Skoči na vsebino

Yamaha WR 125 X/R


Noiser69

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. :)

 

In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove.

 

Hvala vam za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. :)

 

In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove.

 

Hvala vam za odgovore

Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo.

Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross :)

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo.

Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross :)

 

Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke ;) Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino ;)

 

Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki  ;)

 

P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju :P

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke ;) Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino ;)

 

Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki  ;)

 

P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju :P

Maš kr prav, sam čudno, da je pri nizkih obratih delal, pri visokih ga je pa mučlo. Da je porinlo olje gor do svečke pa jo je pacalo? Zna bit...

Midva k mava tok keša bova lih za zadnjo gumo zbrala :P

Ej pa če ti pljuva olje v izpuh so pa zih obročki. Sam jebemu miša te mašine so kr dobre pa že sam tle na forumu je blo par generalk :D In potem stokajo čez 10 let stare RSke haha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

zanima me ča je že gdo odstraniv blokado na obratih in če je v motorju še kakšna druga blokada.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nemogoče, da je kriv akumulator. Problem bo potrebno poiskat nekje drugje, vendar je moje znanje glede elektrike zelo švoh...bo kdo drug rajši pripomnil, da ne bom širil krive vere. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju.

 

Ni ravno 100%, ampak zelo verjetno je za to kriv zanič regler  ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Dober večer!
Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na avto.net, ki je imel akrapoviča.
Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR.
Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate?  (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja)

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni Akrapoviča za serijo WR, sem zasledu to WR-jko tudi jaz bela, orginal krivina in akrapovič lonec. Očitno je skombineru akrapoviča od enga motorja... ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober večer!

Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), ki je imel akrapoviča.

Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR.

Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate?  (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja)

Lp.

ja lonec je bil od enega cross motorja:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dober dan!
Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder?
Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat?

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder?

Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat?

Lp.

enkrat okrog sveta? to lavfa dovg ;) ni to 2-takt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zanima me če kupim yamaha wr125r in bi rad imel cestne gume na njej, a bi pasale od ymaha wr 125x gume s feltni.

 

Ter če je kaka večja razlika v modelih 125x ter 125r razen gum

LP..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

wr125X-ov agregat ima podobne delovne lastnosti kot agregat od 125R, pri wr125R-ju pa je uporabno območje premaknjeno na precej nižje obrate.

glede menjave felten pa ti bo povedal gdo drug. Definitivno pa bi se dalo dobit kakšno cestno gumo za dimenzije X-ove feltne :)

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me če kupim yamaha wr125r in bi rad imel cestne gume na njej, a bi pasale od ymaha wr 125x gume s feltni.

 

Ter če je kaka večja razlika v modelih 125x ter 125r razen gum

LP..

Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk ;)

So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo?

Lp

Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. :)

Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125).

Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. :D

Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. :)

Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125).

Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. :D

Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.)

Hvala.

Odločil sam se za wr125r ter bom poskusil z orginalnimi gumi.

Še enkrat hvala.

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!