Jump to content
  • Sign Up
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • VS800
      sej sam še dons , pa du smrt......
    • jskrablin
      A ni Dovi izjavil po Sepangu da se mu je Rossi prav smilil, ko ga je nekak stisnil mimo na zaviranju, pol pa je na prvi daljši ravnini sam gas odprl (Dovi) in malo počakal? Nekaj več moči je komot lahko razlika med prvim ali drugim (ali petim) mestom. Če hočeš ob trenutnih razlikah v MGP konstatno zmagovati, pol kombinacija motor-voznik ne sme imeti nekih izrazitih slabosti. Samemu sebi nasprotuješ. Če ne bi mel MM prednosti po ravnini bi ostal zadaj. Se pravi - prednost na ravnini je odločila dirko. Kot si sam pogruntal po ovinkih ne bi imel veliko možnosti priti mimo.   Se mi pa zdi tale Hondina strategija gradnje motorja izključno okoli MM precej tvegana. Ostali se zelo trudijo zmanjšati ali izničiti zaostanek. Ko jim bo to ratalo, bo šlo na nož. In ko gre na nož, se ljudje poškodujejo. Še ene take sezone kot je bila letošnja MM naslednje leto verjetno ne bo ponovil. In če se jim kam konkretno razsuje (kar se ob konstantnem tiščanju na polno bo), bojo začasno ostali brez MM in s svinjo, ki je nihče drug ni sposoben konstantno privlečti na prvo mesto. https://www.crash.net/motogp/news/934577/1/marquez-i-want-fastest-bike-not-easier-bike
    • ligenjček
    • KennyJR
      Vsako leto in vsakič isto... Pa kaj pomaga pasti mimo na ravnini, če je to to... Prednost na ravnini je slaba prednost. MM je na PI padel mimo Viñalesa na ravnini... Je kdo opazil, kako je ostal pred njim v preostanku kroga? Sprednja guma je oddrsavala v vsakem ovinku, šel je čez mejo in uspel ostat spredaj... Če to nebi bil MM, ampak kdorkoli drug bi zmagal Maverick... Tolk o tej prednosti po ravnini...  Jokanje v smislu, jaaa težko je prehitet, če te vedno pol na ravnini nazaj, bla bla bla... Te težave ima Rossi, že 7 let ne zna smiselno prehitet. Ne samo Ducatija in Honde, tudi Rinsa...  Težko je prit mimo Ducatija, pa ne zaradi top speeda, ampak zaradi kvalitete motorja na zaviranju...  Ta top speed mit se pojavlja že iz 2007 vsako leto posebej... Takrat je bila razlika očitna... 20kmh+... In pol vemo, kaj je bilo potrebno delat skozi ovinke, da je ostal spredaj, tudi, če je lahko vsakič na ravnini prehitel... V Mugellu, kjer mu pista ni pasala, je bil 4., kljub najdaljši ravnini. Ostalim Ducatijem celo sezono ni bilo pomoči, kljub 20kmh+ na ravnini. Capirex je zmagal šele v dežju.  MM dirke na PI ni dobil zaradi par kmh na ravnini, prav tako ne Misana, kjer je Fabia dol butnil na ravnini. Je pomagalo, ampak prehitel ga je tako, da je bilo takoj nekaj m razlike.. Enako v motegiju... In tudi na Tajskem... Fabio je rabil cel krog, da mu je nazaj približal... Če bi bil takoj zadaj bi ga že prej napadel... In potem bi v zadnjem krogu videli enako zgodbo v obratni situaciji...  Honda dobiva dirke zaradi MM, usmerili so nekaj več v moč motorja zato, ker je MM tako lažje.. Ampak plačuje davek v ovinkih... On ga lahko, ostali žal ne... S Stonerjem pri Ducatiju je bilo enako...  Nekaj več moči na ravnini žal uspeha ne more prinest, tko naj vam bo tako ali pa drugače jasno...  Aja še to dodam... Rins v Mugellu ni mel šans, ker so bili tam trije poleg... Če bi bil eden bi tudi s Suzukijem lahko zborbal z zmago na taki pisti, ker je bil v ovinkih najhitrejši... 3 v vsakem krogu je pa res mal težko prehitet... 
    • ligenjček
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!