Jump to content

BMW K 1200-1300 GT


Špilferderber

Recommended Posts

Na Intermotu bo predstavljen tale novi model:

spilferderber_31471431640.jpg

spilferderber_31471431716.jpg

spilferderber_31471431678.jpg

spilferderber_31471431658.jpg

Pa še malce "originalnih" podatkov:

K 1200 GT.

K 1200 GT K 1200 GT72 kW/98 PS

Motor

Hubraum cm3 1 171

Bohrung/Hub mm 70,5/75

Leistung kW/PS 96/130 72/98

bei Drehzahl min–1 8 750 7 000

Drehmoment Nm 117 118

bei Drehzahl min–1 6 750 5 500

Bauart Reihe, liegend

Zylinderzahl 4

Verdichtung/Kraftstoff 11,5/S

Ventil/Gassteuerung DOHC

Ventile pro Zylinder 4

Ø Ein-/Auslass mm 26,5/23

Gemischaufbereitung Motronic MA 2.4

Elektrische Anlage

Lichtmaschine W 840

Batterie V/Ah 12/19

Scheinwerfer W H 7/55 W

H 3/55 W

Starter kW 0,7

Kraftübertragung/Getriebe

Kupplung Einscheiben-Trockenkupplung Ø 180 mm

Getriebe 6-Gang-Schaltgetriebe

Primärübersetzung 1,889

Übersetzungen I 2,045

II 1,6

III 1,267

IV 1,038

V 0,9

VI 0,82

Übersetzung Hinterradantrieb 2,75

Fahrwerk

Rahmenbauart Aluminium-Gußrahmen

Hinterradaufhängung BMW Paralever

Federweg vorn/hinten mm 115/150

Nachlauf in Normallage mm 124

Radstand in Normallage mm 1555

Lenkkopfwinkel in Normallage ° 62,8

Bremsen vorn Doppelscheibenbremse Ø 320 mm

hinten Einscheibenbremse Ø 285 mm

Räder LM

vorn 3,50 x 17 MTH 2

hinten 5,5 x 17 MTH 2

Reifen vorn 120/70-ZR 17

hinten 180/55-ZR 17

Maße und Gewichte

Gesamtlänge mm 2 250

Gesamtbreite mit Spiegeln mm 920

Lenkerbreite mm 715

Sitzhöhe mm 790/820

DIN Leergewicht, fahrfertig kg 300

Zul. Gesamtgewicht kg 500

Tank l 20,5

Fahrdaten

Kraftstoffverbrauch

90 km/h l/100 km 5,0

120 km/h l/100 km 5,9

Beschleunigung

0–100 km/h s 3,7 4,1

Höchstgeschwindigkeit km/h 245 225

Link to comment
Share on other sites

UUUFFF, to bi pa jaz imel. Kam napišem številko žiro računa, boste mal nakazal. Tko ene par miljončkov. Pleasee!  Blazno fletna mašinca. :shock:  :lol:

Kar mal se slin.

Pol pa nabav. Na tega bi se še najdražja usedla.

:wink: :D

Link to comment
Share on other sites

kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji...

poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R:

Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil:

spilferderber_31471445534.jpg

Link to comment
Share on other sites

kar se cene tiče, gotovo ne bo cenejši kot zdajšnji K1200RS (cca 3,4 mio sitnih)... Kvečjemu bo glede na ponujeno opremo še za kakšen cent dražji...

poglejte si še študijo (fala bogu, da je samo študija) novega R1150R:

Letos jim oblikovalska roka ne dela srečnih trenutkov... Najprej CL, potem Roadster... Sam ne se mi še na GS-a spravit! :evil:

spilferderber_31471445534.jpg

Ja dobr da je res sam študija.

Link to comment
Share on other sites

V naši garaži je še glih plac za takšnega lepotca. Še več placa pa je v Rocky-jevi denarnici in na tekočem računu. Res ne morem razumeti zakaj je to dvoje vedno prazno.

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Hola,

v novi številki Motorrada (št. 21/2009, 25.9.2009, str. 42) je vmesno poročilce iz "dauertesta" (test na 50.000 kmjev) BMW K1300 GT, in od spomladi so prišli skor do polovice kmjev. Ful so ga pohvalili, kako je finofajn za dolge fure po AC (kot S klasa avta), našli in pograjali pa so tudi nekaj napak: trdo in grdo šaltanje, čudni zvoki iz sklopke pri speljevanju, težave z elektriko: že po prvi daljši vožnji ni več vžgal, ko je nekaj časa stal je pa spet blo vse OK; pri 5000 kmjih motor ni hotel več redno vžigat - včasih je, včasih ni, pri 7200 je začel občasno sam od sebe hupat v ritmu prižiganih žmigavcev, včasih se žmigavci niso dal ugasnit, al pa je totalno zmešal display računalnika... pol so zamenjali vsa stikala na balanci in je blo OK; pri 19.000 km so zaradi poskakovanja pri speljavanju zamenjal vse lamele sklopke, pa je blo pol mal boljš; no pri 24.700 pa je testniku pri 240 (ko je šaltal v šesto) razneslo sklopko (razletela se je košara skolpke) in odprla blok motorja, piše da so kosi frčali kolegu ki je vozil za njim dobesedno okoli ušes, ampak na veliko srečo voznika ni zablokiral ne motor, ne menjalnik... tko da so zdej na motorju zamenjali kompletno mašino in bodo še enkrat startali "dauertest", medtem pa pri BMWju raziskujejo napake in se odločajo o vpoklicu tega modela (in najbrž tud K1200, ki ma isto sklopko), zaenkrat pa se v tovarni nagibajo k temu, da je bil to osamljen primer

(to sem vam samo na hitro prevedel iz članka, zgolj v vednost in ravnanje, da me ne bo kdo zdej sanjal s sekiro v glavi, k ste eni taki občutljivčki :rolleyes: )

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • SiR
      By SiR
      BMW je na Intermotu 2004 predstavil slečeno različico sportaša K1200S z imenom K1200R.
      Motocikel je zaenkrat koncept, v izdelavo naj bi šel v drugi polovici leta 2005. Obiskovalcem Intermota ga ne bodo kazali, prikazali so ga le novinarjem!
      Obenem so na tiskovni konferenci povedali, da custom motciklov serije R ne bodo več izdelovali, ker jih tekmeci močno prekašajo po zmogljvostih.

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!