Skoči na vsebino

Yamaha WR 125 X/R


Noiser69

Priporočene objave

original gume (kramparce) se zelo slabo obnesejo na asvaltu.. kar se ovinkov tiče seveda. Pa še poje ti jo hitro.

Čimprej jih menjaj z potovalnimi enduro gumami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za dimenzije za r-ja nisem našel savinih gum za spredaj in zadaj.

Sem pa prevozil 3 komplete metzeller laserteca in ti lahko garantiram da guma drži tako v mokrem kot v suhem, ter z njo brez problema prideš do tačke. Pri umirjeni vožnji narediš s kompletom okoli 11k km, če pa voziš malo bol dinamično pa tam okoli 8k km.

na 125 kubičnem motorju pa pomoje še nekaj tisoč kilometrov več.

 

link:

sprednja

zadnja

 

Baje (nisem ga preizkusil) tudi michelin sirac ni slab, ima pa že bolj enduro profil.

link:

sprednja

zadnja

 

Priporočam pa da pregledaš še kakšno drugo stran z gumami, ker cene od prodajalca do prodajalca precej varirajo in lahko kje dobiš kaj bol ceneje.

 

LP

Popravljeno . Popravil tintin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

a mi lahko prosim nekdo pomaga. kakšno olje nalivate v to mašino?

pa še to... koliko se ga potrebuje z menjavo filtra?

 

letnik 2010.

Popravljeno . Popravil rosse20
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a mi lahko prosim nekdo pomaga. kakšno olje nalivate v to mašino?

pa še to... koliko se ga potrebuje z menjavo filtra?

 

letnik 2010.

Za svojo wr125x sem uporabljal Motul 5100 10w40. Ob servisu z menjavo oljnega filtra potrebuješ 1 liter olja. Pri meni če sem nalil 1 liter je prišel nivo olja ravno na sredin med min in max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

Kupujem omenjen motor, pa me zanima, če ga kdo prodaja. Na kaj moram biti pozoren oziroma na kaj moram paziti pri nakupu.

 

Lp, Žiga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enduro se še obnese, supermoto bo pa odnašalo tako spredaj, kot zadaj. Govora je o neki NORMALNI vožnji. 30 metrov z njemu ne boš skakal, ker ti bodo semeringi na vilici ven pogledali...v najboljšem primeru. :)

Mašine so vredu, nekaj poporodnih težav je bilo edino s tem, da so menda pile olje. Meni moja (R125) ni spila niti kapljice. Pa še zdej dela. Pa je bla ena 15× že razbita. :D

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 4 mesecev pozneje...

Lep pozdrav
Drugo leto spomladi mam namen it delat izpit za višjo kategorijo(35kw), in ker sem do zdaj vozil Yamaho Wrx125 mi bo supermoto vedno v srcu :P
Zato me zanima kakšna je poraba supermoto-v glede na druge tipe motorjev(naked,cestni,...) 
Pa kakšno je kaj vzdrževanje? 
P.S. nebom se branil kakšnih predlogov kateri supermoto vzeti ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba je načeloma manjša. Predvidevam da gledaš ~600ccm motorje kjer se poraba giblje tam okol 4-5l SM (1 cilinder), in 5-6l cesten motor (4 cilindri) če ga lepo vozš, če pa gas preveč obračaš zna jt pa tud čez 10-15l.

 

Npr. moja XT pije 4,2l ob res lepi vožnji ter 4,6 pri bolj "športni" vožnji :D Kolega ma R6 in mu pije ob lepi vožnji 5,5l, ko ga pa tiši je pa prec 10+.

 

Kar se pa tiče ker motor uzet. Če maš dost dnarja definitivno KTM 690 SMC R. Drgač pa XT660X je tud super motor edin precej težak. Pri starejših KTM-ih (640,660,625) na Avto netu je pa treba bit pozoren, ker jih je kar velik precej zgonjenih!

 

Zdej to je sam moje mnenje, da ne bo kdo poskakvou kašne bedarije pišem :D

 

LP Blaž

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poraba je načeloma manjša. Predvidevam da gledaš ~600ccm motorje kjer se poraba giblje tam okol 4-5l SM (1 cilinder), in 5-6l cesten motor (4 cilindri) če ga lepo vozš, če pa gas preveč obračaš zna jt pa tud čez 10-15l.

 

Npr. moja XT pije 4,2l ob res lepi vožnji ter 4,6 pri bolj "športni" vožnji :D Kolega ma R6 in mu pije ob lepi vožnji 5,5l, ko ga pa tiši je pa prec 10+.

 

Kar se pa tiče ker motor uzet. Če maš dost dnarja definitivno KTM 690 SMC R. Drgač pa XT660X je tud super motor edin precej težak. Pri starejših KTM-ih (640,660,625) na Avto netu je pa treba bit pozoren, ker jih je kar velik precej zgonjenih!

 

Zdej to je sam moje mnenje, da ne bo kdo poskakvou kašne bedarije pišem :D

 

LP Blaž

Hvala za odgovor,ampak meni se zdi xt-jka res pretežka. Najbol se mi zdi primerna kakšna Husa, samo bo treba še malce prišparat :D

Za Yamaho pomojem ni veliko vzdrževanja kajne?, pri Husi in kTMu pa je to bistveno drugačna stvar.(Moje osebno mnenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se rad vozil je sigurno XTjka vredu izbira kljub malim konjem. Za par sto€ jo precej zboljšaš. Če daš nanjo 150€ je po končni, pa tut pospeških hitrejša od večine KTM LC4. Da boš mel pa vozne lastnosti enake pa nemoreš nič, ker je vseeno pretežka. Lahko menjaš vilice, vzmetenje, izpuhe, pa boš še vedno 40 kil težji.

 

Če bi rad užival, boš pa tut plačal več.

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi se rad vozil je sigurno XTjka vredu izbira kljub malim konjem. Za par sto€ jo precej zboljšaš. Če daš nanjo 150€ je po končni, pa tut pospeških hitrejša od večine KTM LC4. Da boš mel pa vozne lastnosti enake pa nemoreš nič, ker je vseeno pretežka. Lahko menjaš vilice, vzmetenje, izpuhe, pa boš še vedno 40 kil težji.

 

Če bi rad užival, boš pa tut plačal več.

Sem zasledil da dajejo supermoto platišča na EXC-je 450,530. Kako je pa s tem a so ti motorji sploh primerni za kako mal daljšo turo, mogoče tudi do morja. Bolečine v riti me ne motijo :D. Je pa pomoje veliko vzdrževanja + porabe kajne ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ta motor ima serijsko (X verzija) gume spredaj 110 in odzadaj 140.

Kaksne vozne lastnosti bi clovek pricakoval ce dam 100 in 130 sirine gum?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 4 tedne pozneje...
  • 7 mesecev pozneje...

je dav gor kdo krivino mivv in kako se obnese, je treba homologirat, če se sploh da.

sprašujem za prijatla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Lp ..... Vem da je tem o wrjki ze veliko sam nikjer nisem dobil odgovora ..... Zanima me ce ma kdo iskusnje z tem motorjom in kaksne predelave bi moral narediti da bi motor dobil cimbolse pospeske in koncno hitrost.....pa se nekaj me zanima ce bi iz motorja pobral cisto vse blokade ,zamenjal avspuh,zbrusil bat,glavo kolk bi bla koncna hitrost in kaki bi bli pospeski tisti ki se spoznate v to bi prosil za cimhitrejsi odgovor lp☺

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!