Skoči na vsebino

Velike ENDURE


bmwslo

Priporočene objave

Saj tukaj nihče ne išče najcenejše rešitve. Meni in večini BMW-jašev je pač všeč BMW z vsemi svojimi prednostmi in slabostmi.

Potem se pa včasih najde nekdo, ki začne s potenciranjem prednosti enega ali drugega in na koncu nastane brezzvezna debata kot je ta. Za mene, je pač BMW tisto tapravo, za nekoga drugega pa Vara. In kaj zdej ??

Se dobimo spomladi na motorjih pa se skupaj zapeljemo okoli. In tudi po tisti vožnji in lahko tudi neskončni debati, bomo verjetno še vedno vsak na svoji strani. Jebiga tako je to v življenju.

Če bi pa vsem bili všeč BMW-ji ali vsem Vare, bi bil pa svet tak, kot je bila kitajska pred 10 leti. Vsi v uniformah, vsi enake frizure, vsi enake motorje ...

Uff je že boljše tako kot je. In nazadnje, da ne bo več debate o tem, fantje BMW je zakon

post-5391-1228135827.gifpost-5391-1228135827.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje BMW je zakon !

Zate ja ,zame pa ni nič posebnega moped k moped :naughty:

Itaq :beer2: :beer2:

in hvala bogu da je tako, saj sicer .... No saj si prebral kaj sem zgoraj napisal :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba je bit fer in tudi upoštevat koliko je GS dražji od japonske konkurence. To je pribl. ista zgodba kot dizel ali bencinski motor v avtomobilu. Kdaj se dizel zaradi manjše porabe goriva splača? Že pri nakupu plačaš kardan dražje kot verigo.

Treba je tudi upoštevat okvare na kardanih, kar poveča stroške in zanesljivost.

Treba je bit fer in povedat da niti veriga, niti kardan nista idealna.

Smo v temi 1150Gs in bodi fer :yawn: in ne mešaj kardanov sz 1200Gs.

bmwslo: meni v knižici je pisalo na 50.000km, zaradi lepega in čistega olja sva z mehanikom zamenjala olje na 64.000km in še sploh ne bi bilo treba. Hočem povedat, da so bili kardani na 1150 mašinah bp. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Smo v temi 1150Gs in bodi fer :yawn: in ne mešaj kardanov sz 1200Gs.

bmwslo: meni v knižici je pisalo na 50.000km, zaradi lepega in čistega olja sva z mehanikom zamenjala olje na 64.000km in še sploh ne bi bilo treba. Hočem povedat, da so bili kardani na 1150 mašinah bp. Lp

Ja, res smo v temi GS1150, sam če si bral moje poste ne govorim o BMW motorjih, primerjam kardan pogon s klasičnim z verigo. In tudi pošteno sem napisal koliko stane nova, kar ni malo.

Je pa mogoče res malo OFF-Topic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba je bit fer in tudi upoštevat koliko je GS dražji od japonske konkurence.

bodimo fer pa povejmo koliko dobiš več za rabljenega GS-a od japonske konkurence ko ga prodajaš.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodimo fer pa povejmo koliko dobiš več za rabljenega GS-a od japonske konkurence ko ga prodajaš.......

:lol1:

Pa ne jim vsega veselja vzet :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

Pa ne jim vsega veselja vzet :whistle:

jebiga, no more MR. nice guy.......raje ne povem, kolko je mene stalo vzdrževanje kardana na 115 kkm......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodimo fer pa povejmo koliko dobiš več za rabljenega GS-a od japonske konkurence ko ga prodajaš.......

Odvisno !Če najdeš pravega butla k ti bo dal za moped tok k ga ceniš se strinjam !Z mopedi je ravno tako kot z avtomobili bosanska miselnost "mora da bude švabo "drugač ni nč vredn!Včasih je bilo res tko kaj pa danes manjka HONDI ,TOYOTI ,SUBARUJU,,PA KOREJCEM.NČ jim ne manjka samo cena je nižja peleš se ša lih tko.

Se globoko opravičujem ker smetim po vaši kraljevski temi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodimo fer pa povejmo koliko dobiš več za rabljenega GS-a od japonske konkurence ko ga prodajaš.......

Fer je če še poveš da daš v štartu zanj več, lahko posledično računaš da dobiš za rabljenega več ali pa tudi ne! :BUA:

Kaj pa se tiče verig, ki so bile omenjene, komplet se dobi že za dobrih 100€ DID ali RK , če jih maže skotlair ali bolj skrbo vzdrževanje, pa se menja verigo 2x na 100tkm in to je vsa umetnost, pa si lahko vsak zračuna strošek.

Ker ste takšni strokovnjaki, pa mi povejte zakaj so vsi dirkalni stroji (GP, krosarji itd) gnani z verigo in ne s kardanom. :? :topic:

Sicer pa uživajte vsak na svojem konju :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker ste se tako strokovno razpisali v temi o GS o vsem drugem samo o GS ne, vam tukaj dajem moznost nebuliranja.

v GS-temi pa........... no, naj nekdo proba. :evilgrin: :krneki:

lp

Ice

-----------------------------------------------------------------------------

Ker ste takšni strokovnjaki, pa mi povejte zakaj so vsi dirkalni stroji (GP, krosarji itd) gnani z verigo in ne s kardanom. :? :topic:

Sicer pa uživajte vsak na svojem konju :grim

1. Naši BMW-ji niso GP, krosarji ... So večnamenski potovalni motorji, pa naj bo to GS , RT, RS, R ... in so naravnani na maximalno udobje uporabnika

2. Itaq da uživamo do maximuma in vsem ostalim želimo enako :beer2: :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fer je če še poveš da daš v štartu zanj več, lahko posledično računaš da dobiš za rabljenega več ali pa tudi ne! :BUA:

fino bi bilo, če bi lepo počasi prebral zadnje dve strani v tej temo...predvsem pozorno prebral

kar se tiče primerjave cen pri prodaji omenjenih rabljenih motorjev priporočam kakšen mobile.de,(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com), autoscout.de in ostale strani z oglasi, pa ti vidi....primerjavo si naredi sam,ok?

Kaj pa se tiče verig, ki so bile omenjene, komplet se dobi že za dobrih 100€ DID ali RK , če jih maže skotlair ali bolj skrbo vzdrževanje, pa se menja verigo 2x na 100tkm in to je vsa umetnost, pa si lahko vsak zračuna strošek.

ko govoriš o ceni ketne je modro prišteti še zraven ceno kompleta zobnikov ter ceno scotoilerja (ko sem nazadnje čekiral za kolega jih niso ravno zastonj šenkali...lahko pa da se je kaj spremenilo...)

in mimogrede , poznaš kakšnega ki je na omenjenem motorju naredil 50kkm brez da bi prej menjal verigo?...jaz ne, je pa res, da ne poznam vseh...

Ker ste takšni strokovnjaki, pa mi povejte zakaj so vsi dirkalni stroji (GP, krosarji itd) gnani z verigo in ne s kardanom. :? :topic:

na to vprašanje si boš pa lahko odgovoril sam, če boš malo uporabil iskalnik....obstaja namreč dotična tema o tem , v kateri so pisali dosti večji strokovnjaki od mene....go figure.

Sicer pa uživajte vsak na svojem konju :grim

bom, hvala....in to na obeh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

Da se nebom spet ponavljal, je že prav smešno, nekako vedno drugi "pametujejo" nam hočejo razlagat, podajat neke primerjave o BMWju, zelo malo pa "mi" hodimo v druge topice in hvalimo naše naprav vašim, ali se pa motim. Kot je bilo predlagano, kakšna fura in piknik - debata, bi bila super.

Lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bodimo fer pa povejmo koliko dobiš več za rabljenega GS-a od japonske konkurence ko ga prodajaš.......

Kdor je svojega GS-a prodal ve, kako "z lahkoto" se ga je znebiti - žival pač ne gre od doma, če res ne poznaš nekoga, ki hrepeni po njem, mu ga prpeleš, ve da si "dobro" ravnal z njim.....in ga prodaš za še vedno nižjo ceno, kot si ga cenil sam!

To je moped, ki ga imaš dokler bo delalo in pika.

:topic:

Da se nebom spet ponavljal, je že prav smešno, nekako vedno drugi "pametujejo" nam hočejo razlagat, podajat neke primerjave o BMWju, zelo malo pa "mi" hodimo v druge topice in hvalimo naše naprav vašim, ali se pa motim. Kot je bilo predlagano, kakšna fura in piknik - debata, bi bila super.

Lp vsem

Mel in prodal...tako da pa mnda lahko kaj povem, mar ne? :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor je svojega GS-a prodal ve, kako "z lahkoto" se ga je znebiti - žival pač ne gre od doma, če res ne poznaš nekoga, ki hrepeni po njem, mu ga prpeleš, ve da si "dobro" ravnal z njim.....in ga prodaš za še vedno nižjo ceno, kot si ga cenil sam!

To je moped, ki ga imaš dokler bo delalo in pika.

Mel in prodal...tako da pa mnda lahko kaj povem, mar ne? :)ajd

Jaz sem naredil 96.400km in koliko ti? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem naredil 96.400km in koliko ti? :rolleyes:

manj kot ti, ojojojoj, me boš sedaj nagovoril s kakšno nizkotno, kot to stori povprečen motosvetovec? Joj prejoj, samo tega ne! :wacko: In kaj bi naj sedaj pomenilo, če si se pohvalil s 96kkm? Morda da moram molčati o 1150GS?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor je svojega GS-a prodal ve, kako "z lahkoto" se ga je znebiti - žival pač ne gre od doma, če res ne poznaš nekoga, ki hrepeni po njem, mu ga prpeleš, ve da si "dobro" ravnal z njim.....in ga prodaš za še vedno nižjo ceno, kot si ga cenil sam!

To je moped, ki ga imaš dokler bo delalo in pika.

problem pri prodaji teh motorjev je v tem, da vsak ki bi ga rad kupil, bi ga kupil za bagatelo, ker primerja cene s ostalimi rabljenimi motorji iz konkurence.....zato tudi ta motor ne gre zlahka od doma in ga kupi tisti, ki ima res denar in ve kaj hoče od motorja....

kateri motor bi šel prej od doma , če bi prodajal isti letnik motorja po isti ceni kot konkurenca? podobno kot če bi nekdo rad tri leta starega poršeja kupil za isto ceno kot tri leta staro opel astro recimo....misliš da bi mu uspelo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

manj kot ti, ojojojoj, me boš sedaj nagovoril s kakšno nizkotno, kot to stori povprečen motosvetovec? Joj prejoj, samo tega ne! :wacko: In kaj bi naj sedaj pomenilo, če si se pohvalil s 96kkm? Morda da moram molčati o 1150GS?

Lahko trabunjaš (to ti je demokracija), samo nas zanima koliko let si ga imel, koliko km si naredil, kje vse si bil z njim, koliko Gs si imel?

Jaz sem bil Tunizija, dvakrat Turčija, štirikrat Grčija, Sicilija, Sardinija, en parkrat Dolomiti..... ne bom več našteval. Za mene je še vedno najboljši Gs. Če bi vsi motorji delali kot ta Gs :worship: In tudi s katerim sem se srečal je rekel, da samo redne servise in nič drugega... :yea1:

Vi pa ko se pokvari nekaj Gs-ov pa takoj v zrak in takoj so vsi Gs zanič. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GS je zakon, pa ne zarad tistih dveh dripcev ampak ker enostavno je!

Ne trdim da je tehnološko superioren, ali nepokvarljiv sam je pa nor.

Eden redkih motorjev, ki je tolk grd da je dober :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ se lahko tudi s traktorskim vozom-dokazano.Če imaš denar kupiš BMW ali AUDI,če ga nimaš,pa korejca,in se tolažiš,da se pelješ kot s"švabom". :headbang:

Sem peljal korejca(hyundai),vozim pa avto BMW,pa je velika razlika.In me boli kurac,če so mi nekateri fovšni.Aja,pa da ne pozabim,v naši garaži stojijo trije BMW GS-i.

:worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ se lahko tudi s traktorskim vozom-dokazano.Če imaš denar kupiš BMW ali AUDI,če ga nimaš,pa korejca,in se tolažiš,da se pelješ kot s"švabom". :headbang:

Sem peljal korejca(hyundai),vozim pa avto BMW,pa je velika razlika.In me boli kurac,če so mi nekateri fovšni.Aja,pa da ne pozabim,v naši garaži stojijo trije BMW GS-i.

Kva a jih imaš za rezervne kose?? :whistle: Sej se samo hecam, ko bom velik bom mev GS, ITAK :worship: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pelješ se lahko tudi s traktorskim vozom-dokazano.Če imaš denar kupiš BMW ali AUDI,če ga nimaš,pa korejca,in se tolažiš,da se pelješ kot s"švabom". :headbang:

Sem peljal korejca(hyundai),vozim pa avto BMW,pa je velika razlika.In me boli kurac,če so mi nekateri fovšni.Aja,pa da ne pozabim,v naši garaži stojijo trije BMW GS-i.

Aha pol si ti en izmed tistih k mislijo da so poleg BMW še ceste kupil :headbang: Sorči ICE ker sem :topic: ni mi dal miru!

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tale debata je precej podobna tisti med golfisti in ostalimi. Tam se vsi zakljinjajo, da nebi nikoli kupili golfa (kislo grozdje), ker ne ponuja nič za tako veliko denarja (v resnici samo malo več denarja). In hvalijo svoje ople, forde, fiate in korejce (sladka limona). Golfisti pa pač vozijo naprej golfe in poslušajo očitke, da so brez fantazije. Vendar kdor je vozil golfa, pa potem kakšen drug avto v tem razredu, že ve v čem je razlika.

In tako je tudi z BMWji vs. japonci. Sem enkrat peljal R1150R na predstavitvi in sem se takoj ulegel skoraj do ušes. Dober motor, me je pa seveda tudi kaj motilo. Npr menjalnik od katerega me je bolela noga, pa kardan, ki je jeklenil moj hrbet. Bi se pa dalo vsega bržkone navadit.

Popravljeno . Popravil Osama
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko govoriš o ceni ketne je modro prišteti še zraven ceno kompleta zobnikov ter ceno scotoilerja (ko sem nazadnje čekiral za kolega jih niso ravno zastonj šenkali...lahko pa da se je kaj spremenilo...)

in mimogrede , poznaš kakšnega ki je na omenjenem motorju naredil 50kkm brez da bi prej menjal verigo?...jaz ne, je pa res, da ne poznam vseh...

Bmw, tako mimogrede, Triumph Trophy 1200, zamenjana veriga preko 52000 km! Set DID verige z obema zobnikoma 120 EUR! :whistle:

Drugače pa mi že gre na kozlanje, ko primerjate na motoristični strani avtomobile, (za neuke obstaja tudi na motosvetu Avtomobilizem, če že hočete drkat). :headbang:

Pa pazite, da si ne bo kdo kaj naredil. :naughty:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bmw, tako mimogrede, Triumph Trophy 1200, zamenjana veriga preko 52000 km! Set DID verige z obema zobnikoma 120 EUR! :whistle:

Drugače pa mi že gre na kozlanje, ko primerjate na motoristični strani avtomobile, (za neuke obstaja tudi na motosvetu Avtomobilizem, če že hočete drkat). :headbang:

Pa pazite, da si ne bo kdo kaj naredil. :naughty:

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

Za razliko v ceni med GS in Varadero kupim 30 setov verig in zobnikov ! :naughty:

Popravljeno . Popravil Orange
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!