Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

Wow, za celih 100 jurjev. Kar ne moremo verjeti...

registracija skoraj zastojn.....to ni kot pri Guzziju ko imajo popuste kar za pol miljona.... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kolk bi blo komu všeč da da za mofo maja 2.000.000 sit jesen ti ga ponujajo pa za 1.500.000 sit. Mene nebi bilo več blizu. :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kolk bi blo komu všeč da da za mofo maja 2.000.000 sit jesen ti ga ponujajo pa za 1.500.000 sit. Mene nebi bilo več blizu. :fight2:

no če repliciraš name ti lahko povem da je v zadnjem Motoristu reklama za Guzzi kjer prodajajo letnike 2001 za 550.000 sit popusta....seveda nerabljene motorje....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če repliciraš name ti lahko povem da je v zadnjem Motoristu reklama za Guzzi kjer prodajajo letnike 2001 za 550.000 sit popusta....seveda nerabljene motorje....

Ja verjamem, samo to je slaba reklama za distributerja. Hočem povedat, da tiste težko prišparane fičnke ki jih nameno za motorček ni faj zgubit že v 3-4 mesecih. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Kaj pa če kupiš motorinota "ob pravem času", se pravi ko je znižan :?

Pol pa prišparaš :P ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Kaj pa če kupiš motorinota "ob pravem času", se pravi ko je znižan :?

Pol pa prišparaš :P ...

Pa ja ne, da si se odločil in ga kupil? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POZOR !

Če bi rad kdo ugodno kupil 3 mesece starega SV 1000 S, modre metalik barve, z 2000 prevoženimi kilometri naj pokliče kolega na tel. 02 581 12 20 (okolica Ljutomera). Cena 2 M !!!

Priložnost, ki je ne gre zamuditi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no če repliciraš name ti lahko povem da je v zadnjem Motoristu reklama za Guzzi kjer prodajajo letnike 2001 za 550.000 sit popusta....seveda nerabljene motorje....

Samo letnik 2001 je že danes star 2 leti, po 31. decembru 2003 bo pa star 3 leta ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

POZOR !

Če bi rad kdo ugodno kupil 3 mesece starega SV 1000 S, modre metalik barve, z 2000 prevoženimi kilometri naj pokliče kolega na tel. XXXXXXX. Cena 2 M !!!

Priložnost, ki je ne gre zamuditi!

Prosim uporabi male oglase za... well... oglasevalno dejavnost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sory !

Izkoristil sem pač priliko ker sem zavohal navdušenca in potencialnega kupca. Se bom drugič vzdržal. :xx: :xx: :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sory !

Izkoristil sem pač priliko ker sem zavohal navdušenca in potencialnega kupca. Se bom drugič vzdržal. :xx: :xx: :xx:

Ti mu drugič na privat pošlji PM, pa bo zihr še najboljše za vse ...

tisti pa, ki hočjo oglase gledat, bodo šli v sekcijo "Mali oglasi", al pa kupli salomonca. ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo letnik 2001 je že danes star 2 leti, po 31. decembru 2003 bo pa star 3 leta ...

maš res...sam motor ni rabljen...ni vožen....če si kupiš motor za par let(ne kot ti ko menjavaš ful) se ti izplača...ker pol miljona je pol miljona....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da še jaz kot lastnik starega SV 650 naked malo pokomentiram tale motorček :

Nihče se ni obregnil ob težo tega stroja. Pri 120 KM tehta namreč samo 182 KG. To naredi npr. Bandita (ki so kar naprej nekaj primerjali) v primerjavi z njim za čisti kup železa. Tako je stil vožnje je med tema dvema strojema čisto drugačen. Bandit je bolj potovalen, SV pa tišaški. Primerljiv je bolj Fazer 1000, ki pa je še močnejši a tudi težji.

Tudi mene moti števec. Tisti na starem SV (analog. bel obratomer in analog. črn brzinomer) je bil veliko lepši. Po mojem bi morala biti digitalni brzinomer in analog. obratomer eden poleg drugega in ne en nad drugim.

Največja zamera pa gre definitivno sedežu. Se točno pridružujem mnenju, da ti za ritjo pred štengo ostane še 10 cm prostora. Tako moja uboga žena sedi 1/2 na štengi in 1/2 pod njo - na mojem zicu. To je katastrofa in dvonadstropni zici so navadna jajca. Obenem je zic že na starem SV pretrd, na novem pa je še očitno tanjši in manj oblazinjen ter tako še trši. To je glavni razlog, da tega stroja nebi kupil. Ne bi dal 2,1 mio za to, da me bo bolela rit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ja, se strinjam s povedanim, Disident, opozoril bi te le na mahanje s težo. Namreč (ne vem zakaj, najbrž pa zaradi ustvarjanja zmede) so podatki o teži za isti motor velikokrat čisto različni. Eni namreč merijo "suho" težo (brez bencina, vode, olja (v motorju in vilicah), skratka brez vseh tekočin (morda tudi brez zraka v gumah???)), kar je IMHO čisto kretenizem, saj se takega motorja seveda sploh ne da peljat. Kaj ti potem pomaga tak podatek???

Edini (zame) resen podatek je teža motorja, pripravljenega za vožnjo in s polnim rezervoarjem goriva. To pa je pri SV 1000 S 217 kg (vir: test v reviji Motorrad, kjer vsak motor stehtajo).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Tole bi še dodal: torej SV 1000 S ima 217 kg - ampak kaj to pravzaprav pomeni??? Hmmmm... kaj če povem takole: Ducati 999 ima 215 kg (vir: test revije Motorrad).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda Suzuki, suhe teže so le zaradi primerjav.

Da povzamem - natankan Bandit z zrakom v zračnicah mora imeti enih 260, 270 kg ne, in razlika je spet očitna.

Torej primerjaš lahko ali suhe ali mokre motorje. Iz nekega razloga primerjajo suhe. Meni osebno pa (če nebi bilo primerjav) itak nič ne pove, da en motor tehta 180 kg ali 220. To je tako kot če me moj sin vpraša: oči koliko jer 45 let in potem mu moram šteti do 45. In potem kao ve.

Vtis si jasno lahko ustvariš samo s primerjavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda Suzuki, suhe teže so le zaradi primerjav.

Da povzamem - natankan Bandit z zrakom v zračnicah mora imeti enih 260, 270 kg ne, in razlika je spet očitna.

Torej primerjaš lahko ali suhe ali mokre motorje. Iz nekega razloga primerjajo suhe. Meni osebno pa (če nebi bilo primerjav) itak nič ne pove, da en motor tehta 180 kg ali 220. To je tako kot če me moj sin vpraša: oči koliko jer 45 let in potem mu moram šteti do 45. In potem kao ve.

Vtis si jasno lahko ustvariš samo s primerjavo.

ne. natankan bandit 1200 s letnik ´01 ima z vsemi tekocinami in zrakom v zracnicah pod 250 kg. moj ima cca. 245 kg (bil na javni vagi z njim).

sicer pa :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ejga Disident, ne to razumet kot da nekaj zagovarjam Bandita - samo zdi se mi, da velikokrat primerjamo hruške in jabolka (ker ne samo da eni podatki opisujejo čisto "prazen" motor in drugi čisto poln, so tudi še vmesne verzije! :? , tko da je zmešnjava res popolna). Kot lahko vidiš iz mojih postov je meni SV 1000 S zelo všeč (razen sedeža pravzaprav čisto vse :D ).

Bandit 1200 S pa ima (seveda pripravljen za vožnjo in s polnim rezervoarjem) 244 kg (vir: test revije Motorrad).

Pa lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Ejga Disident, ne to razumet kot da nekaj zagovarjam Bandita - samo zdi se mi, da velikokrat primerjamo hruške in jabolka (ker ne samo da eni podatki opisujejo čisto "prazen" motor in drugi čisto poln, so tudi še vmesne verzije! :? , tko da je zmešnjava res popolna). Kot lahko vidiš iz mojih postov je meni SV 1000 S zelo všeč (razen sedeža pravzaprav čisto vse :D ).

Bandit 1200 S pa ima (seveda pripravljen za vožnjo in s polnim rezervoarjem) 244 kg (vir: test revije Motorrad).

Pa lep dan.

Hojla tudi tebi!

Sploh ne jemljem tega kot zagovarjanje Bandita (tudi sam ne zagovarjam SV-ja), saj sem sam rekel, da sta to dva tipa motorjev. Tudi jaz govorim o tem zato, ker pač ne moremo primerjati hrušk in jabolk. Verjetno imaš prav, da so eni motorji pouhni nadpovprečno težji zaradi večjih tankov, več olja itd, kar pa moraš konec koncev vlačiti s sabo in se tebi bolj primerno zdi primerjati povhne motorje.

Tu bi se lahko kar strinjal s tabo. Še posebej to pride do izraza, če dodamo nega debelega voznika, ki lahko hitro pobere unih 20 kg plusa.

Ampak veeno ni čisto tako. Dejstvo je, da so lažji motorji (suha teža) tudi natankani in z debelimi vozniki bolj agilni in vodljivi od težkih.

Kje je resnica ne vem, ampak dejstvo je da ves svet primerja suhe motorje, taki so tudi podatki vedno in je zato težko govort o polhnih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sam tisto plastiko za registracijo moreš dat stran odžagat al pa vsaj mal skrajšat ker je grda ko pes :BUA: , pa zadne žmigovce bi tud lohk lepš nardil

drgač ma pa kolega wingse gor, morem rečt da ma motor najlepši zvok (značiln za v2), baje da ko zapre plin med vožnjo mu ogen vn seka :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!