Skoči na vsebino

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje


Vanga

Priporočene objave

pred 2 urami, DinDiin pravi:

Ce ne slisis, nisi za na cesto. Slab izgovor, da prevec leti. 

Ne seri. Mnogokrat me prehiti ropotulja in se stresem, ko pade mimo. Prej ga ne slišim niti za vzorec Pa imam pregledan sluh pred dvema mesecema in sem opravilno sposoben.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz osebno MORAM tudi slišati. Ne morem voziti z muziko v ušesu, dostave po mestih, ulicah, gneči, je radio v vozilu na minimum ali pa OFF. Sluh je hudičevo važen poleg videti, predvsem pa imeti interes GLEDATI IN VIDETI.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, prehiti te. Govorimo o kolesarju, ker je bil tak primer. Tko da, ti ne seri. 

Je majstr tmle tt frajerje napopal. Stojis s kolesom ob cesti, ga slisis ze pol minute prej... Tko da.... Razn, ce sanjas.... Pol te marsikaj preseneti. Gluhi pa verjamem, da so varni, ker bolj pozorno gledajo... Stajerske pravljice zopet. 

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DinDiin pravi:

Ja, prehiti te. Govorimo o kolesarju, ker je bil tak primer. Tko da, ti ne seri. 

Je majstr tmle tt frajerje napopal. Stojis s kolesom ob cesti, ga slisis ze pol minute prej... Tko da.... Razn, ce sanjas.... Pol te marsikaj preseneti. Gluhi pa verjamem, da so varni, ker bolj pozorno gledajo... Stajerske pravljice zopet. 

Nasvet, kljub temu, da si na prednostni, je bolje biti pozoren na tiste, ki ne slišijo ali preslišijo ali zamenjajo zvok za kaj drugega.

 

pred 14 urami, Darko3g pravi:

Ne seri. Mnogokrat me prehiti ropotulja in se stresem, ko pade mimo. Prej ga ne slišim niti za vzorec Pa imam pregledan sluh pred dvema mesecema in sem opravilno sposoben.

To pa itak.

Na kakšni cesti, ki ni povsem ravna, kar naenkrat projektil mimo... Ampak tu je "doppler" kriv poleg rakete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in potem prebiram o pijanih motoristih, nujnosti akcij itd.itd...ma, vlečte koga drugega za jajca, mene ni treba

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Tedybear pravi:

???? Sem mogoče kaj spregledal???? Bi me kdo informiral, prosim, kaj je bilo...kje...???

Ker bo zihr še kako vprašanje, pa verjetno debata, bo to najbolje tu opraviti. Zato sem ti post premaknil.

 

21.06. 2020 nesreča pri Žireh.

Žal je preminil naš član Xebec. Kaj je konkretno bilo ne vem, ker do sedaj nihče ni niti vedel, da je umrl. Zgolj slučajno smo izvedeli, ker je nekdo spoznal motor.

Baje naj bi izgubil oblast nad motorjem in pod kombi :( Slika je iz neta pobrana.

107355682_734769857275903_3739448695938913063_n.thumb.png.d243cf3b7ef7d26ac67839d30718bf8e.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No včeraj sem bil pri prijatlu, ki mi včasih kako malenkost postori na motorju. Pa mi omeni, da so ga prosili za uslugo če lahko spravijo motor pri njem, od fanta, ki se je smrtno ponesrečil  v Žireh. Grem pogledat... moder  Suzuki. Malo gledam detalje, pa me prešine, zmrazi, da mi je motor precej poznan. Še čelado pogledam in šok. Dan po tej nesreči, mi je stranka rekla, da se je ubil njegov sosed, ampak, da je imel Ducatija(nepoznavalec, nemotorist) zato nisem dajal kakšne posebne brige, ker pač nikoga ne poznam, da bi imel Ducatija. Bile sta 2 nesreči v razmaku kilomera v 2. dneh, zato so krožile različne zgodbe. Baje sta se oba smrtno ponesrečila, a od nesreče, ki se je zgodila naslednji dan ni nikjer novice tako, da bolj bolj baba čula baba rekla.

No včeraj pa tak šok!!

Potem sem kontaktiral, damija, da se objavi, če ga kdo pogreša. Da žalostna vest doseže tiste, s katerimi se je družil, pa mogoče ne vedo.

Kaj točno je bilo, ne vem. Baje je rahlo cuknil preden je padel, potem je čez njega zapeljal kombi.

Zgodilo se je pa tukaj: 

https://www.google.si/maps/@46.0687303,14.0959711,3a,75y,94.28h,75.05t/data=!3m6!1e1!3m4!1slnbSgdwPLRlnnizotujo9Q!2e0!7i13312!8i6656

Žal res slaba novica. Sam ga osebno nisem poznal. Sem pa imel namen v prihodnosti ga kontaktirat, če se kam peljeva skupaj. Živel je le dober kilometer stran od mene.

RIP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me zanima če še kdo od vas ob takih nesrečah kdaj pomisli , da obstaja možnost okvare na motorju v danem trenutku , ki pripelje do nesrečnega slučaja? da obstaja možnost , ko voznik nima vpliva na dogodek?

policija napiše "zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom" .. primer zaključen.. ne policija , ne tožilec in ne sodno izvedenci se ne rabijo več ukvarjat s tem..

motor se odpelje kamorkoli.. sledi izginejo s ceste .. 

ampak - kaj če je bila okvara sploh če je motor nov ali v garanciji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, thumper pravi:

me zanima če še kdo od vas ob takih nesrečah kdaj pomisli , da obstaja možnost okvare na motorju v danem trenutku , ki pripelje do nesrečnega slučaja? da obstaja možnost , ko voznik nima vpliva na dogodek?

policija napiše "zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom" .. primer zaključen.. ne policija , ne tožilec in ne sodno izvedenci se ne rabijo več ukvarjat s tem..

motor se odpelje kamorkoli.. sledi izginejo s ceste .. 

ampak - kaj če je bila okvara sploh če je motor nov ali v garanciji?

Verjetno se zgodi. Mojega prjatla je ob prehitevanju nekdo zrinil iz ceste. K sreči ni bilo hujšega. Voznika so iskali, a nikoli našli. Če bi se zgodilo najhuje bi verjetno napisali..."izgubil je oblast nad vozilom".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, thumper pravi:

me zanima če še kdo od vas ob takih nesrečah kdaj pomisli , da obstaja možnost okvare na motorju v danem trenutku , ki pripelje do nesrečnega slučaja? da obstaja možnost , ko voznik nima vpliva na dogodek?

 

To sem sam doživel ene 14.dni nazaj in k sreči preživel. Na AC mi je na prehitevalnem pasu crknu motor in to malce po osmi zjutraj uri pri Brezovici (najbrž ni treba poudarjat, da je kr precejšnja gneča ob taki uri). Ne vem, komu se imam za zahvalit, da me ni od zadaj noben nabil in ,da je tudi voznik/voznica na voznem pasu zmanjšala hitrost, ko sem začel mahat, da imam težave in da bi šel rad na odstavni pas... Še zdej sem presran in če se le da, nočem nikol več na AC. 

 

Bi pa tukaj povalil in se zahvalil dvema zelo prijaznima policistoma (eden izmed njiju motorist), da sta me z avtom zaščitila  in bila z mano do prihoda avtovleke.  

 

Vzrok okvare je bila pa prekinjena/odšravfana ena izmed mas na akomulatorju. Očitno vibracije naredijo svoje, lahko pa tudi, da sem jeseni pri menjavi akomulatorja preslabo zategnil vseskupaj  ?

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda je bil zdrs motorja na mokri cesti, nasproti pa kombi, pod katerega je pridrsel ?.

Za vedno moj najboljši frend in najboljša oseba, kar sem jih kdajkoli poznala ?.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 hours ago, thumper said:

me zanima če še kdo od vas ob takih nesrečah kdaj pomisli , da obstaja možnost okvare na motorju v danem trenutku , ki pripelje do nesrečnega slučaja? da obstaja možnost , ko voznik nima vpliva na dogodek?

Moja zgodba.

4. avgust 2019. Z ženo greva proti domu, turistična vožnja in v Črnem kalu, bum, tresk, prask,….

Pri vsem tem je bilo še precej sreče in sicer da je šlo za lavi ovinek in smo drseli in zadeli ograjo, ki je na tem delu, spet na srečo, dvojna, da nas ni ovilo okoli stebrička, ali pa padli pod cesto. Motor pa se je vseeno od ograje odbil na drugo stran ceste.

Še pomisliti nočem kaj bi bilo v desnem ovinku, ko bi vsi končali na nasprotnem pasu.

Počasi v bolečinah vstanem, zgledam v enem kosu, pogledam ženo, sedi na tleh z odprtim zlomom gležnja. Motorista, ki pripeljal nasproti in se uspel zaustavit pred našim motorjem prosim, da pokliče reševalce. Policist na motorju je bil 200 m višje in je bil takoj na mestu nesreče, v stoječi koloni pa tudi reševalec v svojem prostem času, ki je, kot je sam povedal, nikoli brez reševalne torbe, takoj oskrbel ženo, še pred prihodom reševalcev. Počasi se nabere več vozil policije in prične standardni postopek, pihanje (0.0) in kaj se je zgodilo, ti je pobralo prednji ali zadnji konec vpraša.

Nimam pojma, rekel sem da ni šlo za navaden zdrs ampak je nekaj šlo narobe, ker se je zgodilo zelo na hitro brez opozoril, zaviral tudi nisem, ker gre za relativno blag ovinek. V moji karieri sem večkrat prišel na olje ali pesek in poznam občutek, tokrat pa kar naenkrat. Prosim motorista da pogleda če so gume polne, da ni počila, pa so bile OK. Ko so prišli reševalci in prevzeli ženo, sem odšepal do motorja in takoj opazil zlomljen zadnji amortizer, kar tudi takoj pokažem policistu in ta me vpraša če naj naroči izvedenca, kar mu potrdim. Po tem naju z ženo odpeljejo v bolnico.

 

Nadaljujem pa s pričanjem enega od sodelujočih policistov.

Ko prispe na PP gre do zadolženega policista, ki pripravi zapisnik na katerem piše…
Motorist pozno in močno zavira z zadnjo zavoro, da kolo zablokira in pade. ??????

Ko ga vpraša kaj piše, saj je videl amortizer, pa pravi »ja kaj pa naj napišem«  ?????

 

Kakorkoli izvedenec je kasneje ugotovil, da je vzrok nesreče res zlomljen amortizer.

Vsaj kazni nisem prejel :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, thumper pravi:

me zanima če še kdo od vas ob takih nesrečah kdaj pomisli , da obstaja možnost okvare na motorju v danem trenutku , ki pripelje do nesrečnega slučaja? da obstaja možnost , ko voznik nima vpliva na dogodek?

policija napiše "zaradi neprilagojene hitrosti izgubil nadzor nad vozilom" .. primer zaključen.. ne policija , ne tožilec in ne sodno izvedenci se ne rabijo več ukvarjat s tem..

motor se odpelje kamorkoli.. sledi izginejo s ceste .. 

ampak - kaj če je bila okvara sploh če je motor nov ali v garanciji?

tudi na to pomislimo, tudi pri sebi, od počene gume, sesutega ležaja, menjalnika, spuščanega oilerja, vse živo se lahko zgodi.

Neke sledi o okvari se pa verjetno da videti, tako iz situacije, pričanja nasprotivozečega, same situacije. Zdej ne vem, a je bila obdukcija, lah je v nezavest padu. Lahko je mel pa smolo, zamišljen, malce se je uštel..kdo bi vedel.

Večinoma pa je res, da tut ko na šodru ali olju padeš, bo zapisano neprilagojena, kar mogoče na kratko pomeni, ne vemo točno, je pa super izgovor, pač ni shendlal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz o tem zdrsu ne verjamem nič........

Prej bi rekla, da se je zgodilo nekaj zelo nepričakovanega, napr.nekaj z motorjem, slabost ali kaj takega......

Vozil je odlično, preudarno in varno. Vedno! Vedno je bil maksimalno skocentriran na vožnjo, njega je bilo skoraj nemogoče iztiriti. Nikoli ni izzival usode.

Morda bi pregled motorja kaj povedal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, ProdriveR said:

To sem sam doživel ene 14.dni nazaj in k sreči preživel. Na AC mi je na prehitevalnem pasu crknu motor in to malce po osmi zjutraj uri pri Brezovici (najbrž ni treba poudarjat, da je kr precejšnja gneča ob taki uri).

Meni je ugasnil, ko sem prestavljal v nižjo prestavo. Ko sem stisnil sklopko, je ugasnil in potem se je začel rokenrol zaradi reakcijskega časa. Preden sem poštekal in odreagiral, sem že spustil sklopko in motor se je prižgal, ko se je že prižgal, sem odreagiral na ugasnjen motor in sem sklopko spet stisnil, motor pa je spet ugasnil. Tako sem dve ali tri sekundi poskakoval po cesti. Na srečo na ravni in suhi cesti. Na servisu so pogledali in niso videli nič, ni bilo napake, nič ni bilo zabeleženo. Če bi padel, bi uradno padel zaradi "neobvladovanja motorja".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, KARMEN1 pravi:

Jaz o tem zdrsu ne verjamem nič........

Prej bi rekla, da se je zgodilo nekaj zelo nepričakovanega, napr.nekaj z motorjem, slabost ali kaj takega......

Vozil je odlično, preudarno in varno. Vedno! Vedno je bil maksimalno skocentriran na vožnjo, njega je bilo skoraj nemogoče iztiriti. Nikoli ni izzival usode.

Morda bi pregled motorja kaj povedal.

Motor je pri mehaniku, čaka baje cenilca. Vsaj kar sem slike videl, so gume cele, veriga cela. Nič bi reku čudnega. Mastna in spolzka cesta pa zna biti hudičev problem. Mogoče je @skalar36kaj več videl, ko je motor od blizu gledal.

IMG_20200703_193955.jpg.f6e75db087f086d78a7b8b66b1dea1e2.thumb.jpg.35e0048d3ef23bdebb9a549895789771.jpgIMG_20200703_193958.jpg.ce28a8f50400b23e247a27be298c3a73.thumb.jpg.afff12b5743e12cc2aae8b78b5084a6d.jpgIMG_20200703_194007.jpg.f15b99a80b57c333f650d97bf8824be3.thumb.jpg.38b0738c8e0f74335b311200797f7ec9.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni se je enkrat zgodilo na Yamahi  TRA, da sem slabo obrnil ključ za vžig. Bilo je "opozorilo", ker mi smerniki niso delovali, ampak sem mislil, da mi je varovalka pregorela. Po parih km vožnje proti Železnikom, mi motor ugasne. K sreči sem ostal na motrju. sicer pa čist moja napaka, ki bi verjetno bila "izgubil oblast nad vozilom"

Tko je to na motorju ko padeš in ni prič, ali celo lažejo... motorj je razbitina, dokazat kaj se je poškodovalo pred nesrečo in kaj po njej je pa težko\nemogoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mah, če bi meli KTM bi se vsaj 2x na sezono usrali že ko se Rumen in Velik ČRN trikotnik na armaturki prižgeta. Najbolj me razpizdi, ko na veliko utripa trikotnik, pol pa FUEL LOW napiše, si prav oddahnem :P

Puncture tire tut ni fajn, pa še gas ti vzame, oziroma te vrže v safe mode. K sreči sem večino teh trikotnikov rešil, le ta "low fuel" me še občasno jebe.

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TCS če bi samo zadnja začela drseti, potem popravlja, če obe, ti povem iz prve roke, ko sem Lorencota na jadranki delal, zapeljal na mokro mastno podlago v ovinku v kamionskem utoru, sta obe začeli lepo drseti vn iz ovinka in samo srečo sem imel, da sem cel ovinek odpeljal z drsečim motorjem, pol pa že bil na boku in drsel po mojem voznem pasu naravnost.

Elektronika pa ne bu ne mu, pa ma motor več kratic, kot jih lahko na pamet zapišem.

TCS tudi popravlja, ko preveč odpreš, sploh na mokrem. Običajno poseže že prej, če pa povoziš nekaj mastnega, pa lepo čutiš kako zapleše ampak kontrolirano.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, J.a.m.e.s pravi:

Nima smisla pametovati kaj je bilo, dejstvo je da ga ni več med nami. ? Sem ga imel čast spoznati na Jadranki, bil je res dečko na mestu. Ob takšnih trenutkih se sam pri sebi zamislim, kako minljivo je naše življenje. Zato ga izkoristimo maksimalno, ne sekirajmo se zaradi stvari na katere nimamo vpliva. Počnimo tisto kar nas osrečuje. Žal smo na motorju še posebej ranljivi, vendar nas to ne bo odvrnilo od tega, da bi se ga odpovedali.

Bi pa lahko razmislili in enkrat organizirali spominsko vožnjo njemu v čast. Lahko se dobimo na njegovem grobu, prižgemo svečke in gremo lepo počasi v koloni na Ride. Ali pa Jadranko. Ne vem, samo predlagam. Bi bilo pa lepo. 

 

Pazite nase. Lp

Včeraj zvečer sem govorila z njegovim očetom, ko bom želela, me bosta peljala na grob.

Spominsko vožnjo pa lahko organiziramo, to jima bom povedala.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Menda je bil zdrs motorja na mokri cesti, nasproti pa kombi, pod katerega je pridrsel ?.

Za vedno moj najboljši frend in najboljša oseba, kar sem jih kdajkoli poznala ?.

 

Zna bit. Poleg je rečica, ovinek, 140PS+, Mitas gume, v takem tudi elektronika ne more zadeve rešiti.

In še težka smola, da je ravno takrat pripeljal kombi...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!