolj štorastim... čeprav zadevščina popolnoma zgledno potegne in se pelje po uhi...

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasky
Glej če tebi ni ratalo, to še ne pomeni, da drugim ne bo. :whistle:

Dej pejdi se delat frajerja nekam drugam, ker s takimi komentarji izpadeš res bogi... :headbang:

To kaj sem se in kaj se nisem nauču vem js in ne ti, ki me sploh ne poznaš.

Če pa se že imaš za takšnega dobrega voznika pa se dokaži kje na Grobniku ne pa na Forumu, kjer dokazuješ samo kolko si napihnjen.

Da ne bomo off topic...

Za začetnika vsekakor motor, ki mu je všeč, katerega bo lahko obvladal in se na njem čim hitreje učil in nabiral izkušnje.

Za take kot je KeC pa svetujem Hayabuso z vgrajeno turbino. Mislim, da mu bo 500KM na zadnjem kolesu za njegov EGO dovolj...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

kaksne glomazne motorje jim vsi priporocate........ vse nad 500 ccm.

e, ni to dobro. ne ne, ni. :grrr

recimo ena dobra izbira bi bil ktm exc 250, yamaha yz 250 bi bila druga........

recimo :lol1: :whistle:

pa da me ne bo kdo resno vzel. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
halls
er6 (v vseh izpeljankah) je primeren za vse začetnike razen za tiste z izredno dolgimi nogami.

zelo primeren je tudi za vse ki noso začetniki pa nimajo želje po vsakodnevnem frajerisanju in se jim ne da zafrkavat z nečem tećjim in bolj štorastim... čeprav zadevščina popolnoma zgledno potegne in se pelje po uhi...

Pol bo pa ER6n! :grim

Sam sem na bolj kratkih nogicah,drgač pa kar močan v rokah in nogah! :D

Itak sem o ER6 že prebral vse ,kar sem našel,še posebej tisti tvoj članek,Nagaya,ko ste ga testirali! Ko sem se zbasal na njega,mi je v tistem kratkem času kar "pasav"! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya

:alien1:

Pol bo pa ER6n! :grim

Sam sem na bolj kratkih nogicah,drgač pa kar močan v rokah in nogah! :D

Itak sem o ER6 že prebral vse ,kar sem našel,še posebej tisti tvoj članek,Nagaya,ko ste ga testirali! Ko sem se zbasal na njega,mi je v tistem kratkem času kar "pasav"! :D

ma ja. super in nezahteven je in jaz bi ga kupila, pa sem si lastila že kar nekaj motorjev. v bistvu vse začetniške mopede od fazerjev do SVjev, pa do ninje 6... danes moram bit pač zadovljna s CB 1300 ker tako pravi dragi.. :)

Edited by Nagaya

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
:alien1:

ma ja. super in nezahteven je in jaz bi ga kupila, pa sem si lastila že kar nekaj motorjev. v bistvu vse začetniške mopede od fazerjev do SVjev, pa do ninje 6... danes moram bit pač zadovljna s CB 1300 ker tako pravi dragi.. :)

nikol več je ne dobiš :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Mavti
      Vseved   Člani  4542 1700 objav Lokacija: Ljubno ob Savinji Motocikel: Yamaha T max ,Porsche na dveh kolesih Prijavi objavo     Objavljeno Julij 2, 2012 Naj še jaz napišem nekaj o gumah . Do sedaj sem redno vozil na Dunlop gpr 100 gumah, ker so prva vgradnja za ta skuter in sem z njimi čisto in zelo zadovoljen,letos sem pa predolgo čakal in ko sem obiskal vulkanizerja glej zlomka Dunlop gpr 100 gum nikjer več na zalogi in to po celi Evropi,prve pošilke naj bi prišle šele konec julija nič prej, kaj pa zdaj.Pa sem se odločil in po raznoraznih primerjavah in priporočilih za znamko Bridgestone battlax sc r katere ni bilo problema dobaviti.Cena za komplet prednje in zadnje gume je 180 eurov kar je primerljivo z Dunlop ozirome kakšen euro ceneje, pa še montaža in centriranje 18 eurov ,da se razumemo kolesa sem odmontiral odnesel do mojstra vulkanizerja in nazaj montiral sam.Je pa res da so gume za eno številko manjše kolo kar občutno cenejše pa ne verjamem, da porabijo toliko gume manj pri izdelavi. Sedaj pa prvi vtisi , na gumah je bilo za pol kilograma reklam zato so bili prvi kilometri še posebno spolski ,no potem pa so se le začele kazati prave lastnosti gum, gume so mehkejše od prejšnjh in še posebno sprednja daje izredno dobere povratne informacije in občutke, na večkratnem preizkušanju ustavljanja z velikih hitrosti daje kar nekaj procentov večji zavorni učinek, v nagib pade hitreje od prejšnih gum, krožnico ovinka pa potem uzame po občutku nekoliko bolj na dolgo ,se hitro privadiš. Nagib do tačk motorja pride kar sam od sebe pa občutek pravi, da bi šlo še dlje. Toliko o suhi cesti, kako pa v dežju no sem kar hitro doživel konkretne nevihte in nadaljno deževje ,pa so me gume spet zelo pozitivno presenetile držijo, da je veselje tako da sem po tisočprevoženih kilometrih z njimi zelo zelo zadovoljen. Ker pa je zmeraj še nekaj slabih lastnosti naj še o tem nekaj povem, gume so mehkejše kar pomeni (pa tudi drugi isto pravijo) da bo skupna kilometrina gum kar nekaj krajša, druga slabost, ki to je ali pa ni sprednja guma proizvaja proti prejšni sprednji gumi kar velik hrup še posebaj ob zaviranju, kar je verjetno povezano z obliko profila dezena gume, pri vulkanizerju sem dvakrat pogledal če je smer vrtenja gume in platišča pravilna, pač optična prevara Dunlop gpr 100 se skozi celotno življensko obdobje zelo enakomerno obrablja in enakomerno drži,zato pričakujem še posebej po začetnem navdušenju, da bo tudi z Bridgestone battlax sc r tako. Če bodo kakšna presenečenja bom pa poročal. Še to do sedaj sem vedno menjal gume v kompletu to pomeni prednjo in zadnjo istočastno ,prednja izrabljena ob straneh do indikatorjev ali še malo več, zadnja pa izrabljena vedno tako , da bi bil potreben že kakšne vzgojne klofute. Toliko lep pozdrav .Mavti  Tole sem pisal pred leti in so zame Bridgeston battlaks sc 1 še vedno najboljše gume . Ravno prejšnji teden sem dal na kolesa nov komplet  gum, je pa fora v tem ,da ni več  serije sc 1 ampak  ampak jo je nadomestila oznaka-serija  sc2f rain spredaj in sc2r zadaj .Sedajle me zeza vreme in cajt za vozit ampak kolikor sem se že vozil s tanovimi gumami (270 km) ni opazne razlike prednja še vedno konkretno hrupna sam drži pa kot pes ježa.Aja pa pol kile reklam je še vedno nalepljene na njih. Sem zvozil dva kompleta Piredli diablo scooter (šel na račun gledat, da bom prav napisal) ,izredno hvaljene gume po forumih ampak meni se niso dopadle ker je bilo čez celo življensko dobo preveč nekih malih nepojasnjenih zdrsov ,ki ti nekako vzamejo veselje do vožnje. Takrat sem naročil dva kompleta   Pireli gum pa sem lahko primirjal med sabo, lahko bi natrofil slab komplet ampak dvakrat zapored nevem no. Vedno menjam v kompletu in vozim se celo leto tudi kilometrov je več pozimi ker pač imam takrat več časa. LP Mavti  
    • skuterist
      Jaz sem na Tmaxu imel Dunlop GPR100. Drugače pa @Mavti-ja vprašaj, ima kar nekaj km na Tmaxu za sabo.
    • jskrablin
      @maus danes na pri Kavalu?
    • DAMI34
      fak....zima je blizu
    • DAMI34
      https://www.motorcyclenews.com/advice/best/125-motorbikes/125-nakeds/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!