Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
VDaGamma

Motor za začetnika

Recommended Posts

Barth

Stasky, brez zamere, ampak nisi me razumel, ne dajem v nič teh motorjev niti ne silim folk na velike kubature na začetku, ampak na k... mi gre ker vsakič, ko kdo vpraša kak motor na začetku (čeprav že točno ve, kateri mu je všeč), takoj ER5 - umirjen, obvladljiv in zato idealen za začetnika. WTF? Zakaj npr. nihče ne predlaga kaj ala Harley Rockster - ni preveč konjev, ne bo mogel se izživljati s hitrostjo, nizek je (noge bodo brez problema trdno do tal)... - evo, idealka.

Glavo imamo nasajeno na vratu zato, da jo uporabljamo. Kdor jo ne, pač, bo svojo neumnost plačal, one way or another. Kdor se tega ne zaveda, ko kupuje motor - glej prejšnji stavek. Kdor se bo hotel ubiti, se bo ubil s štirko.

Kaj mi gre na k.... pri ER5 je Kec lepo povzel. Rabljeni so (vsaj po mojem mnenju) precenjeni (v primerjavi s sodobnejšimi ali celo novimi motorji tega razreda), pa tudi rezervni deli (za začetniške nerodnosti) niso tako poceni, kot folk misli, da so.

Hudiča, lej, še s Fripsom se strinjam glede glave in rešpekta .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
SONCE
zelo korektno povedano.

Mene včasih začudi, ko fz6 prodajajo kot primeren za začetnike, pa noben ne pove, de ma stvar tolk konju kot so jih meli 600ss tri, štiri generacije nazaj, recimo Jorg Teuchert je bil s thundercatom svetovni prvak!!! dvomim da Thundercat kej bolš gre in se kej dost lepše pelje. in niti pod razno ni počasna zadeva. kar je lahko nevarno. sej smo vsi krvavi pod kožo, in DAMO GAS. Zato se tud meni zdi smoterno, mal manj za začetek, pa ne premalo.

Se podpišem pod tole.

Na cesti v skoraj vseh primerih ni premalo moči, če se vozite po predpisih.

kaksne glomazne motorje jim vsi priporocate........ vse nad 500 ccm.

e, ni to dobro. ne ne, ni. :grrr

recimo ena dobra izbira bi bil ktm exc 250, yamaha yz 250 bi bila druga........

recimo :lol1: :whistle:

pa da me ne bo kdo resno vzel. :P

Glede povzročanja škode pri padcih in učenju, so še najbolj prijazni uporabniku. :OK:

Če imaš dobro oporo z nogami, je to lahko vrhunska izbira za začetnika. Kasneje se pa lahko z njimi podiš po brezpotjih ali kros progah. :yea1:

Za vse ostale, ki pravijo, da je pod 90 konjev premalo za v promet, bi pa predlagal, da se raje vozijo le po dirkališčih. .)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sboy

Jst sm za začetek kupu gsxr-ja600 sej to ni tok hudo ne? :wacko: :rolleyes: mislim da sploh nima veze kak je tvoj prvi motor vse je samo v glavi, če nimaš samo :afro1: na glavi si lahko kupiš kar ti srce poželi(če so mošnički polni seveda :rolleyes: )

Ko sem dobiu motor sem dal trip na 0 in mam zj okol 800km s tem da imam komej v torek glavno vožnjo, pa nisem niti enkrat trznu ker bi prehitro prišu v kak ovink al bi se kej lovil :worship: zakaj?zato ker mam do motorja spoštovanje in se po pravici povedano ne zavedam kok moči ma...me je pa danes prehiteval en mojster z ninjo in je "letelo"da sem samo gledu od kje je pršu in kam je šou :worship: kapo dol res ku je peljal, samo upam da bo še dolgo tko vozu...sej ne rečem po par 10.000km bom tud jst mel več "jajc"samo če se zavedaš kaj se ti lahko zgodi pol ne greš na nož...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stasky
Stasky, brez zamere, ampak nisi me razumel, ne dajem v nič teh motorjev niti ne silim folk na velike kubature na začetku, ampak na k... mi gre ker vsakič, ko kdo vpraša kak motor na začetku (čeprav že točno ve, kateri mu je všeč), takoj ER5 - umirjen, obvladljiv in zato idealen za začetnika. WTF? Zakaj npr. nihče ne predlaga kaj ala Harley Rockster - ni preveč konjev, ne bo mogel se izživljati s hitrostjo, nizek je (noge bodo brez problema trdno do tal)... - evo, idealka.

Glavo imamo nasajeno na vratu zato, da jo uporabljamo. Kdor jo ne, pač, bo svojo neumnost plačal, one way or another. Kdor se tega ne zaveda, ko kupuje motor - glej prejšnji stavek. Kdor se bo hotel ubiti, se bo ubil s štirko.

Kaj mi gre na k.... pri ER5 je Kec lepo povzel. Rabljeni so (vsaj po mojem mnenju) precenjeni (v primerjavi s sodobnejšimi ali celo novimi motorji tega razreda), pa tudi rezervni deli (za začetniške nerodnosti) niso tako poceni, kot folk misli, da so.

Hudiča, lej, še s Fripsom se strinjam glede glave in rešpekta .)

Niti ne tolko finančno gledano pa še najmanj zaradi konjev, ker kot so že rekli, gredo tudi nakedi 200+ za se ubit (mimogrede ER-6n gre brez problemov 220kmh).

Take motorje, vsaj jaz, priporočam začetnikom zaradi njihovega značaja in oredvsem zaradi geometrije samega motorja. Cestni motor je zaradi same pozicije voznika dosti manj okreten kot recimo en naked. Dosti pripomore sama visoka balanca pri nakedu. Pa da ne govorimo o sami razporeditvi teže pa o zavorah. Pa za nekatere pobembna stvar (meni sicer ne) SS nimajo ABS, naked DA!

Zdej konkretno kakšen motor je za koga dober je težko reč, se pa verjetni vsi strinjamo (vsaj tisti ne powni sami sebe), da je za začetek naked motor primernejši.

Mimogrede, sam sem vozil nekaj časa ER-6n. Bil sem prijetno presenečen, dobil sem več kot sem pričakoval. Motor se pelje lepo, je zelo okreten, teže se skorajda ne čuti zaradi njene nizke porazporeditve. Zavore ima odlične za svoj razred, lepo primejo, vozniku dajejo skupaj s tovarniško nastavljenim vzmetenjem dober občutek na zavori. Mogoče za mojo višino mal pre malo veterne zaščite (čeprav nevem keri naked jo ima). Js osebno same dobre stvari za povedat. Se pa pelje tudi hitro. Nekajkrat se vozu v družbi Yamahce R6 2007 in Yamahe R1 2004. V redu, motorja imata dosti več, po ovinkastih cestah pa sem se ravno tko peljal.

Sem pa naštel kot začetniku primernega marsikaterega drugega nakeda. Mislim da je ta segment dovolj raznolik da vsak najde sebi primernega. Tisti, ki pa hoče SS, pa itaq nebo iskal mnenja na forumu. Kvečemu bo vprašal: Keri SS pa je najboljši?

Share this post


Link to post
Share on other sites
lasagna
.......Predvsem se zanimam za motor Yamaha FZ6-N........

Člouk je lepo povedal, da se zanima za fejzerja in da okleva samo okoli teže.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hirabbit
Edino kar imam pomisleke je teža motorja namreč visok sem 176 cm in imam 72 kg - kar majhen fantič motor pa naj bi imel 180 kg.

Ma kakšen majhen fantič neki, jaz imam 173cm in pol :slap: in vozim 230 kil težek motor. Po drugi strani pa teža, po mojem, sploh ni problem. Bolj je pomembno težišče motorja. Težek motor z nizkim težiščem boš lažje manevriral kot lažjega z visokim težiščem. Sicer pa to velja predvsem za manevriranje na mestu. Ko se enkrat pelješ, teža itak nima več bistvenega vpliva. Meni se tvoja višina zdi čisto primerna za vozit karkoli, tako da ne se obremenjevat s tem in se raje osredotoči na to, kako se na motorju počutiš, če ti paše poza sedenja in podobno.

Edited by hirabbit

Share this post


Link to post
Share on other sites
rafael

Pri nobenem od omenjenih motorjev se ni potrebno sekirati glede tvoje teže- ni se ti potrebno zrediti ali shujšati.

Če pa vseeno dvomiš, da ga boš lahko obvladoval pa s sabo vzemi še sopotnika. Ni hudič, da ga dva skupajk ne bosta ugnala...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bawchi
Pozdravljeni,

Pred kratkim se mi je spremenil pogled na življenje in sem se odločil da naredim izpit za motor in si kupim motor. Moram priznat da edini motor, ki sem ga do sedaj vozil je bil tomosov avtomatik pa še to 10 let nazaj :rolleyes: . No ker grem sedaj najprej delat izpit za motor in se bom pravzaprav prvič vsedel na to mašino, me zanima ali te na izpitu (cca 20 ur) naučijo vsaj osnovno obvladanje motorja in da dobiš nekaj izkušenj, da se znaš kasneje obnašati v prometu. Ob tem bi rad povprašal (namreč dobil sem nekje informacijo), da se lahko dela izpit za motor (neomejeno) tudi z lastnim motorjem in ali je to boljša varjanta, da se že med izpitom navadim na svoj motor. Predvsem se zanimam za motor Yamaha FZ6-N. Edino kar imam pomisleke je teža motorja namreč visok sem 176 cm in imam 72 kg - kar majhen fantič motor pa naj bi imel 180 kg.

Za vse koristne napotke bom zelo hvaležen.

LP

Vasja

O, nas je več takih k se nam je kej spremenil pa smo se po dolgih letih avtomatikov pa apn4kic iz mladih let odločl presedlat na kej večjega! :whistle:

No jst sm se odloču za GSa 650 - 10let starga za začetek (uh bo zdej padal na to odločitev :krneki: ) ampak ker sm skoz biu bl pristaš endurow ko pa cestakov je padla odločitev za tak nakup.

Ampak bom rek da mi ni žau - konjev nima ne vem kojk in je zlo vodljiv (skor k bicikl sam da ni treba pedalkat :naughty: ) poleg tega pa je pri dodajanju gasa zlo odpuščajoč in ne pripravlja kakih velikih presenečnj, pa tud tresljaji so zaradi mehkega in velkega zica zelo znosnii n nč kej utrujajoči.

Kar se pa izpita tiče - jst sm ga delu s svojim motorjem in mi ni žal..........nekih osnov te naučijo v 10ih urah........kako se boš pa sam pol znajdu in obnašu v prometu je pa po moje odvisn čist od tebe samega in kojk te bo potegnal....... .)

LP, B

Share this post


Link to post
Share on other sites
Razer
Niti ne tolko finančno gledano pa še najmanj zaradi konjev, ker kot so že rekli, gredo tudi nakedi 200+ za se ubit (mimogrede ER-6n gre brez problemov 220kmh).

Take motorje, vsaj jaz, priporočam začetnikom zaradi njihovega značaja in oredvsem zaradi geometrije samega motorja. Cestni motor je zaradi same pozicije voznika dosti manj okreten kot recimo en naked. Dosti pripomore sama visoka balanca pri nakedu. Pa da ne govorimo o sami razporeditvi teže pa o zavorah. Pa za nekatere pobembna stvar (meni sicer ne) SS nimajo ABS, naked DA!

Zdej konkretno kakšen motor je za koga dober je težko reč, se pa verjetni vsi strinjamo (vsaj tisti ne powni sami sebe), da je za začetek naked motor primernejši.

Mimogrede, sam sem vozil nekaj časa ER-6n. Bil sem prijetno presenečen, dobil sem več kot sem pričakoval. Motor se pelje lepo, je zelo okreten, teže se skorajda ne čuti zaradi njene nizke porazporeditve. Zavore ima odlične za svoj razred, lepo primejo, vozniku dajejo skupaj s tovarniško nastavljenim vzmetenjem dober občutek na zavori. Mogoče za mojo višino mal pre malo veterne zaščite (čeprav nevem keri naked jo ima). Js osebno same dobre stvari za povedat. Se pa pelje tudi hitro. Nekajkrat se vozu v družbi Yamahce R6 2007 in Yamahe R1 2004. V redu, motorja imata dosti več, po ovinkastih cestah pa sem se ravno tko peljal.

Sem pa naštel kot začetniku primernega marsikaterega drugega nakeda. Mislim da je ta segment dovolj raznolik da vsak najde sebi primernega. Tisti, ki pa hoče SS, pa itaq nebo iskal mnenja na forumu. Kvečemu bo vprašal: Keri SS pa je najboljši?

Se čisto strinjam s tvojim mnenjem :grim :grim .

Ubisvu jaz sem začel z avtomatikm ,potem z apn-6ko pri 14h letih sm dobil yamahco tzr 50.Za tiste čase k sm bil še suhcan sem tudi oklevov glede teže pa ajnšlaga .Od začetka sm delov čist kratke furce tolk da sm se navadu mal ovinke delat pa to.Poj k si je pa fotr nabavu bandita 1200s sm se pa z njegovmu "uvajov" na mojga takrat bodočega (sedanjega) SS . Tkt sm imel cirka 170cm k sm se prvič usedu na 200kg+ težko marcino.Najbol sm se bal ,da ko bom delov ovink za bajto ,da bom padu zarad teže motorja .Ta strah moreš odmislt in se odločt kko boš kej naredu ne pa razmišlat kako boš padu.Od začetka je po mojih izkušnjah treba mal prej začet bremzat kot pa mal poznej pa bl močno,ker se mi je zgodil ,da se je teža motorja prerazporedila in sm ga pošteno lovil,da nism padu.Poj počas sm se ga pa že navadu in je blo čist navadn.

Drgač tut js priporočam naked ali pa Sport touring za začetek.Pač treba se je vsakega od začetka navadt.Čeporv js nism biv prov zadovoljen od začetka ker je fotr nabavu Sport touring ,ker sm mahnjen na SS :OK: ,ampak sm čez čas spoznov ,da ni boljšega motorja za učenje kot pa so naked ali pa Sport touring .

Je pa tudi odvisno kaj vsak posameznik hoče :grim .

Pred nakupom motorja ,ga pa lahko tut sprobate in ugotovite kaj je najboljše za vs ,tko da odločitev je vaša ,mnenja ima pa vsak drugačna ;)

L.P!

Sandi

Edited by AmonAmarth

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF
Začet je trba z gumijastim mopejem in v napihljivi obleki :evilgrin:

Ni res! Gumijast gvant je rezerviran za peščce! :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Brejker

Teme o 25kw nisem našel, da bi lahko postavil svoje vprašanje:

Začel sem delati izpit za 25kw in ker se jesen (in slabo vreme) bliža je vse bolj verjetno, da se bo prestavil tudi rok pridopitve vozniškega dovoljenja :headbang: Scena je taka: Prve dve uri sem opravil na 125kubikov, da sem lahko dokazal da znam vozt čez poligon, da ne zmrznem ob kriznih situacijah v prometu,... nasljedni dve uri sem imel na Fazer 600, katera je bila veliko bolj izčrpajoča za vozit, za bremzat na hard,... V prihodnosti imam namen kupiti 125 motocikel katerega mislim imeti kar nekaj časa (najmanj 2sezoni)

Izpit za 50kubikov imam od leta 04 (renutno sem star 18let) in me zanima kkako je z avtomatskim pridobivanjem izpita za 25kw in posledično za neomejeno??! Nočem ponovno opravljati izpita. Raje nadaljujem naprej na 25Kw in se vozim z 125 pa mi nebo potrebno šeenkrat opravljati izpita. Če pa ne, še raje opravljam na 125 ker mi je za začetek bolj lahkotna vožnja ljubša(za začetek)

Hvala za odgovore Matej Ogrinec

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Izpit pridobiš za 25kw pridobiš avtomatično po 2-h letih. Ampak če si star 18 se ti pomoje bol splača narest za 25kw (pa po treh letih dobiš neomejeno) ker 125ccm ti bo kmalu premalo-verjemi. Drugač je pa to že v eni temi bol podrobno razloženo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
paris2

Eni pravjo da je er5 za začetnika. Jst pa pravm, da je vsak motor za začetnika ob pametni uporabi glave! Enako kot to velja za avto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost
Eni pravjo da je er5 za začetnika. Jst pa pravm, da je vsak motor za začetnika ob pametni uporabi glave! Enako kot to velja za avto.

To je seveda ena navadna buča. Nekateri motorji - tako, kot nekateri avti - so bolj prijazni do začetnikov oziroma odpuščaj več začetniških napak. Sploh SS niso za začetnike, pa če se na glavo postavimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
To je seveda ena navadna buča. Nekateri motorji - tako, kot nekateri avti - so bolj prijazni do začetnikov oziroma odpuščaj več začetniških napak. Sploh SS niso za začetnike, pa če se na glavo postavimo.

In zakaj SS ni primeren za začetnika?600 se čisto lepo pelje do 10k rpm!Ni neki agresiven!Kaj pa bi po tvoje mogu vsak imet naked za prvi motor,da mu je potem vse čudno ko se maska ne giblje in se na novo privaja?Za 1000 ne rečem pa še to je bolj problem kaj ma oz.nima kdo v glavi.V bistvu je bolj problem,da se ne zašalta!Pa še neki eni smo rojeni za cestne motorje drugi za druge,eni za nobene!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek
In zakaj SS ni primeren za začetnika?600 se čisto lepo pelje do 10k rpm!Ni neki agresiven!Kaj pa bi po tvoje mogu vsak imet naked za prvi motor,da mu je potem vse čudno ko se maska ne giblje in se na novo privaja?Za 1000 ne rečem pa še to je bolj problem kaj ma oz.nima kdo v glavi.V bistvu je bolj problem,da se ne zašalta!Pa še neki eni smo rojeni za cestne motorje drugi za druge,eni za nobene!

...SAMA PAMETOVANJA...

Za začetnike: ER-5, Er-6, XV-250 Virago, EN-500, CBF-500, GS-500, GV-250 Marauder, XJ-600 diveržn... pa še kaj sem spustu.. o SS-jih, big endurah, maxi čoperjih pa ne sanjaj! :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lencdo

Motoristično karjero sm začel z apn4, sledi kawasaki kle500 (naskrivaj uzel očetu haha ne mu povedat)

potem gilera runner 180. Nato pa yamaha thundercat 600 pri 19tih letih. (samo sm ga zablokeru na 25kW) Letos naredu cca. 10k km.

tako da vsaka stvar je za nekoga dobra...Če imaš dobro bučo nad rameni lahko tudi uzamš SS samo za prvič blokada not pa gremo.

Veliko sreče na cesti :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
AndiGS

Moje mnenje je,da je za začetek boljši naked,enduro ali ST motor,širša balanca,sediš malo bolj vzravnano in lažje spremljaš dogajanje pred sabo.Že motor s 50 konji ti lahko ponudi veliko.Ko ga v popolnosti obvladaš,pa več-odvisno seveda kaj rabiš in si želiš.Teža motorja ni problem,problem je na začetku 100 in več konjev,za katere ne veš,kako bi jih ukrotil(strah v tebi),na koncu pa se lahko obrnejo proti tebi.Mnenje pač,po 30 letih vožnje motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
...SAMA PAMETOVANJA...

Za začetnike: ER-5, Er-6, XV-250 Virago, EN-500, CBF-500, GS-500, GV-250 Marauder, XJ-600 diveržn... pa še kaj sem spustu.. o SS-jih, big endurah, maxi čoperjih pa ne sanjaj! :closedeyes:

Ali pa pametuješ ti!Sam bom reku tako!Najbolj nevaren,nespreten,težek za vozit od vseh zvrsti je choper!Pa sem vozil popolnoma vse od triala dalje...Zakaj?Ker ni bremz,v ovinku sili ven,gre ne nikamor(prehitevanja),trese ga,med voznikom in sovoznikom se naber zrak zaradi polžaja oz. oddaljenosti sovoznika,neroden položaj za lovljenje motorja...Stvar je taka in stoji takole vse je v GLAVI pa da se j......Pa big endure?Zakaj ne?Če je nekdo visok in se mu to dopade zakaj ne?Kaj misliš,da bo poletel?Kot sem že napisal vse je primerno za vsakega,če le ima neki v glavi in ima spoštovanje do dveh koles!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nagaya
...SAMA PAMETOVANJA...

Za začetnike: ER-5, Er-6, XV-250 Virago, EN-500, CBF-500, GS-500, GV-250 Marauder, XJ-600 diveržn... pa še kaj sem spustu.. o SS-jih, big endurah, maxi čoperjih pa ne sanjaj! :closedeyes:

tako ja...da se cimprej pobijejo, da jih bo cim manj na cestah in bomo meli mir :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer
Ali pa pametuješ ti!Sam bom reku tako!Najbolj nevaren,nespreten,težek za vozit od vseh zvrsti je choper!Pa sem vozil popolnoma vse od triala dalje...Zakaj?Ker ni bremz,v ovinku sili ven,gre ne nikamor(prehitevanja),trese ga,med voznikom in sovoznikom se naber zrak zaradi polžaja oz. oddaljenosti sovoznika,neroden položaj za lovljenje motorja...Stvar je taka in stoji takole vse je v GLAVI pa da se j......Pa big endure?Zakaj ne?Če je nekdo visok in se mu to dopade zakaj ne?Kaj misliš,da bo poletel?Kot sem že napisal vse je primerno za vsakega,če le ima neki v glavi in ima spoštovanje do dveh koles!

Začne se s 125-ko, že res da se jo hitro naveličaš ampak se lahko tudi precej naučiš in to neboleče (bolj začetniku prijazni), če bi začel na SS se mi zdi da še kar ene par let ne bi fural samozavestno in dobro/hitro/varno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      Sej bi se jest zate postavu... 
    • thumper
      ok.pa ponovimo kaj razmišljam - to , da so šli z 900 eno stopnjo bolj na cesto in drugo stopnjo bolj na off road.razen velikosti prednjega platišča je recimo primerjava podobna kot yamaha mt07 in tenere- ok mal manj hard..  pri off roadu je jasno zakaj je izpuh višje - zaradi prečkanja vode. GT verzija pomeni točno to - gran tourismo ..največkrat v dvoje .tu se podrazumeva prtljažni prostor in udobje za dva. če res vlagajo toliko dela v razvoj dodatkov kot na spodnjem linku potem naj razvijejo vsaj še dva enaka stranska kovčka in izpušni lonec z drugo krivino , ki bo pritrjen na nosilec kovčka..simpl ..  
    • Akito
    • Akito
      ...ne bo...to je keto verzija 😉
    • DinDiin
      Za potovanje js racunam 100 na dan, vsaj. Sam je spet odvisn kok pastet pojes, pa kok kavic spijes, oziroma zmer per zjebe financni plan, tuki pa ja😂💪
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!