Skoči na vsebino

R MOTO Rimske toplice


Damc24

Priporočene objave

Fritz, se strinjam s tabo. Nisem pisal o R-moto (čeprav je to tema o njih - my mistake).

Hm, tole, da ni vedel, da je bil razbit, je pa precej občutljivo področje. Če nekaj prodajaš, je normalno, da za to prevzameš odgovornost (čeprav morda nisi kriv).

Osebno mislim, da bi moral prodajalec prevzeti riziko. Enkrat na toliko in toliko primerov, bi moral pač pokriti kakšno škodo več, to je vse. Prodajalci bi bili na boljšem glasu, kupci pa bi imeli večji občutek pravne in dejanske varnosti.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že v eni temi napisal...Vsak prodajalec (pravna oseba) rabljenih motornih vozil je ZAKONSKO obvezan nudit vsaj 1 mesec garancije

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala rogec. Malce več težav je z dokazovanjem, ker zadeva ni sistematično rešena prav za področje vozil, tako kot je npr. v Nemčiji. Posledica tega je, da nas ni ravno veliko, ki bi kadarkoli slišali, da je nekdo uspel v tožbi zaradi tega, ker je kupil vozilo, ki je bilo popravljano ali so mu bili prevrteni kilometri.

 

In če se vrnemo na temo, v R-Motu očitno resno jemljejo garancijo, ki jo dajo na rabljene motorje. Vredno pohvale.

 

Prav v tem trenutku peljem tožbo (no jaz sem vložil predlog kot piše, postopek vodijo kriminalisti, z njimi pa seveda sodelujem) na to temo in sem tudi pridobil ustrezne dokaze, saj brez teh niti predlagati postopka ne moreš, ker te nasprotna stranka lahko ovadi za krivo ovadbo. Predvidevam, da se bo postopek še vlekel, vendar pa kot rečeno postopek teče zaradi prikrivanja podatkov ob nakupu vozila.

 

lp.

Popravljeno . Popravil rogec
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede na napisano mi sploh ni jasno, zakaj nekateri sploh kupujemo  nove mopede.

Bolj ekonomično je nabavit rabljen, ene 6 let star za 30%cene novega. Če pa slučajno ni ravno tak kot iz salona, je pa NUJNO treba tožit prodajalca in zahtevat $$$ nazaj. Ker pač ni tak kot nov!!!!

 

Pa saj eni niste normalni!!!

Rabljen moped - je rabljen - in nikoli nebo več nov..............kot pokavsana pička nikoli ne bo več devica.

 

Eni pa res niso na realni, ali pa jim je pohlep po denarju razjebal razmišljanje...

 

lp, andrej

 

Ne ločiš standardov - skrbnost dobrega gospodarja, skrbnost dobrega strokovnjaka, ki je višji od prejšnjega in videna dejstva, ki jih lahko opazi vsak normalen človek. ta pa velja za nas "običajneže".

Popravljeno . Popravil rogec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je goljufija, če je trgovec kupil in prodal motor ne da bi vedel, da je bil popravljan? Ker obstaja tudi takšna možnost. Čeprav so o R-motu govorili marsikaj, npr. ravno to, da popravlja razbite motorje in jih prodaja naprej in me svarili pred nakupom pri njih, sem sam z nakupom zelo zadovoljen. In bistveno raje pišem na spletu o dobrih izkušnjah kot pa o slabih, iz razumljivega razloga. Vsekakor pa je treba pisati o obojih.

 

Naša zakonodaja goljufij specifičnih za promet z motornimi vozili ne obravnava posebej. Za splošno zakonodajo pa je potrebno kar nekaj znanja in vztrajanja pri prodajalcu, da se v pogodbo izrecno napiše njegova trditev (če tako trdi), da vozilo ni bilo karambolirano. Če se vozilo prodaja po sistemu videno/kupljeno oz. takšno kot je, potem nimaš ravno nekih velikih možnosti na sodišču.

 

R-moto, vsaj po izkušnjah nekaterih, med katere spadam tudi sam, resno jemlje garancijo, ki jo daje ob prodaji rabljenih motorjev. To pa je vsekakor vredno pohvaliti.

 

nič slabega o r-motu, vendar je on nasproti tebi strokovnjak in mora ravnati v skladu s standardom dobrega strokovnjaka. pomeni, da mora narediti nekaj več od tebe, ki nisi strokovnjak ampak laik. zato se v določenih primerih zahteva in predvideva, da kdor spravlja v promet in opravlja promet z blagom kot "profesionalna oseba" za denar, pozna tudi napake bolje kot laik. in po načelu človeških in medsebojnih družbenih odnosov, naj bi pogodbeniki vstopali v poslovni odnos enakopravno brez sile, zmote in prevare. ker pa je pravna oseba, torej v poslovnem odnosu "močnejša" stran je potrebno šibkejšo ščititi. zato tudi "če ni vedel, se predpostavlja da je moral vedeti ali bi moral vedeti".

 

ampak tu se zgodbe ponavadi začenjajo... vemo pa vsi, da ni tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. člen

(1) Ta zakon ureja pravice potrošnikov in potrošnic (v nadaljnjem besedilu:

potrošnikov) pri ponujanju, prodajanju in drugih oblikah trženja blaga in storitev s strani

podjetij in določa dolžnosti državnih organov in drugih subjektov, da te pravice zagotavljajo.

 

II. ODGOVORNOST ZA IZDELEK

4. člen

(1) V skladu s splošnimi pravili o odgovornosti za škodo in s pravilom o

odgovornosti proizvajalca stvari z napako je dolžan proizvajalec izdelka, kadar napaka na

izdelku povzroči smrt, telesno poškodbo ali okvaro zdravja človeka ali kadar zaradi napake

na izdelku nastane škoda na drugi stvari, povrniti nastalo škodo.

(2) Škodo na drugi stvari je proizvajalec dolžan povrniti, če presega vrednost 400

eurov, in to le tedaj, če je poškodovana stvar običajno namenjena za osebno uporabo in jo je

oškodovanec uporabljal pretežno za osebno uporabo.

(3) Če proizvajalca izdelka ali uvoznika ni mogoče ugotoviti, se vsak dobavitelj

izdelka šteje za proizvajalca, razen če v razumnem roku oškodovanca obvesti

 

6. člen

(1) Izdelek ima napako, kadar njegova varnost ni takšna, kot jo potrošnik lahko

upravičeno pričakuje. Pri oceni, kakšno varnost je potrošnik upravičen pričakovati, je treba

upoštevati zlasti:

1. predstavitev izdelka glede na njegovo namembnost,

2. predvidljivo uporabo izdelka na razumen način,

3. čas, ko je bil izdelek dan v promet.

 

7. člen

Oškodovanec mora dokazati napako, škodo in vzročno zvezo med njima.

 

9. člen

Proizvajalec je odgovoren za škodo, ki jo je povzročil izdelek z napako, če je škoda

nastala deset let od dneva, ko je ta izdelek dal v promet.

 

10. člen

Proizvajalec ni odgovoren za škodo, če dokaže, da:

- izdelka ni dal v promet;

- iz okoliščin izhaja, da napake, ki je povzročila škodo, ni bilo v času, ko je izdelek dal v

promet;

- je napaka posledica skladnosti izdelka s prisilnimi predpisi;

- je izdelal le sestavni del oziroma sestavino izdelka oziroma pridobil osnovno surovino ali

dodatno surovino ali aditiv in da je napaka nastala zaradi konstrukcije ali izdelave

izdelka, v katerega je bil sestavni del vgrajen oziroma za katerega je bila uporabljena

osnovna ali dodatna surovina oziroma aditiv, ali da je napaka nastala zaradi navodila

proizvajalca tega izdelka;

- svetovna raven znanosti in tehničnega napredka v času, ko je dal izdelek v promet, ni

bila takšna, da bi bilo možno napako na izdelku odkriti (npr. z znanimi metodami in

analizami);

- izdelka ni izdelal za prodajo ali kakršnokoli drugo obliko.

 

11. člen

Odgovornosti za škodo po tem poglavju s pogodbo ni mogoče omejiti ali izključiti.

 

19. člen

Minister, pristojen za gospodarstvo, izda pravilnik, s katerim določi:

- blago, za katero mora proizvajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za obdobje

najmanj enega leta, in

- rabljeno blago, za katero mora prodajalec izdati garancijo za brezhibno delovanje za

obdobje najmanj enega meseca.

 

21.a člen

(1) Proizvajalec in prodajalec imata vse obveznosti po tem zakonu tudi, če za blago,

za katero je izdaja garancije obvezna, garancijski list ni bil izdan ali potrošniku ni bil izročen.

 

21.b člen

(1) Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima

lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej

zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je

proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo

napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in

brezhibnim blagom.

 

------------------------

 

to je samo nekaj določil, s katerimi bi rad, da se jih zavedate, ker ureja vaše pravice. v celoti je namenjen šibkejši strani torej vam/nam potrošnikom kupcem kjerkoli - od lidla pa do motornega vozila ali plovila. v nadaljevanju so še določila o jamčevanju, skritih napakah in še več drugih koristnih stvari. to je trenutno veljaven Zakon o varstvu potrošnikov, ki ga lahko prečitate (zelo toplo priporočam, ker to je prvo in močno orožje nasproti goljufivim trgovcem) na:

http://www.dz-rs.si/wps/portal/Home/deloDZ/zakonodaja/izbranZakonAkt?uid=8533EBA46690D077C1257CFA00251BBB&db=urad_prec_bes&mandat=VII

 

upam, da komu koristi.

Popravljeno . Popravil rogec
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo pomisli, če ko sam prodajaš res čisto čisto ve poveš...jaz priznam da povem veliko vsega pa nikoli ne...

 

Ja! Ko sem prodajal motor sem povedal čisto vse, koliko ima km, da je bil razbit in popravljen ... čisto vse! Tudi ko poslujem s strankami brez problema povem čisto vse, vsa moja dodana vrednost v projektu ima svojo strokovno utemeljitev in ni nikakršnega nategovanja, če se komu zdi drago, lahko izvoli in gre brez zamere naprej. Vse ostalo je za pičke v slabem pomenu besede!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi babe čisto čisto vse povedale kaj so vse z njimi počel večina nebi več k vidle...:)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naša zakonodaja goljufij specifičnih za promet z motornimi vozili ne obravnava posebej. Za splošno zakonodajo pa je potrebno kar nekaj znanja in vztrajanja pri prodajalcu, da se v pogodbo izrecno napiše njegova trditev (če tako trdi), da vozilo ni bilo karambolirano. Če se vozilo prodaja po sistemu videno/kupljeno oz. takšno kot je, potem nimaš ravno nekih velikih možnosti na sodišču.

 

R-moto, vsaj po izkušnjah nekaterih, med katere spadam tudi sam, resno jemlje garancijo, ki jo daje ob prodaji rabljenih motorjev. To pa je vsekakor vredno pohvaliti.

To nikakor ni res, tudi če v pogodbi piše "videno/kupljeno" je v primerih skritih stvarnih napak prodajalec polno odgovoren - TUDI ČE JE FIZIČNA OSEBA - in to mislim da za časovno obdobje 6 mesecev po nakupu (ta del se lahko motim, vendar ne dosti).

 

Tako da pazite malo, ko lažete ob prodaji, ker teh pravic se zaveda vedno več kupcev in naleteli boste na enega, ki vas bo lepo opral na sodišču.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj mi, prosim, razloži kaj so skrite stvarne napake na 5 ali 10 let starem motorju?

Varjen okvir, ravnane vilce, mašina sestavljena samo za prodajo,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varjen okvir, ravnane vilce, mašina sestavljena samo za prodajo,...

 

Ok, to je razumljivo. Ampak, če ti po 7-ih mesecih zariba mašina, verjetno tough luck.

 

In mimogrede, kako je, če so bile vilice zamenjane in ne ravnane? Resno me zanima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima, kako je v primeru, če prodaš ene 29 let moped kateri je bil (kot se kasneje izkaže enkrat pred 16 leti  karamboliran) - ga prodaš naključnemu kupcu preko AvtoNeta.

Model ga kupi, se z njim vozi par 10kkm, nato pa ob petem servisu po 21.000 prevoženih kilometrih na 122.083 km na števcu ugotovi, da je bil moped pred 17leti verjetno karamboliran in zato zahteva povrnitev kupnine.

 

Glede na objavljene komentarje se mi zdi, da vsi prodajajo samo mopede z 0km

Popravljeno . Popravil THOMPSON
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa predvsem zanima, kako je v primeru, če prodaš ene 29 let moped kateri je bil (kot se kasneje izkaže enkrat pred 16 leti  karamboliran) - ga prodaš naključnemu kupcu preko AvtoNeta.

Model ga kupi, se z njim vozi par 10kkm, nato pa ob petem servisu po 21.000 prevoženih kilometrih na 122.083 km na števcu ugotovi, da je bil moped pred 17leti verjetno karamboliran in zato zahteva povrnitev kupnine.

 

Glede na objavljene komentarje se mi zdi, da vsi prodajajo samo mopede z 0km

Tisti, ki mu je pred 17 leti prodal motor se mu prikloni, oz. lahko gre na kolena tudi, pač odvisno kaj želi kupec :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim , da komentarji ne spadajo pod R-moto.

Bolj pod samostojno temo , garancije in reklamacije ob nakupu motorja.

Nehote lahko nekdo dobi vtis , da ima vse to zvezo z R-motom.

Meni se je pripetila okvara na motorju kupljenem pri njemu.

V nedeljo se mi je oglasil in sva predebatirala solucije .

Zadevo "odvitje matice na sprednjem zobniku" sicer nato sam rešil.

A odziv je bil tapravi.

Ni bilo v smislu , danes je nedelja , poklič jutri , znajdi se ipd.

Tako , da sem z Rok-om zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi sam mislim da Roku delamo krivico!  Drži se garancije in stoji za svojimi besedami! Verjemite pa, da ko iz Italije pripelje poln kombi in prikolico mopedov pač človek gotovo ne ve v kakšnem stanju so... morebitne napake torej odpravlja na svojo besedo!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jaz pristavim svojo kratko izkušnjo..

Enega dne se vračam iz službene poti, pa se potoma ustavim pri R-Moto.. Glej ga zlomka - tam stoji GSR 600, ki je bil istega dne zjutraj ob 5:30 objavljen (vem ker sem takrat mrzlično iskal motor - lih naredo izpit  :blush:  :blush:  :blush: ). No in se jaz vstavim tam - pristopi prijazen tip močnejše postave in pravi naj kar "probam" če mi kir paše.. Ker sem iskal ravno GSR se seveda posedem nanj, nakar mi pove da je ta že prodan, da pričakuje pa drugega v roku 10-14 dni...ja super si mislim, bom pa tistega počakal.

No, potem na njegovo pobudo zapiše v svoj zvezek v pisarni moje podatke - da me TAKOJ pokliče ko motor pride in se lahko potem naprej dogovoriva (slednjega je že na določeni strani za prodajo oglaševal). 

 

No vsega tega je že 2 - 3 mesece, telefon še ni zvonil, jaz se pa že 2 meseca vozim z gsr-jem, ki seveda ni bil od tam kupljen. 

Ne mislim nič slabega, pač povej svojo izkušnjo..tudi do mene je bil ta možakar tam zelo prijazen in ustrežljiv, potem pa mogoče malo pozabljiv, da me ni uspel poklicati :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi sam mislim da Roku delamo krivico!  Drži se garancije in stoji za svojimi besedami! Verjemite pa, da ko iz Italije pripelje poln kombi in prikolico mopedov pač človek gotovo ne ve v kakšnem stanju so... morebitne napake torej odpravlja na svojo besedo!

 

Moped kupljen pri njemu.

Res se odzove na telefon in poskuša biti prijazen in pravi da bo vse uredil sam pripelji ga k njemu ( nato pa samo upaj da bo to storil).

Ko pa nekaj res rabiš z naslova garancije ali mu po diskusiji poveš kje je razlog (problem delovanja, okvare...), pa se obnaša kot neuk ki se izogiba popravilu pod garancijo.

Eno pa menda drži , če nisi zadovoljen z motorjem mu ga lahko vrneš v zglednem času (mesec ali kaj takega) on pa ti nudi vrnitev kupnine ali raje nakup drugega motorja...

 

Skratka kupuj pri njem z vsaj nekaj pazljivosti in zdrave pameti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je goljufija, če je trgovec kupil in prodal motor ne da bi vedel, da je bil popravljan? Ker obstaja tudi takšna možnost. Čeprav so o R-motu govorili marsikaj, npr. ravno to, da popravlja razbite motorje in jih prodaja naprej in me svarili pred nakupom pri njih, sem sam z nakupom zelo zadovoljen. In bistveno raje pišem na spletu o dobrih izkušnjah kot pa o slabih, iz razumljivega razloga. Vsekakor pa je treba pisati o obojih.

 

Naša zakonodaja goljufij specifičnih za promet z motornimi vozili ne obravnava posebej. Za splošno zakonodajo pa je potrebno kar nekaj znanja in vztrajanja pri prodajalcu, da se v pogodbo izrecno napiše njegova trditev (če tako trdi), da vozilo ni bilo karambolirano. Če se vozilo prodaja po sistemu videno/kupljeno oz. takšno kot je, potem nimaš ravno nekih velikih možnosti na sodišču.

 

R-moto, vsaj po izkušnjah nekaterih, med katere spadam tudi sam, resno jemlje garancijo, ki jo daje ob prodaji rabljenih motorjev. To pa je vsekakor vredno pohvaliti.

Potem se nebi boril že toliko let za kupce...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič slabega o r-motu, vendar je on nasproti tebi strokovnjak in mora ravnati v skladu s standardom dobrega strokovnjaka. pomeni, da mora narediti nekaj več od tebe, ki nisi strokovnjak ampak laik. zato se v določenih primerih zahteva in predvideva, da kdor spravlja v promet in opravlja promet z blagom kot "profesionalna oseba" za denar, pozna tudi napake bolje kot laik. in po načelu človeških in medsebojnih družbenih odnosov, naj bi pogodbeniki vstopali v poslovni odnos enakopravno brez sile, zmote in prevare. ker pa je pravna oseba, torej v poslovnem odnosu "močnejša" stran je potrebno šibkejšo ščititi. zato tudi "če ni vedel, se predpostavlja da je moral vedeti ali bi moral vedeti".

 

ampak tu se zgodbe ponavadi začenjajo... vemo pa vsi, da ni tako.

 

meni je deloval kot laih...na žalost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako motorji od R-moto kot od MOTohita,se "večinoma" prpelejo v razfukanem stanju,pol se pa sestavlajo skupi iz več različnih, ki jih imata oba samo za dele polna skladišča; to nej vam bo jasno,zdej pa če je to dobr al slabo za kupt,pa nej se vsak sam odloči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako motorji od R-moto kot od MOTohita,se "večinoma" prpelejo v razfukanem stanju,pol se pa sestavlajo skupi iz več različnih, ki jih imata oba samo za dele polna skladišča; to nej vam bo jasno,zdej pa če je to dobr al slabo za kupt,pa nej se vsak sam odloči.

Pretiravaš ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej sej tud če je razbit motor dokler se ga kvalitetno popravi in zamenja vse kar je poškodovano je motor nazaj kot nov in ga ni junaka ki bi vedel da je bil kadarkoli potleh ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!