Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Robie

Alarm - Remote alarm and remote start motorja

Recommended Posts

trpin

alarm pa ketno... pa bo.. čeprav ni nikoli 100% sigurno..

Itaq, tud v SKB so prišli....

Share this post


Link to post
Share on other sites
trpin

Končno. Alarm je zmontiran in dela v kombinaciji z GSM/GPS k' urca.

Ne vem kako je na forumu z omenjanjem firm. Nujno moram pohvalit ameriškega dobavitelja Freymoto in pa naše vrle Štajerce iz Simatika.

Eni je bil boljši kot drugi. Prvi mi je še 'podaril' hitro pošto iz one strani luže. Tako, da sem njegov paket dobil skoraj prej kot pa so drugega naši vrli poštarji privlekli iz Maribora.

Oba vam osebno toplo priporočam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trpin

trpin..mas kej vec podatkov,cen.. kak link oz vsaj modele

Linki so dva posta gor :blush: . Cene dodam, ko se vrnem z dopusta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookiee

Linki so dva posta gor :blush: . Cene dodam, ko se vrnem z dopusta.

Ima gps lastno napajanje? Ker ce ne potem je to burek! Takoj ko bo alarm zacel tulit ga bodo utisali zraven pa se gps! Ze tko so ti gps-i rizicni, da ne bodo nic ujeli oz. pomagali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rkasteli

Večina gpsov ima dandanes čip sirfstar tretje generacije, čisto novi pa četrte tako da signal niti ni problem. Četrta generacija naj nebi imela več težav tudi z vodo. Tudi če je zelo veliko ovir se ponavadi povežejo vsaj na dva od treh satelitov. Natančnost lokacije je v tem primeru + -50m, ni zelo natančno je pa nek merodajen podatek. Lovi preverjeno med bloki, gostem gozdu, celo v ne preveč izolirani mansardi.

Je pa problem se strinjam v napajanju. Te stvarce, ko se enkrat vklopijo in lovijo, kurijo kar precej baterije. V primeru, da je poleg še GSM modul je poraba x2. Osebno ga vsekakor nebi montiral na glavno baterijo motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookiee

Večina gpsov ima dandanes čip sirfstar tretje generacije, čisto novi pa četrte tako da signal niti ni problem. Četrta generacija naj nebi imela več težav tudi z vodo. Tudi če je zelo veliko ovir se ponavadi povežejo vsaj na dva od treh satelitov. Natančnost lokacije je v tem primeru + -50m, ni zelo natančno je pa nek merodajen podatek. Lovi preverjeno med bloki, gostem gozdu, celo v ne preveč izolirani mansardi.

Je pa problem se strinjam v napajanju. Te stvarce, ko se enkrat vklopijo in lovijo, kurijo kar precej baterije. V primeru, da je poleg še GSM modul je poraba x2. Osebno ga vsekakor nebi montiral na glavno baterijo motorja.

Jaz sem skepticen ze glede na dejstvo, da je gps nekje skrit in da ga nalozijo se v kombi in direktno iz garaze! Ampak se strinjam, skodvat ne more! Bolj kot prazen akumulator (pomoje ni panike, ce se vsaj enkrat na teden, 14 dni zadeva zakurbla) bi mene skrbelo, da precvikajo napajanje! Potem ni en drek pomaga! Jaz sem se odlocil za cist loceno zadevo, edino baterijo, ki zdrzi dlje od par dni moram narocit!

Share this post


Link to post
Share on other sites
yakuza

Pozdravljeni,

namen imam namestiti alarm ( na tresljaje ) na FZ6 pa me zanima kakšne so izkušnje z mestom namestitve, da bo dobro služil svojemu namenu. Je to pod sedežem, kjer je nedostopen, samo vprašanje je, kako je potem z občutlivostjo na tresljaje in bližino izpušnega lonca? Ali bi ga namestil v sprednjo masko ? Kakšne so izkušnje če ga ima kdo zmontiranega na FZ6 ?

lp m

Edited by yakuza

Share this post


Link to post
Share on other sites
rookiee

Zakaj pa bi na FZ6 dajal človk alarm?

Zakaj pa ne? Danes kradejo po 10 let stare mopede. Avtorju pa daj ga pod sedež, ni panike. Eni dajejo tudi pod tank, ampak je pod sedežem enostavneje vse skupaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites
yakuza

Oj,

hvala za pomoč, ga bom res pod sedež prilepil. Saj gre res samo še to notri, poleg orodja, stalne 12V vtičnice in spreja za popravilo predrte gume....

Zakaj alarm ? Je motor večino sezone na prostem in bi ga zelo pogrešal če mi ga " pajsnejo ". Vse kar storiš v smeri odvračanja tatov je dobrodošlo, pa čeprav je to samo nalepka za alarm ...

lp M

Edited by yakuza

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

En intermezzo-ne popravljaj tubeless pnevkatik z sprejem/peno, ker jih je potem cel fuk očistit. Kupi kit za flikanje npr. tole-http://www.louis.de/_2054c2b555a169152cf8059884c5d99e7f/index.php?topic=artnr&artnr=10032076

Drugač so pa alarmi zakon zadeve. Ne smo proti krajam, pomagajo tudi proti šarjenju nepooblaščenih oseb po motorju. Sploh dvosmerni alarmi so super zadeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
KeC

Sej čist razumem, da je fajn, da človek zavaruje motor, ampak še vedno mi ni jasno zakaj dat alarm na FZ6. :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
yakuza

Ja, glede zasvinjane gume po spreju imaš prav. Sem imel letos primer na avtu, ko sem povozil vijak in me je na cesti potem rešil ta komplet s tekočino in kompresorčkom. Sem bil prav presenečen kako je zadeva tesnila. Vulkanizer je samo zajamral, ko sem mu povedal, da je guma polna "mlečne tekočine" . Samo "wap" je pomagal, da je vse skupaj spucal, potem pa zrihtal gumo z "injekcijo" oz. s kompletom, kot ga ti predlagaš. Mene je ta tekočina kar prepričala, je pa res potem malo več dela....Vseeno hvala za nasvet. lp M

Share this post


Link to post
Share on other sites
trpin

Jan999 daj ti prosim svoj oglas kam drugam, ok? Hvala :)

Kar se pa tiče porabe zadeve in prekinitve napajanja. Skombiniraš in zvežeš tako, da ti pošlje opozorilo ob spremembi vira napajanja, notranji/zunanji. Po tem pa preveriš lokacijo. Če se spremeni ali je ni, je jasno, da moraš ukrepat. Alarm/GPS ne bo preprečil odtujitve, ti pa pomaga vedet kdaj moraš ukrepat in jim dat po pi.... :bum: Manjka mi smeško s kalašnikom...

Share this post


Link to post
Share on other sites
BinaBana

Sorry, sem takoj vedel kaj bo! :)

Tole sem gledal:

http://www.giordon.s...arm_M686TS.html

tegale mam, pa mi je 1x spraznil akumulator tolk, da sm ga mogla menjat (sicer je bil res ze star, pa nism cez zimo prou pogosto prizigala motorja.. jah, zacetniske napake :ninja: ), na poti mi je zelo prav prisel in je kul ker ga lahko "aktiviras" z daljincem.. he he he, odzene ljudi k majo potrebo po prijemanju in pritiskaju raznih gumbkov :P samo ga potem, ko sm bla doma nisem odklopila in se lih kak teden nisem pretaknila motorja, pa sm mela spet prazen akumulator, da sem morala vzgat na "porivanje" :BUA:

tko da je res fajn, ce se vozis vsak dan, al pa ga lahko priklopis na kako dodatno baterijo.. :D

dobr je tut to, da tul tko alarm na motorju kot obesek na daljincu in tut ce si 500 al pa vec m stran, ves da neki dogaja in lahko sibas pogledat (tut to se je zgodil, pa smo pol ugotovil, da se je verjetno kdo mal naslonu nanj :P )

kokrkol, fina zadevsna!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

Ze precej casa pravi tatici motijo prenos podatkov z zelo enostavno napravo,takrat ko ti ga nalozijo na kombi bo pri tebi zadnja lokacija motorja.skorajda neuporabn alarm za danasnje specialne enote. Kdor pa ne krade na tak nacin je pa cepec. V tujini precej juzno recimo,tam bo pa prenos podatkov v romingu prevelik za tvoj zep in bos malone izklopil posiljanje.

Delal 5 let na firmi ki se je ukvarjala s sledenjem,primeri kraj avtomobilov so neverjetno napredoval.

Share this post


Link to post
Share on other sites
urkoman

To kar binabana opisuje je pocen zadeva in cisto dovolj da opozori na dogajanje okoli motorja. Se bolje je ce omenjen alarm povezes s stikalom za nagib da se resnicno sprozi le ob naslanjanju oz. Premikanju vozila. Drugace ga vsak kamjon in rock muska prebudi za salo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Tud jst sem mel tegale Giordona. Super zadevca, ki odžene šlatalce ter tatove. Sem ga pobral z prejšnjega motorja pa resno razmišljam, da bi ga montiral tud na zadjšnjega oldija.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • mojamiska
      üdvözlettel szeretett szlovéneimnek Saj bomo kmalu tako pozdravljeni s strani vlade, mar ne?? Če mene spomin ne vara smo tole garnituro že 1x odslovili  . Ne vem zakaj se rinejo spet, če smo jim pa povedali, da jih ne maramo . Na ključna mesta so se postavili, da bodo ja vse spet uničili, še tisto nekaj malega kar je dobro in tisto kar jim ni uspelo prvič  . Srecno Slovenija                                            
    • Dr.SPEED
      Hrane na pretek 😉 SL_MO_VID_20200227_142249.mp4 To sta ASA, kitajska 150ccm vespa, in gremo za KolumbijoNimata pripomb nad vremenom,vse preživita, spita v šotoru, čeprav je ponoči fajn mrzlo... Šibata lepo počasi, tam okrog 50km/h, dol po bregu, do 80,v breg😄 tam baje malo bolj počasi leti...  Bližje sem Kolumbiji, lepše ceste so https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ciudad_Mitad_del_Mundo     VID_20200228_135647.mp4 VID_20200228_135802.mp4
    • smasher
      Torej ko smo govorili o napetostih polnjenja, kaj ni da ko šumi v akumulatorju se samo kislina brezveze kuha? Ta novi amazon v "klasičnem" programu posiljuje aku ure in ure z 15V in cca1A, če pa kliknem na AGM program pa napiše full. Kaj to pomeni da ima neumen program ali da aku ni več pri najbolših močeh in pač dokler vleče tok mu ga polnilec šopa. Ne vem zakaj bi silil aku na 15V? Ker se mi zdi da pač vleče nek minimalni tok zaradi kuhanja kisline?
    • GeeSXer
      samo da ne najebemo
    • GeeSXer
      nisem od tu. kaj pomeni polhn?
  • Similar Content

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!