Jump to content
  • Sign Up
Noiser69

Zgodbica

Recommended Posts

motozajebant
pred 4 minutami, maus pravi:

SToposto si izpadu iz igRE

REs nisem hotel citirat mausa, se bojim da ima slab dAN...

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant

KU*ba, pa sem res mal cviknIL

Edited by motozajebant

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • fp4492
      WP na Yamahi R1 2004, že dolgo dolgo časa. Opravlja svojo funkcijo, ni mi všeč, da se dušenje nasatvlja tako nelinearno. Prvih 6,7 stopenj nim anekega smisla, saj se sploh ne pozna, da je "zategnjen". Sam ga uporabljam nekje 5 klikov od popolnoma zategnjenega, na starem Grobniku je bil še kak klik bolj zategnjen. Servisa na njem še nisem naredil.
    • thumper
      en najbolj banalnih - če je sistem tlačni - pokrovček za ekspanzijsko posodo ne drži več pritiska - popusti vzmet.. če je navoj enak lahko daš kateregakoli , ki mu na notranji strani pokrovčka piše enaka vrednost v barih..  lahko pa ti je termostat zapikal in ostal zaprt in hladilna tekočina ne kroži (če se motor pregreva ni dobro za tesnilo glave agregata) lahko je vodna črpalka.
    • Grut
      učer ob 14.35 srečal skupino 4 -5 motoristou in motorisk s KP tablicami v železni kapli na pumpi.... aj kdo ud kle ....
    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!