Skoči na vsebino

Honda VFR 800 vs. Yamaha FZ1-N


ciobi

Priporočene objave

Sem v hudi dilemi. :headbang: Ko sem bil že prepričan v nakup Honde VFR 800 od l. 2004 naprej, sem ponovno začel premišljevati o nakupu Yamahe FZ1 (od l.2006), ki mi je bila poprej zelo všeč in nisem hotel misliti na nakup drugega, vse dokler seveda nisem opazil VFR. Ob motorja sem pregledal, prebral vse možne teste in pogovore v forumih, naredil pluse in minuse, ampak ne morem se odločit. Dolgo let sem vozil SS in bi sedaj rad vozil nekakšen kopromis med SS in touring modelom (dolge ture bodo ture na morje ter nazaj, pa še to verjetno dvakrat, trikrat letno, ostalo bo priložnostna vožnja po okoliških cestah). Prosil bi za kakšno objektivno mnenje forumaša, ki je vozil oba motorja in ki mi bo pomagal narediti kašen dodaten +. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel sem podobne pomisleke, vozil sem staro Fazer in limal poglede na vsako FZ1, ki je prišla nasproti, bil je sanjski motor. Nato sem ga malo popeljal, pa sedel na njem pa občutek ni bilj najbolj taprav. Kmalu sem tako kot ti opazil VFR. Takoj mi je bila všeč, saj je bolj sport in bolj turing. Glede na to da si bil na SS, ti bo pri FZ1 manjkalo veterne zaščite, saj je veliko bolj odprta, pa tudi drža je na VFR bolj športna.

Kupil sem seveda VFR in sem z nakupom zadovoljen, saj vožnja predstavlja več športnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ime oba. FZ1N l 2006, VFR ABS l.2008. Če bi ponovno kupoval definitivno VFR brez pomislekov. Zanimiva je bila primerjava ko sva s kolegom vzporedno probala kaj gre bl na avtocesti....vfr je šla bolj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z obema odgovoroma izjemno zadovoljen, saj je moja odločitev sedaj mnogo lažja. Čeprav moram priznati, da sem se vseeno že prej rahlo in potihoma nagibal k nakupu Honde VFR. Sedaj pa samo še, tako kot že skoraj dva meseca, vsakodnevno (večkratni) pregledi avtoneta in izbor upam, da najugodnejšega ob ceni ter ohranjenosti in seveda letniku.

Obema lepa hvala in, če še kdo poda svoje ugotovitve, na vprašano, toliko bolje (mislim, da je Haložan kupoval in kupil VFR pred kratkim - kako si kaj ti zadovoljen s kupljenim?). Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z obema odgovoroma izjemno zadovoljen, saj je moja odločitev sedaj mnogo lažja. Čeprav moram priznati, da sem se vseeno že prej rahlo in potihoma nagibal k nakupu Honde VFR. Sedaj pa samo še, tako kot že skoraj dva meseca, vsakodnevno (večkratni) pregledi avtoneta in izbor upam, da najugodnejšega ob ceni ter ohranjenosti in seveda letniku.

Obema lepa hvala in, če še kdo poda svoje ugotovitve, na vprašano, toliko bolje (mislim, da je Haložan kupoval in kupil VFR pred kratkim - kako si kaj ti zadovoljen s kupljenim?). Lp

Če nočeš golfa III,pol več kaj boš kupil.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem v hudi dilemi. :headbang: Ko sem bil že prepričan v nakup Honde VFR 800 od l. 2004 naprej, sem ponovno začel premišljevati o nakupu Yamahe FZ1 (od l.2006), ki mi je bila poprej zelo všeč in nisem hotel misliti na nakup drugega, vse dokler seveda nisem opazil VFR. Ob motorja sem pregledal, prebral vse možne teste in pogovore v forumih, naredil pluse in minuse, ampak ne morem se odločit. Dolgo let sem vozil SS in bi sedaj rad vozil nekakšen kopromis med SS in touring modelom (dolge ture bodo ture na morje ter nazaj, pa še to verjetno dvakrat, trikrat letno, ostalo bo priložnostna vožnja po okoliških cestah). Prosil bi za kakšno objektivno mnenje forumaša, ki je vozil oba motorja in ki mi bo pomagal narediti kašen dodaten +. Lp

Na VFR sem šel z R1.Ker sem menjal preko zime nisem tako občutil razlike v moči.Preizkusil sem tudi FZ1S pa me ni prepričala.Sicer odličen motor,več kot

dovolj moči,razmeroma udoben zadnji sedež.... Kar pa mi ni pasalo ,je pa položaj za krmilom. Hondi po mojem mnenju manjka par konjičev,pa bi bila odličen

kompromis med udobjem in športnostjo. Da pa je VFR na avtocesti hitrejša kot FZ1 je nekdo napisal,pa seveda ne verjamem.

Lp dare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dan vseved....

no, ne želim si ravno golfa, kar je jasno, ampak malo pomoči od ljudi, ki imajo Hondo VFR, s ciljem boljšega poznavanja tega kar kupim in začetek druženja na forumu pred začetkom naslednje sezone, ko se bomo lahko skupaj zapeljali. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na VFR sem šel z R1.Ker sem menjal preko zime nisem tako občutil razlike v moči.Preizkusil sem tudi FZ1S pa me ni prepričala.Sicer odličen motor,več kot

dovolj moči,razmeroma udoben zadnji sedež.... Kar pa mi ni pasalo ,je pa položaj za krmilom. Hondi po mojem mnenju manjka par konjičev,pa bi bila odličen

kompromis med udobjem in športnostjo. Da pa je VFR na avtocesti hitrejša kot FZ1 je nekdo napisal,pa seveda ne verjamem.

Se strinjam!S tem,da sem zelo malo peljal FZ1 ne s!In mi je bla kr všeč!Moči več kot dovolj za naked!Za Vfr s katero sem naredil par tisoč km.Pa moram rečt,da me je najbolj od vsega motila teža.Je pa res,da je izredno neutrudljiv motor za vozit "normalno" hitro.Tisti vtech se mi tudi ni zdel neke omembe vreden.Konjev pa ji za hitrejšo vožnjo manjka.Sam bi raje mel cbr 1100xx,če bi iskal kompromis med športnostjo in udobljem.Kar se hitrosti tiče tudi jaz dvomim.Jz sem jo primerjal z cbr600rr in je šla rr bolj!Končna je 257km/h kolk pa gre FZ1s pa ne vem!Je pa sigurno res,da se je lažje toliko peljat z VFR kot z FZ1s zaradi vetrovne zaščite.Če ne misliš neki res divjat je VFR drugače dober motor!

Sam bi zdaj raje imel FZ1s kot pa VFR.Tebi pa svetujem,da greš pogledat FZ1s se probaš peljat,pa boš sam najbolje videl.VFR se zdaj res že poznajo leta.

Vedet moraš,da sprašuješ o temi VFR kjer ti jih bo večina hvalila svoj motor.Je pa res,da sem že ugotovil,da so lastniki na MS dost realni :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je najboljsa, ker jo prodajam :evilgrin:

No osebno (če bi se odločal med Fz-1 in Vfr) bi sigurno preizkusil Fz-1 saj mi je motor oblikovno zelo všeč.

Kolega ga ma z akrapotom :worship: , je pa Vfr po drugi strani tud zelo dober motor, ampak ker je za njen namen ne bom uporabljal jo bom

prodal če se najde kak kupec.

Aja se razlog :wub:

img5986.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja je najboljsa, ker jo prodajam :evilgrin:

No osebno (če bi se odločal med Fz-1 in Vfr) bi sigurno preizkusil Fz-1 saj mi je motor oblikovno zelo všeč.

Kolega ga ma z akrapotom :worship: , je pa Vfr po drugi strani tud zelo dober motor, ampak ker je za njen namen ne bom uporabljal jo bom

prodal če se najde kak kupec.

Aja se razlog :wub:

img5986.jpg

Oj, Tole je pa precej "frišna" pridobitev. Čestitke očiju in mamici pa čim manj neprespanih noči, otročku pa zdravja in smeha.

Bo kmal na VFR-ki slikan? :naughty:

Me pa zanima tist z akrapotom. kako zgleda, je sam cevi predelal al je tja pelau? Serijskega nimajo. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, Tole je pa precej "frišna" pridobitev. Čestitke očiju in mamici pa čim manj neprespanih noči, otročku pa zdravja in smeha.

Bo kmal na VFR-ki slikan? :naughty:

Me pa zanima tist z akrapotom. kako zgleda, je sam cevi predelal al je tja pelau? Serijskega nimajo. :unsure:

Hvala :blush:

Akrapota ma kolega na Fz-1 da ne bo pomote... :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dan vseved....

no, ne želim si ravno golfa, kar je jasno, ampak malo pomoči od ljudi, ki imajo Hondo VFR, s ciljem boljšega poznavanja tega kar kupim in začetek druženja na forumu pred začetkom naslednje sezone, ko se bomo lahko skupaj zapeljali. Lp

Lej,sploh ni panike,v vsakem cinizmu je mal resnice,vsak pa pozna vsaj enga,ki ima fz in čist možno,da je fz spodoben motor,sam je konfekcija(vsaj zame).

Kaj se pa pomoči tiče tudi ni blema,najprej pa samopomoč,je veliko že napisanega,je treba mal pobrskat...

Pa dobro kupi,vfrko mislim.... :rolleyes:

T,čestitke imamo čez en mesec tudi mi naročeno..

Popravljeno . Popravil DAN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z obema odgovoroma izjemno zadovoljen, saj je moja odločitev sedaj mnogo lažja. Čeprav moram priznati, da sem se vseeno že prej rahlo in potihoma nagibal k nakupu Honde VFR. Sedaj pa samo še, tako kot že skoraj dva meseca, vsakodnevno (večkratni) pregledi avtoneta in izbor upam, da najugodnejšega ob ceni ter ohranjenosti in seveda letniku.

Obema lepa hvala in, če še kdo poda svoje ugotovitve, na vprašano, toliko bolje (mislim, da je Haložan kupoval in kupil VFR pred kratkim - kako si kaj ti zadovoljen s kupljenim?). Lp

Koliko sem se peljal je kar vredu,je pa res da ji manjka navora na nižjih obratih in moraš res pazit da si v ustrezni stopnji prenosa˙(dovolj nizki prestavi) drugače pa odlično.Več pa spomladi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zelo zanimivi odgovori. Upam, da me razumete, da ko po nekaj letih ponovno sedeš za motor in ga tistih km ali dva pelješ, ne moreš spoznati njegovih karakteristik ampak le všečnost. Na žalost sem zarjavel in malo preveč previden pri testnih vožnjah, zato mi vaša mnenja ogromno pomagajo, čeprav sem trenutno ponovno na pol pol. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dore: Glede primerjave hitrosti VFR in FZ1, tud sam nisem verjel da bo VFR hitrejša, če bi me prej gdo vprašal bi se upal stavit da ne bo. Ampak tam nekje do 180 je bila FZ1 raho v prednosti potem pa je bila VFR hitrejša...mogoče zaradi bolše vetrne zaščite. Je pa res da je VFR mela Leo Vince izpuhe FZ1 pa vse original.FZ1 je bla l.2006 , VFR pa 2007.

To je pač moja izkušnja....

Druge stvari, da prevesim v prid VFR so za moj okus naslednje:

- boljša pozicija sedenja (osebno ne maram ravnih balanc kot jih ima FZ1)

- večji doseg z polnim tankom (VFR 290km, FZ1 do 210)

- bolša pozicija za sopotnika

- boljše luči

- ABS ( pač moja FZ1 l.2006 ga še ni imela)

- povezane zavore

Kot negativno bi mogoče omenil samo VTEC prehod vendar ko sem se navadu mi je ratalo celo všeč. Ko se počutiš mal žleht pač voziš na 7000 rpm drgač pa pod :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo kmal na VFR-ki slikan? :naughty:

Je preveč mraz da bi ga na motor tlačil, pa se premajhen je.

Sem ga slikal v njegovem bolidu :whistle:

img6036.jpg

Da ne bo kdo reku da nisva usklajena s sinčkom :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj kolega ima tudi FZ1...peljal se je z mojo VFR in ga je tako navdušila,predvsem drža,da je reku,da gre na R1.Jaz sem pa peljal njegovoFZ1,pa me ni najbolj navdušila...če bi imela VFR samo še mal več moči,je sploh ne bi nikoli menjal za kaj drugega.Meni ustreza,ko hočem voziti hitro ali pa bolj počasi....edino,kar me moti je,da me zaradi manjše rasti (175cm) in ne ravno 40kg :naughty: , po daljši relaciji bolijo zapestja oz vožnje...Drugače zelo zadovoljen z njim. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

80 kw spet ni taka malo,za touring vožnjo je več kot dovolj,čeprav od viška glava ne boli. CBF1000 jih ima 72 pa se super vozi.Manjka mogoče malo navora na nižjih obratih.

Popravljeno . Popravil Halozan
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je preveč mraz da bi ga na motor tlačil, pa se premajhen je.

Sem ga slikal v njegovem bolidu :whistle:

img6036.jpg

Da ne bo kdo reku da nisva usklajena s sinčkom :naughty:

Ufff.se pa ujemata v vsem,v barvi,honda racing in to...bravo! Čestitamo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala moderatorju za prestavitev vprašanja v samostojno temo. Torej, prosim tudi lastnike FZ1 še posebej FAZERK, če imajo kaj izkušenj med primerjavo Honde VFR in FZ1. Zanimajo me tudi stroški nakupa luči ter oklepa za FZ1 N in, če bi se jo dalo preurediti v S. Le-ta mi je ta bolj všečna zaradi vetrne zaščite in izgleda, ampak dražja za 1 ali 2 tisoč EUR od naked variante. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala moderatorju za prestavitev vprašanja v samostojno temo. Torej, prosim tudi lastnike FZ1 še posebej FAZERK, če imajo kaj izkušenj med primerjavo Honde VFR in FZ1. Zanimajo me tudi stroški nakupa luči ter oklepa za FZ1 N in, če bi se jo dalo preurediti v S. Le-ta mi je ta bolj všečna zaradi vetrne zaščite in izgleda, ampak dražja za 1 ali 2 tisoč EUR od naked variante. Lp

Jaz sem tudi kolebal med VFRko in FZ1S;na koncu sem se predvsem zaradi polozaja sedenja in rock na VFRki(sem vedel,da se dajo menjati,ampak mi nekak ne zgleda zadeva najbolj) in dolocenih ostalih malenkosti raje odlocil za FZ1S. Pa se mnenje boljse polovice je bilo v prid FZ1S.

Mislim,da se ti bolj splaca kupiti FZ1S ze v zacetku, nikakor pa ne predelovati iz nakeda. Rabljenih delov tudi ni tolko,da bi jih brez problema nasel, z original deli pa ziher pride zadeva drazje skozi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ciobi....iskreno...

-najprej se odloči ali hočeš naked motor ali z plastiko ;)

-če se odločiš z plastiko, primerjaj z FZ1 S

-potem se odloči ali hočeš novi motor ali rabljeni oz koliko €€€ imaš na zalogi

-nato pa tisto kar ti je bolj všeč!

PS.: FZ1S je še zmeraj "naked" motor ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimajo me FZ1 z oklepom torej fazerke in to rabljene do 7,5 tisoč EUR, na forumu sem opazil eno ali dve celo z oklepom GT, ki so mi še posebej všeč. Omenil sem samo veliko razliko v ceni med N in S varianto, saj po nekaterih izračunih oklepi in luči ne bi mogli preseči tisoč EUR, za kolikor je razlika v ceni teh dveh različic. Ravno tako me zanima Honda VFR do cene, ki sem jo navedel v začetku. Peljal sem se z obema in na obeh sem imel dober občutek, vendar premalo km ter premalo izkušenosti, ki sem jo zgubil po nekaj letih brez motorja, da bi potegnil črto. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!