Skoči na vsebino

Rezervoarji, filtri za bencin, pipce...


Jason

Priporočene objave

Brumer jst mam servis letos,kam mi svetuješ it-poznaš kjerga za yamahe,ki je za zaupat?

En tip mi svetovau,da naj ne čakam lih 10 000km,da naj prej menjam???

Če ti popravici povem sem servise dokler je bil moj motor(Yamaha V-max)še v garanciji delal v Kranju (pri Šternu)to je bilo davnega leta 1997 nato pa sem si vse sam porihtal in tudi servisiral.So pa bili za takrat vsaj zame po pripovedovanju tudi ostalih motoristov eni najboljših res 1 A !

Kawasakija mi je servisiral Barborič v Žužemberku zdaj ga pa kar sam.BMW-eja pa vozim v Grosuplje k Valentinčiču!:whistle:

Ps:z servisom pa počakaj in ga naredi pri 10K kil.tako kot predpiše proizvajalec,pa čeprav časovno malo prekoračiš samo glej,da imaš nivo olja vsaj na sredini med min.in max.

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Iščem preverjeno dobrega kleparja v Ljubljani ali bližnji okolici. Ne, nisem razsul mopeda, samo nekaj bi rad modificiral na tanku.

Hvala za namige, telefonske številke, reference in ostalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem preverjeno dobrega kleparja v Ljubljani ali bližnji okolici. Ne, nisem razsul mopeda, samo nekaj bi rad modificiral na tanku.

Hvala za namige, telefonske številke, reference in ostalo.

Za boljšo predstavo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Samo to še dodam, da se zaradi varnosti pri takem popravljanju v rezervoar nalije vodo, kar prepreči izhlapevanje vnetljivih bencinskih hlapov.

Pravzaprav je malo kleparjev, ki si sploh upajo s carspotterjem popravljat rezervoar. Namreč kljub vodi kaj hitro poleti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Matori ...

... imaš premali rezervuar za na pot ... ali pa imaš preveč polna jaj..ca, da si ga dal razširiti ... :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Matori ...

... imaš premali rezervuar za na pot ... ali pa imaš preveč polna jaj..ca, da si ga dal razširiti ... :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Prva predpostavka je bliže resnici. A povsem po pravici povedano, se je pač vedno treba nekaj preseravat okoli mopeda. In ker me tisti frdamani trakci na feltnah nekako ne presunejo, sem se odločil povečat tank :blush:

čuj samo varenje tu nekomu ne gre najbolje od rok :rolleyes:

Ka te vem, vsekakor bolje kot meni. Če bi se lotil švasanja tanka v lastni režiji, bi verjetno v Radgoni pobral prvo nagrado za največji gomolj zelene ever :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jst sem jih kupval v Velu črnuče. 14 mm se pa tud men zdi mal velik za notranjji premer :hmm:

Stara tema, no odgovor je tak, da sem moral nazadnje pol 2 orng 'restriktorja' narest. Pa pri vseh motorjih so ble take cevi, tudi ninja skoraj 100% ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 mesecev pozneje...
Guest anzeee93

Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin...

imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne?

Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo?

Lp, anze

Popravljeno . Popravil anzeee93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to je neme v začetku tudi jezilo, ampak, ko enkrat ugotoviš, da je treba tankat na 230 kilometrov in da ko se lučka prižge, da je še za 30 kilometrov rezerve... se splača?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin...

imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne?

Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo?

Lp, anze

Puff to bi rabil nek plovec namotirat v tank. Zdej če to daš boš ziher mogu vrtat v tank, kar pa močno dvomim da se splača. Drgač se boš itak navadil da tank zdrži tam do 200km, pol pa uključiš rezervo, za do prve pumpe. Pač čist odvisn kok ga žgeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp, mene zanima ce mogoce kdo ve kje bi se dalo dobiti senzor oz. "števec" za bencin...

imam hondo NSR 99' in me zelo zivcera ker nimam "števca" nikoli nevem, koliko je se bencina, a ga je dost za do ljubljane ali ne?

Iscem navadnega analognega ali digitalnega, in kako bi se to lahko namontiralo?

Lp, anze

Nikakor,ko ti začne crkovat prešaltaš na rezervo in imaš goriva še za ca 50 Km.Zato naj bi bila TUDI na AC vsakih 50 Km. črpalka.

Ps: in ko natankaš ja NEPOZABI dat spet pipico na ON, sicer boš nasladnjič ko začne cukat naprej porival!!! :hmm:

Popravljeno . Popravil maco47
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, a misliš da števec za bencin ti bo pa točno pokazal, koliko imaš bencina noter...? Jaz imam cajgerštevec in lučko. Na števec pač gledaš tu in tam, mirodajna je pa lučka (v tvojem primeru rezerva). Verjami, da imajo vsi motorji rezervo tako narejeno, da ko moraš preklopit, da do pumpe ti bo ziher držalo. Sicer pa.. takole naredi. Daj v torbe (aja, športni motor.. -v nahrbtnik) plastenko z dvema litroma bencina. Potem pa, ko boš moral preklopit v rezervo, daj števec na nulo in pelji kot pač pelješ. Ko se ustaviš, boš videl, za koliko km imaš rezerve. Ups...bencina ni. Potem pa -hopla! potegneš plastenko iz ruzaka, naliješ v žejen rezervoar in se odpelješ tankat. In..seveda, pipco prestavi nazaj, ko boš tankal. Ni šala, se je že marsikomu zgodilo, da se veselo vozi, ko hoče preklopit v rezervo, pa :eek: :eek: je pipica še od zadnjega obiska na benzpostaji ostala na rezervi. Meni se je že tudi.. :yes: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

Ma sej je super...ce bi meu usaj lucko al pa kej, najbolj me moti ko se vozim po zasavki in mi kr crkne, pol se pa ti ustau nekje na zasauki pa daji na rezervo...potem ko tankas mors met rezervo odprto da se nafila, in nato das na ON?

joj komi cakam da bo padla ksna 4taktna novejsa zadeva...nc vec problemov s tem haha =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma sej je super...ce bi meu usaj lucko al pa kej, najbolj me moti ko se vozim po zasavki in mi kr crkne, pol se pa ti ustau nekje na zasauki pa daji na rezervo...potem ko tankas mors met rezervo odprto da se nafila, in nato das na ON?

joj komi cakam da bo padla ksna 4taktna novejsa zadeva...nc vec problemov s tem haha =)

V navodilih za uporabo pri Kawasakiju EN500 (mislim, da je pri drugih podobno) je pisalo, da se moraš naučiti, prestaviti pipico na rezervo med vožnjo. Treba je natipati, kje se ta pipica nahaja in ga sede, ne da bi odmaknili pogled s ceste, obrniti v položaj "Res". Med vožnjo sem opazil, da je motor začel cukati, vendar se ni takoj ustavil (razen enkrat pri vožnji v hrib). Tako sem imel dovolj časa za preklop na rezervo.

Pri točenju ni potrebno najprej napolniti rezerve in potem obrniti gumba na ON. Običajno sta v rezervoarju dve cevki, ena višja in ena nižja za rezervo. Ko nivo goriva pade pod višjo cevko, gorivo ne teče več v vplinjač in je potrebno odpreti pipico na nižjo cevko, ki je čisto na dnu in posrka vso gorivo iz rezervoarja. Torej na pumpi enostavno preklopiš na ON takoj, ko se spomniš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Guest anzeee93

V navodilih za uporabo pri Kawasakiju EN500 (mislim, da je pri drugih podobno) je pisalo, da se moraš naučiti, prestaviti pipico na rezervo med vožnjo. Treba je natipati, kje se ta pipica nahaja in ga sede, ne da bi odmaknili pogled s ceste, obrniti v položaj "Res". Med vožnjo sem opazil, da je motor začel cukati, vendar se ni takoj ustavil (razen enkrat pri vožnji v hrib). Tako sem imel dovolj časa za preklop na rezervo.

Pri točenju ni potrebno najprej napolniti rezerve in potem obrniti gumba na ON. Običajno sta v rezervoarju dve cevki, ena višja in ena nižja za rezervo. Ko nivo goriva pade pod višjo cevko, gorivo ne teče več v vplinjač in je potrebno odpreti pipico na nižjo cevko, ki je čisto na dnu in posrka vso gorivo iz rezervoarja. Torej na pumpi enostavno preklopiš na ON takoj, ko se spomniš.

sm probal dons med voznjo sam za hec prestavt iz ON na RES in sm biu presenečen, niti mal ni cuknl =)))

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm probal dons med voznjo sam za hec prestavt iz ON na RES in sm biu presenečen, niti mal ni cuknl =)))

hvala

če maš poln tank, ti res ne bo cuknil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
  • 8 mesecev pozneje...

Zdravo,

Pred kratkim sem kupil svoj prvi motor suzuki bandit S 600ccm. Motor je super in se krasno pelje. včeraj pa mi je med vožnjo začel cukati (seveda pomanjkanje bencina) in sem med vožnjo preklopil na rezervo pa je šlo do prve bencinske. Imam pa sedaj vprašanje: kako mora biti prav obrnjena pipica da je ON. Je prav da je puščica obrnjena dol? kako pa je potem rezerva: je prav da je puščicaobrnjena v desno ali gor? se lahko dotok bencina zapre?

hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

Pred kratkim sem kupil svoj prvi motor suzuki bandit S 600ccm. Motor je super in se krasno pelje. včeraj pa mi je med vožnjo začel cukati (seveda pomanjkanje bencina) in sem med vožnjo preklopil na rezervo pa je šlo do prve bencinske. Imam pa sedaj vprašanje: kako mora biti prav obrnjena pipica da je ON. Je prav da je puščica obrnjena dol? kako pa je potem rezerva: je prav da je puščicaobrnjena v desno ali gor? se lahko dotok bencina zapre?

hvala in lp

Bencina se ne more zapret, ker ti pipo odpira podtlak ko motor deluje. Na pipi so oznake ON, PRI in RES. ON in RES veš kaj je, PRI pa je odprta pipa iz katere teče bencin brez da podtlak odpre pipo ( se pravi tud če motor ne dela ). Kje pa je oznaka na motorju da veš kako je pravilno odprto moraš pa sam najdet oznako oziroma puščico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole temo bi morali ZAPRETI,ker SENZOR za benzin NEOBSTAJA obstaja samo TIPALO ali drsni upor in sama urica za benzin ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnilo. Sem včeraj preveril. ON in RES vem kaj pomenijo, PRI mi je bil neznanka. Pa zmotilo me je to, ko mi je prodajalec rekel, da moram za rezervo premaknit v desno - tam pa je PRI.... Sedaj imam razčiščene zadeve. Hvala še enkrat.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za pojasnilo. Sem včeraj preveril. ON in RES vem kaj pomenijo, PRI mi je bil neznanka. Pa zmotilo me je to, ko mi je prodajalec rekel, da moram za rezervo premaknit v desno - tam pa je PRI.... Sedaj imam razčiščene zadeve. Hvala še enkrat.

lp

Tudi sam sem imel tako pipico na Yamahi Virago. Vedno moraš pazit,ko prešaltaš na rezervo in ko spet natankaš,da nepozabiš dat pipico na ON sicer naslednjič ostaneš (z pipico na RES:)brez goriva !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!