Jump to content
  • Sign Up
Vanga

Cestno črno sivo nabijanje in moraliziranje

Recommended Posts

maus
pred 1 minuto, Pajk pravi:

Bilo je tam, kjer je @maus povedal. Tudi jaz sem peljal mimo, ko so policaji merili razdaljo. 

končno en, k mi verjame ... treba je policaje prijavit, ker so s kredo čečkali po asfaltu :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant

Nevem kam bi tole umestil, pa bom kar tukaj. Nedolgo nazaj sem razmišljal točno o takšni situaciji.... da bi morali pešci in kolesarji vozit v kontra smeri, da ni zapletov z mrtvim kotom in nesrečo kot je na linku. 

Ko zavijaš desno, ga lepo vidiš in počakaš. Pomoje bi tale kamionar videl tole kolesarko, če bi pripeljala iz druge smeri...tako pa jo je zgrešu v mrtvem kotu... 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/v-hudi-nesreci-v-btc-ju-poskodovana-kolesarka.html 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Težko je videti take, ki ti z desne priletijo (in ti zavijaš tudi desno), in večinoma so hitri in brezglavi, sploh če je zelena luč na semaforju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 18 minutami, DAMI34 pravi:

Težko je videti take, ki ti z desne priletijo (in ti zavijaš tudi desno), in večinoma so hitri in brezglavi, sploh če je zelena luč na semaforju.

Zato pa pravim, da bi po mojem mnenju bilo bolje, če bi v kontra smer vozili, da ga imaš pred sabo... 

sploh pa tule, sodeč po fotkah, je kamion najprej malo bolj levo zapeljal (da bo lažje zmotal) in očitno ni imel v vidnem kotu kolesarsko stezo.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, motozajebant pravi:

Zato pa pravim, da bi po mojem mnenju bilo bolje, če bi v kontra smer vozili, da ga imaš pred sabo... 

sploh pa tule, sodeč po fotkah, je kamion najprej malo bolj levo zapeljal (da bo lažje zmotal) in očitno ni imel v vidnem kotu kolesarsko stezo.... 

tega primera ne poznam, poznam pa zelo podobnega in zelo hudega in veliko mafije zadaj.

Namreč moj kolega, je pred leti povozil pri 3km/h nekoga (tip iz mafijsko političnega prostora), torej kamion lz glavne na desno, biciklist direkt pod zadnje gume. S forenziki dokazal, da ni kriv, saj je praktično stal, pa dobil nato pogojno v stilu: molči, ker te lahko zapremo za velik časa.

Problem tvoje ideje je da bi lahko samo na eni strani gorela zelena luč.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
Pravkar, DAMI34 pravi:

 

Problem tvoje ideje je da bi lahko samo na eni strani gorela zelena luč.

Zakaj samo na eni? 

Vse bi bilo isto kot zdaj, samo kolesarji in peščci bi iz druge strani prišli... tako rešiš problem z mrtvim kotom... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin

Težko je biti pameten. Sem kot kolesar že bil v situaciji, ko bi me lahko tovornjak zgazil. Ko se je ustavil pred kolesarsko stezo, si rečem: "Ok, vidi me," in sem pognal, da bom čim prej mimo, potem pa je speljal. Če bi zaviral, bi mu najbrž priletel pod kolesa, ker tudi pecikl ima zavorno pot, tako pa sem švignil mimo pred njim. Od takrat več ne kolesarim v prepričanju, da me šofer vidi, če se ustavi. Isto je pravzaprav tudi na motorju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, motozajebant pravi:

Zakaj samo na eni? 

Vse bi bilo isto kot zdaj, samo kolesarji in peščci bi iz druge strani prišli... tako rešiš problem z mrtvim kotom... 

zavijanje desno, vsaj tak sem gledal zgornjo nesrečo (križišče, ti pa desno zaviješ). Vozila, pešci kolesarji vse vozi vzporedno s tabo (smer gor in dol), tiste, ki gredo proti tebi (preden zaviješ desno in jim presečeš pot) dobro vidiš, tiste, ki pa gredo v tvoji smeri pa mal težje, je potrebno že prej gledat, pred zavijanjem, saj ko zavijaš desno v kamionu, kombiju nimaš stekel, da bi glavo obrnil in preveril situacijo še 1x.

Sedaj pa si predstavljal, ti 5km/h čakaš zavit desno, v isti smeri s tabo pa pripizdi kolesar 30 ali več/h direkt pod tvoje vozilo, ko mu pot prekrižaš.

Ne govorim samo o kolesarski stezi, ampak je isti problem križišče.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

zavijanje desno, vsaj tak sem gledal zgornjo nesrečo (križišče, ti pa desno zaviješ). Vozila, pešci kolesarji vse vozi vzporedno s tabo (smer gor in dol), tiste, ki gredo proti tebi (preden zaviješ desno in jim presečeš pot) dobro vidiš, tiste, ki pa gredo v tvoji smeri pa mal težje, je potrebno že prej gledat, pred zavijanjem, saj ko zavijaš desno v kamionu, kombiju nimaš stekel, da bi glavo obrnil in preveril situacijo še 1x.

Sedaj pa si predstavljal, ti 5km/h čakaš zavit desno, v isti smeri s tabo pa pripizdi kolesar 30 ali več/h direkt pod tvoje vozilo, ko mu pot prekrižaš.

pa saj to sem napisal. Da bi morali voziti proti meni po kolesarski, da jih bolje vidiš? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, motozajebant pravi:

pa saj to sem napisal. Da bi morali voziti proti meni po kolesarski, da jih bolje vidiš? 

Ampak potem bi moral še semaforje zrihtat. Sedaj niso.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
Pravkar, DAMI34 pravi:

Ampak potem bi moral še semaforje zrihtat. Sedaj niso.

No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega... 

pred 6 minutami, Vin pravi:

Težko je biti pameten. Sem kot kolesar že bil v situaciji, ko bi me lahko tovornjak zgazil. Ko se je ustavil pred kolesarsko stezo, si rečem: "Ok, vidi me," in sem pognal, da bom čim prej mimo, potem pa je speljal. Če bi zaviral, bi mu najbrž priletel pod kolesa, ker tudi pecikl ima zavorno pot, tako pa sem švignil mimo pred njim. Od takrat več ne kolesarim v prepričanju, da me šofer vidi, če se ustavi. Isto je pravzaprav tudi na motorju.

Se strinjam, težko je biti pameten. To stvar sem izpostavil samo zato, ker sem ravno zadnjič o temu mrtvemu kotu razmišljal.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin
6 minutes ago, motozajebant said:

pa saj to sem napisal. Da bi morali voziti proti meni po kolesarski, da jih bolje vidiš? 

Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem :D

pred 6 minutami, motozajebant pravi:

No to sem pa prej vprašal. Zrihtat? Kako to misliš? V kaki smeri? Nisem razumel tega... 

 

v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 53 minutami, Vin pravi:

Mogoče je potem težava, da s tem ustvariš dodatne nevarne situacije, da veljajo različna pravila ob različnih pogojih. Če je enosmerna kolesarska steza ob cesti, vozi tako, če je ločena od ceste, vozi tako, če je dvosmerna ob cesti, vozi tako, če je ni, vozi tako. Potem pravila glede obnašanja, ko se kolesarska steza konča itn. Preveč pravil, preveč posebnosti.

Težko je ja, predvsem tam, kjer ni kolesarskih... da bi se potem po cesti v kontra vozil.. na to nisem študiral :) 

pred 49 minutami, DAMI34 pravi:

edin kar lahko narediš zase kot kolesar in pešec je: da paziš nase, čeprav imaš prednost, da ne bitneš brezglavo na prehod, da vseeno prej pogledaš, ker kaj vse vidim, je bolj da ne pišem :D

v Smeri proti tebi (predn zaviješ) zelena, kontra pa rdeča. Sicer pa so, kar si izpostavil (mrtvi kot, slaba vidnost) problem v glavnem hitri kolesarji, skiroji, e skiroji in vse kar gre dokaj hitro. Pešci običajno ne, ker jih opaziš pri semaforju in si pozoren nanje preden zaviješ.

hm, tale s semaforji mi pa še kr ni jasna :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 48 minutami, motozajebant pravi:

Težko je ja, predvsem tam, kjer ni kolesarskih... da bi se potem po cesti v kontra vozil.. na to nisem študiral :) 

hm, tale s semaforji mi pa še kr ni jasna :) 

enostavna, četudi je promet dovoljen samo v kontra smeri, mora semafor za piciklne v kontra (cesti) goret zeleno, v isti smeri kot gre cesta in promet pa rudeče (zarad budal, ki vozijo kontra) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
thumper

Enkrat vozijo vozila,kolesarji in pešci pa imajo rdeče luči ,,potem imajo vozila iz vseh smeri rdečo in gredo vsi kolesarji in pešci čez,,

Pretočnost bi se zvečala ker pešci in kolesarji nebi ovirali pretoka vozil in obratno, paše varneje,

Share this post


Link to post
Share on other sites
sergini

Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje.

Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus

Včeraj sm bil ravno v tem času v BTC-ju ... komaj je rešilc prišel, jaz sem pa stal 20metrov za gasilci n busni postaji ker sem čakal očeta...

kar se tiče pa kulture v BTC-ju ... porazno .. pešvi ovce, kolesrji če večje ovce, avtomolisti pa porazno ... brez smerokazov... skratka groza in čudno je, da še prej ob cca 10:00 pred city parkom ni prostega mesta ... (včeraj sem bil slučajno 2 x tam .. enkrat okoli 10 drugič okoli 12) ... spet me kakšen mesec ne bo v BTC

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mos

problem vožnje v kontra smer je da ni povsod kolesarske steze. kako bi na cesti vozil kontra? če je cesta preozka za prehitevanje in vozita kolesar in avto v isto smer ni panike ker avto lahko malo upočasni in vozi nekaj časa za kolesarjem dokler nemore varno prehiteti (pustimo zdaj koliko malo se to v praksi dejansko pocne). Če pa ti kolesar pride po cesti nasproti po tvoj strani in ni dovolj prostora za srečanje (recimo na drugem pasu avto in ozek vozni pas) pa se lahko oba samo ustavita in čakata na prostor

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant
pred 23 urami, sergini pravi:

Kolikor vidim iz fotk se je ta nesreča zgodila vzdolž hale A2, ko se zavije k kristalni palači, oziroma najbrž je šleper zavijal proti IKEI. Tukaj ni semaforjev in je najbrž kamion predtem prehitel kolesarko (ugibam), ampak ker je večji.....lahko zavije pred vsemi. Verjamem pa, da se včasih kakšnega kolesarja ne vidi, ker je hiter kot strela. Tudi mene je včeraj skoraj ena mična naložila na havbo (isto v btc), ker je mogla lubiju poslat sms, da prihaja iz službe (spet ugibam). Ampak pred krožnim+prehod za pešce+prehod za kolesarje=ne brskaj po telefonu, sploh s pogledom v naročje.

Kot je že rekel kolega, vozit se je treba tko, kot da te ne vidijo in pazit nase, brez zanašanja na druge. Srečno!

Jaz sem ravno včeraj enega na skiroju spregledal 🙈

Ko sem šel mimo njega, nisem bil pozoren na pešce na pločniku, pri zavijanju desno pogledam mrtvi kot, nikjer nobenega.... zavijem, on na zadku avta.... ups.... 

Videl ga pa.nisem zaradi tistega dela v avtu, k gre ob zadnjih vratih do zadnje šipe...  

Pa nisem bil na telefonu ali kaj drugega, res splet okoliščin. Seveda bi bil kriv jaz, ker sem ga spregledal.... 

Aja, nič ni bilo, za las je šlo, k sreči

Edited by motozajebant

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vin
50 minutes ago, motozajebant said:

Pa nisem bil na telefonu ali kaj drugega, res splet okoliščin. Seveda bi bil kriv jaz, ker sem ga spregledal....

V kakšnih izrazito kolesarskih mestih, kot so Dunaj, München ali Amsterdam, kjer kolesarijo kot na Tour de France, je teh spletov okoliščin toliko, da se enostavno moraš ustaviti pred prehodom in to tako, da z ogledalom in pogledom pokriješ cel potreben vidni spekter. Tour de France počasi prihaja tudi k nam. Morali se bomo naučiti voziti s kolesarji. Zdaj pač peljemo malo na pamet, ker se obremenjujemo s tem, da bodo sicer za nami živčni.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ej @maus, ker njok si je spomnil tiste puščice risat po AC, kao varnostna?

No, rec mu da ga Dami pozdravlja, pa da gredo vmes še najmanj 4je avtomobili, sploh na levem prehitevalnem. Prvi je običajno Austrijc ki cepa divjih 110 in se ostalim trem jeznim Slovencem ne umakne za boga milega. Preverjeno. :P

naslednji poslikavi o varnostni prosim dodajte še puščico desno (rdečo, če gre) pa pripis AU citizen only :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ej @maus, ker njok si je spomnil tiste puščice risat po AC, kao varnostna?

No, rec mu da ga Dami pozdravlja, pa da gredo vmes še najmanj 4je avtomobili, sploh na levem prehitevalnem. Prvi je običajno Austrijc ki cepa divjih 110 in se ostalim trem jeznim Slovencem ne umakne za boga milega. Preverjeno. :P

naslednji poslikavi o varnostni prosim dodajte še puščico desno (rdečo, če gre) pa pripis AU citizen only :P

pojma nimam o čem govoriš .. gre pa meni tudi na jetra, da so puščice po tleh take velike in lih po njih se moraš vozit na uvozih na avtocesto

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 42 minutami, maus pravi:

pojma nimam o čem govoriš .. gre pa meni tudi na jetra, da so puščice po tleh take velike in lih po njih se moraš vozit na uvozih na avtocesto

pol pa nč :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   1 member

    • DinDiin


  • Zadnje objave na forumu

    • Darko3g
      Vožnja domov. Start ob petih popoldne po zaprti DC8 (je pihalo ampak ni bilo panike, bilo pa je precej motoristov) v poletni opremi (mesh jakna, kavbojke s kevlarjem in perforirane rokavice), takoj po vzponu proti Žuti Lokvi je zahladilo, da sem si nataknil še jopo pod jakno in dežno bundo in hlače. Cesta proti Josipdolu prazna in krasna, sploh del med Kapelo in Modrušem, v Karlovcu še v trgovino, ki je odprta vsak dan od 7-21 (dobil črni karlovački radler z limunom) nato na avtocesto proti Zagrebu, kjer je bila taka gneča, da sem raje šel dol v Zdenčini in nato čez Samobor na Obrežje. Tam sem čakal 7 minut (cca 10 atomobilov in nisem šel naprej), pokazal potrdilo o plačani taksi in šel na avtocesto do Brežic. Ko sem šel z avtoceste so me v krožišču znaki vodili čez cesto in potem spet pod cesto čez most (ne vem zakaj ni znaka za Topliško cesto, ki gre direktno do mostu. Ura je bila pol deset in vse bencinske črpalke so bile zaprte do Slovenske Bistrice, kjer sta pa odprti obe (MOL in Petrol). Še dobro, da nisem šparal in računal na cenejši slovenski bencin. Od Bizeljskega do Podplata sem vozil za enim kamionom, ki mi je lepo odganjal živali in je vozil dovolj hitro za moj nočni tempo. Pred Pečico sem ga prehitel in v naslednjem ovinku skoraj povozil lisico. V Bistrici sem si nataknil še zimske rokavice in prispel malo po enajsti uri v poletnih 13 stopinj (jebenti globalno segrevanje).
    • Jure93
      Pozdravljeni,  Imam en problen na svojem z750 2007l. In sicer menjal sem izpuh iz originalnega na storm gp (enak kot mivv). Pol leta sem se vozil brez problema, nato sem po homologaciji izpuha odstranil dusilec. Zaradi merjenja db sem dusilec dal nazaj v izpuh. Po 3km je motor zacelo dusiti in ni sel cez 6k obratov. Ko sem dal dusilec spet iz izpuha pa motor spet normalno deluje. Mogoce kdo ve kaj bi bil vzrok za to? Je ze kdo imel podoben problem?  Lep pozdrav
    • RobiRoberto
      Po KoSiLu  ItAk ...  
    • VS800
      MIsleč, da bo uredu, je pol to napiSU
    • DAMI34
      še tule lahko vprašaš  
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!