Jump to content

Na kaj paziti pri nakupu rabljenega avta


bna

Recommended Posts

2 hours ago, Kmet2 said:

Zakaj bi preverjal pod pokrovom olje, če imaš vse na displeju v avtu?

Ker se tudi elektronika kdaj zmoti, preverjeno v praksi. Okvara senzorja za odprtost pokrova motorja ti vrže ven opozorilo za prenizek nivo olja. Dolivaš olje pa ne pokaže na displeju nič, ko očistiš stikalo na ključavnici pokrova motorja imaš pa kar naenkrat preveč olja v motorju. :mad: Butasto narejen sistem, da zaradi okvare enega stikala javi napako za prenizek nivo olja. Senzorji za nivo olja pa tudi niso zanesljivi. Audi A4 2011 je bil to.  

Edited by XTR
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

pred eno uro, Kmet2 pravi:

To sem ti dopovedoval za avte , ki imajo vse druge možnosti preverjanja, kot na merilno palico.

Če pa imaš na komandni plošči možnost preverjanja in greš preverjat na merilno palico si lahko edino policist ali mestni redar:P

Gorivo tudi hodiš preverjat v rezervoar?

En zapis nad tem tvojim je odgovor. Si prebral? 

Pa še eden na tej strani. Si tudi tega prebral? 

Edited by Borutt
Link to comment
Share on other sites

pred 4 urami, Borutt pravi:

Nimajo šipke? Potem pa mi verjetno nekaj drugega gledamo na šipki na novih avtih. 

 

pred 2 urami, Borutt pravi:

V vednost; stari reno kangu 1.6 ni imel šipke. 

 

Link to comment
Share on other sites

pred 8 urami, Frenk 67 pravi:

Jst sem tud u gume nehu brcat in zaupam senzorju.  :naughty:

Tut za tekočino za brisalece imam grelec in pa senzor količine ... Tko da... jest ne gledam prav nič več, furam in tankam ... pa servisiram ... Če pa crkne, imam pa v zavarovanju nadomestno vozilo ...

Pol pa rečem mehaniku . Treniraj, pizda ti m....

Edited by Bmflar
  • Haha 3
Link to comment
Share on other sites

pred 3 urami, Arzen pravi:

 

 

Ti je res treba, kot otroku, razložiti, da niso vsi novi avti brez šipke in, da so jo tudi pred leti “pozabili” vgraditi na kakšen avto? 

Da bo nekaj v duhu teme; pazite se vozil lastnikov, ki nikoli ne pogledajo pod pokrov motorja. 

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, axaQ4 said:

Budi muškarac, na pumpi odpri havbo poglej olje na šipki

Ce imas Audija, nikoli, res nikoli ne delaj tega na pumpi, ampak v varnem zavetju domace garaze - samo zato, da te slucajno ne zapazi kaksen BMWjevec. :P

4 hours ago, XTR said:

Ker se tudi elektronika kdaj zmoti, preverjeno v praksi. Okvara senzorja za odprtost pokrova motorja ti vrže ven opozorilo za prenizek nivo olja. Dolivaš olje pa ne pokaže na displeju nič, ko očistiš stikalo na ključavnici pokrova motorja imaš pa kar naenkrat preveč olja v motorju. :mad: Butasto narejen sistem, da zaradi okvare enega stikala javi napako za prenizek nivo olja. Senzorji za nivo olja pa tudi niso zanesljivi. Audi A4 2011 je bil to.  

Verjetno ob odprti haubi ne osvezuje podatka o kolicini olja? Da ti vidis kako sem tik po velikem servisu iskal varovalke brisalcev na Passatu, ki NIKAKOR nista hotela delovati - razmigoval sem rocko, ugasal, prizigal masino, polival dezni senzor... ...ko ze vse skupaj posljem v tri krasne pa zaloputnem haubo, brisalca pa - juhu, tukaj sva. ?

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

pred 1 uro, Borutt pravi:

Ti je res treba, kot otroku, razložiti, da niso vsi novi avti brez šipke in, da so jo tudi pred leti “pozabili” vgraditi na kakšen avto? 

Da bo nekaj v duhu teme; pazite se vozil lastnikov, ki nikoli ne pogledajo pod pokrov motorja. 

Jaz se bolj bojim tistih,ki stalno nekaj prčkarajo pod motornim pokrovom :naughty:

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Zok said:

Verjetno ob odprti haubi ne osvezuje podatka o kolicini olja? Da ti vidis kako sem tik po velikem servisu iskal varovalke brisalcev na Passatu, ki NIKAKOR nista hotela delovati - razmigoval sem rocko, ugasal, prizigal masino, polival dezni senzor... ...ko ze vse skupaj posljem v tri krasne pa zaloputnem haubo, brisalca pa - juhu, tukaj sva. ?

Ne, ni bila kriva odprta hauba. Sem se vozil pa ni pokazalo. Za stikalo sem vedel že prej, ker je že pred tem odpovedal motorček brisalcev in smo ga takrat testirali.

Link to comment
Share on other sites

pred 9 urami, XTR pravi:

Ker se tudi elektronika kdaj zmoti, preverjeno v praksi. Okvara senzorja za odprtost pokrova motorja ti vrže ven opozorilo za prenizek nivo olja. Dolivaš olje pa ne pokaže na displeju nič, ko očistiš stikalo na ključavnici pokrova motorja imaš pa kar naenkrat preveč olja v motorju. :mad: Butasto narejen sistem, da zaradi okvare enega stikala javi napako za prenizek nivo olja. Senzorji za nivo olja pa tudi niso zanesljivi. Audi A4 2011 je bil to.  

Ne bereš me dovolj pozorno:naughty: avto je v garanciji in zaradi mene lahko tudi zariba , mi je res čist vsen. Redno servisiran kjer je kupljen nov .

In vrjemi , da o elektroniki imam zelo slabo mnenje , me je kramp hecu po Rusiji....:headbang:

Stara AT pa golf 2 pa si zmagu .

Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, Kmet2 said:

avto je v garanciji in zaradi mene lahko tudi zariba , mi je res čist vsen. Redno servisiran kjer je kupljen nov .

Sem imel nov avto pa sem ga v garancijskem roku vozil pol leta na servis, da bi odkrili napako. Preklapljal je v zasilni program in je bil nevaren za vožnjo,  na servisu so se pa učili na njemu. 14 dni pred potekom garancije jim je pa celo uspelo nekako rešiti uganko. Kriv naj bi bil nek kratek stik na električni napeljavi okrog motorja. Meni ni bilo vseeno, ko mi je med prehitevanjem vrgel v zasilni program.... kaj ti takrat pomaga garancija... :mad:

Link to comment
Share on other sites

pred 15 urami, Borutt pravi:

En zapis nad tem tvojim je odgovor. Si prebral? 

Pa še eden na tej strani. Si tudi tega prebral? 

Ne znam brat , mi lahko v sliki posreduješ :)

pred 11 urami, Borutt pravi:

Ti je res treba, kot otroku, razložiti, da niso vsi novi avti brez šipke in, da so jo tudi pred leti “pozabili” vgraditi na kakšen avto? 

Da bo nekaj v duhu teme; pazite se vozil lastnikov, ki nikoli ne pogledajo pod pokrov motorja. 

Zakaj pa bi gledal pod pokrov ....iz dolgčasa ? 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pred 5 urami, XTR pravi:

Sem imel nov avto pa sem ga v garancijskem roku vozil pol leta na servis, da bi odkrili napako. Preklapljal je v zasilni program in je bil nevaren za vožnjo,  na servisu so se pa učili na njemu. 14 dni pred potekom garancije jim je pa celo uspelo nekako rešiti uganko. Kriv naj bi bil nek kratek stik na električni napeljavi okrog motorja. Meni ni bilo vseeno, ko mi je med prehitevanjem vrgel v zasilni program.... kaj ti takrat pomaga garancija... :mad:

Pa če se drživa niti najine diskusije , men tega v  povezavi bilokakšnega kontroliranja pod havbo še ni naredil . :)

 

Link to comment
Share on other sites

Ni problem le premalo olja, tudi preveč je problem. Tisti elektronski prikazovalniki vprašanje, če pokažejo koliko je presežen MAX, ponavadi kažejo od min do max...sem moral že dvakrat po menjavi olje izčrpat iz motorja, enkrat je celo svetila lučka za okvaro motorja. Olje je menjal privat avtomehanik...

Link to comment
Share on other sites

Malo gledam za rabljenimi avtomobili in jih ima večina iz uvoza menjana sprednja stekla z letnico 2018 :naughty:? Zgleda, da zunaj šodrajo na polno.

Edited by bikez
Link to comment
Share on other sites

pred 10 urami, bikez pravi:

Malo gledam za rabljenimi avtomobili in jih ima večina iz uvoza menjana sprednja stekla z letnico 2018 :naughty:? Zgleda, da zunaj šodrajo na polno.

Glej ga v Nemčiji, ne potem ko je že pri nas s prevrtenimi kilometri.

Link to comment
Share on other sites

pred 44 minutami, Frenk 67 pravi:

Glej ga v Nemčiji, ne potem ko je že pri nas s prevrtenimi kilometri.

Točno, in sam pojdi po njega - in kupuj pri pooblaščenih, ne pri Turkih in balkancih !

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Nima smisla gledati na števec prevoženih kilometrov, nima veze ali je avto star 2 ali 15 let vsi imajo prevoženih cca. 200K :lol1: če jih ima čez 300 obstaja celo možnost, da so realni, pa skoraj 100% da jih je manj kot pri tistem z 200 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Evo tukaj objektivna ocena.. al kupiša avdija al alfo isto bo... samo da "alfisti visijo pr mehaniku cele dneve"... audi vozniki so pa bolj fini pa rečejo "samo neki grem preverit na servis..... ah nič ni blo samo neki malega so poštimali za 500€"

Tako da od EU znamk... za rabljen avto.. FIAT POWAAHHHH !!

 

 

boy-peeing-on-vw-decals-and-stickers.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ob 1. 6. 2019 ob 7:23, vandrovec pravi:

sem moral že dvakrat po menjavi olje izčrpat iz motorja, enkrat je celo svetila lučka za okvaro motorja. Olje je menjal privat avtomehanik...

moj beli brat dvakrat stopil na grablje?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

lahko tudi prej ..drugače 54.20 ..

 

Link to comment
Share on other sites

no vidiš..mene je pa razočaral zato,ker lado wartburga in katrco se pere od znotraj navzven ..

Link to comment
Share on other sites

Ja kdaj se bojo pa zici posušili, sm že hotu rečt, 1 tedn pa je lada zrihtana za na tehnični, samo kaj ko zdej smrdi ko mokr ps...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!