Skoči na vsebino

BMW K 1200-1300 GT


Špilferderber

Priporočene objave

Enostavno - preveriš koliko te stane odprava takšne potencialne okvare in preračunaš, ali z nakupom drugega motorja dobiš bistveno več kot je potencialna težava. Pri GS-u je pač znano, da so relativno pogosto, zaradi slabe kvalitete ležajev v kotnem prenosu in napačno predpisanega vzdrževanja s strani proizvajalca, le ti odpovedovali. Rabljen kotni prenos se dobi za 200€ in če dokaj redno preverjam vpetost zadnjega kolesa, me odpoved ne bo presenetila. Glede na to, da je vožnja s tem motorjem bistveno prijetnejša od vožnje s prejšnjim, se mi ni bilo težko odločiti, ko so cekini bili na razpolago. Je pa tudi res, da mi je BMW pred kratkim menjal določene dele za katere so le priznali napako. Suzuki tovarniške napake, ki se pokaže pri prav vseh DL1000 še danes noče priznati.

 

V tvojem primeru je zadeva nekoliko težja, ker imaš že sedaj odličen motor (škoda, da honda ni posodobila prikazovalnike in ni naredila kak facelift) a če si GT-ja probal, potem boš vedel kaj želiš.

Motor naj bi bil vzdrževan vsaj po servisni knjigi sodeč. Ima 74k km in je lep na pogled. Ne vem kako je z vpoklici, če je motor uvožen...ali ga lahko peljem na servis. Kar se pa Vare tiče me pa ne moti samo to, da ima vsaj 20 konjev premalo. Prej sem vozil 150 konjski motor in mi sedaj manjka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super motorček ampak ko bom imel toliko denarja , bi se pre odločil za Kawasaki GTR. Tale BMW je v igri, ker je zares poceni. Prijateljska poteza pač...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor naj bi bil vzdrževan vsaj po servisni knjigi sodeč. Ima 74k km in je lep na pogled. Ne vem kako je z vpoklici, če je motor uvožen...ali ga lahko peljem na servis. Kar se pa Vare tiče me pa ne moti samo to, da ima vsaj 20 konjev premalo. Prej sem vozil 150 konjski motor in mi sedaj manjka.

 

Komot ga lahko pelješ na uradni servis. Le poceni niso najbolj. Ti bodo pa poštimali vse napake, za katere je bil razglašen vpoklic in te dali v bazo podatkov ter obveščali o morebitnih nadaljnjih.

 

Mene so tako zacahnali čeprav še nisem servisiral motorja pri uradnem BMW servisu ampak sem pri njih samo kupoval nadomestne dele in potrošni material.

 

Glede 1200/1300GT prebrskaj net in poskusi ugotoviti, koliko bi te stalo, če bi šlo kaj takšnega kot je sklopka ipd. če je to hiba tega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super motorček ampak ko bom imel toliko denarja , bi se pre odločil za Kawasaki GTR. Tale BMW je v igri, ker je zares poceni. Prijateljska poteza pač...

sem bil pred isto dilemo in se odločil za fjr  ni mi žal ...čeprav so bili potencialni kandidati tudi zgoraj emenjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem bil pred isto dilemo in se odločil za fjr  ni mi žal ...čeprav so bili potencialni kandidati tudi zgoraj emenjeni.

vozil  in GTR-ja in FJR....slednji je super motor z eno prestavo premalo in malo manj udoben, kot GTR. GTR ima več navora in moči ter boljšo vetrno zaščito. To je moje mišljenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozil  in GTR-ja in FJR....slednji je super motor z eno prestavo premalo in malo manj udoben, kot GTR. GTR ima več navora in moči ter boljšo vetrno zaščito. To je moje mišljenje.

Boljšo vetrno zaščito????in prestavo premalo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Boljšo vetrno zaščito????in prestavo premalo???

ja, GTR ima boljšo veterno zščito, kot FJR. In FJR ima samo 5 prestav, kar me moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, GTR ima boljšo veterno zščito, kot FJR. In FJR ima samo 5 prestav, kar me moti.

Kako te moti če voziš varo??  :kva2: dobro naj ostane pri tvojem, mene ne moti ne eno in ne drugo. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še tukaj vprašal.

Ali pozna kdo koga, ki bi remapiral motor BMW K1200R, oziroma, je to sploh potrebno.

Bil na servisu, pa govorijo le o všigalnih tuljavah, da je le te potrebno menjati. Motor teče ok, le pri nižjih obratih oziroma nižji hitrosti rahlo pocuka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Realno gledano bi FJR res lahko dodali 6. prestavo, ker ima dovolj močan agregat. Je pa res, da so japonski inženirji naredili ta "dolgi menjalnik" tako, da sploh ni bojazni, da je potrebna 6-ta. Preizkušeno predlani novo in navdušeno. :OK:  Veterna zaščita je dobra. Morda bi lahko bila še boljša. Ne vem koliko je boljša na GTR-u, ker ga žal še nisem vozil.  :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še tukaj vprašal.

Ali pozna kdo koga, ki bi remapiral motor BMW K1200R, oziroma, je to sploh potrebno.

Bil na servisu, pa govorijo le o všigalnih tuljavah, da je le te potrebno menjati. Motor teče ok, le pri nižjih obratih oziroma nižji hitrosti rahlo pocuka.

Bi verjel. Isto se je dogajalo na moji kravi pri nizkih vrtljajih. Se pa dajo tuljave tudi izmeriti, če dosegajo pravilno "napetost". Po vsej verjetnosti so to naredili tudi na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako te moti če voziš varo??  :kva2: dobro naj ostane pri tvojem, mene ne moti ne eno in ne drugo. :grim

ker sem vozil oba....žal sem pa vedno bil prekratek z denarjem. Sem pa včeraj vozil XJR 1300, ki ima tudi samo pet prestav. Če si vajen šestih je to problem navade

Popravljeno . Popravil lukabogo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Realno gledano bi FJR res lahko dodali 6. prestavo, ker ima dovolj močan agregat. Je pa res, da so japonski inženirji naredili ta "dolgi menjalnik" tako, da sploh ni bojazni, da je potrebna 6-ta. Preizkušeno predlani novo in navdušeno. :OK:  Veterna zaščita je dobra. Morda bi lahko bila še boljša. Ne vem koliko je boljša na GTR-u, ker ga žal še nisem vozil.  :(

potrebe po 6-ti res ni, to je samo moč navade. Ima pa GTR veliko boljšo vetrno zaščito....povem iz prve roke, ampak je to samo moje opažanje in mišljenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Ali mogoče lahko kdo pove, ali je vzdrževanje in servisiranje K1600GT dosti  dražje od 1200 kubičnih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Prodam Held slide rapid tank torbo z adapterjem za BMW motorje. Odlično ohranjena. Cena in info na osebno sporočilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Malce offtopic,ampak potrebujem nasvet.

Moj k1200gt mi je začel danes pošteno cukati in sliši se kot bi tekel na tri takte. Je že kdo imel podoben problem in kaj bi lahko bilo narobe? 

Sicer redno servisiran,le olje bi bilo mogoče dobro zamenjati kljub temu,da nima še km za menjavo,ampak se je premalo vozil in je staro 2 leti...Motor pa ima 54.000km...Svečke so bile menjane na 30.000km.

Any idea?

Popravljeno . Popravil roadbuster
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
On 28. 8. 2016 at 11:55 AM, GS Marko said:

Tomi bo vedu,....

Sej je menda izvedel,sam je rekel,da je doktoriral...crknila ena od bobin na 2 cilindru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 2 let pozneje...

Meni  GT ko se segreje pri nizkih obratih  crkuje (parking,semafor) med vožnjo pa dela normalno. Ali kdo ve kaj mu  ne štima?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...
Ob 26. 1. 2019 ob 19:48, basbas pravi:

Meni  GT ko se segreje pri nizkih obratih  crkuje (parking,semafor) med vožnjo pa dela normalno. Ali kdo ve kaj mu  ne štima?

Meni tudi.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!