Skoči na vsebino

Ducati ST2


Yam

Priporočene objave

  • 3 tedne pozneje...

V Krškem pri Motohitu imajo enega ST2, modrega, dokaj lepo ohranjenega in poceni (3.500€), vendar LCD za temperaturo in stanje goriva ne dela (oziroma dela le na pol in deluje kot poceni ure, ki si jih dobil zraven kave). Ima tudi dva kufra. Mi je bil interesanten, vendar je fotra motil "traktorski zvok", mene pa je predvsem skrbelo, kdo bi ga kupil, ko bi ga prodajal. Sem že imel eno takšno rariteto, ki so se jo vsi branili, čeprav je bila dobra zadeva. No, na koncu sem se odločil za ZR-7S in moram rečt, da sem zelo zadovoljen, saj lahko celi motor popravljaš sam (vse je na trotl sistem). Je pa bil za 100€ dražji od ST2 pa tudi malo slabše ohranjen, zato me čaka prenova.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ga gledal, če bi bil mal prej bi gotov po tega šu...no ja pomoje kdor ga bo kupil bo zadovoljen z njim, kakšne hude zgube pa pr tok majhni vsoti že sploh ne morš narest :)

traktorski zvok je pa neki čist normalnega za Ducatija s suho sklopko ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 8 mesecev pozneje...

no tkole nekak zgleda zdej drug pokrov oz. dobra polovica le tega :D in pa potisna plata...

plato sem zaenkrat kr serijsko pihnu na rdečo, nove imbuse za fedrčke, šalčke od fedrčkov sem pa na zlato pihnu...vse skup s karbonom vred ca. 50 eur :rolleyes: jebi ga, ne morem iz svoje gorenjske kože :P

post-1406-1213367688_thumb.jpg

post-1406-1213367740_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no tkole nekak zgleda zdej drug pokrov oz. dobra polovica le tega :D in pa potisna plata...

plato sem zaenkrat kr serijsko pihnu na rdečo, nove imbuse za fedrčke, šalčke od fedrčkov sem pa na zlato pihnu...vse skup s karbonom vred ca. 50 eur :rolleyes: jebi ga, ne morem iz svoje gorenjske kože :P

Kaj si pa s fedri naredil? Ker brez zaščite zna bit čez kako leto dni jeba. :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa s fedri naredil? Ker brez zaščite zna bit čez kako leto dni jeba. :fredy:

hmmm zaenkrat še nč...a misliš da jih bo rja napadla? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm zaenkrat še nč...a misliš da jih bo rja napadla? :unsure:

Zna bit. :fredy:

Vloži raje tistih 25€ (cca.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na italjanskem Ebayu maš en kup prodajalcev ki prodajajo te stvari.

Inox fedri, eloksirane šalčke, inox imbusi ( pa vse možne barve kombinacije) Cena cca 30 eur z poštnino.

post-2615-1213431512_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej pred naslednjo sezono oz. pozimi bom tko moral menjat lamele in košaro, tko da bom takrat magar še to zrihtal ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej pred naslednjo sezono oz. pozimi bom tko moral menjat lamele in košaro, tko da bom takrat magar še to zrihtal ;)

Kolk ma motor prevoženih, kaki posebni problemi z njim? Zadovoljen vem da si, sej je duče :worship:

Enkrat bo treba probat tut STja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no sej pred naslednjo sezono oz. pozimi bom tko moral menjat lamele in košaro, tko da bom takrat magar še to zrihtal ;)

Men gredo kar kocine pokonc, ko slišim suho sklopko od ducatija. Ampak ne od navdušenja. :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk ma motor prevoženih, kaki posebni problemi z njim? Zadovoljen vem da si, sej je duče :worship:

Enkrat bo treba probat tut STja.

lp

na števcu ima 34.000km , če so realni :rolleyes: , kakšnih posebnih problemov ni, sicer menjat sem moral zadnje vzmetenje, ker ga je zabijalo ampak sem dobil iz Nemčije dobrega rabljenega, zdej je kul :) drgač pa ja jz priznam, da so skoz drobnarije sej je italijan :D ampak me ne motijo ;)

glavno je to da z agregatom ni težav in je enostaven za vzdrževat, motor se pelje odlično, tud na daljših furah nisi zmatran na njem, poraba čez 6 ne gre, z dvema lepo vleče, pa še zmer lahko tud vsakega SS-a brez večjih težav slediš :) deli niso dragi pa tud vse se da dobit, in to kar hitro :worship:

stvar je v tem, da ST2 motor izhaja iz SS900 zračno hlajenega, samo vodno hlajenje so mu dodal in 40 ccm :) simpl mašina, ker uni ST4 imajo štiriventilske agregate iz športnikov, pod nizkimi obrati slabše vlečejo kot ta, za šraufat so mal bl neprijetni ampak imajo pa več moči in večjo končno hitrost :) , ST4S ima pa še Ohlins vzmetenje :evilgrin:

v glavnem po enem letu z mojim ga še nisem naveličan in sem zelo zadovoljen z njim :OK:

@simonsi: vsak ma svoj okus, men grejo od navdušenja :)

Popravljeno . Popravil kađiva
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!