Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BaTeMaN

DUCATI 749 Testastretta

Recommended Posts

Hornet

Kakšne so razlike med 749R in 749 Testastretta? Kako jih prepoznat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Prva in zelo očitna razlika je v označbi na zgornjem križu vilic. 749R ima na njem posebno ploščico, z številko npr. 115/500. Plus tega ima motor komplet Ohlins vzmetenje, pa cel kup karbonskih delov ki so gor že serijsko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Plus razlika je še da ima 749R že radialno vpete prednje zavore, antihop sklopko, cca 3 litre večji rezervoar goriva, Marchesini Forged feltne, in pa pokrove jermenov ima karbonske.

To bi blo nekje to kar se da videti na oko.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

749R je potem bolj profi varianta. :naughty: Kaj pa testastretta v primerjavi z S varianto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

749R je potem bolj profi varianta. :naughty: Kaj pa testastretta v primerjavi z S varianto?

Navaden 749 se razlikuje od modela 749S po opremi in par konjskih sil ima 749S več. Oba modela imata vzmetenje znamke Showa, s tem da ima 749S za eno klaso boljšega. 749S ima tudi stabilizator krmila,ki ga osnovni model nima.Pa stopalke imaš nastavljive že serijsko pri 749S. Pa kolikor jest vem je 749 samo dvosed, 749S je pa lahko oboje, ali dvosed (BIPOSTO varianta), lahko ga pa dobiš tudi v enosed varianti (MONOPOSTO varianta)

Moraš pa tud pazit kateri letnik gledaš, saj zmeraj proti koncu produkcije nekega modela Ducati, tud na osnovne modele daje boljše komponente,in vgrajuje močnejše motorje. Primer, v začetku produkcije 749 je bilo med modeloma 749 in 749S, razlike v moči za cca 8 konjev.

No zadnji letniki so imeli pa isto moč. Tako da je veliko odvisno tudi od letnika.

Še to, Testastretta ni model, ampak je komercialna oznaka motorja-mašine,ki jo imajo vsi vodno hlajeni modeli Ducatija od mislim da 2001 leta naprej.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Če se odločiš za navadnega, je boljše vodno (Testastretta) ali zračno hhlajenje (če sploh obstajata obe varianti)? Gledam jih na avtonetu pa se mi zdi da kdo zamenja testasretto pa R varianto.

Edited by Hornet

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Sport modeli od Ducatija serije 916/996/998/749/999/848/1098 so vsi vodno hlajeni. Naked modeli ala Monster so pa zračno hlajeni, pa še tam majo najmočnejši modeli ala Monster S4 vodno hlajen agregat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hornet

Hvala za razsvetlitev, da ne bom čist butl izpadu če bom šel kakšnega pogledat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HyperJack

Zakaj je na plastikah 999, ko pa se prodaja kot 749,...

Tudi zadnje vilice mislim, da imajo 05 letniki drugačne, črne in bolj tog odlitek

Interesantno... samo kot prvo, motor ima pomojem 10x toliko kilometrov (glej znotraj plastik-umazanija), oklep dvomim da je original, prej kakšn poliester varianta. Ampak za ta dnar (plus barantanje še navzdol) dobr moped za na kafe pa mal po ridah strašit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Če se jest prov spomnim, je bil tale bel 749 uvožen iz Amerike in je manjkalo par stvari okoli motorja. Motor se z presledki pojavlja na avto netu že zadnje 2-3 leta. Tale firma itak uvaža vse živo možno iz Amerike. Gazda je pa "znani" motogp novinar Gaber Keržišnik. Tko da jest bi naredil obvoz okoli tega motorja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
kađiva

Belega 749 itak sploh ni blo, no dopuščam možnost, da za ameriški trg je bil, se da dost lepšega za skor enak denar dobit

Share this post


Link to post
Share on other sites
orcus

Belega 749 itak sploh ni blo, no dopuščam možnost, da za ameriški trg je bil, se da dost lepšega za skor enak denar dobit

Belega definitivno ni bilo. Ta je pač prebarvan, kar sicer nič ne pove o motorju in okvirju, ti pa da mislit... Verjetno so imeli nalepke za 999 pri "roki", pa so nalepli gor. Definitivno pa gre za prvi model 749-999, ker kasnejši imajo drugo zadnjo švingo- črno in rdeč okvir (razen dark). Kakšen stručko bi v živo hitro ocenil koliko je kaj bil motor poškodovan, kako pa je stanje z agregatom pa je malo težje. Original sigurno ni. Pa tisti pokrov sklopke je tudi za pojvpi.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
BIZIXXX

Evo kupil S, letnik 05 z prevoženimi 8.500 Km (realnih)     :grim  1374887_10201868149297185_1879619698_n.j

 

Kje je odprt pokrov sklopke?  :P  Obvezna oprema če še ne veš  :yes: drugač pa  :OK:

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek

odprt deklc je že na polici.... še od monstra :OK:  (sej paše ?? s2r 1000) pa študiram, da dam original rore nazaj, ker tumač ropota tole  :music4:  :yes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gregc

odprt deklc je že na polici.... še od monstra :OK:  (sej paše ?? s2r 1000) pa študiram, da dam original rore nazaj, ker tumač ropota tole  :music4:  :yes:

Pusti ga naj diha tko kot more :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek

Pusti ga naj diha tko kot more :D

diha že diha.... sam men piska u glavi, ko pridem dam  :P   

 

@cartman... ne ni od Alena, je pa enak kot njegov, ker je takrat dva pripeljal!

Share this post


Link to post
Share on other sites
stebricek

jah.. tale sparkov je bil že gor, tk da nimam namena menjat, ropota pa kot vsi ostali.

Pa, če smo iskreni noben aftermarket izpuh za 749/999 ni glih oblikovni presežek  :krneki: haha

Mogoče edino kakšna noviteta okol sklopke, če dobim kšno skonto robo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • DAMI34
      ti kr čakaj, tis mal sporen, si šel na skaywolk  
    • DAMI34
      hm...če gasa ne obrneš, ne pomaga nič..Se uležeš. al pa ustaviš in daš nogice dol. Jaz bi raje delal na tehniki vožnje, kot na pomagalih, ki rešujejo situacijo. Brez filinga...majkemi, še sexat ne moreš  
    • Snečer
      jaz sem zdaj peti dan v karanteni doma in še čakam
    • DAMI34
      Vse okrog ToF in SF + je v temi Mitas, preber si zadnji 100strani. 2x ne bom pisal. Pa marsikdo tut ne. Tof je bicompound s tršo sredico od 180 mere dalje. Nižja kot je temperatura 20 navzdol recimo, manj je leplenja in vtiranja v podlago, več je mikrodrsenja in posledično je večja poraba. Simpl. Teorija vleja za popolnoma vse blagovne znamke gum. ps. vozim se od -5 do +40. Vem o čem pišem. Sama tof...to pišem zadnjič tule, ker v temi Mitas so cele disertacije (vzem si čas, preštudiraj) se enako lepo preklada kot SF+. Podobno obliko nudijo še Conti, Bridgekamen  je za odtenek poližnejša (manjši trebuh), Dunlopke pa so običajno mal širše. ps. jadranka, če ne nažigaš (kar je kretenizem) od ovinka do ovinka in potem smrt v zqaviranju, je celo prizanesljiva do sredine. Na jadranki se nažiga ovinke, da spucaš robove in jo spet lepo zaobljiš. PS. to je moje mnenje in nikakor ni v povezavi s svetovnimi strokovnaki, ki obvladajo moto GP. To je mnenje nekoga, ki rad sicer hitro odpelje, vijuga med ovinki, ampak s čimamanj zaviranja. to je mnenje nekoga, ki mu je vožnja mopetka na najlepših cestah na sveeetu, podobna plesu.
    • Frenk 67
      V avgustu na Hvaru, krasen aparma 80 m2 s veliko teraso in pogledom na morje za 80 ojrov na noč. Za tak apartma v Slo pa raj bone stran vržem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!