Jump to content

Yamaha WR 125 X/R


Noiser69

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 476
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • budacki

    41

  • Kvasko

    37

  • soldier456

    36

  • 46simon

    27

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eh saj tudi r125 ni veliko(vsaj na našem koncu). Pri nas prevladujejo RSke(ta stare) in mitoti. Tako, da če kupiš ta motor boš nekaj posebnega. Tako kot jaz, ki poznam samo enega človeka na forumu, ki

Čestitam in varno vožnjo. Je pa res odvisno od voznika kako mu je motor všeč. Moj sošolec ima tudi WRjko pa je rekel, da se jo je naveličal po 3 mesecih. Pač končna itd... in itak ne moreš primerjati

Kirga smo dans?

Posted Images

luka.podhostnik@hotmail.com

Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. :)

 

In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove.

 

Hvala vam za odgovore

Link to post
Share on other sites

Lep pozdrav! Sem relativno nov na tem forumu ampak ga ze spremljam kar nekaj casa. In menil sem, da je napocil cas, da tudi jaz nekaj objavim. :)

 

In sicer imam eno vprasanje. Ze dobre 2 leti si lastim Yamaho Wr125x, ki ima prevozenih 27000km in je letnik 2009. Ampak jesen,i ko sem se pelal proti obali mi je motor zacel piti olje. Najprej sem se ustavil na Vranskem kjer sem ga tudi nekaj dolil, saj sem ga na sreco imel sabo. Potem sem se peljal proti Postojni po avtocesti (kar mi je sedaj zal) kjer je motor izgubil vso moc in sem se moral prisilno ustaviti na izvozu, kjer mi je motor tudi ugasnil. Najprej sem preveril olje, ko sem odprl pokrov se je kar pokadilo ven in olja ni blo nic! Kar izhlapelo je. Potem sem olje dolil in malo pocakal. Ces nekaj casa sem potem poskusal motor zagnati, a ni kresnil. Potem sem ga prizgal na poriv in zacuda se je prizgal. Pod nizkimi obrati je lavfal vredi, ko sem dodal pa malo plina je pa mal zajamro ampak je lavfal naprej. Odlocil sem da bolje da ga ne trudim in sem pocakal 2 dni v hostelu, da je kolega prisel po mene. Zdaj me pa zanima, kaj naj storim. Ali ga naj peljem na uradni servis, ker se mi zdi da je kar delikatno popravilo saj je potrebno odpreti celotno masino in koliko kaj stane tako popravilo. Pa ce je kdo lahko iz opisa slucajno razbral kaj bi bilo narobe bi tudi bil hvalzen ce mi pove.

 

Hvala vam za odgovore

Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo.

Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross :)

Edited by budacki
Link to post
Share on other sites

Verjetno nekje pušča olje in zgublja kompresijo (če bi bla dihtunga na glavi, bi verjetno zgubljala vodo...mogoče je obročke prebilo?) . Zdej zakaj je na nizkih obratih delal...in na visokih ne...to bi pa jst povezal z dotokom bencina. Lahko pa meni prodaš moped, ker bi mi nekaj takega lih prav prišlo.

Sicer pa...vroče mašine se ne odpira, tako tudi ne hladilnika vode, ker ti lahko vrže tekočino v obraz. Sprobal, na srečo imel očala za motocross :)

 

Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke ;) Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino ;)

 

Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki  ;)

 

P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju :P

Edited by speedfighttuning
Link to post
Share on other sites

Ko sem prebral njegov opis sem tudi jaz najprej pomislil na batne obročke ;) Pa dihtunga na glavi ne more bit, ker če bi bla dihtunga na glavi bi se mašina znala tudi pregrevat ker bi zgubljala hladilno tekočino ;)

 

Luka, poglej če je izpuh kaj masten oz. so na njem kakšne sledi olja in poročaj, ker če so krivi batni obročki potem ti zmeče olje ven skozi izpuh, tako da če je izpuh masten od olja potem so skorej 100% batni obročki  ;)

 

P.s.: Sicer pa je res najboljše da v takem stanju kot je prodaš Budackiju :P

Maš kr prav, sam čudno, da je pri nizkih obratih delal, pri visokih ga je pa mučlo. Da je porinlo olje gor do svečke pa jo je pacalo? Zna bit...

Midva k mava tok keša bova lih za zadnjo gumo zbrala :P

Ej pa če ti pljuva olje v izpuh so pa zih obročki. Sam jebemu miša te mašine so kr dobre pa že sam tle na forumu je blo par generalk :D In potem stokajo čez 10 let stare RSke haha

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju.

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning

Ali ima mogoče kdo kakšnje izkušnje glede akomulatorjev na tem motorju. Zamenjal sem že dva akumolatorja vendar mi je oba spraznilo v roku enega meseca. Sedaj ne vem ali je težava v akumolatorju ali je kaj z elektriko na motorju.

 

Ni ravno 100%, ampak zelo verjetno je za to kriv zanič regler  ;)

Edited by speedfighttuning
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dober večer!
Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na avto.net, ki je imel akrapoviča.
Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR.
Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate?  (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja)

Lp.

Link to post
Share on other sites

Dober večer!

Včeraj sem zasledil oglas ''yamaha wr 125x '' na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.), ki je imel akrapoviča.

Koliko jas vem akrapovič ni izdeloval serije za WR.

Zanima me če kdo ve kdo ga prodaja, če je lahko konkurenčen drugim izpuhom ter kaj mi priporočate?  (se splača to it pogledat ter kupit, 200km do tja)

Lp.

ja lonec je bil od enega cross motorja:D

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Dober dan!
Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder?
Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat?

Lp.

Link to post
Share on other sites

Dober dan!

Zanima me pri koliko kilometrih bi se naj menjal bat na wr 125x, preden zariba oz. poškudije cilinder?

Zanima me tudi kje bi se lahko kupil ter kateri so najbolj kvalitetni bat?

Lp.

enkrat okrog sveta? to lavfa dovg ;) ni to 2-takt.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

wr125X-ov agregat ima podobne delovne lastnosti kot agregat od 125R, pri wr125R-ju pa je uporabno območje premaknjeno na precej nižje obrate.

glede menjave felten pa ti bo povedal gdo drug. Definitivno pa bi se dalo dobit kakšno cestno gumo za dimenzije X-ove feltne :)

Edited by tintin
Link to post
Share on other sites

Zanima me če kupim yamaha wr125r in bi rad imel cestne gume na njej, a bi pasale od ymaha wr 125x gume s feltni.

 

Ter če je kaka večja razlika v modelih 125x ter 125r razen gum

LP..

Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk ;) 

Link to post
Share on other sites

Med X in R je razlika v feltnah, vzmetenju in zavorah... Če menjaš bi potem bilo najboljše zamejati tako feltne kot diske, pa prenastavit vzmetenje. Pa zakaj bi kupoval različico R če imaš na avto.netu dovolj Supermoto WR-jk ;)

So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo?

Lp

Link to post
Share on other sites

So kar nekaj draži ter na wr125r ogrinalne feltne bi dau hard enduro gume ter bi še imeu enake kakor ima wr125x gume s feltni za cestno vožnjo . Me zanima če bi šlo to spasat skup da bi disk ter zobniki vse prilegalo?

Lp

Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. :)

Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125).

Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. :D

Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.)

Link to post
Share on other sites

Se ne splača, ker boš plačal platišča in gume veliko več, kot je pa razlika v ceni med obema modeloma. Paše pa gor sigurno. :)

Sicer pa imaš za te konje čisto dovolj potovalne enduro gume in bo motor držal v vseh ovinkih. Alternativa je, da kupiš kakšne aftermarket feltne, bo pa kar problem dobit v tej dimenziji. Od kakšne stare cestne Yamahe bi šle gor, po mojem (recimo od TZR 125).

Bi rekel, da je to kšn KTM EXC 125 ali kaj podobnega, da bi se že splačalo pogledat kak supermoto komplet...vendar pri 15ih konjih? Bo pa vsekakor lepša s supermoto platišči. :D

Tudi so na netu cestne gume dimenzij endurota, tako da evo...še ena alternativa. (al je obratno...in so za 17col cross gume? Mogoče. Preveri.)

Hvala.

Odločil sam se za wr125r ter bom poskusil z orginalnimi gumi.

Še enkrat hvala.

Lp.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!