franc 1139 Report post Posted November 12, 2008 (edited) Se pravi to so tisti profili ki držijo zadnji blažilec ? Ker jst bi znižal suzuki DR-Z 400 na 800mm višine. Lih tko da bi biu primern za višino okoli 165 cm. Verjetno samo tile dročniki nebi bli zadost ,ker bi verjetno moral še sedež malo znižat. Ampak če je to izvedljivo bi biu zelo vesel. Ima kdo kako pametno informacijo glede tega DR-ja ? Imaš DRZ forum, pa poskusi tam (nemški forum : http://www.forum.drz400s.de/ ), če me spomin ne vara so pri DRZ-ju nižali le sedež (da bi kdo posegal v vzmetenje se ne spomnim). lp Franc Ps. pri povezavi pobriši oklepaj, mi ga ne uspe odstranit iz naslova Edited November 12, 2008 by franc Quote Share this post Link to post Share on other sites
SF 2130 Report post Posted November 12, 2008 Čuj daj se ti o tem pomeni z kakim jezikoslovcem, mene pa nehaj davit, ti pravim da mi je čist vseeno kako to zadevo imenuješ Arriba jest mam občutek, da ti hodiš z levo nogo spat, pa še z levo ustaneš... :headbang: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arriba 369 Report post Posted November 12, 2008 Arriba jest mam občutek, da ti hodiš z levo nogo spat, pa še z levo ustaneš... :headbang: Kaj češ, sem pač star siten ded... :rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
SF 2130 Report post Posted November 12, 2008 Pa ne pr teh letih noooo.... :rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sesir 6579 Report post Posted November 12, 2008 Biker77 ima prav!Z vsemi temi dodatki podreš ciklistiko in to je dejstvo!Sam si na večini motorjev spustim malo sprednji križ!Pa verjemite,da je razlika v vožnji pa čeprav ga spustim od 3 do 6mm pač sprobam kaj mi bolj ustreza!Sej razlike ni pri počasni vožnji,ko pa greš proti mejam zmogljivosti pa je razlika več kot očitna!Odzadaj so mi tovarniške nastvitve kul,sem lahki!Na DR pa kolk vem se da samo sedež preoblečt oziroma stanjšat! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prevtzer 65 Report post Posted November 12, 2008 no, pol si se pa glhkar javu, da mi boš to pokazal :whistle: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arriba 369 Report post Posted November 13, 2008 Biker77 ima prav!Z vsemi temi dodatki podreš ciklistiko in to je dejstvo!Sam si na večini motorjev spustim malo sprednji križ!Pa verjemite,da je razlika v vožnji pa čeprav ga spustim od 3 do 6mm pač sprobam kaj mi bolj ustreza!Sej razlike ni pri počasni vožnji,ko pa greš proti mejam zmogljivosti pa je razlika več kot očitna!Odzadaj so mi tovarniške nastvitve kul,sem lahki!Na DR pa kolk vem se da samo sedež preoblečt oziroma stanjšat! Ko me že lih cukaš za jezik....Glej pustiva racing motorje, ti se itak nastavljajo po meri voznika. Vzamiva motor ki si ga kupiš da se boš z njim vozil po cesti. Tak motor je ponavadi zasnovan in nastavljen za voznika povprečne teže in višine. In ko se ta vsede na motocikel se ta nekoliko posede in s tem dobi optimalne vozne lastnosti. Ampak ko pa odzadaj nabašeš npr. še boljšo polovico dobiš že drugi posed. Če pa zraven dodaš še kufre pa je že tretji. Kje zdaj tukaj lahko govoriš o kaki ciklistiki? Butasto. Če si pa mogoče motocikel kupi kakšna manjša oseba ki je praviloma tudi lažja od povprečja, npr. da ima 50 (ali pa manj ) kil s postlo vred bo imel motor manjši posed ko bo se vsedla nanj in je pol mogoče celo zaželjeno da motor zadaj še malo spusti da bo dosegla optimalno nastavitev. Ti je zdaj potegnilo? Sicer pa poznam primer kolega ki je imel problem na kawi zzr 600. Če sta bila na motorju oba z ženo (sta malo težja) mu je centralno stojalo drsalo po cestnih grbinah. In je problem rešil tako da ga je malenkost dvignil, brez da bi zaradi tega imel kake težave z voznimi lastnostmi motocikla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
sesir 6579 Report post Posted November 13, 2008 (edited) Zasnovan in nastavljen!Se pravi priznaš,da so ljudje velik časa vložili v zasnovo!Nastavitve pa so stvar posameznika kako jih nastavi!Glede na težo itd...Če se vsedeta dva gor je normalno,da je večji posed in v tem primeru bi mu moral otrdit zadnji amortizer!V bistvu bi mogu vsakič res že spremenit nastavitve tko kot ti govoriš (odzad 60kg plus kufri)a le nastavitve trdote amortizera ne pa višine!Poglej,če velja tvoja zakaj potem kolk vem bmw za 650f nudi tri višine motocikla pa ni razlika le v zadnjem amortizerju verjami! Meni se zdi butasto,da govoriš o ciklistiki pri dveh kufrih in nekom odzadaj!Takrat tk vse gre ko se moraš res počas peljat!Sej nihče ne trdi,da se ne gre peljati s temi predelavami,definitivno pa se ne gre peljati isto kvalitetno!Pa mešaš jaca z...Tu je govora,da se bo sam vozu in ne doseže ne pa o kakem natovarjanju motorja!Se pravi karakteristike,ki jih bo imel zase!Firme izdelajo motor seveda odvisno od modela po večini,da se bo vozil voznik in kdaj sovoznik se pravi kompromis vmes,ki nudi najboljše vozne lastnosti!Glede centralne tačke pa tako sam bi jo raje dol vzel in samo otrdil zadnji amortizer!Sploh,ker mislim,da nas ima motor večina zase in le občasno peljemo boljše polovice zraven!Če pa je kontra pa :worship: :whistle: Edited November 13, 2008 by sesir Quote Share this post Link to post Share on other sites
Arriba 369 Report post Posted November 13, 2008 Zasnovan in nastavljen!Se pravi priznaš,da so ljudje velik časa vložili v zasnovo!Nastavitve pa so stvar posameznika kako jih nastavi!Glede na težo itd...Če se vsedeta dva gor je normalno,da je večji posed in v tem primeru bi mu moral otrdit zadnji amortizer!V bistvu bi mogu vsakič res že spremenit nastavitve tko kot ti govoriš (odzad 60kg plus kufri)a le nastavitve trdote amortizera ne pa višine!Poglej,če velja tvoja zakaj potem kolk vem bmw za 650f nudi tri višine motocikla pa ni razlika le v zadnjem amortizerju verjami! Meni se zdi butasto,da govoriš o ciklistiki pri dveh kufrih in nekom odzadaj!Takrat tk vse gre ko se moraš res počas peljat!Sej nihče ne trdi,da se ne gre peljati s temi predelavami,definitivno pa se ne gre peljati isto kvalitetno!Pa mešaš jaca z...Tu je govora,da se bo sam vozu in ne doseže ne pa o kakem natovarjanju motorja!Se pravi karakteristike,ki jih bo imel zase!Firme izdelajo motor seveda odvisno od modela po večini,da se bo vozil voznik in kdaj sovoznik se pravi kompromis vmes,ki nudi najboljše vozne lastnosti!Glede centralne tačke pa tako sam bi jo raje dol vzel in samo otrdil zadnji amortizer!Sploh,ker mislim,da nas ima motor večina zase in le občasno peljemo boljše polovice zraven!Če pa je kontra pa :worship: :whistle: Jebenti, isti ste ko moja baba, na vsak način pač mora vaša obveljat pa pika. Pol jo pač mejte, se ne splača... :rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
sesir 6579 Report post Posted November 13, 2008 Faca si kak si to napisal :worship: Quote Share this post Link to post Share on other sites
Senna 344 Report post Posted July 12, 2009 Zadnje čase porajtam kolk amaterjev se vozi z cestaki,in to po možnosti 1000 kubičnimi,čeprav u življenju ni sedel niti na mopedu Sej ga takoj porajtaš na cesti,glavo dol že od nule in gas čez vas Zadnč je en kupil 1000tko in jo majstr tut zalaufat ni znal in niti ni vedel kako se šalta Quote Share this post Link to post Share on other sites
SF 2130 Report post Posted July 12, 2009 Pametni fantje... Tisočaka vsaj ne bodo tko hitro prekurili... Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 Lp,star sem 17 let in vozim 125ccm čoperja in tudi cross motor,pri 18 leti bi pa rad naredil izpit za A2,zdaj pa nevem kak motor kupit,250 ccm nebi rad kupoval ker vem da ga bom hitro prerasel.Razmišljal pa sem o hondi cbf 600ccm in yamaha fazer 600ccmin pa honda hornet 600, imel pa bi seveda blokado do 25kw. Velik sem okrog 180cm in imam 66kg. Kako pa je kaj s težo teh motorjev nebi rad da bi mi bil pretežek. Hvala za pomoč in nasvete. Lp Quote Share this post Link to post Share on other sites
sesir 6579 Report post Posted March 22, 2013 eh.....majo kao visoko balanco in so lahko obvljadljivi Quote Share this post Link to post Share on other sites
tintin 455 Report post Posted March 22, 2013 sem poskusil cbf blokirano, in verjem da se 250ka (ninja) mnogo bolje vozi, kar se tiče vodenja, pospeševanja in hitrosti. Druga stvar pa je če imaš namen odstraniti blokado... Osebno mam 185cm in 90kg in male ninje šekar nisem prerasel.. tako da bo pri meni še to sezono tako da.. če misliš odstranit blokado in imaš pamet v glavi, potem 600, če blokade ne boš odstranil potem 250 ali 300 LP Quote Share this post Link to post Share on other sites
moto rider 3811 Report post Posted March 22, 2013 (edited) David! Všeč mi je tvoj prostop do motorizma. Nič ti ne bom svetoval, je pa v redu, kot razmišljaš! Tile 600 R-i so kar hudi za začetek (v prometu). Ne pa, če imaš v glavi red. Iz tega motocikla se da izvleči smrtonosno moč, ki ti je na razpolago v prometu. To pa je tisto, nad katerim se zamisli in odloči sam. A vedi, če boš začel postopoma, boš postal dober, predvsem pa varen motorist (v prometu.) Imaš pa tudi druge variante motociklov. Naked, enduro itd... Druga skrajnost pa je, kot vemo, da so pri teh letih fantje brez vozniškega dovoljenja že svetovni CHD prvaki... Torej; Vse je v glavi... Pa srečno!!! Čeprav boš dobil še mnogo najrazličnejših nasvetov, se odloči za tistega, za katerega boš presodil, da ti jamči dolgo motoristično prihodnost. Tako to - posplošeno! mr Edited March 22, 2013 by moto rider Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayma 73 Report post Posted March 22, 2013 Vsi trije motorji, ki si jih nastel so super izbira za zacetek, in pri tvoji starosti glede visine ne bos imel vecjega problema, glede teze pa ne skrbi, saj bos ga toliko obvladal, sploh se bos pa navadil kako in kje ustaviti, da ga lazje obvladas in obrnes. Sama sem velika 160 (z motorja sezem samo na konicah prstkov), imam pa 50 kg.... a vse gre z voljo in ljubeznijo do motociklizma Brez skrbi in pogumno ter se vidimo v Lotmerki! Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 (edited) sem poskusil cbf blokirano, in verjem da se 250ka (ninja) mnogo bolje vozi, kar se tiče vodenja, pospeševanja in hitrosti. Druga stvar pa je če imaš namen odstraniti blokado... Osebno mam 185cm in 90kg in male ninje šekar nisem prerasel.. tako da bo pri meni še to sezono tako da.. če misliš odstranit blokado in imaš pamet v glavi, potem 600, če blokade ne boš odstranil potem 250 ali 300 LP Jas nočem kupovat 250-ke ker se mi zdi zapravlanje denarja,ker jo bom čez 1 leto prerasel.Hočem pa zato malo močnejši motor,da bi ga potem imel nekaj časa,zdaj če kupim 250 bom imel en strošek več,ker bom potem nahitro mogel kupiti močnejšega.600-tke nebi kupil da bi znoreval po cesti,pač pa da bi se počasi navajal,in pridobival izkušnje,sem za mirne vožnje,in z pametjo v glavi Hvala za nasvet. Edited March 22, 2013 by David Kozar Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 (edited) David! Všeč mi je tvoj prostop do motorizma. Nič ti ne bom svetoval, je pa v redu, kot razmišljaš! Tile 600 R-i so kar hudi za začetek (v prometu). Ne pa, če imaš v glavi red. Iz tega motocikla se da izvleči smrtonosno moč, ki ti je na razpolago v prometu. To pa je tisto, nad katerim se zamisli in odloči sam. A vedi, če boš začel postopoma, boš postal dober, predvsem pa varen motorist (v prometu.) Imaš pa tudi druge variante motociklov. Naked, enduro itd... Druga skrajnost pa je, kot vemo, da so pri teh letih fantje brez vozniškega dovoljenja že svetovni CHD prvaki... Torej; Vse je v glavi... Pa srečno!!! Čeprav boš dobil še mnogo najrazličnejših nasvetov, se odloči za tistega, za katerega boš presodil, da ti jamči dolgo motoristično prihodnost. Tako to - posplošeno! mr Se strinjam s tabo,saj ko bi naredil za A2 bi dal blokado noter do 25 kw,raje pa bi kupil nekaj udobnega za vozit,za npr kakšne daljše razdalje,in tudi sopotnico zraven Sem gledal naked samo neven kako je tu z sopotnico,če lahko udobno sedi,in da nima preveč pokrčenih kolen.Man vse pošlihtano v glavi Ko pa bi dopolnil 21 bi naredil za neomejeno in samo vzel blokado ven. Hvala za nasvet Edited March 22, 2013 by David Kozar Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 (edited) Vsi trije motorji, ki si jih nastel so super izbira za zacetek, in pri tvoji starosti glede visine ne bos imel vecjega problema, glede teze pa ne skrbi, saj bos ga toliko obvladal, sploh se bos pa navadil kako in kje ustaviti, da ga lazje obvladas in obrnes. Sama sem velika 160 (z motorja sezem samo na konicah prstkov), imam pa 50 kg.... a vse gre z voljo in ljubeznijo do motociklizma Brez skrbi in pogumno ter se vidimo v Lotmerki! Ti so mi nekako najbolj všeč,in se mi zdijo dokaj udobni,in tudi za sopotnika.Tak da nebom skrbel glede teže in višine,če tako praviš Se pa mi zdi da sem te že parkrat videl Edited March 22, 2013 by David Kozar Quote Share this post Link to post Share on other sites
tintin 455 Report post Posted March 22, 2013 No če je takole potem pa kar 600 z udobnostjo sopotnika pa boš najbolje zadel, če si gresta skupaj ogledat motor.. pa še bol zanimivo bo tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ayma 73 Report post Posted March 22, 2013 Ti so mi nekako najbolj všeč,in se mi zdijo dokaj udobni,in tudi za sopotnika.Tak da nebom skrbel glede teže in višine,če tako praviš Se pa mi zdi da sem te že parkrat videl Pametno razmisljas! Sem jaz tebe tudi, pa se sosed mi je enkrat zate govoril, ko sem prodajala prejsni motor. 1 David Kozar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 Pametno razmisljas! Sem jaz tebe tudi, pa se sosed mi je enkrat zate govoril, ko sem prodajala prejsni motor. No,upam da se gdaj srečamo In gremo na kako vožnjo 2 Ayma and David Kozar reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
David Kozar 14 Report post Posted March 22, 2013 No če je takole potem pa kar 600 z udobnostjo sopotnika pa boš najbolje zadel, če si gresta skupaj ogledat motor.. pa še bol zanimivo bo tako Se strinjam,na nekaj preveč športnega niti ne mislim ker vem da niso kaj preveč udobni za vožnjo na daljše razdalje,to da greva skupaj gledat motor da še najboljše:) Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Borutt 13073 Report post Posted March 22, 2013 Lp,star sem 17 let in vozim 125ccm čoperja in tudi cross motor,pri 18 leti bi pa rad naredil izpit za A2,zdaj pa nevem kak motor kupit,250 ccm nebi rad kupoval ker vem da ga bom hitro prerasel.Razmišljal pa sem o hondi cbf 600ccm in yamaha fazer 600ccmin pa honda hornet 600, imel pa bi seveda blokado do 25kw.Velik sem okrog 180cm in imam 66kg.Kako pa je kaj s težo teh motorjev nebi rad da bi mi bil pretežek.Hvala za pomoč in nasvete.Lp Iz opisanega sklepam, da imaš nekaj znanja z obvladovanjem motorja (tehnika vožnje). Pojdi v avtošolo, pa boš preizkusil podoben motor, kot si ga želiš imeti (na našem območju imajo avtošole take mašine, kot si opisal). Boš videl, če ti bo tak motor odgovarjal. Quote Share this post Link to post Share on other sites