Skoči na vsebino

Crash pads, bars, zaščitni loki, bunke..


danixxx

Priporočene objave

jaz sem si nagledal tote sam nevem kak se obnesejo tote no cut izvedbe. mnenja, kdo kakšne izkušnje? z besedo ven :D:smoke:

Nisi pripel nobene slike niti linka...ali samo jaz ne vidim :ninja: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi komplet našel zadovoljnega lastnika:)...wanabi karbon :P

z750-nosilcibunke.jpg

še en komplet nosilcev podarim ob nakupu bunk če mogoče koga zanima :)...Z750/Z1000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slika le na hitro, manjkajo še vsi distančniki in vijaki + zaključna nalepka, da se prekrije luknjo same bunke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi komplet našel zadovoljnega lastnika:)...wanabi karbon :P

z750-nosilcibunke.jpg

še en komplet nosilcev podarim ob nakupu bunk če mogoče koga zanima :)...Z750/Z1000

Pozdravljen.

Zanimajo me crash pads-i za Z750 (letnik 2007). Imaš kakšno sliko zmontiranih? Kakšna je cena za komplet?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

JaneZ750, sem Vam poslal zasebno sporočilo...

Delbrz je želel imeti PUIG bunke, vse ostalo sem opravil jaz, distančniki in vijaki, z končnim izgledom, mislim da sva bila oba zadovoljna :)

imag0326.jpg

imag0332.jpg

In končni izgled...

fotografija0026.jpg

lp

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti tut zrihtaš te zadvce za Yamaha fzs 1000 fazer????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ti tut zrihtaš te zadvce za Yamaha fzs 1000 fazer????

Seveda :), javi mi letnik na zasebno sporočilo.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

že nekaj časa iščem zaščito za Aprilia Pegaso 650 Strada, letnik 2007. Nihče od svete trojice proizvajalcev (Puig, Rizoma, LSL) nima za ta motor v katalogu ničesar. Tudi naši lokalni prodajalci (TC Motoshop, BS Center, Pintar, Elisa) mi niso znali pomagat. Sem pa na netu našel nemško podjetje GSG, ki jih dejansko izdeluje in tudi prodaja. No, poleg crashpadov za Pegasota imajo še čuda drugih stvari. Njihova spletna stran je sicer malo čudna, ampak izdelek se mi pa zdi povsem na mestu. A lahko kdo od vas, ko se bolj spoznate na to, vrže eno uč in napiše svoje mnenje o tem? Cena se mi zdi kar ubijalska, 260€ za vse skupaj, če sem prav izračunal:

* sprednja in zadnja os,

* levi in desni bok motorja

* na desni še ploščica s podaljškom in bunko

Al sem se kje zmotil, ker je moja nemščina že precej zarjavela?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

že nekaj časa iščem zaščito za Aprilia Pegaso 650 Strada, letnik 2007. Nihče od svete trojice proizvajalcev (Puig, Rizoma, LSL) nima za ta motor v katalogu ničesar. Tudi naši lokalni prodajalci (TC Motoshop, BS Center, Pintar, Elisa) mi niso znali pomagat. Sem pa na netu našel nemško podjetje GSG, ki jih dejansko izdeluje in tudi prodaja. No, poleg crashpadov za Pegasota imajo še čuda drugih stvari. Njihova spletna stran je sicer malo čudna, ampak izdelek se mi pa zdi povsem na mestu. A lahko kdo od vas, ko se bolj spoznate na to, vrže eno uč in napiše svoje mnenje o tem? Cena se mi zdi kar ubijalska, 260€ za vse skupaj, če sem prav izračunal:

* sprednja in zadnja os,

* levi in desni bok motorja

* na desni še ploščica s podaljškom in bunko

Al sem se kje zmotil, ker je moja nemščina že precej zarjavela?

Za moje pojme se ti splača kupiti samo zaščito za sprednje vilice in zadnjo nihajko (lahko dobiš pri meni), kar se tiče tistih bunk ki so privijačene na okvir, so apsolutno premalo pomaknjene navzven se prej motor vsede na karter kot na bunke...tista zaščita dekelca je še kar znosna zadeva, mogoče bi se sam odločil za karbonsko, če bi že kupoval kaj podobnega...

Nimas kaj je zafrknjen motor, moraš pa vzet v zakup da se včasih skoraj bolj splača kupiti zaščito ročk na katere se motor ob primeru položitve lepo vleže...

Smo imeli isti problem pri XTX, ker za vraga nikjer nisem mogel pritrditi kakršnega koli nosilca za bunke, tako da je na koncu ostalo le pri zaščiti sprednjih vilc, motor je bil že 2x na tleh, brez posledic, le na zaščitnih ročkah in stopalkah..

lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje pojme se ti splača kupiti samo zaščito za sprednje vilice in zadnjo nihajko (lahko dobiš pri meni), kar se tiče tistih bunk ki so privijačene na okvir, so apsolutno premalo pomaknjene navzven se prej motor vsede na karter kot na bunke...

Evo, jest sm si isto mislil! Pa saj se ja motor na vse drugo prej nasloni in do tiste bunke sploh ne pride. Ne vem, če sploh ima kakšno funkcijo. Kako je pa narejena tvoja zaščita za vilice in nihajko? Podoben sistem kot tale tu al imaš kakšno svojo iznajdbo?

tista zaščita dekelca je še kar znosna zadeva, mogoče bi se sam odločil za karbonsko, če bi že kupoval kaj podobnega...

Nimas kaj je zafrknjen motor, moraš pa vzet v zakup da se včasih skoraj bolj splača kupiti zaščito ročk na katere se motor ob primeru položitve lepo vleže...

Ja, predvsem za to se mi gre: če mi motor na mestu uide iz rok, da ga ne poripsam ali pa polomim ohišja. Sej temu sta najbrž tisti dve blazinici (levo/desno) tudi namenjeni. Bunke ne bi kupil, ker se mi zdi popolnoma brezveze.

Smo imeli isti problem pri XTX, ker za vraga nikjer nisem mogel pritrditi kakršnega koli nosilca za bunke, tako da je na koncu ostalo le pri zaščiti sprednjih vilc, motor je bil že 2x na tleh, brez posledic, le na zaščitnih ročkah in stopalkah..

Ja, pegaso in pa XTX sta si konstrukcijsko precej podobna. Če že tam ni šlo, potem tudi tu ne bo. Me veseli, da jo je tvoj XTX odnesel brez bojnih ran. Tistim XTXom, ko jih v avtošoli vozimo, se že kar poznajo leta. Zadnjič sem opazil, da je nekdo na njem odbil konec od ročice za sklopko. Če pomislim, da motorji nimajo nikakršne zaščite, so še dobri taki, kakršni so.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Lep pozdrav nisem nikjer zasledil ali obstajajo crash padi za CBR 600RR no cut verzija za letnik od 2004 do 2006, pa če kdo ve kje jih dobiti pa četud so mal dražji, ker ne mislim še kdaj reskirat teden dni spanca pa izpadanja las, ko vidiš kak se ti motor počasi kipa pa ne moreš nč naret. :headbang: :jezen :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajajo, od rizome, samo rajši ne vprašaj kam pridejo prišraufani :slap: :slap: :slap:

post-9362-0-73184100-1336604418_thumb.jpg

Namesto vijaka ki drži plastiko, hahahaha? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da vseeno bolš da stisnem zobe pa se nardi tista luknje v plastiko pa je pol bolj ziher :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da vseeno bolš da stisnem zobe pa se nardi tista luknje v plastiko pa je pol bolj ziher :(

Jaz tud premišljujem o tem in ni druge kot lukno v plastiko od VFRke nardit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

obstajajo, od rizome, samo rajši ne vprašaj kam pridejo prišraufani :slap: :slap: :slap:

post-9362-0-73184100-1336604418_thumb.jpg

ja no, ni nujno da nebojo držal, men so enkrat žmigovci deloval kot crash padi :D čist zares :), sm da ne bo kdo mislu da podpiram te "crash pade" :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi ravno pred tem da kupim crash pade zdej pa po pogovoru s serviserjem nisem več tolk prepričan. Pri CBR je slider montiran na blok motorja in če pade na mestu je ok, kar je pa zdrs v voznji lahko pa nardi precej več škode kot brez sliderjev, sploh če zapne recimo ob robnik piste ali kaj podobnega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi da vseeno bolš da stisnem zobe pa se nardi tista luknje v plastiko pa je pol bolj ziher :(

Ko se zvrta luknjo, se v luknjo lahko vstavi postružen in lepo oblikovan aluminijast ring, toliko da zaključi rob plastike :D... bi zgledalo še boljš kot original :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi ravno pred tem da kupim crash pade zdej pa po pogovoru s serviserjem nisem več tolk prepričan. Pri CBR je slider montiran na blok motorja in če pade na mestu je ok, kar je pa zdrs v voznji lahko pa nardi precej več škode kot brez sliderjev, sploh če zapne recimo ob robnik piste ali kaj podobnega...

na to je tudi mene opozoril serviser, da so koristni samo pri padcu motorja, pri zdrsu, pa naredijo več škode kot koristi...imajo tak primer, ko je zamaknilo ogrodje motorja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

sem že videl fotko,kjer je motor padel na mestu in mu je naredilo luknjo v okvir motorja.Js bi naredil nekakšen podalšek od rušta ("flohajzn" al kako se že reče) in na koncu tega podalška dal crash pade da ne gre vsa sila na okvir.Če je že tako hudo da podalšek zvije in ne okvir poškoduje.Mogoče bi delovalo.Na svojem imam roll bar in mi je že nkrat motor rešil.Polomu sem pa samo žmigovc.Zdaj imam tiste žmigovce,ki se lahko upogibajo :)

LPM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!