Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Špilferderber

BMW K 1200-1300 GT

Recommended Posts

PraDan

Neverjamem da je popolnoma zaprto še vsako stikalo se je dalo razstaviti in kaj popraviti saj brez levega žmigavca se nemoreš vozit! jaz bi ti predlagal da se en dan popoldne oglasiš pri meni pa to skupaj pogledava tel. imaš v mojem avtarju in pokliči,da se dogovoriva Lp Peter

Te pokličem. Hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonikoce

Ve kdo, kako se spremlja nivo hladilne tekočine na K 1200 GT-ju? Ko sem se v soboto pripeljal na Mangrtsko sedlo in na vrhu ugasnil motor, je hladilna tekočina brbotala, kar me je vznemirilo (ventilator je delal!). Je možno, da je hladilne tekočine premalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

Neverjamem da je popolnoma zaprto še vsako stikalo se je dalo razstaviti in kaj popraviti saj brez levega žmigavca se nemoreš vozit! jaz bi ti predlagal da se en dan popoldne oglasiš pri meni pa to skupaj pogledava tel. imaš v mojem avtarju in pokliči,da se dogovoriva Lp Peter

samo stikalo ni problem, temvec platina (oz. izdelava le-te) pri kateri je izdelovalec ocitno fusaril. in jedkanje na platini sami bos najbrz bolj slabo popravljal (ne vem, nisem stromar). ce se da, se pa priporocam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

samo stikalo ni problem, temvec platina (oz. izdelava le-te) pri kateri je izdelovalec ocitno fusaril. in jedkanje na platini sami bos najbrz bolj slabo popravljal (ne vem, nisem stromar). ce se da, se pa priporocam.

To sva že sama ugotovila pred ca 3-mi tedni,ko sva razstavila stikalo,pač bo treba novega.Nisem pa tega mogel vedeti predno sva ga razstavila. Lp Peter

Ps: Prosil bi te,da mi javiš na PM dokdaj bo še trajala ta kontrola in POZNO objavljanje mojih postov ! !

Share this post


Link to post
Share on other sites
PraDan

samo stikalo ni problem, temvec platina (oz. izdelava le-te) pri kateri je izdelovalec ocitno fusaril. in jedkanje na platini sami bos najbrz bolj slabo popravljal (ne vem, nisem stromar). ce se da, se pa priporocam.

Glede na to, da mi je stikalo naenkrat samo od sebe ponovno začelo delati OK, mi je zelo blizu razlaga o platinah. Temperaturne razlike, vlaga in še kaj bi znotraj stikala lahko povzročilo defekt, po izsušitvi pa se je zadeva vrnila v prvotno stanje. Recimo....

Share this post


Link to post
Share on other sites
PraDan

Ve kdo, kako se spremlja nivo hladilne tekočine na K 1200 GT-ju? Ko sem se v soboto pripeljal na Mangrtsko sedlo in na vrhu ugasnil motor, je hladilna tekočina brbotala, kar me je vznemirilo (ventilator je delal!). Je možno, da je hladilne tekočine premalo?

Značilnost GT je, da ne marajo cijazenja. Ob vsaki počasni vožnji ga hitro zagreje in ventilator začne peti. Čeprav se strmina in cesta na Mangrt ne more primerjati s Stelviom moram reči, da pri vzponu na Stelvio z zahodne oz. južne smeri, pri polno naloženem motorju, nisem zaznal "zadihanosti" motorja. Še ventilator ni imel posebnega dela.

Pomislek na majhen nivo hladilne tekočine je na mestu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Stvar je zakuhala, ker se nebi smelo zgodit. Koliko je bila temperatura tekočine?

Možni vzroki so:

-premalo hladilne tekočine

-zrak v hladilnem sistemu-voda ne kroži dovolj hitro

-zanič pokrovček - tlak pada in posledično tekočina prej zavre

-termostat ne odpira

-defektna pumpa hladilne tekočine

Najprej preveri nivo tekočine ter odzrači sistem (piše v service manualu kako), potem segrej in poglej če ti bo spet kuhalo. Če je temperatura okoli 100stopinj ko ti zakuha je verjetno zanič pokrovček kjer dolivaš tekočino (pokrovček ne tesni).

P.S.-nivo tekočine bo verjetno malo nizek, ker ti jo je nekaj povrelo oz. ti jo zmetalo iz sistema

Edited by trojan69

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Pri BMW-ejevih mašinah K-1200,K-1300,K 1600 je poseben postopek prezračevanja in če sam(nestrokovno) menjaš hladilno tekočino pride do okvare motorja (to sem prebral na Nemškem forumu),če hladilno tekočino menjaš ali jo moraš precej doliti se mora sistem prezračit. Prezrači se z posebno napravo pod pritiskom in to na hladni mašini - nesmeš vžgat dokler se hladilni sistem neprezrači !

ps: to ni zraslo na mojem zelniku ampak vam lepo piše v navodilih !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

hmmmm.......... v dilemi sem. po eni strani so tacke previsoko montirane (700+ km/dan), po drugi so tacke montirane basolutno prenizko.

me je ze strah in groza se normalno peljati po ovinkih. pa se gojzerji so v napoto.

hmmmmmmmmmm..... :hmm:

malo v info:

poraba lagano turisticna voznja od 4,9 do 5,1 na 100. usupljivo, ce pomislim, da je pri enakem nacinu dricanja banditek pil najmanj liter in pol vec.

poraba ac okoli 140 5,1 (bandit pod 6,7 nikoli).

poraba po mestu 5,3-5,5 (bandit cez 7,5).

hja, da lahko sparas moras imeti gnar. sad but true.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sekretar

hmmmm.......... v dilemi sem. po eni strani so tacke previsoko montirane (700+ km/dan), po drugi so tacke montirane basolutno prenizko.

me je ze strah in groza se normalno peljati po ovinkih. pa se gojzerji so v napoto.

hmmmmmmmmmm..... :hmm:

malo v info:

poraba lagano turisticna voznja od 4,9 do 5,1 na 100. usupljivo, ce pomislim, da je pri enakem nacinu dricanja banditek pil najmanj liter in pol vec.

poraba ac okoli 140 5,1 (bandit pod 6,7 nikoli).

poraba po mestu 5,3-5,5 (bandit cez 7,5).

hja, da lahko sparas moras imeti gnar. sad but true.

Močno, ampak res močno se spogledujem s tem motorjem. Glede na mojo višino -190 cm, mi je malo preveč pihalo v glavo. Res pa je tudi, da so noge bolj pokrčene, kot na V stromu, ki ga vozim sedaj. Tu sem malo v dilemi ali menjat ali ne in zanima me, ali ima kdo povišav vizir ali montiran MRA. Kakšne so izkušnje s tem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

sam sem nizek 185 cm. gt ima elektricno nastavljiv vetrobran katerega imam nastavljenega na spodnjo cetrtino, priblizno. ta nastavitev se je iskazala za zame najboljsi kompromis, seveda pa vcasih malo dvignem ali spustim "sajbico"; po obcutku in potrebi. vecinoma jo dvignem v kaksnem dezju/nalivu, kjer pri skoraj najvisji poziciji ostane skoraj cela celada suha.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonikoce

Najprej hvala za vse odgovore na temo hladilne tekočine; dolil sem 3 dcl in sedaj je v

redu.

Glede pozicije pokrčenosti nog pa sem sam s pozicijo bolj zadovolčjen kot na RT-ju, ki

sem ga vozil pred tem. Visok (nizek) sem 187 cm, šajbo imam skoraj vedno na najvišji

poziciji - razvada iz RT-ja, pa sem po daljših turaj nekako manj utrujen kot prej na

RT-ju. Krmilo je bilo ob nakupu na zgornji poziciji, pa sem ga prestavil v srednjo

pozicijo, da se z rokami še nekoliko bolj naslonim na ročke - to mi omogoča boljši

občutek vodljivosti in še manj bolečin v trtici, ker v primerjavi z RT-jem ne sedim samo

na riti, ampak se teža telesa razbremeni še na ročke, kar mi izredno paše. Na RT-ju so me

po cca. 300 km občasno grabili krči v noge, čeprav so bile le-te občutno manj pokrčene

kot sedaj na GT-ju, kjer pa teh problemov sedaj nimam, tudi ko sem naredil 800 km v kosu.

Se pa motor malo "zvija" skozi kratke zaporedne ovinke - je to teža+malo daljša medosna

razdalja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
roadbuster

Pozdravljeni!

 

Po vsej verjetnosti bom naslednji teden postal lastnik nenovega K1200GT.Ker pa imam kup vprašanj,me zanima za zaćetek kako ste zadovoljni z njim? kakšni problemi? napake?

Kot drugo me zanima katere gume so najbolj primerne za GT-ja glede na njegovo težo in moč?

Kot tretje me zanima ali je temu modelu možno spremeniti kilometre tako,da jih tester ne pokaže ?

 

Aja,pa a se da kje dobiti SLO navodila za uporabo?

Edited by roadbuster

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

ah, servisno imam. mogoce bi bil za papirnato izvedbo reprom-a. ker je malo mucno s carunalnikom po garazi skakat. predvsem ce se ti kaj s prstov cedi.

 

glede 1200 GT:

kolikor sem zasledil, desno stikalo (armatura) z start-gumbom. slampasto spacana serija od podizvajalca. naj bi 1300 GT ne imel, pa sem vseeno 5x stal. je pa to posamicen pojav.

popraviti prakticno ni mogoce (kontakti platine imajo prevelike tolerance nad doloceno temperaturo), najbolje zamenjati.

Z6 ali Z8 so nekje najbolj priporocane za ta "polizdelek". predvsem glej, da dobis gume z ojacano karkaso (razne O, UU, GT, C itd. razlicnih proizvajalcev). v radljah ca. 270 eurosongoff komplet. not cheap, but hey, you only live once.

za stevilke ne vem, nimam izkusenj s tem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

po nekajkilometrskem preganjanju po prelazih, sekundarnih in avto cestah se je poraba ustalila med 4,9 in 5,1 l/100 km; 4,9 brez ac, z ac do 5,2. tudi 4,8 smo ze videli. kaj delam narobe?

 

 

 

 

nic. :grrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

po nekajkilometrskem preganjanju po prelazih, sekundarnih in avto cestah se je poraba ustalila med 4,9 in 5,1 l/100 km; 4,9 brez ac, z ac do 5,2. tudi 4,8 smo ze videli. kaj delam narobe?

 

 

 

 

nic. :grrr

Ja, men tud čarunalnik pokaže 4,9l/100 sam, ko pa izračunam je pa 5,3.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coban

Ja, men tud čarunalnik pokaže 4,9l/100 sam, ko pa izračunam je pa 5,3.

Ja in kaj bi rad večjo porabo ?  men je Yamaha 1300 rabila med 8 in tudi pri naganjanju do 11l +

Ps: in ne pozabi, da ko grem na črpalko z 4-litersko kantico od olja,ki naj bi bila dokaj točna nalijem v njo vedno 4,5 l+ benzina,če mene vprašaš na črpalkah kradejo in jih nihče ne kontrolira,je pa razlika med črpalkami na MA petrolu sem natankal v enako kantico 4,2l.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wilson

Ja in kaj bi rad večjo porabo ?  men je Yamaha 1300 rabila med 8 in tudi pri naganjanju do 11l +

Ps: in ne pozabi, da ko grem na črpalko z 4-litersko kantico od olja,ki naj bi bila dokaj točna nalijem v njo vedno 4,5 l+ benzina,če mene vprašaš na črpalkah kradejo in jih nihče ne kontrolira,je pa razlika med črpalkami na MA petrolu sem natankal v enako kantico 4,2l.

Ja, to s črpalkami se strinjam, v passata, ki ima 70l rezervoar sem enkrat na AC MB-CE natankal 76l bencina...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

pred kaksnim tednom me je "odvecna elektronska navalaka" resila neprijetnih posledic. naenkrat zacne na armaturki svetiti in utripati najprej oranzen nato rdec trikot. pod tem se prikaze simbol pnevmatike in 2.3/2.7, 2.3/2.6, 2.3/2.5, 2.3/2.4 itd. ker sem bil ravno pred crpalko zavijem na njo. zacnem gledati "kaj hudica bi zaj rad toti nori carunalnik"..... nic ne slisim. hmmmm, mogoce dam pisker s kepe........ in glej oz. poslusaj ti koncert....... piska in piha, kot da sem placal.

 

nauk zgodbe: tudi v avstriji si lahko "prisluzis" 20 mm klin v gumo. sem imel sreco, da poznam crpalkarja in je imel servis se ravno par minut odprto. za € 12.- mi je zaflikal gumo. drzi. vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sivi

Prodam Akrapovič Slip-On izpuh za BMW k 1300 GT, odlično ohranjen, prevoženih nekje 10.000 km.

Za več info me lahko kontaktirate na tel: +386 40 161 370 ali na mail: stanislav.kucic@gmail.com

20130807_095421.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
tonikoce

Se je že kdo poigraval s tem, da bi sam menjal hladilno tekočino - kakšen home made vacuum sistem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Se je že kdo poigraval s tem, da bi sam menjal hladilno tekočino - kakšen home made vacuum sistem

Tekočino nerabiš menjat,menja se jo takrat,ko boš moral dati v delavnico nastavit ventile,če se nemotim je to na vsakih 30K kil.menja se tekočina in tudi svečke je pa to kar velik poseg saj se mora razen verklajdunge odstranit tudi hladilnik,vžigalne tuljave itd.! Hladilni sistem se prezrači v delavnici tako da se ga da pod pritisk in se prezrači z pri vodni črpalki !

Ps: sicer bi me lahko kdaj obiskal ali poklical na GSM imaš ga v avtarju !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Buschi
      Pa ne vem no, če je tole motoštos...taprav dec ve, da okrogle in starejše so tiste prave. Kost in koža je za psa!
    • jskrablin
      Če jih obvežeš vračati stroške specializacij bojo lihtako šli. Par let malo na knap pol pa dosti boljše kot v domovini. Računati zna vsak, če je medicino naredil. To je realnost Slovenistana. p.s. s povprečno plačo al pa malo nad njo se ni za hvalit, ker je povprečna plača v Slo kr švoh. 2x povprečna plača in gor se lahko reče da je ok. Sam folk naj rajš še kr naprej voli za politikante, ki silijo minimalca pa povprečje skupaj. In jamrajo kako nimajo za burek. Želeli ste, zapravljajte.  
    • smasher
      Ma sej naredi kar češ, sem samo povedal zakaj se jih mogoče ne da dobit na telefon. Sam morem rečt da nisem nikoli kaj dosti pri njih kupoval.
    • nejc74
      iz članka zgoraj, kaj pocnejo Slovenci: "Zaradi težjih delovnih razmer se zdravstveni delavci raje zaposlujejo v primarnem zdravstvu, zaradi bližine meje z Avstrijo pa odhajajo tja." kaj počnejo Avstrijci: "V iskanju dobrih praks so se obrnili tudi na partnerske bolnišnice. V dunajski bolnišnici so jim pojasnili, da kadrovske težave rešujejo s pomočjo medicinskih sester iz Azije, za katere organizirajo prihod, namestitev, tečaj nemškega jezika in druge ugodnosti." Ce zelis ohraniti strokovne in usposobljene, jim moraš ponuditi primerne delovne pogoje. Ce uvazaš tuje, jih naučiš jezika. *Tolerance se pa hitro nalezejo od so-državljanov.* *samo ta stavek je napisan ironično, v rahlo poučnem tonu 😘
    • ligenjček
  • Similar Content

    • SiR
      By SiR
      BMW je na Intermotu 2004 predstavil slečeno različico sportaša K1200S z imenom K1200R.
      Motocikel je zaenkrat koncept, v izdelavo naj bi šel v drugi polovici leta 2005. Obiskovalcem Intermota ga ne bodo kazali, prikazali so ga le novinarjem!
      Obenem so na tiskovni konferenci povedali, da custom motciklov serije R ne bodo več izdelovali, ker jih tekmeci močno prekašajo po zmogljvostih.

    • Lindau
      By Lindau
      A ve kdokaj več o tem :naughty: :hmm:

      Vsaj kolko se tukaj vidi ; zanimivo :devil:
    • lorenz
      By lorenz
      Naredil sem (veliko) napako in se sel peljat z BMW K 1200LT . (sem bil opozorjen ,da zasvojuje sam kaj ces.)

      Zdaj sem tako not padel da nikakor ne morem ven in ga bo treba kupit , ceprav je bil nastudiran R1150 RT.
      Zanimajo me nasveti lastnikov , so kaksne slabosti oz. stvari ki jih spoznas skozi cas oz. skozi km.
      Da je motor tezki na mestu sem ze ugotovil , ampak ni take sile (prej R1100RS) in ce te prekipne 250kg ali 380kg je itak vseeno , ker ne zadrzis obojega , bolj me zanimajo kaksni nasveti oz. opisi ob nerodnih situacijah , v mestu , mocno bremzanje , ko se ustavis v kriziscu , speljevanje , udobje .
      Prosim za nasvete iz prve roke in ne iz teorije. (vem da se bodo nasli taki ki z cestne 600-tke ne segnejo do tal in jamrali da je pretezki in prevelik )
      Iz testnih vozenj lahko recem da se zadeva pelje tako lepo da to ni vec res, fenomenalno. (pa sem ze mel vse od cross,enduro,cestak,turing,chopper..)



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!