Skoči na vsebino

Laverda


brane23

Priporočene objave

Lep pozdrav!

Odprl sm temo o enkrat zelo znani in cenjeni italijanski znamki. Kar nekaj Laverd in njihovih ljubiteljev je še v Sloveniji, zato me zanima, ali je tudi tukaj na forumu kak lastnik,bivši lastnik, poznavalec..

Eno imamo tudi mi doma, je sicer uradno od očeta, ampak jo jaz furam, ker on ni več za te špase. To je Laverda 1200 TS. Pravi klasičen motor, 1200ccm , 3 cilindre, 90 konjev. Letnik 82. Zame je vožnja z njo zrlo adrenalinska in spoštujoča, saj je čisto nekej drugega, kot ti novejši motorji. Imaš filing da se voziš dvakrat hitreje.

Za tiste čase , oz. 1975-80 so bile Laverde in še nekateri italijani , najhitrejši serijski motorji. Potem so jih Japonci počasi prekosili.

Ima še kdo kake izkušnje z to znamko, oziroma kake anekdote.... Tako, da si krajšamo zimsko spanje.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Davnega leta gospodovega sem imel 5-stotko. Štirje ventili na valj, črno zlata barvna kombinacija....

Za tiste čase raketa.

Sicer sem se pa na njej nauču tudi "šraufat". Menjal vodila ventilov, in še par zadev po mašini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav!

Odprl sm temo o enkrat zelo znani in cenjeni italijanski znamki. Kar nekaj Laverd in njihovih ljubiteljev je še v Sloveniji, zato me zanima, ali je tudi tukaj na forumu kak lastnik,bivši lastnik, poznavalec..

Eno imamo tudi mi doma, je sicer uradno od očeta, ampak jo jaz furam, ker on ni več za te špase. To je Laverda 1200 TS. Pravi klasičen motor, 1200ccm , 3 cilindre, 90 konjev. Letnik 82. Zame je vožnja z njo zrlo adrenalinska in spoštujoča, saj je čisto nekej drugega, kot ti novejši motorji. Imaš filing da se voziš dvakrat hitreje.

Za tiste čase , oz. 1975-80 so bile Laverde in še nekateri italijani , najhitrejši serijski motorji. Potem so jih Japonci počasi prekosili.

Ima še kdo kake izkušnje z to znamko, oziroma kake anekdote.... Tako, da si krajšamo zimsko spanje.

Lp

o tem bi se dalo razpravljat, ker sta bla na svetu že Z 900 in CB750 (1969) definitivno pa ma laverda eno čist drugo pojavo, en čist drug filing in ketno na "napačni" strani če se ne motim, ne? Vsekakor fulč đazn stroj :D . pazi nanjga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Laverde imam zelo lepe spomine. Sam sem imel dve in sicer : 1000 Jota l. 1979 in 1200 TS l. 1981 . Čudovita motorja, malce težka, ampak z dokaj dobro lego na cesti. Jota mi je bila bolj všeč za vozit, ker ima "hujše" odmične gredi od 1200 in višjo kompresijo, zato je v vožnji bolj odzivna. Moja Jota je bila delana za angleški trg in je po nekakšnem čudežu zašla v Ljubljano. Tudi ni bila oranžne barve, po katerih so Jote znane, ampak rdeče, originalno lakirana. 1200TS je bila pa srebrna, kakor vse, imel sem jo eno sezono.

Cartman glede CB750 in Z 900 se pa motiš ! Vozil sem oba, Hondo in Kawasakija in ti lahko povem, da v zmogljivostih ni primerjave. Laverde so povozili šele japonski 16 ventilski motorji, ki so bili bistveno močnejši. Odlika Laverd so bile tudi odlične Brembo zavore, spredaj dva diska, zadaj en.

Japonci so v tistem času sloveli po slabih zavorah, vzmetenju, z izjemo CB 750 so bili okvirji slabi, v ovinkih so se zvijali, imeli so pa agregate, ki so imeli dolgo življensko dobo in so bili lahki za vzdrževanje.

Laverde so danes eksotika, še večja kot včasih, ko so jih izdelovali, predvsem , pa so ZELO drage za vzdrževanje, ker so po koncu proizvodnje vse rezervne dele, kar se jih je dalo dobiti v Italiji pokupili nemci. To danes prodaja nemška firma LAVERDA PARADISE ob Bodenskem jezeru.

Brane 23, če rabiš kakšen nasvet glede vzdrževanja, se lahko obrneš name, na PM seveda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V začetku 90' sem imel 1200TS letnik 1982, belo s poloklepom od Jote. Še zdaj imam lepe spomine nanjo. Odprt, doma izdelan izpuh. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče zahtevnosti vzdrževanja... Če povem, da mi je počila veriga odmičnih gredi (na srečo doma, ravno ko sem speljal -sem ga samo potisnil v garažo), sem sam razdrl mašino in zamenjal zadevo. Pa sem za šravfarijo bolj antitalent... Vsaj bil sem, dokler mi Giancarlo (serviser iz Udin) ni malo pokazal, kako se nastavlja menjalnik in te reči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem na dah prebral to stran. A ti je bilo treba tega dajat gor... -stari spomini in nostalgija se je prebudila. :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konec osemdesetih sem imel 500tko, črno in krom, šla je kot hudič in bi jo verjetno še imel če se ne bi takrat ravno ženil in sem jo "zamenjal" za kuhinjo in pralni stroj .... pač drugi cajti :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lepo da je še ljudje poznajo to znamko. Ja na motorclassic forumu je kar nekaj ljubiteljev ja in zveš masikaj uporabnega. Če pa ti anglaščina ni tuja, so na forumu portala www.laverdapedia.com. Tuakaj pa je cel kup fanatičnih lastnikov laverd z izkušnjami in uporabnimi nasveti. Nekateri imajo po 4 laverde doma.

Mr. moto hvala za ponujeno pomoč, če me bo kaj zanimalo bom vprašal.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet se prebudila želja po laverdi 500,imel sem jo davnega l.82 in moram priznat,da je bila res nekaj posebnega.

Kasneje je bila Jota moja pregrešna želja,vendar je bilo premalo "špage".

Že nekaj časa brskam po tujih internetnih straneh,vendar Laverd skoraj ni,750,1000,1200 in rgs bi se našlo,500 pa ne.

Pred kratkim zasledil Laverdo 500 na Hrvaškem,mogoče se bi jo dalo pripeljat kot veterana?

Poiščem kakšno staro slikco in jo pripopam,samo takrat smo bolj malo slikal,he he

Tiste čase je Laverde servisiral Prinčič na Parmovi v Lj..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nektateri pa smo cedili sline pred izložbo v Šiški in pobožno fehtali za kak prospekt, ki se ga je v tistih časih zelooo težko dobilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nektateri pa smo cedili sline pred izložbo v Šiški in pobožno fehtali za kak prospekt, ki se ga je v tistih časih zelooo težko dobilo.

prav to,lepo rdečo sem odpeljal,he he

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav to,lepo rdečo sem odpeljal,he he

Šminker ...

Imel pa sem tudi sošolca, ki se je po Vegovi vozil po zadnjem s ČZ-etko in je tudi slišal na ime Cene. Mogoče ti ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šminker ...

Imel pa sem tudi sošolca, ki se je po Vegovi vozil po zadnjem s ČZ-etko in je tudi slišal na ime Cene. Mogoče ti ???

ne nisem pravi,he he

eno slikco sem našel

post-5502-1233435065_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne nisem pravi,he he

eno slikco sem našel

Sorči, sem te povezal z letnico, objavo v tej temi in objavo v temi ČZ 175. Ni nas več veliko, ki se še vozimo ... :worship:

Vsekakor, sok ali limonada ob najinem prvem srečanju na moj račun ... :grupni:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Laverde imam zelo lepe spomine. Sam sem imel dve in sicer : 1000 Jota l. 1979 in 1200 TS l. 1981 . Čudovita motorja, malce težka, ampak z dokaj dobro lego na cesti. Jota mi je bila bolj všeč za vozit, ker ima "hujše" odmične gredi od 1200 in višjo kompresijo, zato je v vožnji bolj odzivna. Moja Jota je bila delana za angleški trg in je po nekakšnem čudežu zašla v Ljubljano. Tudi ni bila oranžne barve, po katerih so Jote znane, ampak rdeče, originalno lakirana. 1200TS je bila pa srebrna, kakor vse, imel sem jo eno sezono.

Cartman glede CB750 in Z 900 se pa motiš ! Vozil sem oba, Hondo in Kawasakija in ti lahko povem, da v zmogljivostih ni primerjave. Laverde so povozili šele japonski 16 ventilski motorji, ki so bili bistveno močnejši. Odlika Laverd so bile tudi odlične Brembo zavore, spredaj dva diska, zadaj en.

Japonci so v tistem času sloveli po slabih zavorah, vzmetenju, z izjemo CB 750 so bili okvirji slabi, v ovinkih so se zvijali, imeli so pa agregate, ki so imeli dolgo življensko dobo in so bili lahki za vzdrževanje.

Laverde so danes eksotika, še večja kot včasih, ko so jih izdelovali, predvsem , pa so ZELO drage za vzdrževanje, ker so po koncu proizvodnje vse rezervne dele, kar se jih je dalo dobiti v Italiji pokupili nemci. To danes prodaja nemška firma LAVERDA PARADISE ob Bodenskem jezeru.

Brane 23, če rabiš kakšen nasvet glede vzdrževanja, se lahko obrneš name, na PM seveda.

Lepa mašina za oči-predvsem za tiste cajte, kolega jo ima mislim da je letnik 1980 1000ccm rumene barve ...dela na tem da bi jo usposobil - (deli dragi ko žafran).....samo mašine pa niso slovele po neki zanesljivosti, ker ima na tahotu samo 22000 pa so fuč odmične, če še ne kaj druga.

No kar pa se tiče zgodovine kdo je imel kaj prej, pa ti priporočam malo branja zgodovine-ker imaš napačne podatke. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šminker ...

Imel pa sem tudi sošolca, ki se je po Vegovi vozil po zadnjem s ČZ-etko in je tudi slišal na ime Cene. Mogoče ti ???

Pol sva pa skor istočasno po Vegovi postopala :whistle: :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"samo mašine pa niso slovele po neki zanesljivosti, ker ima na tahotu samo 22000 pa so fuč odmične, če še ne kaj druga."

royal, mašine Laverd so ob pravilnem vzdrževanju zdržale komot 100.000 km. Tudi 100.000 milj= 160.000km. Moja jih ima 46.000m motor nikoli tikan. razen štelanje ventilov, itd. Če pa ni pravilnega vzdrževanja pa se zna zgodit, da jih naredi samo 20.000. Racimo pradpisana menjava olja je na 2500km recimo, ker ima mašina in menjalnik isto olje, pa še brez pravega filtra za olje je. To je motor, s katerim moraš ravnat kot bog zapove in laufa brez panike. Deli so pa res dragi ja.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No kar pa se tiče zgodovine kdo je imel kaj prej, pa ti priporočam malo branja zgodovine-ker imaš napačne podatke. :photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!