Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
VDaGamma

Motor za začetnika

Recommended Posts

paris2

sam eni pa ste mungli! A kr er5 bi na vsak način predlagal človeku začetniku.

Jst si ne predstavljam kolega k ma 1,95m pa da se sprav na er5 namest na v-srtom-a?!?? Že na hornetki mi je zgledal smešn in okorn. :slap:

Sam sem se npr. v avtošoli učil na yamahi 600 fazer s cca 100KM a po pravici povedan tudi šaltat nisem znal kaj šele osmice vozt.!?!

To je bil moj 1. motor! Pa ni noben joku da je to preveč in oh in sploh.... kr neki! Res ne vem kva je z vami in nekimi šip širip modeli ki so ti že v osnovi premajhni ko se na njih vsedeš?!?!

Edited by paris2

Share this post


Link to post
Share on other sites
_LuX_
Apn je moped ne motor!Cbr je najbolj kultivirana med 1000,tako,da je primerna za mlade začetnike!Za starejše začetnike pa je najbolj primeren....Nizko težišče,ne more past na stran :unsure: ni prehiter kot poudarjate,da ne sme bit prvi motor,ta pravi za začetnike :worship:

bosshoss_2006.jpg

ne more pasti na stran? na ravnini je to res, ampak kaj pa ko pride do ovinka? gre pa samo naravnost ane ker ni narejen za v ovinke

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01
sam eni pa ste mungli! A kr er5 bi na vsak način predlagal človeku začetniku.

No ja, meni osebno je bla er5 štorasta za vozit. Sicer še vedno boljša kot choper, s katerim sem naredla prve kilometre. Ko sm šla pa z er5 na R6 se mi je pa samo smejalo, motor se mi je zdel veliko lažje vodljiv kot prejšnji. Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ), če gre pa potleh pa sama ne morem pobrat ne enga ne druzga. Edin kar je blo pa moteče je blo pa obračanje pa y križišča za zavijat s SS ker nima prot ER5 praktično nič odklona.

Če bi se mogla pa z R6 vozit v avtošoli, bi mela pa verjetno težave, ker bi bla skoz potleh- ostre bremze, preveč cukne (no, sej ne, da petke tud nisem položila :whistle: )

Podpiram pa to, da ti v avtošoli, če nisi prej nikol nič vozil, dajo najprej najlažje obladljivega, pol mal večjega pa kdaj še kakega drugega, da tudi sam vidiš, kaj ti je bolj všeč za vozit.

Edited by svobodnaptica01

Share this post


Link to post
Share on other sites
hambi-bambi
No ja, meni osebno je bla er5 štorasta za vozit. Sicer še vedno boljša kot choper, s katerim sem naredla prve kilometre. Ko sm šla pa z er5 na R6 se mi je pa samo smejalo, motor se mi je zdel veliko lažje vodljiv kot prejšnji. Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ), če gre pa potleh pa sama ne morem pobrat ne enga ne druzga. Edin kar je blo pa moteče je blo pa obračanje pa y križišča za zavijat s SS ker nima prot ER5 praktično nič odklona.

Če bi se mogla pa z R6 vozit v avtošoli, bi mela pa verjetno težave, ker bi bla skoz potleh- ostre bremze, preveč cukne (no, sej ne, da petke tud nisem položila :whistle: )

Podpiram pa to, da ti v avtošoli, če nisi prej nikol nič vozil, dajo najprej najlažje obladljivega, pol mal večjega pa kdaj še kakega drugega, da tudi sam vidiš, kaj ti je bolj všeč za vozit.

lahko lahko tut ti pobereš vsak motor sam moreš ga prau prijet,,,,pa gre čist z lahkoto,tut če si punca,,, :naughty: :naughty: :naughty: :rolleyes: :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

No tisti, ki si prvi motor kupuje na osnovi tega, kako bo gor zgledal, se verjetno nima namena naučit dobro vozit in zadeve obvladovat kot je treba, ampak paradirat pred kafano. Zarad mene, če si kupi Hayabuso... Drugače pa priporočam učenje po stopnjah...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
Višini sedeža sta bli enaki (čakam dan, ko bodo naredl mal nižje motorje za nas male ljudi :trance_33_sleep: ),

Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

Share this post


Link to post
Share on other sites
svobodnaptica01
lahko lahko tut ti pobereš vsak motor sam moreš ga prau prijet,,,,pa gre čist z lahkoto,tut če si punca,,, :naughty: :naughty: :naughty: :rolleyes: :rolleyes:

no, pol si se pa glhkar javu, da mi boš to pokazal :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
in s tem podreš ciklistiko..

Uf madonca, ti si pa pravi strokovnjak. Zakaj pa pol lahko kupiš različno dolge dročnike? Za podiranje ciklistike?

Share this post


Link to post
Share on other sites
eXTReme13
Višina motocikla se da spreminjati z različno dolgimi dročniki zadnjih vilic

Se pravi to so tisti profili ki držijo zadnji blažilec ? Ker jst bi znižal suzuki DR-Z 400 na 800mm višine. Lih tko da bi biu primern za višino okoli 165 cm. Verjetno samo tile dročniki nebi bli zadost ,ker bi verjetno moral še sedež malo znižat. Ampak če je to izvedljivo bi biu zelo vesel. Ima kdo kako pametno informacijo glede tega DR-ja ?

Edited by eXTReme13

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
Uf madonca, ti si pa pravi strokovnjak. Zakaj pa pol lahko kupiš različno dolge dročnike? Za podiranje ciklistike?

poglej..če spustiš motor zadaj za 3-4 cm kolikor to omogočajo ti kao super dročniki, kaj se zgodi spredaj?

mogoče kje na uradnem servisu prodajajo kaj takega?

spusti svoj motor spredaj za 2 cm (v križih) pa boš videl kaj to pomeni..

ali pa na svoj motocikel naloži na sopotnikov sedež cca 100 kilogramov, da se bo posedel za 3-4 cm in se pojdi peljat..

in si lahko potem strokovnjak kolikor si želiš biti..

vendar pa ne prodajaj buč..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
poglej..če spustiš motor zadaj za 3-4 cm kolikor to omogočajo ti kao super dročniki, kaj se zgodi spredaj?

mogoče kje na uradnem servisu prodajajo kaj takega?

spusti svoj motor spredaj za 2 cm (v križih) pa boš videl kaj to pomeni..

ali pa na svoj motocikel naloži na sopotnikov sedež cca 100 kilogramov, da se bo posedel za 3-4 cm in se pojdi peljat..

in si lahko potem strokovnjak kolikor si želiš biti..

vendar pa ne prodajaj buč..

No da razčistiva kdo prodaja buče....

huda razlika je če z dročnikom spustiš motor za 2 cm ali pa na zadnji sedež nabašeš 100 kil, skrajno butasta primerjava...

In z drugačnim dročnikom ni nujno da boš ciklistiko podrl, vsekakor jo boš pa spremenil in lahko da ti bo celo bolj ustrezala, to vse spada pod nastavitve motocikla. In je mogoče smotrno če si majhen zmanjšati višino motocikla z dročniki za 2 cm in za 2 cm z sedežem in pol to znese 4cm kar se pa precej pozna. Kaj praviš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prevtzer
Se pravi to so tisti profili ki držijo zadnji blažilec ? Ker jst bi znižal suzuki DR-Z 400 na 800mm višine. Lih tko da bi biu primern za višino okoli 165 cm. Verjetno samo tile dročniki nebi bli zadost ,ker bi verjetno moral še sedež malo znižat. Ampak če je to izvedljivo bi biu zelo vesel. Ima kdo kako pametno informacijo glede tega DR-ja ?

Mah pri tem DRZ-ju pomoje niti ni treba zniževat sedeža. Moja 125-ka je mela 870mm sedež visok pa je sošolc k je 167cm visok komot z obema nogama dosegu do tal, tko da pomoje ti ne bi meu problemov.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SF

Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Share this post


Link to post
Share on other sites
simonsi
Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Dročniki so ponavadi za pogon ventilov. :whistle:

Če se motor niža, se ga spredaj spusti v križih in zadaj se namontira daljše dog bones. Motor je nižji in z enako ciklistiko kot prej.

Če se ga pa samo zadaj zniža, se pa pelje kot avion. :wacko:

Za začetnika priporočam kakšno super tenere, potem vsi ostali motorji izpadejo kot bicikli. :naughty:

Edited by simonsi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
Khmmm jest sm pa zmeri mislil, da beseda dročnik označuje nekaj čisto drugega... :whistle: :headbang:

Slovenska beseda dročnik se uporablja za nek drog ali palico ki prenaša neko gibanje, torej lahko služi za odmikanje ventilov, lahko pa služi tudi za kaj drugega. V redu?

Lahko pa to imenuješ tudi dog bones, če ti je tako bolj razumljivo, mi je popolnoma vseeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
No da razčistiva kdo prodaja buče....

huda razlika je če z dročnikom spustiš motor za 2 cm ali pa na zadnji sedež nabašeš 100 kil, skrajno butasta primerjava...

In z drugačnim dročnikom ni nujno da boš ciklistiko podrl, vsekakor jo boš pa spremenil in lahko da ti bo celo bolj ustrezala, to vse spada pod nastavitve motocikla. In je mogoče smotrno če si majhen zmanjšati višino motocikla z dročniki za 2 cm in za 2 cm z sedežem in pol to znese 4cm kar se pa precej pozna. Kaj praviš?

to je isto kot bi na svojo fejzrko namontiral pnevmatiko v premeru večjo za 4 cm..pa probaj..in ne govori če nisi probal..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
Prej bi lahko govorili o kakih ročicah, torej ročičevju?

Čuj daj se ti o tem pomeni z kakim jezikoslovcem, mene pa nehaj davit, ti pravim da mi je čist vseeno kako to zadevo imenuješ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
to je isto kot bi na svojo fejzrko namontiral pnevmatiko v premeru večjo za 4 cm..pa probaj..in ne govori če nisi probal..

ja, spet ena vrhunska primerjava, da te srat pritisne. In poslušaj dečko, ne mislim polemizirat s tabo. V glavnem vem da se z tem da korigirat višina višina motocikla, stvari se dobijo za kupit in ljudje jih kupujejo in vgrajujejo, to je dejstvo. Kaj pa to pomeni za ciklistiko pa naj presodi tisti ki bo s tem poskusil korigirat višino. Če mu ne bo ustrezalo si še zmerom lahko vgradi originalne nazaj ali pa regulira višino še spredaj. V redu?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Arriba
Al pa s tlakom zraka v pnevmatikah :-)

Najbolj preprosto je lastnika motocikla malo nategnit če je premajhen... :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
ja, spet ena vrhunska primerjava, da te srat pritisne. In poslušaj dečko, ne mislim polemizirat s tabo. V glavnem vem da se z tem da korigirat višina višina motocikla, stvari se dobijo za kupit in ljudje jih kupujejo in vgrajujejo, to je dejstvo. Kaj pa to pomeni za ciklistiko pa naj presodi tisti ki bo s tem poskusil korigirat višino. Če mu ne bo ustrezalo si še zmerom lahko vgradi originalne nazaj ali pa regulira višino še spredaj. V redu?

sej ni treba polemizirat..

samo povej mi prosim..zakaj teh super stvari za zniževanje motocikla ne prodajajo na uradnih servisih..

najbrž se vsi mojstri, ki motocikle izdelujejo, pa naj bojo italijani, nemci, japonci al pa kdorkoli drug, pojma nimajo in samo komplicirajo ko iščejo pravo nastavitev motocikla..

ja, spustiš zadaj, spustiš spredaj, pol maš pa tačke takoj na tleh..

in ja, da se spustit, samo če nisi probal in ne veš točno kaj taka stvar pomeni za ciklistiko ne prodajaj tega v "nasvetih za začetnike"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Akito
      ...a je kdo vprašal za mnenje... 😂
    • damjandugi
      Prva slika 👌👌 Druga slika 👇👇
    • Zivnorc
      .... tisto bio olje za mazanje verige motorne žage je bolj sluzasto...in na to sluz se lepi prah s ceste, ki je črn...in v kombinaciji s to sluzjo vse to skup izgleda kot saje. ...tudi, če jo mažeš s Hidraol..ali Scottoil, bo veriga malo črna od finega prahu..... ...ne bo pa na verigi finega peska...in debelejšega prahu, ki ga lepijo nase razni spreji ala Motul ...dry lube...itd..... ki so mnogo gostejši od olja in limajo nase ves ta abrazivni material. ... če mažeš z oljem, se to ne dogaja, ker je olje redko in ti skupaj s tem prahom leti dol z verige....
    • Scarabeo 500
      Mažem nekje na vsakem postanku , na okoli 200 - 400 kilometrov. Ročno, s plastično flaško 1 dcl kapnem, nekje od 5 - 8 kapljic na verigo na zadnjem zobniku.   
    • Zivnorc
      WD-40 uporabljam za "suho" čiščenje verige pred pranjem motorja.... ravno tako za čiščenje platišča.... in pa za zaščito verige po pranju motorja. Odkar uporabljam olje za mazanje verige.... uporabljam samo olje...                    Torej: Že nekaj let uporabljam samo olje za mazanje verige. ... do predkratkim Scottoil rdeči... zdej, ko mi ga je pa zmanjkalo, pa  mineralno hidravlično olje HIDRAOL 46... .... recimo tole:   https://agromehanika.si/e-trgovina/izdelek/olje-ina-hidraol-hd-46-4l imaš za 100 let.   V glavnem, ko se spravim čistiti motor, ga dam na stojala, motor užgem.... dam v neko prestavo, da se kolo vrti.... z WD-40 našpricam verigo.... motor ugasnem... s suho cunjo v manj kot minuti obrišem verigo do visokega sijaja... ravno tako pošpricam in obrišem platišče.... .... nato spet zakurblam motor dam v "brzino", spet pošpricam z WD-40 z vseh strani (par sekund) .... nato pa samo z oljno kapalko nakapljam s kakimi 10-20 kapljicami po verigi, da se namaže - razmaže... pustim, da laufa kako minuto......in to je to. Veriga  kot fabriško nova. ...aja... pa uporabljam oiler ... na enemu Scottoiler... na drugemu pa hoummejd oiler...   obadva delata brezhibno. ...aja... na tistemu za na pisto pa samo vsake toliko cajta malo pokapljam olja po verigi.... (recimo vsaki drugi izhod...)
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!