Skoči na vsebino

Crash pads, bars, zaščitni loki, bunke..


danixxx

Priporočene objave

pred 14 minutami, mule pravi:

Tudi mene ne prepriča pritrditev zaščitne plošče pri modelu 2018.

MIslim, da ima happy trail boljšo rešitev,

http://www.happy-trail.com/media/wysiwyg/Instructions/HTP7-5-88-MK3.pdf

Ta link je za star model. Dobro vpetje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
Ob 20. 6. 2018 ob 18:34, BIF pravi:

https://adventuremotorcycle.com/gear/moose-racing-pro-skid-plate-review

Komčno so tudi v motorizmu odkrili toplo vodo. O tem sem pisal pred kakšnim letom na tem forumu. Daleč boljše kot katerikoli aluminij...pa še DIY je vse skupaj, če imaš dve normalni roki...

Kako mislis toplo vodo? Vecina off road motorjev pride ob doplacilu iz tovarne z plasticno zascito karterja. Velja za KTM/ Husqvarno, Beto, Sherco... Obstaja pa cel kup aftermarket variant v alu izvedbi, to pa drzi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja vem. Ta plastika, ki pride v originalu zraven ob prvem resnem udarcu samo špricne naokrog. Govorim o resni zaščiti, ki se je do sedaj prakticirala v alu izvedbi. HDPE je velikoo boljši material. Do sedaj razen v kakšni home made izvedbi (zelo redko) je ni bilo v ponudbi. Sem prepričan, da bo s časom nadomestila vse alu izvedenke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, BIF pravi:

Ja vem. Ta plastika, ki pride v originalu zraven ob prvem resnem udarcu samo špricne naokrog. Govorim o resni zaščiti, ki se je do sedaj prakticirala v alu izvedbi. HDPE je velikoo boljši material. Do sedaj razen v kakšni home made izvedbi (zelo redko) je ni bilo v ponudbi. Sem prepričan, da bo s časom nadomestila vse alu izvedenke.

Majke mi, motiš se. Vsaj na KTM-u je žilava kot hudič. Sem že uspel preverit na velikem kamnu. Malo jo je podrajsalo a ni nič deformirana. Čisto dovolj je za divjanje po terenu, pa lahka povrhu in perfektno oblikovana okoli motorja. Takšne oblike sam ne moreš izdelat. Za štirikolesnik pa je verjetno boljša plata iz industrijske plastike kot jo proizvaja Iskon saj je stroj precej težji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pa zelo razočaran nad Acerbiss zaščito rok. Vzel sem model Rally X strong, ki ima precej debel ALU nosilec zalit v plastiko. Izdelano je zelo lično in kvalitetno, na motor paše v nulo. Edino aluminij je precej mehek. Ob prvem padcu, pravzaprav sploh ne resen padec ampak bolj nedolžen po mehki zemlji mi je ta aluminij zvilo kot pravi Italjanski špaget. :angryrant2: Zaščito je obrnilo za 90 stopinj navzgor, ročka za sklopko, original Brembo, pa je ostala cela. Toliko o Italijanskem aluminiju.

Evo kako zgledajo špageti dokler so še ravni

https://www.youtube.com/watch?v=vi7wiMRU_vs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, BIF pravi:

Ja vem. Ta plastika, ki pride v originalu zraven ob prvem resnem udarcu samo špricne naokrog. Govorim o resni zaščiti, ki se je do sedaj prakticirala v alu izvedbi. HDPE je velikoo boljši material. Do sedaj razen v kakšni home made izvedbi (zelo redko) je ni bilo v ponudbi. Sem prepričan, da bo s časom nadomestila vse alu izvedenke.

Jaz mam na Shercotu AXP plastično šus plato. Zgleda kot en resno zajeban kos plastike. Kaj več napišem ko se skal in hlodov lotim. Sicer pa plastične šus plate niso kaj posebno novega... vsaj par let so v ponudbi za enduro/MX stroje.

 

pred 30 minutami, IZTOK pravi:

Sem pa zelo razočaran nad Acerbiss zaščito rok. Vzel sem model Rally X strong, ki ima precej debel ALU nosilec zalit v plastiko. Izdelano je zelo lično in kvalitetno, na motor paše v nulo. Edino aluminij je precej mehek. Ob prvem padcu, pravzaprav sploh ne resen padec ampak bolj nedolžen po mehki zemlji mi je ta aluminij zvilo kot pravi Italjanski špaget.

Sem lih danes dobil original Huska zaščite. Od daleč zgleda ok... praksa bo pa pokazala svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, IZTOK pravi:

Sem pa zelo razočaran nad Acerbiss zaščito rok. Vzel sem model Rally X strong, ki ima precej debel ALU nosilec zalit v plastiko. Izdelano je zelo lično in kvalitetno, na motor paše v nulo. Edino aluminij je precej mehek. Ob prvem padcu, pravzaprav sploh ne resen padec ampak bolj nedolžen po mehki zemlji mi je ta aluminij zvilo kot pravi Italjanski špaget. :angryrant2: Zaščito je obrnilo za 90 stopinj navzgor, ročka za sklopko, original Brembo, pa je ostala cela. Toliko o Italijanskem aluminiju.

Evo kako zgledajo špageti dokler so še ravni

https://www.youtube.com/watch?v=vi7wiMRU_vs

Točno take sem imel. Ena luknja mi ni popolnoma odgovarjala in sem malo sile uporabil z ključem pa je takoj naredilo “krc” in imel sem dva dela. Mislim, da je ena cela še vedno v garaži. Ne vem katera! 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, BIF pravi:

Barkbusters...nekaj več denarja pa deluje.

https://barkbusters.net/

Isto sranje, drugo pakovanje.  Ce se bodo redno zvijale bom poslal makaronarjem pozdravni mail. Potem pa zmontiral original KTM odprto zascito rok in nabavil preklopne rocke. Gumi grifi so itak potrosni material.

pred 14 urami, The Lakl pravi:

Točno take sem imel. Ena luknja mi ni popolnoma odgovarjala in sem malo sile uporabil z ključem pa je takoj naredilo “krc” in imel sem dva dela. Mislim, da je ena cela še vedno v garaži. Ne vem katera! 

Ce je leva in oranzna se priporocam. 

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OK, crna bo tudi za silo. Sem pa uspel svojo poravnat. Pa rocke sem obrnil bolj posevno navzdol in s tem imajo zascite manj moznosti, da jih obrne, ker udarijo bolj pravokotno po tleh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 23. 6. 2018 ob 8:18, BIF pravi:

Barkbusters...nekaj več denarja pa deluje.

Cca 130 Eur pri nas. Original KTM wrap alu zaščita pa 99 ali manj (odvisno od VIP statusa). Na oko mi zgleda identična kot original Barkbusters... o izkušnjah pa poročam.

Btw, oranžne preklopne ročke mam odveč. Sam je leva za Magura hidravliko od sklopke... tako da na Brembo hidravliko ne gre. Aja, KTM odprta zaščita rok je smeh. Prvič ko se mi je motor zvrnil se je zadeva polomila. Plastično Acerbis wrap zaščito sem pretepal dve sezoni in uspel polomit samo eno... druga je še vedno gor in cela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, jskrablin pravi:

Cca 130 Eur pri nas. Original KTM wrap alu zaščita pa 99 ali manj (odvisno od VIP statusa). Na oko mi zgleda identična kot original Barkbusters... o izkušnjah pa poročam.

Btw, oranžne preklopne ročke mam odveč. Sam je leva za Magura hidravliko od sklopke... tako da na Brembo hidravliko ne gre. Aja, KTM odprta zaščita rok je smeh. Prvič ko se mi je motor zvrnil se je zadeva polomila. Plastično Acerbis wrap zaščito sem pretepal dve sezoni in uspel polomit samo eno... druga je še vedno gor in cela.

Odprto zaščito itak imam, original KTM. Koliko sem jaz opazil iz mojih preteklih izkušenj bom rekel, da 100% zaščite ni. Preprosto fizika deluje proti zasnovi zaščite. Šibka točka je pritrditev v konec krmila, tam ti obrne zaščito in ti jo zvije. Jaz sem zaoral v mehko zemljo pri kakšnih 25 - 30 kmh. Bilo je takšno presenečenje, da niti krmila nisem uspel spustiti iz rok. Zamisli si, ko zagledaš poševno nastavljen hlod prekrit z svežo mehko zemljo na razdalji 3 m in se uspeš izognit s sprednjim kolesom, zadnje pa ti potem potegne po njem. Sem pa uspel stisnit sklopko in je motor še tekel ...

Rezultat je bil, da je zaščito obrnilo za 90 stopinj navzgor in alu nosilec zvilo, ker tam, ko se pritrdi na cev krmila z nosilcem se ni nič premaknilo. To je zelo nevarno, lahko ti zlomi zapestje. In takšni primeri so že bili. Ročke za sklopko mi itak več ni ščitilo, je pa ostala cela. Potem je bila še težava, ker tega nisem mogel poravnati nazaj, orodja pa nisem imel s seboj, da bi odstranil. Skratka, v situaciji, ko bi rabil ti napravi več težav kot koristi.

Zato bom nabavil preklopne ročke in poskusil z sistemom, ki deluje z naravnimi zakonitostmi in ne proti njim. Obstoječo ročko za sklopko pa bom imel skupaj z dvema 8 mm ključema s seboj v torbici ...

Tista KTM zaščita za 99 EUR je bolj masivna, ker je precej težja od Acrebiss sistema. Kljub temu mislim, da bi jo zvilo, le malenkost manj. Pa roka je v nevarnosti ...

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Levo črno imam. Desna je v dveh delih .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, The Lakl pravi:

Levo črno imam. Desna je v dveh delih .

OK. Če jo odtopiš / prodaš se lahko dobiva kje na kavi. Ampak si siguren, da je tip Rally X strong? Ker ni mi jasno, kako  si jo uspel zlomit, aluminij, ki je zalit v plastiko je precej mehek, vsaj na moji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So malce dražje, ampak se preklopijo in so iz fleksibilnega kompozitnega materiala, ki se ne zlomi. Če pa jo zlomiš, ti pošljejo novo za 15 USD. Glede na ceno OEM KTM ročk je tole kar dobra investicija plačana že z dvema KTM ročkama, ker kasneje nimaš več stroškov z ročkami.

https://arclevers.com/index.php?route=product/product&product_id=77&spsearch=clutch+lever

 

Popravljeno . Popravil IZTOK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, IZTOK pravi:

Tista KTM zaščita za 99 EUR je bolj masivna, ker je precej težja od Acrebiss sistema. Kljub temu mislim, da bi jo zvilo, le malenkost manj. Pa roka je v nevarnosti ...

Hja, ko se parkrat odbiješ od drevesa z wrap zaščito ročk medtem ko bi ti z uporabo odprte zaščite kak prst najebal začneš misliti drugače. Al pa odrineš kako vejo z zaščito s poti. Zoprno je tud ko ti gas navije do amena (in tam ostane dokler ti ne rata izklopit motorja) ko zaorješ z desno stranjo balance v tla. Po drugi strani ja, wrap zaščita se lahko obrne dovolj, da ti zlomi zapestje ali vlovi zapestje ko greš prek balance... vedno je nek trade off. Osebno sicer vedno spustim motor in naj gre v tri krasne ko pogruntam da ne bo šlo več... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Se komu valja doma (beri: bi prodal) kakšen crash bar za aprilio pegaso 650 (96-2004)? Nekako bi raje namontiral to, predno grem na kak makedamski izlet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče zaščite ročk...še posebaj za tiste, ki precej polagate motorje in vam je zaščita pomembnejša od izgleda....sem pripravljen iz HDPE materiala naredit zaščito na alu osnovo. 100% jamčim, da je ne zlomite ob nobenem padcu.

Kot rečeno....izgled ne bo glih za moto-razstavo...bo pa funkcionalno in neuničljivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...
pred 1 uro, moto rider pravi:

Je kak kitajski link za Roll bar - Crash Bar. Če tega ni, lahko pa tudi cevna zaščita za motor...?

HVALA!

 

Ojla družba! Sem že nekaj izbrskal. HVALA vam vseeno!! LpMr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Zivjo,

zanima me ce je kdo ze delal sam doma Frame sliderje za motor.. Za moj motor (Yamaha mt125) stanejo novi 150e. Sam bi jih lepo nastavu sam ma tko narjen okvir da ni tok simple. Ce je kdo ze to delu al la pozna koga k to dela za ene cca50e da mi usaj neki da gor da nau najvecje skode (plastike, masina..

Hvala za pomoc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, YamahaMT125 pravi:

Zivjo,

zanima me ce je kdo ze delal sam doma Frame sliderje za motor.. Za moj motor (Yamaha mt125) stanejo novi 150e. Sam bi jih lepo nastavu sam ma tko narjen okvir da ni tok simple. Ce je kdo ze to delu al la pozna koga k to dela za ene cca50e da mi usaj neki da gor da nau najvecje skode (plastike, masina..

Hvala za pomoc

bo kar tule prava tema, ni potrebe po odpiranju nove.,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!