Skoči na vsebino

Suzuki SV 1000 S/N


johan

Priporočene objave

S bistveno raje videl (umirjen) motor GSX-R 1000, s kakšnimi 125 ali 130 KM. To bi bil pa res absolutno sanjski motor!!! Ampak če ga (še) ni, ga pač (še) ni. Do takrat ko bo, bo pa tudi tale SV prav lepo zapolnil luknjo v Suzukijevem sport-touring programu...

.... ja kaj pa je Bandit? Ja no sej ma res mogoče malo zastarel agregat, samo.... Po mojem mnenju bo naslednjik bandita imel agregat izpeljan iz Hayabusa, to bo noro....

Tale sv1000 je pa zakon, ne vem katerga bi rajši imel. Tudi z masko je noro dober, .... pa športni auspuhi polpa vroammm.... :lol: a, jaz sem svojo zvestobo zaenkrat obljubil banditu (pa še denarja za kaj takega niti pod razno nimam). Glede moči SV 1000 je pa tako, da bo v pravih rokah težek konkurent cestnim dirkalnikom (ala R1, GSXR1000, CBR900...)

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti s pol oklepom je super 8) , naked malo manj :roll: , števec pa bljak :? .

Po mojem bo to en super vsestransk motor :idea:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kam lahko pošljem slike srečnega in ZADOVOLJENEGA Suzukija? Včeraj (petek) se je lahko končno usedel Na SV 1000, :D , množica razharjenih ljudi ki so tudi hoteli sedeti na SVju, ga je po enournem sedenja prisilila, da je moral motor tudi zapustiti , na koncu je ostal neki čuden flek na motorju..... :shock: :shock: :oops: :mrgreen: :mrgreen:

P.s. Motor je lep.

Suuuuuuuzzzzzzzzzzzzzzzzuuuuuuuuuuuuukiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S bistveno raje videl (umirjen) motor GSX-R 1000, s kakšnimi 125 ali 130 KM. To bi bil pa res absolutno sanjski motor!!! Ampak če ga (še) ni, ga pač (še) ni. Do takrat ko bo, bo pa tudi tale SV prav lepo zapolnil luknjo v Suzukijevem sport-touring programu...

.... ja kaj pa je Bandit? Ja no sej ma res mogoče malo zastarel agregat, samo.... Po mojem mnenju bo naslednjik bandita imel agregat izpeljan iz Hayabusa, to bo noro....

Tale sv1000 je pa zakon, ne vem katerga bi rajši imel. Tudi z masko je noro dober, .... pa športni auspuhi polpa vroammm.... :lol: a, jaz sem svojo zvestobo zaenkrat obljubil banditu (pa še denarja za kaj takega niti pod razno nimam). Glede moči SV 1000 je pa tako, da bo v pravih rokah težek konkurent cestnim dirkalnikom (ala R1, GSXR1000, CBR900...)

Lp, Onim

Yep Onim...

Suzuki sport-touring... maš bandita, RF900, GSXF, .... sej vem da bi vsi radi VFR k bi gor suzuki pisal, ampak ne gre to tko, res ne. :D

Kolk ma pa kej tale mašina podobnosti s TL mašino?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk ma pa kej tale mašina podobnosti s TL mašino?

LP

Mislim, da je ista oz. bo kvečjemu imela kak KM manj. Bodo testi pokazali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: ... zakaj je treba vse na vogu narest... :roll: ... Suuuuuuuuuuuuuuzuuuuuuuuki... to je ze kul... samo brez zamere, ampak tale nova oblika je pa bljek (oba no vsi stirje SV 650 s/n in SV 1000 s/n)... no ja saj z malo predelave bi se pa dal se kaj lepega naredit... :twisted: :twisted:

P.s. no dobro, da sem bila pred Suzukijem tam, sem lahko vsaj dve minute no ta noumu svju visela... :wink: :oops: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadnje luči ima takšne, kot da bi jih iz lego kock naredil in gor zalepil. Točno takšne!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno prišel iz Munchna.Oblika mi je ful všeč(še vedno).Ko sem sedel na njem se nisem ravno najboljše počuto.(premalo,preozko)Vzamem nazaj - ne prodajem bandita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PS Se pa že vnaprej veselim kometarjev Ducatistov ob (bodočem) prehodu iz dveh na štiri valje... :wink: 8)

Najbrž si mislil ravno obratno, pa se ti je takole zapisalo :wink:

Hola Lojzi,

mislil sem točno tako kot je napisano, a je res nerodno izpadlo :? : povedati sem hotel, da se veselim komentarjev Ducatistov, ko bo Ducati (najbrž čez kako leto ali dve) začel prodajati 4valjne motorčke... :lol: 8)

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sedaj, ko sem ga videl v živo, lahko rečem le: še lepši kot na sliki (sorry Vragica, najine oči nimajo istega malarja - ampak nič hudega 8) ), ostri koti/robovi mu prav pašejo, tko mal hudobnega naredijo :oops: . Zadnja streha se mi zdi malo hecna, luč pa mi je ful všeč. Prav tako števci, oklep, izdelava... In definitivno bi imel srebrnega! Sicer pa je to tako kot vedno: enim bo všeč, drugim ne bo, tretjim bo vseeno...

Položaj ko sem sedel gor je FUL dober, saj je prav takšen, kot si želim, da bi bil - športno nagnjen naprej, a ne preveč nizke ročke, ravno prav za udobnih 500+ LS km na dan. Edina stvar, ki mi ne sede je - sedež. Voznik dobi (spet, enako je pri moji Katani) precej dolg sedež, spredaj ozek, nato se razširi. Pri mojih 69 kg pa velikost moje riti zasede večinoma le prednji, ožjii del, zadaj ostane še 10 cm neizkoriščenega prostora... :oops: To bi bila edina neposrečena zadeva... pa še to lahko rešim, le eno večjo rit moram nekje dobit, pa bo tudi to idealno :wink: :lol: 8) .

Podatki, ki sem jih izvedel na Suzukijevem štantu:

- moč 115 KM

- cena 9735 EUR za S varianto, nekaj čez 9300 za N

- cene naj bi bile povsod po Evropi približno enake, nikakor pa ne višje od zgoraj napisane uradne cene, lahko pa manj (g.Odar, a bereš tole!!!)

- naprodaj bo spomladi

Ko bi se ga dalo še sprobat... Komaj čakam, da bo (vsaj) testiran!!! Fina bi bila primerjava z Banditom 1200 S, zanimivo pa seveda tudi kako je z "direktno" konkurenco: menda naj bi bili to Monstri, Honda Hornet 900 in Fazer 1000 (in ne, kot je nekdo omenil, superšportniki - to je pač naked bike).

PS1 Hvala Matu, ki je pobrisal motor za menoj (ne bom povedal, kako je to naredil :wink: )

PS2 a je še kdo opazil, da se je na sejemskem SVju malce čudno sedelo??? Meni nekaj ni in ni bilo prav, pa nisem vedel, kaj mi fali. Nato sem šel še enkrat nazaj in še enkrat sprobal... in opazil, da je desna tačka od N verzije, leva pa "taprava", od S (S ima namreč tačke na drugačnem, trikotnem nosilčku, tako da je tačka (približno!) slaba dva cm višje in kake 4 cm bolj nazaj). Izgleda, da so ga čisto tazadnjo minuto skupaj dajali, hehehe... :wink:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, Suzuki, mi je vsec, da ti je SV vsec :wink:

Edina stvar, ki mi ne sede je - sedež. Voznik dobi (spet, enako je pri moji Katani) precej dolg sedež, spredaj ozek, nato se razširi. Pri mojih 69 kg pa velikost moje riti zasede večinoma le prednji, ožjii del, zadaj ostane še 10 cm neizkoriščenega prostora... To bi bila edina neposrečena zadeva... pa še to lahko rešim, le eno večjo rit moram nekje dobit, pa bo tudi to idealno .

Khmmmm khmmmm komentar na tole... al smo tudi motoristi in motoristke z mal VECJO ritjo od tebe... :twisted: :wink: ... men pa prov sede :oops: :oops: :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, jest sm tud čist navdušen. S Kastijem sva bila na Intermot-u in sem si lahko v živo ogledal ta novga SV-ja. Ma kaj naj rečem, sem čist navdušen. Števci me sploh ne motijo, saj vsebujejo vse podatke, ki jih rabiš za vožnjo (hitrost, vrtljaji, temperatura, kilometri...) Skratka, vse je gor, vizuelno pa res zgleda, kot da nekaj manjka. Zadnja luč; ko sem na netu gledal slike, me je oblika malo motila, ko pa sem ga vidu v živo, se mi ni zdelo tko slabo. Se strinjam, lahko bi bila mal bolj konvencionalna, ampak ni tko slaba; doda pridih agresivnosti. Najbolj pa me je navdušil položaj voznika. Ma je čist isti kot na mojem (ta starem) SV-ju. To je to, bomba. Športen ampak ne superšporten in razdalja med sedežem in ročkami ni prevelika, tko da je drža bolj sproščena. Komaj čakam primerjalne teste, da vidim kako stoji ob boku konkurenci. Najbrš bodo pograjali premajhen rezervoar (17 litrov), zanima pa me tud poraba. Skratka, upam da bo v testih pohvaljen, nato pa v boj za popuste...

Lp, Pjotr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Moja italijanščina je sicer zelo skromna (in ko neham govoriti me ponavadi še nekaj časa bolijo roke :wink: ) a bojim se, da je tole samo povzetek (na nekaterih mestih pa čisto dobeseden prevod) članka iz zadnjega Motorrada, kjer je bilo tole objavljeno v rubriki "Vozili smo". Celo ista "napaka" kot v Motorradu - tudi tu v tehničnih podatkih piše, da ima 120 KM pri 8500/min, kar se meni zdi malo premalo - obratov namreč, saj ima npr rdeče polje na števcu obratov pri 11.000/min. Če pa so tehnični podatki vseeno točni, pa se lahko Ducatisti samo skrijejo, toliko boljši je tale motorček :shock: :? :wink: :lol: 8) Vse bo precej bolj jasno po kakšnem (najraje primerjalnem) testu, na katerega najbrž ne bo treba več dolgo čakati!

Vseeno ZELO hvala!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Mene pa zanima če je kdo tole zverinico že vozil ali celo kupil :o , naj malo opiše kakšni so kaj vtisi vožnje.

lp :ph34r:

PS: plavi je najlepši

STYD_YC2.jpg

Popravljeno . Popravil -pero-
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

V zadnjem Motorradu (št. 15, 4. julij 2003) je Top-Test Suzukija SV 1000 (nakeda) in primerjava z S varianto. Testniki so bili z njim bistveno bolj zadovoljni kot z S verzijo, ki ima menda zadaj pretrdo in spredaj premehko vzmetenje, ki pa se ga ne da zadovoljivo naštimat/uskladit (ostalo pa kao klapa). Navedli so še naslednje razlike med naked in S verzijo:

- predtek kolesa: 107 mm (S: 97 mm)

- naklon vilic 65 stopinj (S: 65,5 stopinj)

- medosna razdalja 1445 mm (S: 1430 mm)

- 30 mm nižje stopalke kot S verzija (pa kljub temu menda drsajo le v nenormalnih nagibih)

- optimizirana nastavitev podvozja (zato se ga da po njihovih besedah precej hitreje voziti po slabših cestah kot S verzijo!)

SV 1000 je na testu zbral 685 točk, S pa 670 (od 1000).

Toliko v vednost in ravnanje. Če sploh kaj daste na Motorradove teste, seveda. In tudi če daste, ne pozabite: cum grano salis. Vedno.

No, kdaj bo kdo ki ga je peljal kaj napisal??? (sem zadnjič videl enega srebrnega eSa in našo tablico...)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

>sv1000n ridereview<

...na stari cesti sem zadnč vidu enga bronastga :rolleyes:

sv1000S_k3_yav.jpg

...ampak plav je pa plav... :unsure: smrk, smrk...

sv1000S_k3_yc2.jpg

...pa ce daš rear seat cover gor pa zadnji blatnik dol te ubije če ga sam pogledaš :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se zanimal za nakup te žverce (SV1000S)... Ampak sem prekratek... :( Mogoče drugo leto...

Pri Suzuki Odarju imajo enega testnega za probat - če koga zanima...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Hola!

Kot veste je meni tale žverca HUDO všeč, ampak ni tolarčkov... :cry:

Evo, da nam še bolj pridejo solze v oči: "zimske" cene v Nemčiji za SV 1000 S, model 2003, so znižane iz 9790 € na 7799 €, nekje celo na 7399 € (~1.750.000 SIT). Ma če to ni za znoret!!!!!!

(vir: Motorrad, št. 22/2003)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se zanimal za nakup te žverce (SV1000S)... Ampak sem prekratek... :( Mogoče drugo leto...

Pri Suzuki Odarju imajo enega testnega za probat - če koga zanima...

Testni je žal že prodan. Je pa zato znižan nov, novcat na vsega borih 2.140.000 sit. V modri in srebrni barvi. :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Testni je žal že prodan. Je pa zato znižan nov, novcat na vsega borih 2.140.000 sit. V modri in srebrni barvi.

Wow, za celih 100 jurjev. Kar ne moremo verjeti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!