Skoči na vsebino

Zahteva novega motornega kolesa pod garancijo


jure981

Priporočene objave

malo pozno, pa vendar...

rossie20, -tri mesece si imela motor na servisu? A kar skupaj, ali v treh mesecih večkrat bila tam, pa niso popravili kot je treba?

ne skupaj. 1x v 14-ih dneh za 2-3 dni oz. sem ga peljala, ko ga nisem potrebovala.

kakor komu pase. odlocila si se kot si se. lahko bi se drugace.

jaja. sem se odločila.

vmes sem vozila suzukija, pa sem vseeno šla nazaj na yamaho :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 7 let pozneje...

pozdravljeni

tole temo si bom izposodil, da ne odpiram nove, upam da mi svetuje kdo s podobnim primerom..

kupil sem novo stvar (ni važno kaj), ki ima  tovarniško napako. pooblaščeni servis je bil obveščen, opravljen je bil tudi ogled problema na domu - naslednji dan . problem je v tem, da sem napako javil enostavno po telefonu in ne pisno.. vseeno šteje 45 dni od tega datuma, saj je serviser tudi videl dejansko stanje en dan po klicu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Laudis pravi:

pozdravljeni

tole temo si bom izposodil, da ne odpiram nove, upam da mi svetuje kdo s podobnim primerom..

kupil sem novo stvar (ni važno kaj), ki ima  tovarniško napako. pooblaščeni servis je bil obveščen, opravljen je bil tudi ogled problema na domu - naslednji dan . problem je v tem, da sem napako javil enostavno po telefonu in ne pisno.. vseeno šteje 45 dni od tega datuma, saj je serviser tudi videl dejansko stanje en dan po klicu?

ponavadi dobiš zapisnik, če je bil ogled opravljen.

Prav tako ne bi bilo nič narobe, če bi napisal za kateri moped se gre, koneckoncev nas je veliko na MS in skoraj vsak ima kake iskušnje z reklamacijami, kar pomeni, da bi ti lahko znali natančno svetovati na koga se obrni, kje so najhitrejši itd

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej pravim, ne vem, ne poznam za katero mašino se gre...kakorkol, vztrajen moraš bit, čimveč uporabljaj pisno reklamiranje, ker rekla-kazala se hitro pozabi. Pa vztrajaj!!!!

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsako uveljavljanje garancije je potrebno izvesti skladno z navodili na garancijskem listu in na dokazljiv način.

Šteje datum, ki ga je mogoče dokazati, v primeru postopka pri Tržnem inšpektorjatu.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Laudis said:

jah nisem ga dobil, samo zagotovilo, da se problem javi dalje.. reklamacijski zapisnik smo nardili kar lep čas kasneje, ko sem uvidel da se ne bo nič premaknilo

Najbolje, da kontaktiraš odvetnika. Če nimaš izkušenj, te bodo samo vlekli za nos.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

51 minutes ago, Laudis said:

pozdravljeni

tole temo si bom izposodil, da ne odpiram nove, upam da mi svetuje kdo s podobnim primerom..

kupil sem novo stvar (ni važno kaj), ki ima  tovarniško napako. pooblaščeni servis je bil obveščen, opravljen je bil tudi ogled problema na domu - naslednji dan . problem je v tem, da sem napako javil enostavno po telefonu in ne pisno.. vseeno šteje 45 dni od tega datuma, saj je serviser tudi videl dejansko stanje en dan po klicu?

Javljena napaka (dogovor) pisen ali usten je pravno formalno vseeno. Če si javil je vse ok.

Poglej če se je ta napaka že kje pojavila na enakem modelu. Ali je tovarna za ta model in napako že odobrila garancijo. Vprašaj kjer si kupiil... nato vprešaj uvoznika.... vprašaj v tovarno. Velikokrat naši serviserji nimajo podatkov da se nekatere stvari zamenjajo v garanciji brezplačno (moje izkušnje). 

Pazi na teh 45 dni. Klasična finta (moje izkušnje) je da ti stvar iz servisa dajo nazaj kao popravljeno po 44 dneh z vsemi ustnimi zagotovili ;) Se odpelješ in ogotoviš da stvar ni popravljena. Vrneš se v servis še enkrat narediš reklamacijo in spet začne teči 45 dnevni rok!!! To so mi naredili ene šeskrat za novo stvar v garanciji ki skoraj ni bila vozna.

Problem je ker v sloveniji ni bilo serviserja ki bi to stvar popravil. Stvari nemoreš vozit in nemoreš jo prodati!

Nato sem začel iskati serviserja ki je najboljši car serviseranja za ta model. Iskal sem ga po celotni sloveniji, hrvaški, avstriji in italiji.  Po nekaj časa, po priporočilih sem prišel do enega starega ata v bolj bogi delavnici. V tretjem poizkusu je z negovim znanjem popravil stvar :)

Številke;

Nova stvar(vozilo) je stala 12000 eur.

6X bil na uradnem servisu in vsakič so naredili servis z materialom za 1000 eur. To je 6X1000eur=6000eur

Serviser Car ata je popravil z delom in materialom za 100eur :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Laudis pravi:

pozdravljeni

tole temo si bom izposodil, da ne odpiram nove, upam da mi svetuje kdo s podobnim primerom..

kupil sem novo stvar (ni važno kaj), ki ima  tovarniško napako. pooblaščeni servis je bil obveščen, opravljen je bil tudi ogled problema na domu - naslednji dan . problem je v tem, da sem napako javil enostavno po telefonu in ne pisno.. vseeno šteje 45 dni od tega datuma, saj je serviser tudi videl dejansko stanje en dan po klicu?

Živijo.

Če je zadeva nova oz.ni stara več kot dva meseca, lahko uveljaviš reklamacijo iz naslova stvarne napake: http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00337/ 

Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 27 minutami, deki28 pravi:

Živijo.

Če je zadeva nova oz.ni stara več kot dva meseca, lahko uveljaviš reklamacijo iz naslova stvarne napake: http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_odgovori/pogosta_vprasanja/vsa_vprasanja/vprasanje_00337/ 

Lp.

Glede stvarne napake, odvisno a kak izdelek gre. Če je izdelek tehnične narave in se ga da popraviti (obstaja servis) potem se stvarna napaka ne prizna, ker je vedno mogoče jo preformulirati v  okvaro, ki pa se popravi.

Kreteni državni, so sprejemanje stvarne napake prepustili trgovcem, ki za to niso stokovno usposobljeni.

V tem primeru je sklicevanje na stvarno napako nemogoče, kajti je bila že podfana zahteva za uveljavljanje garancije. Kaj obsega garancija mora biti navedeno na garancijskem listu!

OBLIGACIJSKI ZAKONIK

2. odsek: ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

I. SPLOŠNO O STVARNIH NAPAKAH

Stvarne napake, za katere odgovarja prodajalec

458. člen

(1) Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne.
(2) Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem.
(3) Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

Kdaj gre za stvarne napake

459. člen

Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno običajno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali bi mu bila morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Napake, za katere prodajalec ne odgovarja

460. člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za napake iz 1. in 3. točke prejšnjega člena, če so bile ob sklenitvi pogodbe kupcu znane ali mu niso mogle ostati neznane.
(2) Šteje se, da kupcu niso mogle ostati neznane tiste napake, ki bi jih skrben človek s poprečnim znanjem in izkušenostjo človeka enakega poklica in stroke kot kupec lahko opazil pri običajnem pregledu stvari.
(3) Vendar odgovarja prodajalec tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da stvar nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Pregled stvari in očitne napake

461. člen

(1) Kupec je dolžan prejeto stvar na običajen način pregledati ali jo dati v pregled, brž ko je to po normalnem teku stvari mogoče, in o očitnih napakah obvestiti prodajalca v osmih dneh, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(2) Če je bil pregled opravljen v navzočnosti obeh strank, mora kupec takoj sporočiti prodajalcu svoje pripombe zaradi očitnih napak, sicer izgubi pravico, ki mu gre iz tega naslova.
(3) Če je kupec odpravil stvar naprej, ne da bi jo preložil, prodajalcu pa je bila ob sklenitvi pogodbe znana ali bi mu morala biti znana možnost takšne nadaljnje odprave, je pregled mogoče odložiti, dokler stvar ne prispe v novi namembni kraj; kupec mora v tem primeru prodajalca obvestiti o napakah, brž ko je po normalnem teku stvari lahko zvedel zanje od svojih odjemalcev.

Skrite napake

462. člen

(1) Če se potem, ko je kupec prevzel stvar, pokaže, da ima stvar kakšno napako, ki je z običajnim pregledom pri prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec obvestiti o njej prodajalca v osmih dneh, šteto od dneva, ko je napako opazil, pri gospodarskih pogodbah pa nemudoma; sicer izgubi to pravico.
(2) Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko mine šest mesecev, odkar je bila stvar izročena, razen če je bil v pogodbi določen daljši rok.

Roki pri popravilu, zamenjavi

463. člen

Če je bilo treba zaradi kakšne napake stvar popraviti, izročiti drugo stvar, zamenjati dele ipd. začno roki iz prejšnjih dveh členov teči od izročitve popravljene stvari, izročitve druge stvari, zamenjave delov ipd.

Če je bilo treba zaradi kakšne napake stvar popraviti, izročiti drugo stvar, zamenjati dele ipd. začno roki iz prejšnjih dveh členov teči od izročitve popravljene stvari, izročitve druge stvari, zamenjave delov ipd.

Obvestilo o napaki

464. člen

(1) Kupec mora v obvestilu o napaki stvari natančneje opisati napako in povabiti prodajalca, da stvar pregleda.
(2) Če je obvestilo o napaki, ki ga je kupec pravočasno poslal prodajalcu s priporočenim pismom, telegramom ali na kakšen drug zanesljiv način, prispelo z zamudo ali če ga prodajalec sploh ni dobil, se vendarle šteje, da je kupec izpolnil svojo obveznost in prodajalca obvestil.

Pomen dejstva, da je prodajalec vedel za napako

465. člen

Kupec ne izgubi pravice sklicevati se na kakšno napako niti tedaj, ko ni izpolnil svoje obveznosti, da bi bil stvar nemudoma pregledal, ali obveznost, da bi bil v določenem roku obvestil prodajalca o napaki, in niti tedaj, ko se je napaka pokazala šele po šestih mesecih od izročitve stvari, če je bila prodajalcu napaka znana ali mu ni mogla ostati neznana.

Pogodbena omejitev ali izključitev prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake

466. člen

(1) Pogodbenika lahko omejita ali popolnoma izključita prodajalčevo odgovornost za stvarne napake stvari.
(2) Pogodbeno določilo o omejitvi ali izključitvi odgovornosti za napake stvari je nično, če je bila napaka prodajalcu znana, pa o njej ni obvestil kupca, kot tudi tedaj, ko mu je prodajalec to določilo vsilil, ker je izkoristil svoj prevladujoč položaj.
(3) Kupec, ki se je odpovedal pravici odstopiti od pogodbe zaradi napake stvari, obdrži zaradi teh napak druge pravice.

 

 

III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE STVARI

Odgovornost prodajalca in proizvajalca

481. člen

(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje izroči stvar, ki brezhibno deluje.
(2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za napake stvari.

Zahteva za popravilo ali zamenjavo

482. člen

(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
(2) Pravico ima tudi do povračila škode, ki mu je nastala zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Podaljšanje garancijskega roka

483. člen

(1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari.
(2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari.
(3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen
del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.

Odstop od pogodbe in znižanje kupnine

484. člen

Če prodajalec v primernem roku ne popravi ali ne zamenja stvari, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zniža kupnino in zahteva odškodnino.

Stroški in nevarnost

485. člen

(1) Prodajalec oziroma proizvajalec je dolžan na svoje stroške spraviti stvar do kraja, v katerem naj bo popravljena oziroma zamenjana, ter jo popravljeno oziroma zamenjano vrniti kupcu.
(2) Ta čas trpi prodajalec oziroma proizvajalec nevarnost uničenja ali poškodovanja stvari.

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupec se lahko odloči ali bo uveljavljal popravilo iz naslova garancije ali stvarno napako. Stvarno napako lahko uveljavljaš za vsak izdelek, tudi tistega ki nima garancije.

Stvarna napaka se lahko uveljavlja do poteka dveh (2) let od nakupa, pisno pri trgovcu kjer je bila stvar kupljena, v roku dveh (2) mesecev od odkritja napake.

Za vsako napako lahko uveljavljaš ali garancijo ali stvarno napako. Med njima ni razlike. Res pa trgovci zelo zelo komplicirajo pri stvarni napaki ker gre iz njihovega žepa. Moraš biti zelo vztrajen in z izkušnjami. Jaz šele sedaj po tretji izkušnji vem kako napisat da te ne jebejo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, twom pravi:

Jaz šele sedaj po tretji izkušnji vem kako napisat da te ne jebejo...

Lepo bi blo če bi delil kšn osnutek z nami.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Upam da paše v temo...

Za veljavnost garancije zahtevajo proizvajalci/zastopniki opravljene določene servisne intervale. Npr. če nisi opravil servisa na zahtevani kilometraži, garancija propade. Sedaj vprašanje: kje lahko opravljaš servise? Pooblaščeni servisi ali katerikoli servis za motorje? Namreč tukaj pravi takole

Pa sem malo skeptičen. Zraven pa zastopnik ne daje spiska pooblaščenih servisov. Skratka kaj naredit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 30 minutami, K a m e n pravi:

Upam da paše v temo...

Za veljavnost garancije zahtevajo proizvajalci/zastopniki opravljene določene servisne intervale. Npr. če nisi opravil servisa na zahtevani kilometraži, garancija propade. Sedaj vprašanje: kje lahko opravljaš servise? Pooblaščeni servisi ali katerikoli servis za motorje? Namreč tukaj pravi takole

Pa sem malo skeptičen. Zraven pa zastopnik ne daje spiska pooblaščenih servisov. Skratka kaj naredit.

Jz dokler garancija pooblaščen...pol tak sam...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, K a m e n pravi:

Upam da paše v temo...

Za veljavnost garancije zahtevajo proizvajalci/zastopniki opravljene določene servisne intervale. Npr. če nisi opravil servisa na zahtevani kilometraži, garancija propade. Sedaj vprašanje: kje lahko opravljaš servise? Pooblaščeni servisi ali katerikoli servis za motorje? Namreč tukaj pravi takole

 

 

Se pravi ce gres 1000km kasnej na servis garancija tut odpade?? 

Popravljeno . Popravil gasperX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, gasperX pravi:

Se pravi ce gres 1000km kasnej na servis garancija tut odpade?? 

Če serviserja poznaš ali pa je recimo razumevajoč ti ne propade. Če ti pa hočejo komplicirati, pa je štala.

Meni so ob nakupu novega motorja rekli, da lahko prekoračim do 500 km, druga oseba na istem servisu pa da se ne sme prekoračiti. Ko pa sem želel videti, kje imajo kaj napisano - pa je že bilo preveč. Želel sem le potrditev, da lahko prekoračim do 500 km.

Scarabeo

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, gasperX pravi:

Se pravi ce gres 1000km kasnej na servis garancija tut odpade?? 

Načeloma dovoljeno odstopanje v kilometrih/času piše v garancijskih pogojih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok morm pobrskat po papirjih! Hvala! sucer pa upam da me serviser opozari na to k prlezem v petek do njega! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎8‎.‎5‎.‎2017 ob 23:13, gasperX pravi:

Se pravi ce gres 1000km kasnej na servis garancija tut odpade?? 

 

Pogoji za uveljavljanje garancije in tudi vzroki za prekinitev garancije morajo biti navedeni v garancijskih pogojih, ki so sestavni del garancijskega lista. Pogoji morajo biti skladni z ZVP-jem, drugače so nični.

Po domače, mora pisati tudi koliko lahko presežemo predpisane servisne intervale.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 5. 2017 ob 8:06, Kaldu pravi:

 

Pogoji za uveljavljanje garancije in tudi vzroki za prekinitev garancije morajo biti navedeni v garancijskih pogojih, ki so sestavni del garancijskega lista. Pogoji morajo biti skladni z ZVP-jem, drugače so nični.

Po domače, mora pisati tudi koliko lahko presežemo predpisane servisne intervale.

 

to s ervisnimi intervali je tako-tako.. če ga imaš na 12000km in ti začne javljati , da si pred servisom 1000km je to en mesec kar je čisto dovolj , da se na servis najaviš na točno določen dan in kilometrino tik pred iztekom roka za servis , ki je ponavadi 12 mesecev..

dovoljena prekoračitev intervala je dobra volja proizvajalcev ! če nikjer ne piše je max do enega leta in napisane kilometrine.. 

ljudje , ki so imeli ogromne težave z uveljavljanjem garancije so tudi na avtovleki pripeljali avto na servis tik pred iztekom intervala , da je sodni izvedenec ob predaji napisal kilometre v zapisnik..

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!