Jump to content

Triumph BONNEVILLE


Keanu

Recommended Posts

Serbus,

zanimivo, verjetno ne bom nikoli kupil kaj drugega kot Triumph, kot je napisal Rocky izpod vinogradov. Moj tiger kar dobro melje in pelje, sedaj pa za očeta iščem T100, seveda se bom tudi sam kaj popeljal. Kupil bi nekaj med 2002 in 2005, ima kdo kakšno dobro vezo v Italiji!? :rolleyes:

Link to post
Share on other sites
  • Replies 74
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • thumper

    23

  • Keanu

    5

  • izibajker

    5

  • ciciban

    4

Top Posters In This Topic

Popular Posts

hudiča..a že ...

Pozdravljeni. Da se ne bo kdo smejal ,k pišem na tako staro debato. Na forum grem 2x na leto,odkar sem videl da je gor večina cepcev, ki pametujejo o motorjih in vožnji,pol pa vidiš, da se v živl

Posted Images

No ja, 3 mesece ni tako dolga čakalna doba.....če bi bilo več kot pol leta, bi malo težilo.

Ma nisem še odločen kje in kakšnega bom kupil, možnosti so da ga uvozim rabljenega iz Italije, ali da kupim novega pri nas varianta Black ali pa T100. Bom še videl in malo razmislil. Odvisno kaj dobim v Italiji. Rabljeni so cenejši kot pri nas in če imam srečo dobim za dober denar lepo ohranjen motor.

...pa vendar NE pozabi, da se bos moral odlociti tudi med Bonnijem s fergazerji oz. ajnspricom (od letos). :trance_33_sleep: Izbira je tvoja...

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 3 months later...
Andi a special for you!

post-238-1226784112.jpg

Andi, večina pubecov, ki vozimo legendarne angleške motorje se še kako zavedamo od kod prihajajo in od kod izvirajo. Kljub popolnoma drugim časom, bliskoviti tehniki in napredku, imajo naši motorji to kar drugi nimajo, oziroma nikoli ne bodo imeli. Dušo! :worship: Zato Triumph, Norton, BSA, Matchless... :worship::worship::worship:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

hehe, tu mi manjka še kaka italijanska firma, recimo..... Moto Guzzi?? California recimo.. Ima tudi prekleto dost "duše" :evilgrin:

Link to post
Share on other sites
Ne pozabit na Laverdo. Jota je bila preklemano dobra. Ampak... to je tema o Triumphu.

Pardon, za opravičilo dokaz, da bonny tudi kr vredu leti..

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Pozdravljeni.

Da se ne bo kdo smejal ,k pišem na tako staro debato. :rolleyes: Na forum grem 2x na leto,odkar sem videl da je gor večina cepcev, ki pametujejo o motorjih in vožnji,pol pa vidiš, da se v življenju niso 5x vsedli na motor. Tle ste pa pravi borci. Imam Bonnevilla 2001 letnik. Lastnik že 5 let in moram rečt, da sem zaljubljen v ta motor. Vozim (hvala bogu za R'n'r starše) že od 5-ega leta in sem probal res veliko različnih motorjev. Bonnie pa mi je pisana na kožo. Res ni tehnično dovršen motor, forgazerji, ročni zaug, nima lučke ali skale za bencin, kar me je še posebej zjebalo ,ko sem se sam vračal iz Beograda čez Novi Sad in slavonijo, po tem ko se mi je zajla za števc strgala in sem moral po karti približno gledat kilometre in razdalje med kraji, da sem vedel kdaj tankat. Ampak v teh malenkostih je čar motorja. Tako kot skoraj vsak motor ,se ga da hitro peljati po cesti in terenu. Čez Gorjance je bil tudi kak cestak presenečen, ko je prišel v Metliko in se še slekel ni dobro, ko sem parkiral zraven. Rabiš kar dosti, da podrajsaš s tačkami. Po terenu imam pa tudi dovolj izkušenj. Po Bosni sem se s kolegi (potovalne endure) skoraj dva dni vozil po takem makadamu, da so tudi oni komaj še speljali. Sem pa dal letos že tretje leto tudi gume malo bolj terenske gor. Lani Dunlop Trailmax, letos pa Conti Escape. In sem res zelo zadovoljen kar se tiče vožnje po vseh terenih. Prednost je, da ima enduro dimenzije, in pridejo dobre gume dosti poceni. Tudi deli, ki jih naročiš pri naših zastopnikih so zelo ugodni in hitro pridejo.S tem ne mislim, da se motor kvari.V teh letih sem moral menjati samo gumice med forgazerjem in cilindrom(ker jih nisem vzdrževal in namazal vsake toliko) in pa sedaj vijake ki držijo zavorne ploščice v čeljusti(zaradi pametnega mehanika in nepravega orodja). Avspuh sem zaradi tihih in težkih originalnih, hitro menjal. Kupil sem isto obliko avspuha v Louis-u ,kjer je en ror 70€. Zvok je menda isti kot pri starih modelih, kar mi je potrdilo že par nekdanjih lastnikov teh motorjev. Razmišljam mogoče o večjem tanku, pa v planu za to zimo imam še malo nižjo in širšo balanco in polirane aluminijaste blatnike ter starinsko tablico na prvem blatniku. Hočem da zgleda čim bolj podoben starim modelom. Tudi vzvratna ogledala sem dal na koncu balance kar res popravi videz, pri uporabnosti pa nič ne izgubiš.

To je zaenkrat vse o moji Bonnie. Če koga še kaj zanima (imam samo izkušnje,nisem poznavalec) naj piše na kristjan.gerbec@gmail.com ,ali pa pokliče na 040/399-822...

Kontaktira naj me pa prosim tudi kak lastnik takega motorja, ko se bo kam zapeljal ali pa bo v bližini Novega mesta da si spijemo kak pir in se pomenimo o naših 'ljubicah'.Zelo rad bi kdaj zaokrožil tudi s kakšnim podobnim motorjem. Ga pa ne dajem spat, tako da, če bo kak dan da ne bo preveč minusa, pa cesta približno suha, se tud kam zapeljem. Samo javte kam. :kva2:

Lep pozdrav

post-13614-12573221598_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 5 years later...

Gledam tele slike... se mi zdi, da je vse skupaj plasirano namenoma. Očitno nekaj bo iz tega.

Ja itak da je večina takih "vohunskih" odkritij zrežirana. O tem "novem" Boniju se že nekaj časa govori oz. se načrtno širijo govorice. Tudi za tale test v Španiji so imeli verjetno kar svojega fotografa s sabo... Motor so sicer malenkost zamaskirali (zbrisana značka iz rezervoarja...), da zgleda bolj anonimno. Ampak očitno ga še ne bo naslednje leto v prodaji.

Link to post
Share on other sites

Ja itak da je večina takih "vohunskih" odkritij zrežirana. O tem "novem" Boniju se že nekaj časa govori oz. se načrtno širijo govorice. Tudi za tale test v Španiji so imeli verjetno kar svojega fotografa s sabo... Motor so sicer malenkost zamaskirali (zbrisana značka iz rezervoarja.. .), da zgleda bolj anonimno. Ampak očitno ga še ne bo naslednje leto v prodaji.

na enih slikah je znak lepo viden kot na mojem..

dilema je ali je vodno ali samo oljno hlajen...

špekulacije okoli prostornine - 1058cc .. 107 - 112konjev..navor med 85 in 92 ..

Link to post
Share on other sites

Glede na velikost hladilnika, bi rekel vodno. Dejstvo je, da bodo zračno hlajeni motorji počasi šli v pozabo.

 

@Thumper: A odlitek motorja na "tanovem" je enak kot pri tvojem?

deklc od sklopke je spredaj malo drugačen in vzvod za sklopko je na novem spodaj pri mojem pa zgoraj...

stranski pokrov od elektrike in pokrov od pogonskega zobnika zgledata enaka..

sam blok motorja na prednjem delu je malo potegnjen naprej..

za 1200 mi deluje premahen agregat..

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

pa nulo zadaj dodaj ,,razen če je bil pol leta v morki vodi..tole je tako kot je vredno 3300e ..tud centa več ne .. in še to , če ima dejansko te kilometre , ki so zapisan..

Link to post
Share on other sites

Zadevo sem pogledal in sklenil, da za tako podrtijo ne bi dal več kot 2000€, pa še to nisem ziher. Po števcu kilometri držijo:whistle: drugače pa je cel motor, vključno z okvirjem močno oksidiral, praktično vsi kovinski deli, platišča so še v najboljšem stanju. Skratka, motocikel je potreben kompletne obnove, saj je v slabšem stanju, kakor marsikateri starodobni Bonneville. Pokrov ventilov pušča olje (konkretno) motor ne deluje na en valj, rele utripalk je v stiku.......:slap:

Na koncu pa vprašam, kaj se je z motociklom zgodilo, je bil mogoče žrtev poplave? Ne, baje je samo nekaj časa stal nekje ob morju:whistle:

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 7 months later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!