Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • skalar36
      Nisem prebral celotne teme. Niti je ne mislim, sem samo naslov. Sam na motor nikol nisem gledal kot na strošek, ampak na nekaj kar da dodatno vrednost temu življenju. Ko sem bil bolj na tenko z denarjem, sem raje šparal pri čevljih, oblekah, celo kaditi sem nehal, da sem imel za motor.  Brez njega mi živeti ni. In če bom kdaj spet brez denarja, raje hodim peš naokrog z avtobusom in vlakom. Denar pa za eno dvosledno vozilo. Kdor razmišlja da je motor strošek, pač ni za ta način življenja.
    • skalar36
      Danes sem se šel malo peljat. Dvomim, da je guma. Belanca pri 60 kmh gre levo pa desno, če spustim, kr za ćrtico na gatah.  Se kar strinjam s teboj Ciciban, pomoje je geometrija. Mam filing, da ni poravnana zadnja guma s sprednjo. Bom marinca mal okupiral po praznikih. Dans ga ni blo.   Hvala. 
    • Mavti
      Zima in gospoda nič ne šenkata tak ,da ................
    • ciciban
      Kadar sem imel probleme z tresenjem, je bila vedno kombinacija nečesa. Recimo guma pri koncu življenske dobe in prenizek tlak. Ali pa tlak, pa geometrija. Jaz bi na tvojem mestu preveril še geometrijo. Po domače povedano, če so gume v špuri. Pa distančniki tam kjer morajo biti. To z centriranjem gume, pa zanimiva zgodba... So zmontiral in scentriral v nulo, pa je treslo ko hudič. Potem pa je kolo v roke dobil žal že pokojni lokalni vulkanizer. Scentriral čisto po filingu, kljub novi mašini v delavnici. Večkrat gumo snel dol in jo dal nazaj gor. Vmes kup kletvic, pa spet malo zavrtel... Vmes še mene peglal kako se to vozim, da so robovi še celi... Potem so letele še zračnice v koš pa čeprav inženir Hans ni nikoli predvidel schlauchlos  konfiguracije. V košu so končale vse uteži, ki so bile gor... Večkrat gumo samo napumpal in jo spet spustil.... Na koncu celo povedal na koliko jih naj pumpam, da bo v nulo (čisto druge cifre, kot je bilo napisano na nalepki od motorja). Da skrajšam. Šel ven rahlo zmeden. Na koncu nič treslo. Peljalo se je kot po tračnicah. Sedaj ko pomislim za nazaj. Zgolj moje ugibanje... Verjetno poleg masne uravnoteženosti igra precejšnjo vlogo lega pnevmatike na feltni. Če je zmontirano, da je malo "jajčasto" pa lahko tudi super dobra nova guma čudno trese. 
    • ligenjček
      js vidim vse  sam edino brokoli se mi ne dopade 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!