Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Damc24

R MOTO Rimske toplice

Recommended Posts

Damc24

Zanima me ali kdo ve kakšen je kaj ta prodajalec R moto, ki ima sedež v Rimskih toplicah, je kdo kupoval pri njemu, ima dobre motorje, skratka ali se splača kupiti pri njemu, na vse motorje nudi 1000km garancije?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lowrenc

Z uveljavljkanjem garancije je še pri novih motorjih en velik križ... Tako, da se ne zanašaj preveč na to!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Ravno zadnjič zasledil stran na internetu, ki pa je bolj skopa z informacijami, če se prav spomnim :) Je to kakšna nova firma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
motorist

To je tip, ki je začel z nekaj motorji (večinoma pripeljanimi iz Italije). Ker mu je biznis dobro zalaufal je zgleda registriral firmo in sedaj ima kar dosti motorjev na zalogi. Kolega je kupil pri njemu motor in je zadovoljen (ugodna cena, dober motor).

Drugače pa 1000 km itak ni veliko, parkrat se peleš in so mimo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jure

Ni veliko, ampak hkrati dovolj, da se pokažejo kakšne zahrbtne skrite napake, ki ti znajo fajn zagrenit življenje.. Npr. metanje iz določene prestave, trokiranje, pregrevanje motorja po par 100km furi, ipd..

Ta garancija je uredu zadeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Povratnik

Jaz sem bil pri njemu, ko sem iskal motor, tega je že več kot leto dni nazaj, lahko rečem, da sem odšel od njega z mešanimi občutki, nisem si mogel ustvariti prave slike, motorji so bili tako- tako, dobil sem občutek , da pač iz Italije pripelje verjetno najcenejše kar se tam da dobit, kajti če malce prečekiraš It. spletne strani kot je naprimer naš avtonet, ugotoviš, da sicer je razlika v ceni tako občutna pa zopet ne , da bi sam uvažal, kajti cene so nižje tem globje so motorji v notranjosti (Milano- Torino... ) ob meji niti ni velike razlike, cene so le za spoznanje nižje kot so pri nas. Ti ki se ukvarjajo z uvozi pripeljejo naenkrat več motorjev in pri količini dosežejo še dodatne popuste ob nakupih v paketu, zaradi tega se jim splača. Kupujejo pa izključno v avtohišah, ko lastniki motorjev zamenjajo staro za novo.

Kar se pa tiče kvalitete oz. ohranjenosti, je pa več ali manj enako ali so uvoženi ali so Slovenski , če ga je imel v rokah tak, ki mu je dal po pi... in ga je servisiral tako- tako potem je vseeno. Poznam tipe, ki v dveh, treh, štirih letih ne menjajo niti olja in filtra, ne mažejo verige itd., potem pa prodajo kot redno vzdrževano! Pač vsak nakup rabljenega vozila je riziko, razen če človeka oz. motor poznaš !

V poplavi motorjev je potrebno pregledati in najti najboljše, pa kakšnega mačka vzemi s seboj , ki je enak motor že imel, in že poglasu ter tudi vizuelno ugotovi razliko med tem, kakšen je in kako poje ter med tistim kakšen mora biti dejansko!

Pa ugoden nakup!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Znanec je tam kupil sicer ugodno motor.Je pa potem na vse papirje čakal en mesec.

Na garancije se glih ni za zanašat!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nk84

Večina njegovih motorjev je iz Italije, kupuje pa kokr vem pr enem iz okolice Rima. Motorji so kr solidn, podtaknejo pa tud njem lahk kako sranje. Js sm slišu že kr neki pohval okol njega. Če so motorji ugodn se splača it pogledat, u tistih 1000km pa tut verjetn že vidiš kaj si kupu, sploh če maš kej izkušenj. Edin kar je pr motorjih iz južne italije je da majo velik kilometru ker jim vreme dopušča da se vozjo dost več kot mi, pa dol skor vsak ki ma motor ga uporabla za vožnjo na šiht, ne pa kot je pr nas navada da je motor zgolj užitek. Tko da mislm da pr uvoženih motorjih je ta prvo potrebn kak večji servis nardit, pa se nimaš kej bat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Salieri

Jaz sem tudi bil pred tremi tedni pri R-moto.

Hmm, tudi jaz sem mel mešane občutke. Ima res polno motorjev, nekateri so dobri, nekateri krš. Ima tudi veliko delov za motorje, tudi pove če je kaj pošpricano ali menjano (kolega njegov barva baje)

Edino kar me moti je to, da je po telefonu pravil da je motor kot nov, tudi na avto,netu je pisalo tako, potem pa pridem tja, pa vse porajsano, površinska rja(letnik2003)-pravi da od bližine morja), gume spuščajo, akumulator fuč... :headbang:

LP Boštjan

Share this post


Link to post
Share on other sites
She

2 leti nazaj sem pri njem kupila cbro. Ne vem, iz katerega konca Italije je bila, pravzaprav me to niti ni zanimalo. Cena je bila mogoče malo ugodnejša kot pri nas, predvsem pa sem jo kupila pri njem, ker je bil motorček točno tak, kakršnega sem si takrat želela :wub: (letnik, ohranjenost, ... ja, tudi barva :grim ). Garancija 1000 km, kot navajate.

Takoj sem ga odpeljala na servis v Domžale in .... en cilinder ni deloval tako, kot bi moral :( . Odvozit sem šla še furco v Italijo, naredila nekaj manj kot 1000 km, ker sem se neplanirano vrnila še isti dan. Problemi :( . Da skrajšam (vmes so ga precej dolgo, a neuspešno šraufali na dveh servisih na stroške prodajalca) ... na koncu mi je vrnil denar. To veliko :yes: pove o njem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
nsignific

Ravno kupujem motor in se cisto vsak, ki mi je bil z oglasnih strani všeč, se je v najugodnejši ceni, letniku in celo barvi izkazal da se prodaja pri r-moto...

Tako da tudi mene zanima, če še velja, da je tip v redu, ali se je v zadnjem letu kaj spremenilo, kakšna izkušnja več..?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Piksna

Nekaj tednov nazaj sem sprejel v "servis" moped, ki ga je R uvozil. Štorija:- moped se je pri R-M prodajal z 16kkm in so pred tem šraufali agregat (kje kdo ne vem-sigurno pa ne profesionalci), kar se vidi po zgriženih vijakih in slabem tesnenju spojev - rezultat je bil, da je pri novopečenm slovenskem lastniku čez 450km raztrgalo ohišje motorja in sledila je menjava agregata -tako je pristal pri meni.

Da se kaj takega zgodi na motorju, z kakršnim sem jaz pred nekaj leti brez problema naredil po 15-20k letno je nekaj res čudnega. Pa sem kopal malo po drobovju crknjenega agregata glede, da ga poznam skoraj "v nulo", saj je bil to po lastniških treh, četrti enak moped sem opazil, da definitivno ni emel realih kilometrov (sam ocenjujem da nekje čez 30.000), sklopka na polovici življenske dobe(!), vilice menjalnika zvite (čeprav pa je lastnik je menil, da se je šaltal OK). Pa kljub temu se nebi smelo zgoditi kaj takega.

Nasvet:- če kupuješ običajen moped aka. Honda, Yamaha, Kawa,... kupuj v Sloveniji in ne od posrednikov, če res ni potrebno drugače. Oz. zavedaj se, da sicer pač vstopaš v posel z dodatnim rizikom. Ali bo ali ne. Sprva pa bo razlika (če bo ?!) le okoli nekaj 100Eur. A je vredno ?!

Ta post ni namenjen odvračanju od nakupa - le v premislek v kolikšen riziko se podajaš in kakšen bo morebiten izid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto rider

Pri vsakem nakupu in na vsaki pogodbi, najprej preberi droben tisk!!

V njem se skriva (skoraj) vse! - Ali še kaj več!

(Ne gre za firmo "R", ampak na splošno.)

Edited by moto rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

manj kot je drobnega tiska in "pogojev poslovanja" bolj je zaupanja vredno podjetje, a ne?

čeprav, tudi napram kupcev se je včasih dobro obvarovati... saj veste, pripelješ domov, žena plane v zrak, trgovec pa mora potem požreti vse gorje... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ghibli

..ker imajo večina zbite kilometre. Tega pri nas menda ni. :whistle: :whistle: :whistle:

ja je zato ker smo še večji cigani kot italijani. pri nas vsi imajo 6000-26000km pa vsi so odlično ohranjeni, nikoli na tleh, voženi ljubiteljsko(meni najboljša), nove gume, pripravljeni za sezono in seveda priložen cenik dodatne opreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Zok
      Verjetno je ta rezultat s stock airboxom in velocity stacki. Vsekakor se ne orientiraj samo na najvisjo stevilko, za voznost motorja je v realni situaciji le ta povsem nepomembna.
    • Zok
      Stock AGM akku se je koncno poslovil, incoming lithium... ...because weight reduction, bro.   Delam na aftermarket nosilcih, ki bodo prav tako (vsaj) polovico lazji od originala...
    • ligenjček
      bogami, da bom res pogledav neko mafijsko serijo, da vidim o čem govorite  definitivno pa moje trditve ne bom argumentiral na javnem forumu... mogoče če se kje srečamo v živo   pač, da ne zaidemo preveč iz teme, naš cel sistem je v k*****, ne samo vlada
    • KARMEN1
      Ne, za ta denar sem pričakovala več. Windstopper je samo spredaj in menda tudi zadaj. Želela bi imeti celega, tudi po rokavih, ker me tam dobro prepihava, ko imam čez usnjeno jakno, ki ima na rokah strech všitke.    
    • LunaticFringe
      ILuzija pa taKA
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!