Skoči na vsebino

Akumolator-noče se mi napolnit


Matic386

Priporočene objave

Ko smo že pri akumulatorjih .....

Imam sym jet euro 50x 2004 letnik

in se od novega motorja naprej že takoj sprazni akumulator. Bil je že polnjen, zamnejan z novim, skuter je tude že biu na servisu (zaradi tega) pa ga na uradnem servisu niso mogli popravit. Serviser na yamaha centru pa je rekel da je to seriska napaka in da so oni to že odparvili (vendar so zelo dragi tako da ga nebi k njim peljau). Je meu že kdo isti problem? Pa če mi lahko zaupa kako ga je rešil?

Hvala za pomoč

res nima niše podobnega problema? jaz bi to nujno rabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

CITAT(matejsim @ 16 Apr 2009 @ 17:01) Ko smo že pri akumulatorjih .....

Imam sym jet euro 50x 2004 letnik

in se od novega motorja naprej že takoj sprazni akumulator. Bil je že polnjen, zamnejan z novim, skuter je tude že biu na servisu (zaradi tega) pa ga na uradnem servisu niso mogli popravit. Serviser na yamaha centru pa je rekel da je to seriska napaka in da so oni to že odparvili (vendar so zelo dragi tako da ga nebi k njim peljau). Je meu že kdo isti problem? Pa če mi lahko zaupa kako ga je rešil?

Hvala za pomoč

res nima niše podobnega problema? jaz bi to nujno rabo

res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate?????????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate?????????

To se po internetu NEDA popravit treba bo k DOBREMU avtoelektrikarju pa ti bo napako odpravil!!!

Tebi ali nekaj izprazni ali ti premalo polni,potrebno je pogledat in malo z instrumenti premerit. :hmm: :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

res nemmore al neve niše pomagat al me ignorirate?????????

Že 2 leti rihtaš to stvar, pa še zdaj nisi ugotovil?

Prodaj motor ali pa odpelji na yamaha servis, če so rekli da vejo kaj je narobe, potem nimaš kaj razmišljat, reskiraš tisti dnar in imaš mir.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej.. -pelji ga k Bremzerju. Izkušen avtoelektrikar je, ziher bo vedel kako in kaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej.. -pelji ga k Bremzerju. Izkušen avtoelektrikar je, ziher bo vedel kako in kaj.

Lepo,da katerega napotiš k meni in nerečam,da mu nebi pomagal, samo zelo nerad se ukvarjam z motorji razen z svojim štirimi.Sicer pa se vsak lahko obrne name v slučaju,da ima težave z zaganjačem ali alternatorjem neglede na znamko avta,delavnega stroja ali traktorja z 12 V-oltno instalacijo.Več info na GSM v avtarju!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzemi multimeter in zmeri tok ki teče iz akumulatorja ko je motor ugasnjen. Tok bi moral biti minimalen.

druga možnost je da ti pač motor ne polni akumulatorja - lahko so kakšne diode ali pa regulator napetosti zanič. (ne poznam točno tega skuterja tako da točno ne morem nič reči)

Popravljeno . Popravil lostid
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo,da katerega napotiš k meni in nerečam,da mu nebi pomagal, samo zelo nerad se ukvarjam z motorji razen z svojim štirimi.Sicer pa se vsak lahko obrne name v slučaju,da ima težave z zaganjačem ali alternatorjem neglede na znamko avta,delavnega stroja ali traktorja z 12 V-oltno instalacijo.Več info na GSM v avtarju!

..sem mislil, da če mu nekdo v živo pove, da če po dveh letih ni uspel popraviti, da je potem nekako le čas, da se obišče pravega mehanika. Sploh, če so mu povedali, da vedo v čem je napaka. Samo dve možnosti sta -popraviti ali pa zadevo prodat. Pa čeprav greš v svojo izgubo, vsaj glava ne boli..

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..sem mislil, da če mu nekdo v živo pove, da če po dveh letih ni uspel popraviti, da je potem nekako le čas, da se obišče pravega mehanika. Sploh, če so mu povedali, da vedo v čem je napaka. Samo dve možnosti sta -popraviti ali pa zadevo prodat. Pa čeprav greš v svojo izgubo, vsaj glava ne boli..

mogoče je pa aku 2 leti polnil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanima me če ve gdo kaj je narobe, ko sem enkrat na skuterju nekaj šraufal pa nekaj delal sem ga potem probaval vštartat na električni vžig in tolkokrat sem ga vštarto da sem akumolator sprazno, zdaj (po kakih 200km) se mi akumolator še vedno ni napolno in vedno ko vžgem skuter ma akumolator tolko toka približno kot ga je mel prej ko sem ga sprazno, kak bi to rešo? pa včasih se mi zdi da je zjutraj akumolator bol prazn ko zvečer, po tem kak močne so luči pa to.

Kaj je mogoče akumolator fuč pa ga morem zamenjat al ga morem samo napolnit?

Če ga morem napolnit mi prosim povejte če vete z kolko amperi ga naj polnim, ter kak bi naj vzel ven akumolator iz skuterja (če ga sploh morem ven jemat), če je ga že gdo ven jemo. mam skuter speedfight 2 star pa je okrog 1 leto

Malo smešno mi je vse skupaj... Motor je bil star eno leto, torej še v garanciji (saj je dvoletna, a ne?), pa ni šel na servis, da mu ga zastonj popravijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

jaz sem samo vprašo če mi lahko kdo pomaga če pa nemore pa še ni treba brezveznih kometarjev pisat.

zanima pa me če bil lahko bilo s praznjenjem akumolatorja kaj povezano to da se regulator napetosti zelo greje?

hvala za odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdaj se greje ko motor laufa? To je normalno, ker deluje na tak način, da višek napetosti pokuri na tranzistorju

Pojdi k avtoelektrikarju in naj ti izmeri polnenje v V-oltih pri nizkih obratih in pri srednjih ena meritev naj bo z prižgano lučjo druga pa brez prižgane luči.Izmeri ti naj še porabo pri vgasnjenem motorju z induktivnim A-metrom.Ko boš imel vse te verodostojne podatke se spet javi brez podatkov se ti NEDA dati pravilen odgovor.

Ps: čarat na daljavo nažalost NEZNAM !! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Brumer,

prosim te za nasvet,v motorju imam še orginalni akumulator,ki pa je letnik 2007.Akumulator je vedno napolnjen prezimil v hiši in do sedaj z njim nisem imel problemov.Ali je že čas,da ga zamenjam,da se izognem težavam na potovanju?Za nasvete se ti lepo zahvaljujem.Pips

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dragi Brumer,

prosim te za nasvet,v motorju imam še orginalni akumulator,ki pa je letnik 2007.Akumulator je vedno napolnjen prezimil v hiši in do sedaj z njim nisem imel problemov.Ali je že čas,da ga zamenjam,da se izognem težavam na potovanju?Za nasvete se ti lepo zahvaljujem.Pips

Akumulator se ponavadi zamenja samo takrat ko CRKNE !Malo je mojstrov,ki lahko dejansko preizkusijo akumulator pod obremenitvijo pa še to ti negarantira kolko časa ti bo akumulator še služil.Za pravilno merjenje akumulatorja potrebuješ vrtljivi upor,induktivni A-meter in voltmeter hkrati.Akumulator obremeniš z 3X-no močjo npr.če ima akumulator 12AH ga je potrebno obremeniti z (12AH X 3 =) 36 A in to 10 sek.napetost pa v teh 10-tih sek.obremenitve NESME pasti pod 9,6 V,če pade v 10-tih sek. pod 9,6 V ga takoj zamenjaj !!Seveda mora biti za to meritev akumulator predhodno napolnjen ! Postojijo tudi razni aparatki,ki seveda akumulator premalo ali preveč obremenijo in tak test ti nepokaže prave kapacitete akumulatorja.

Ps:sicer pa se nesekiraj včasih zdrži akumulator z pravilnim vzdrževanjem tudi do 7 let.Saj,ko začne pešat to opaziš brez meritev, začne malo jamrat pri zagonu še posebno pri hladnem motorju. LP in še veliko kil.z akumulatorjem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akumulator se ponavadi zamenja samo takrat ko CRKNE !Malo je mojstrov,ki lahko dejansko preizkusijo akumulator pod obremenitvijo pa še to ti negarantira kolko časa ti bo akumulator še služil.Za pravilno merjenje akumulatorja potrebuješ vrtljivi upor,induktivni A-meter in voltmeter hkrati.Akumulator obremeniš z 3X-no močjo npr.če ima akumulator 12AH ga je potrebno obremeniti z (12AH X 3 =) 36 A in to 10 sek.napetost pa v teh 10-tih sek.obremenitve NESME pasti pod 9,6 V,če pade v 10-tih sek. pod 9,6 V ga takoj zamenjaj !!Seveda mora biti za to meritev akumulator predhodno napolnjen ! Postojijo tudi razni aparatki,ki seveda akumulator premalo ali preveč obremenijo in tak test ti nepokaže prave kapacitete akumulatorja.

Ps:sicer pa se nesekiraj včasih zdrži akumulator z pravilnim vzdrževanjem tudi do 7 let.Saj,ko začne pešat to opaziš brez meritev, začne malo jamrat pri zagonu še posebno pri hladnem motorju. LP in še veliko kil.z akumulatorjem.

Hvala ti za izčrpen in strokoven odgovor, tako kod vedno.Tudi jaz ti želim obilo varnih kilometrov in lep pozdrav.Miran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!