Jump to content

Yamaha WR 125 X/R


Noiser69

Recommended Posts

  • Replies 476
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • budacki

    41

  • Kvasko

    37

  • soldier456

    36

  • 46simon

    27

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Eh saj tudi r125 ni veliko(vsaj na našem koncu). Pri nas prevladujejo RSke(ta stare) in mitoti. Tako, da če kupiš ta motor boš nekaj posebnega. Tako kot jaz, ki poznam samo enega človeka na forumu, ki

Čestitam in varno vožnjo. Je pa res odvisno od voznika kako mu je motor všeč. Moj sošolec ima tudi WRjko pa je rekel, da se jo je naveličal po 3 mesecih. Pač končna itd... in itak ne moreš primerjati

Kirga smo dans?

Posted Images

Za dimenzije za r-ja nisem našel savinih gum za spredaj in zadaj.

Sem pa prevozil 3 komplete metzeller laserteca in ti lahko garantiram da guma drži tako v mokrem kot v suhem, ter z njo brez problema prideš do tačke. Pri umirjeni vožnji narediš s kompletom okoli 11k km, če pa voziš malo bol dinamično pa tam okoli 8k km.

na 125 kubičnem motorju pa pomoje še nekaj tisoč kilometrov več.

 

link:

sprednja

zadnja

 

Baje (nisem ga preizkusil) tudi michelin sirac ni slab, ima pa že bolj enduro profil.

link:

sprednja

zadnja

 

Priporočam pa da pregledaš še kakšno drugo stran z gumami, ker cene od prodajalca do prodajalca precej varirajo in lahko kje dobiš kaj bol ceneje.

 

LP

Edited by tintin
Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

a mi lahko prosim nekdo pomaga. kakšno olje nalivate v to mašino?

pa še to... koliko se ga potrebuje z menjavo filtra?

 

letnik 2010.

Edited by rosse20
Link to post
Share on other sites

a mi lahko prosim nekdo pomaga. kakšno olje nalivate v to mašino?

pa še to... koliko se ga potrebuje z menjavo filtra?

 

letnik 2010.

Za svojo wr125x sem uporabljal Motul 5100 10w40. Ob servisu z menjavo oljnega filtra potrebuješ 1 liter olja. Pri meni če sem nalil 1 liter je prišel nivo olja ravno na sredin med min in max.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Enduro se še obnese, supermoto bo pa odnašalo tako spredaj, kot zadaj. Govora je o neki NORMALNI vožnji. 30 metrov z njemu ne boš skakal, ker ti bodo semeringi na vilici ven pogledali...v najboljšem primeru. :)

Mašine so vredu, nekaj poporodnih težav je bilo edino s tem, da so menda pile olje. Meni moja (R125) ni spila niti kapljice. Pa še zdej dela. Pa je bla ena 15× že razbita. :D

Edited by budacki
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Lep pozdrav
Drugo leto spomladi mam namen it delat izpit za višjo kategorijo(35kw), in ker sem do zdaj vozil Yamaho Wrx125 mi bo supermoto vedno v srcu :P
Zato me zanima kakšna je poraba supermoto-v glede na druge tipe motorjev(naked,cestni,...) 
Pa kakšno je kaj vzdrževanje? 
P.S. nebom se branil kakšnih predlogov kateri supermoto vzeti ;)

Link to post
Share on other sites

Poraba je načeloma manjša. Predvidevam da gledaš ~600ccm motorje kjer se poraba giblje tam okol 4-5l SM (1 cilinder), in 5-6l cesten motor (4 cilindri) če ga lepo vozš, če pa gas preveč obračaš zna jt pa tud čez 10-15l.

 

Npr. moja XT pije 4,2l ob res lepi vožnji ter 4,6 pri bolj "športni" vožnji :D Kolega ma R6 in mu pije ob lepi vožnji 5,5l, ko ga pa tiši je pa prec 10+.

 

Kar se pa tiče ker motor uzet. Če maš dost dnarja definitivno KTM 690 SMC R. Drgač pa XT660X je tud super motor edin precej težak. Pri starejših KTM-ih (640,660,625) na Avto netu je pa treba bit pozoren, ker jih je kar velik precej zgonjenih!

 

Zdej to je sam moje mnenje, da ne bo kdo poskakvou kašne bedarije pišem :D

 

LP Blaž

Link to post
Share on other sites

Poraba je načeloma manjša. Predvidevam da gledaš ~600ccm motorje kjer se poraba giblje tam okol 4-5l SM (1 cilinder), in 5-6l cesten motor (4 cilindri) če ga lepo vozš, če pa gas preveč obračaš zna jt pa tud čez 10-15l.

 

Npr. moja XT pije 4,2l ob res lepi vožnji ter 4,6 pri bolj "športni" vožnji :D Kolega ma R6 in mu pije ob lepi vožnji 5,5l, ko ga pa tiši je pa prec 10+.

 

Kar se pa tiče ker motor uzet. Če maš dost dnarja definitivno KTM 690 SMC R. Drgač pa XT660X je tud super motor edin precej težak. Pri starejših KTM-ih (640,660,625) na Avto netu je pa treba bit pozoren, ker jih je kar velik precej zgonjenih!

 

Zdej to je sam moje mnenje, da ne bo kdo poskakvou kašne bedarije pišem :D

 

LP Blaž

Hvala za odgovor,ampak meni se zdi xt-jka res pretežka. Najbol se mi zdi primerna kakšna Husa, samo bo treba še malce prišparat :D

Za Yamaho pomojem ni veliko vzdrževanja kajne?, pri Husi in kTMu pa je to bistveno drugačna stvar.(Moje osebno mnenje)

Link to post
Share on other sites

Če bi se rad vozil je sigurno XTjka vredu izbira kljub malim konjem. Za par sto€ jo precej zboljšaš. Če daš nanjo 150€ je po končni, pa tut pospeških hitrejša od večine KTM LC4. Da boš mel pa vozne lastnosti enake pa nemoreš nič, ker je vseeno pretežka. Lahko menjaš vilice, vzmetenje, izpuhe, pa boš še vedno 40 kil težji.

 

Če bi rad užival, boš pa tut plačal več.

Edited by NejcZ
Link to post
Share on other sites

Če bi se rad vozil je sigurno XTjka vredu izbira kljub malim konjem. Za par sto€ jo precej zboljšaš. Če daš nanjo 150€ je po končni, pa tut pospeških hitrejša od večine KTM LC4. Da boš mel pa vozne lastnosti enake pa nemoreš nič, ker je vseeno pretežka. Lahko menjaš vilice, vzmetenje, izpuhe, pa boš še vedno 40 kil težji.

 

Če bi rad užival, boš pa tut plačal več.

Sem zasledil da dajejo supermoto platišča na EXC-je 450,530. Kako je pa s tem a so ti motorji sploh primerni za kako mal daljšo turo, mogoče tudi do morja. Bolečine v riti me ne motijo :D. Je pa pomoje veliko vzdrževanja + porabe kajne ?

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 5 months later...
  • 4 weeks later...
  • 7 months later...
  • 2 months later...

Lp ..... Vem da je tem o wrjki ze veliko sam nikjer nisem dobil odgovora ..... Zanima me ce ma kdo iskusnje z tem motorjom in kaksne predelave bi moral narediti da bi motor dobil cimbolse pospeske in koncno hitrost.....pa se nekaj me zanima ce bi iz motorja pobral cisto vse blokade ,zamenjal avspuh,zbrusil bat,glavo kolk bi bla koncna hitrost in kaki bi bli pospeski tisti ki se spoznate v to bi prosil za cimhitrejsi odgovor lp☺

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Mitja220
      By Mitja220
      Pozdravljeni. Mene zanima če kdo ve kaj bi to lahko bila težava. Scooter ni stabilen ko se voziš počasi.. Tam do 40kmh,.. Občutek je takšen kot da bi imel prazne gume.. Teško je obvladljiv..kar te nagiba in težko je spremeniti nagib pol pa se vozim kot da bi bil pijan.. Ne moreš enakomerno držati svoje poti čez ovinek. Naprimer ko se pelješ čez krožnega ali podobno.. Ko je hitrost višja se ne opazi in se lepo pelješ čez ovinke in je stabilen. Je inel kdo kaj podobnega, ogiroma če kdo ve kaj bi to lahko bila težava..? 
    • matoxx2
      By matoxx2
      Pozdravljeni, zanima me, kako bi na Yamaho TZR 50 namontiral kovček, saj se vsak dan vozim z njim v službo in bi mi res prav prišel en kovček. Problem je, ker nikjer ne najdem delov za montažo. Ali kdo mogoče ve kje bi dobil kakšen nosilec za TZR-ko?
    • Rock-46
      By Rock-46
      Pozdrav....
      Evo mene spet se po dolgem casu oglasam...in imam tudi vprasanje za vas.
      Mogoce kdo ve kje bi se dalo dobi kake plastike za yamaho tzr 125 nova oblika (94-+++), namrec namen imam kupit tak motorcek ker za enega vem in bi si ga kupil za cez zimo da bi imel kej za rihtat....ce kdo ve kdo dela plastike jih zrihta oz kakor koli da se jih da dobit rabljene, nove so predrage, zbitih pa ni....ker je motor brez maske in pa levega boka....drugace je komplet...mislil sem pa tudi kako je s prodajo po delih...mogoce kdo ve kaj se bolj splaca..?????vse informacije dobrodošle......


      LP, Rock

      P.S : Lepo se vozte... :P
    • TangyTender
      By TangyTender
      Pozdravljeni!

      Imam problem glede svoje Yamahe TZR 125. Je kar precej stara in v teh letih so se izgubili dokumenti, potrebni za registracijo. Zanima me, ali ima kdo mogoče kakšno ogrodje s papirji za tak motor za prodat ali pa, če slučajno ve, kje bi se dalo to dobit... Ogrodje pa mora nujno biti od 1. modela te serije (1987-1992). Če pa koga zanima tak motor ga pa tudi prodam, ker imam dva motorja in več uporabljam drugega.

      Hvala za odgovore!

      (v priponki je simbolična slika motorja, za kakršnega potrebujem ogrodje)

    • medy
      By medy
      Pozdravljeni!

      Zanimam se za nakup nove Yamahe XT 125 in me zanimajo vaša mnenja.
      Ima kdo kaj izkušenj z enduro motorji (končna, pospeški, predelave...)

      Hvala

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!